Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, pagarina pieteikšanās termiņu atklātu konkursu uz vakanto amata vietu – Saeimas Administrācijas Personāla vadības un attīstības nodaļas vecākais konsultants (-e) (vakance uz nenoteiktu laiku)

 

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

-        Augstākā izglītība tiesību zinātnē un/vai personāla vadībā, periodiska zināšanu papildināšana amata atbildības jomās;

-     Iepriekšēja darba pieredze personāla vadības jomā, personālsastāva un personāla vadības dokumentu sagatavošanā un izstrādāšanā;

-     Iepriekšēja pieredze un prasmes iekšējo normatīvo aktu izstrādē amata kompetences jomās; 

-     Valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas; 

-     Zināšanas par darba tiesību, valsts un pašvaldību iestāžu atlīdzības sistēmu, personas datu aizsardzību un citu kompetencē esošu jomu normatīvo regulējumu, prasme to piemērot; 

-     Zināšanas personāla vadības un attīstības, kā arī iekšējās komunikācijas jomā;

-     Zināšanas par iepirkumu normatīvo regulējumu un prasme tos piemērot amata kompetences ietvaros;

-     Zināšanas par dokumentu noformēšanu, apriti un sagatavošanu nodošanai arhīvā; 

-     Prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un citus dokumentus personāla vadības jomā, veikt informācijas analīzi, sniegt operatīvu informāciju, izklāstīt un argumentēt viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem; 

-     Spēja konsultēt citus darbiniekus un operatīvi sniegt informāciju par kompetencē esošiem jautājumiem; 

-     Analītiska domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, precizitāte darbā ar dokumentiem;

-     Komunikācijas un sadarbības prasmes;

-     Labas datorprasmes. Amata pienākumu izpildei nepieciešams darbs ar Horizon programmu.

 

Galvenie pienākumi:

-        Kārtot darba tiesiskos jautājumus noteiktam Saeimas Administrācijas un citu Saeimas struktūrvienību darbinieku (turpmāk – darbinieki) lokam atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem;

-        Sniegt organizatorisko un koordinējošo atbalstu darbinieku kvalifikācijas paaugstināšanas procesā;

-        Amata kompetences ietvaros piedalīties darbinieku plānošanas un atlases procesā saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto kārtību;

-        Sniegt organizatorisko, koordinējošo un tehnisko atbalstu darbinieku darba izpildes novērtēšanas procesā;

-        Sniegt metodisku un konsultatīvu atbalstu amatu aprakstu izstrādāšanā un aktualizēšanā;

-        Amata kompetences ietvaros organizēt un koordinēt mācību prakses procesu Saeimā saskaņā ar iekšējos normatīvajos aktos noteikto kārtību;

-        Gatavot dokumentus, atskaites, kā arī ievadīt, regulāri aktualizēt un sistematizēt datus par darbiniekiem Horizon Personāls programmā;

-        Izgatavot un izsniegt darbiniekiem darba apliecības saskaņā ar iekšējos normatīvajos aktos noteikto kārtību;

-        Amata kompetences ietvaros izstrādāt dokumentus un iekšējo normatīvo aktu projektus, kas reglamentē nodaļas kompetencē esošus jautājumus. Regulāri tos pārskatīt un nepieciešamības gadījumā aktualizēt;

-        Gatavot pārskatus, apkopojošus materiālus par atbildības jomas darba jautājumiem;

-        Sagatavot atzinumu, skaidrojumu un vēstuļu projektus, kā arī analizēt informāciju, skaidrot un argumentēt viedokli par amata kompetencē esošiem jautājumiem;

-        Konsultēt kompetences jautājumos.

 

Piedāvājam:

-          dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas;

-          stabilu atalgojumu (amatam noteikta 11. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 1851 līdz 2500 euro) atbilstoši profesionālajai kvalifikācijai;

-          normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas.

 

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

-          motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām;

-          Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus;

-          izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus – Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam;

-          valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis – C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā);

-          amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).

 

Minētos dokumentus līdz 2024. gada 11. oktobrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e‑pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi 90000028300. Tālrunis uzziņām: 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts – datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.

Otrdien, 8.oktobrī
08:30  Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijas Vides, klimata un enerģētikas apakškomisijas sēde
10:00  Juridiskās komisijas sēde
10:00  Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas sēde
10:00  Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijas sēde
10:00  Valsts pārvaldes un pašvaldības komisijas sēde
10:00  Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijas sēde
10:00  Sociālo un darba lietu komisijas sēde
11:15  Saeimas priekšsēdētājas biedres Zandas Kalniņas-Lukaševicas tikšanās ar Izraēlas Valsts ārkārtējo un pilnvaroto vēstnieci Latvijas Republikā V.E. Sandra Simovich
12:00  Saeimas deputātu grupas sadarbības veicināšanai ar Izraēlas parlamentu tikšanās ar Izraēlas Valsts ārkārtējo un pilnvaroto vēstnieci Latvijas Republikā V.E. Sandra Simovich
13:00  Sociālo un darba lietu komisijas Nevienlīdzības mazināšanas apakškomisijas un Sociālo un darba lietu komisijas Sabiedrības veselības apakškomisijas kopsēde
13:00  Sociālo un darba lietu komisijas Sabiedrības veselības apakškomisijas un Sociālo un darba lietu komisijas Nevienlīdzības mazināšanas apakškomisijas kopsēde
14:00  Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas Latgales apakškomisijas sēde
14:00  Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas Augstākās izglītības, zinātnes un cilvēkkapitāla apakškomisijas sēde
15:00  Saeimas priekšsēdētājas biedres Zandas Kalniņas-Lukaševicas un Saeimas sekretāra Edvarda Smiltēna tikšanās ar Japānas ārkārtējo un pilnvaroto vēstnieku Latvijas Republikā V.E. Yasushi Takase
15:00  Nacionālās drošības komisijas sēde