Latvijas Republikas Saeima, piesaistot personāla atlases un novērtēšanas uzņēmumu Eiro Personāls, veic Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju direktora amata (amats uz nenoteiktu laiku) pretendentu atlasi

Prasības kandidātiem

  1. Augstākā izglītība (vēlams maģistra grāds) informācijas tehnoloģiju, datorzinātņu jomā, regulāra zināšanu papildināšana minētajās jomās;
  2. Vēlama iepriekšēja darba pieredze publiskajā pārvaldē;
  3. Vismaz triju gadu iepriekšēja darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā;
  4. Vismaz triju gadu iepriekšēja vadības darba pieredze, prasme vadīt kolektīvu;
  5. Teicamas zināšanas par informācijas sistēmu pārvaldību, uzturēšanu, to drošības nodrošināšanu, kā arī e-pārvaldes ieviešanu un attīstīšanu;
  6. Zināšanas par elektronisko dokumentu pārvaldības, valsts pārvaldes pakalpojumu elektronizācijas, informācijas sistēmu drošības un ierobežotas pieejamības informācijas normatīvo regulējumu;
  7. Plānošanas, organizatoriskās un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt pakļautībā esošo struktūrvienību sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskajām un juridiskajām personām;
  8. Spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību;
  9. Valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas;
  10. Labas vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas (vismaz B2 zināšanu līmenis);
  11. Atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam.

Galvenie pienākumi

  1. Administratīvi vadīt tiešā pakļautībā esošo Saeimas Administrācijas struktūrvienību Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas un Saeimas sēžu nodrošinājuma nodaļas;
  2. Vadīt, organizēt un koordinēt Saeimas informācijas sistēmas darbību un informatīvo resursu nodrošinājuma procesu;
  3. Pārraudzīt Saeimas ēkās esošo telekomunikāciju nepārtrauktu darbību un uzturēšanu, kā arī telekomunikāciju sakaru pakalpojumu racionālu un efektīvu izmantošanu;
  4. Vadīt un pārraudzīt Saeimas sēžu, Saeimas Prezidija sēžu un citu Saeimā notiekošo pasākumu tehnisko nodrošinājumu;
  5. Administratīvi vadīt elektroniskās pārvaldes (turpmāk e-pārvalde) principu un tehnisko risinājumu ieviešanas plānošanu un īstenošanu, lai nodrošinātu Saeimas struktūrvienību procesu un pakalpojumu efektivizēšanu, tostarp noteiktu procesu īstenošanu un pakalpojumu pieejamību elektroniskajā vidē;
  6. Pārraudzīt to Saeimas e-pārvaldes projektu īstenošanu, kuri vērsti uz informācijas tehnoloģiju iespēju izmantošanu Saeimas procesu un pakalpojumu efektivizēšanai un modernizēšanai;
  7. Nodrošināt Saeimas e-pārvaldes attīstības stratēģijas un citu ar e-pārvaldes risinājumu ieviešanu un attīstību saistītu Saeimas normatīvo dokumentu izstrādi un to īstenošanu;
  8. Pārstāvēt Saeimas Administrāciju citās institūcijās amata kompetences ietvaros. Piedalīties un paust Saeimas Administrācijas viedokli un nepieciešamo informāciju Saeimas komisiju sēdēs, darba grupās un citos pasākumos, kuros apspriež Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju direktora kompetencē esošos jautājumus;
  9. Pārraudzīt iekšējo normatīvo aktu izstrādi un aktualizēšanu amata kompetencē esošajos jautājumos;
  10. Amata kompetences ietvaros piedalīties iepirkuma procesos;
  11. Sadarboties ar Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, fiziskajām un juridiskajām personām amata kompetencē esošajos jautājumos;
  12. Pildīt citus Saeimas Prezidija un Saeimas Administrācijas ģenerālsekretāra dotos uzdevumus.

Mēs piedāvājam

  1. Mēnešalga no 5500 EUR pirms nodokļu nomaksas, atkarībā no kompetencēm un pieredzes;
  2. Normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu motivācijas instrumenti;
  3. Veselības apdrošināšana ar nākamo ceturksni pēc pārbaudes termiņa beigām.

 

Lai pieteiktos konkursam, lūdzam pretendentus iesniegt savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopiju\-as.
Minētos dokumentus līdz 2024. gada 25. oktobrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. epakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālrunis uzziņām: 67087272.

Kandidātu piesaistes un atlases procesu nodrošina personāla atlases un novērtēšanas uzņēmums Eiro Personāls un Latvijas Republikas Saeima. Piesakoties vakancei, Jūs dodat atļauju savu personas datu apstrādei atlases nolūkos.

Sestdien, 19.oktobrī