Lai veicinātu iekļaujošās izglītības veiksmīgu attīstību un stiprinātu izglītības sistēmu kopumā, būtiski ir uzlabot komunikāciju starp atbildīgo ministriju, pašvaldību izglītības pārvaldēm un skolēnu vecākiem. Apmeklējot Latgales reģionu, redzam neskaidrības saistībā ar speciālās izglītības reformu, ko būtu iespējams risināt savstarpējā dialogā, sacīja Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas Latgales apakškomisijas priekšsēdētājs Edmunds Teirumnieks piektdien, 27.februārī, apakškomisijas izbraukumā apmeklējot Rēzeknes pamatskolu – attīstības centru.
Rēzeknes pamatskolā – attīstības centrā – deputāti kopā ar Izglītības un zinātnes ministrijas, Rēzeknes pilsētas un citu Latgales reģiona pašvaldību izglītības pārvalžu pārstāvjiem, kā arī pamatskolas audzēkņu vecākiem diskutēja par iekļaujošas izglītības attīstību un speciālās izglītības reformu.
Šobrīd puses viena otrā pietiekami neieklausās, un tas var kavēt veiksmīgu iekļaujošās izglītības attīstību, sacīja E.Teirumnieks, uzsverot, ka apakškomisija arī turpmāk pārrunātajiem jautājumiem pievērsīs pastiprinātu uzmanību.
Tāpat izbraukumā apakškomisijas deputāti apmeklēja Valsts robežsardzes koledžu, kur tikās ar koledžas pārstāvjiem, lai spriestu par tās turpmākajiem attīstības plāniem, kā arī viesojās Valsts robežsardzes Kinoloģijas dienestā.
Foto: https://www.flickr.com/photos/saeima/albums/72157713327526206
Izmantošanas noteikumi: http://saeima.lv/lv/autortiesibas
Saeimas Preses dienests