Latvijas Republikas Saeima paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata vietu – Saeimas Administrācijas Protokola nodaļas konsultants (-te)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

-        Vismaz vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar profesionālo apmācību kursu amata kompetences jomā. Periodiska kvalifikācijas paaugstināšana amata kompetences jomās. 

-        Vismaz divu gadu darba pieredze viesu apkalpošanas jomā. 

-        Vismaz vienas svešvalodas (vēlams angļu) prasme vismaz B1 valodas prasmes līmenī (pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem).

-        Valsts valodas augstākā (C1) līmeņa zināšanas. 

-        Labas datorprasmes (MS Office, e-pasts, darbam nepieciešamās datu bāzes, interneta pārlūkprogrammas), prasmes darbā ar rīcībā esošo tehniku un informācijas avotiem.

-        Teicamas zināšanas amata kompetences jomā, tostarp protokola jautājumu pārzināšana un lietišķās etiķetes pamatprasību un normu pārzināšana. 

-        Zināšanas par ierobežotas pieejamības informācijas (tostarp personu datu) aizsardzības prasībām. 

-        Zināšanas par tirgus izpētes un publiskā iepirkuma normatīvo regulējumu, prasme to piemērot. 

-        Spēja ātri apgūt jaunu informāciju, augsta atbildības izjūta un precizitāte. 

-        Organizatora un komunikācijas prasmes, tostarp lietišķās komunikācijas prasmes augstākajā līmenī. 

-        Spēja strādāt komandā, prasme noteikt prioritātes, plānot un organizēt savu darbu, patstāvīgi analizēt situācijas un pieņemt ar pienākumu izpildi saistītus lēmumus. 

 

Galvenie pienākumi:

-          Nodrošināt viesu apkalpošanu Saeimā ienākošo vizīšu un pasākumu laikā, tostarp sekot līdzi Saeimas plānoto pasākumu grafikam un savlaicīgi piesaistīt nepieciešamos papildu resursus viesu apkalpošanas nodrošināšanai, kā arī apkalpot viesus saskaņā ar pasākuma programmā un scenārijā noteikto.

-          Nodrošināt ārvalstu amatpersonu un viesu tikšanos ar Saeimas amatpersonām, sagatavojot telpas viesu apkalpošanai, klāt galdus un apkalpot viesus visaugstākajā līmenī, ievērojot protokola kārtību.

-          Veikt nepieciešamos darbus, lai visaugstākajā līmenī nodrošinātu oficiālo amatpersonu, ārvalstu delegāciju un citu viesu uzņemšanu, izmitināšanu un apkalpošanu Saeimas reprezentācijas ēkās Jūrmalā.

-          Amata kompetences ietvaros piedalīties pasākumu organizēšanai nepieciešamo resursu un izmaksu plānošanā, tostarp attiecīgas dokumentācijas sagatavošanā un tirgus izpētē.

-          Konsultēt un sniegt nepieciešamo atbalstu viesu apkalpošanas jautājumos.

-          Nodrošināt teicamu sadarbību ar publisko personu institūcijām un privātpersonām amata kompetences ietveros.

 

Piedāvājam:

-     dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas,

-     stabilu atalgojumu (plānotais atalgojums diapazonā (bruto) no 1025 EUR līdz 1471 EUR), ņemot vērā profesionālo kvalifikāciju,

-     normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un papildu normatīvajos aktos noteiktie motivācijas instrumenti.

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

-          motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam noteiktajām atbildības jomām. Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām;

-          Curriculum Vitae (Europass formā[1]), nenorādot sensitīva rakstura informāciju;

-          izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildu – Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam;

-          valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis – C līmeņa 1. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

-          amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).

 

Minētos dokumentus līdz 2024. gada 22. februārim (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai – papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: “Konkursam: Saeimas Administrācijas Protokola nodaļas konsultants”, vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv vai, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla Latvija.lv e‑pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi 90000028300. Tālrunis uzziņām: 67087272. 

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts – datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.

Piektdien, 23.februārī
09:00  Baltijas Asamblejas Ekonomikas, enerģētikas un inovācijas komitejas sēde
09:00  Eiropas lietu komisijas sēde
10:00  Konference “Tā ir arī mūsu nauda! Ko darīt, lai Eiropas Savienības fondu investīcijas Latvijā būtu pārdomātākas?”