Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu – Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas vadītāja (-s) (vakance uz nenoteiktu laiku)

 

Galvenās prasības pretendentiem (-iem):

-     Augstākā izglītība (vēlams maģistra grāds), vēlams informācijas tehnoloģiju, datorzinātņu jomā, regulāra zināšanu papildināšana minētajās jomās;

-     Vēlama iepriekšēja darba pieredze publiskajā pārvaldē;

-     Vismaz piecu gadu iepriekšēja darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā;

-     Vismaz piecu gadu iepriekšēja vadības darba pieredze;

-     Zināšanas valsts pārvaldes, budžeta plānošanas un publisko iepirkumu jomā;

-     Teicamas zināšanas par informācijas sistēmu pārvaldību, uzturēšanu, to drošības nodrošināšanu, kā arī e-pārvaldes ieviešanu un attīstīšanu;

-     Plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt pakļautībā esošo struktūrvienību sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskajām un juridiskajām personām, spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību;  

-     Zināšanas par informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu un procesu vadību. 

-     Valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas;

-     Labas vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas – vismaz B2 zināšanu līmenis;

-     Atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam.

 

Galvenie pienākumi:

-        Nodrošināt struktūrvienības atbildībā esošo funkciju izpildi un attīstību;

-        Plānot, organizēt un kontrolēt struktūrvienības personāla darbu un veicināt darbinieku attīstību;

-        Nodrošināt atbalstu Saeimas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstības stratēģijas izstrādē un nodrošināt tās īstenošanu;

-        Plānot un ieviest jaunus tehnoloģiskos risinājumus un nodrošināt apjomīgu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstības projektu īstenošanu Saeimas procesu digitalizācijai un modernizācijai;

-        Nodrošināt Saeimas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pārvaldības un pilnveidošanas procesus;

-        Nodrošināt struktūrvienības funkciju izpildei nepieciešamā budžeta plānošanu un piešķirtā budžeta izlietojuma kontroli;

-         Nodrošināt struktūrvienības funkciju īstenošanai nepieciešamās dokumentācijas, iekšējo normatīvo aktu un procesu izstrādi un aktualizēšanu;

-        Plānot struktūrvienības funkciju izpildei nepieciešamos iepirkumus, nodrošināt iepirkumu tehnisko specifikāciju izstrādi un struktūrvienības pārstāvību iepirkumu komisijās;

-        Nodrošināt struktūrvienības funkciju īstenošanai noslēgto pakalpojumu un piegāžu līgumu izpildes kontroli, kā arī ar to saistīto problēmjautājumu risināšanu;

-        Sniegt Saeimas deputātiem un Saeimas struktūrvienībām konsultatīvo un metodisko atbalstu e-pārvaldes risinājumu ieviešanas, uzturēšanas un pilnveidošanas procesā;

-        Atbilstoši amata kompetencei pārstāvēt Saeimu citās institūcijās un organizācijās.

Piedāvājam:

-     dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

-     iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot starptautisko labo praksi

-     stabilu atalgojumu (amatam noteikta 14. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 3419 līdz 5000 euro) atkarībā no profesionālās kvalifikācijas

-     normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu motivācijas instrumenti.

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

-     motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam noteiktajām atbildības jomām, ar izvērstu aprakstu par pieredzi informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā, un ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma “Par valsts noslēpumu” 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām;

-     Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus;

-     izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus – Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam;

-     valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis – C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā);

-     amata kandidāta redzējums par parlamenta (Saeimas) informācijas un komunikācijas tehnoloģiju specifiku, tajā skaitā par pārvaldības principiem, drošības risinājumiem, attīstības perspektīvām u.c. (apjoms – ne garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes);

-     amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).

Minētos dokumentus līdz 2024. gada 11. septembrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e‑pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālrunis uzziņām: 67087272.

 

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts – datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade.

Otrdien, 10.septembrī
08:30  Juridiskās komisijas Krimināltiesību un sodu politikas apakškomisijas sēde
08:30  Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijas Vides, klimata un enerģētikas apakškomisijas sēde
09:45  Saeimas Juridiskās komisijas priekšsēdētāja Andreja Judina tikšanās ar Eiropas Prokuratūras (EPPO) galveno prokurori Laura Codruța Kövesi un delegāciju
10:00  Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijas sēde
10:00  Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas sēde
10:00  Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas sēde
10:00  Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijas sēde
10:00  Valsts pārvaldes un pašvaldības komisijas sēde
10:00  Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijas sēde
10:00  Sociālo un darba lietu komisijas sēde
10:50  Juridiskās komisijas sēde
12:00  Publisko izdevumu un revīzijas komisijas sēde
13:00  Sociālo un darba lietu komisijas Sabiedrības veselības apakškomisijas sēde
13:00  Sociālo un darba lietu komisijas Sabiedrības veselības apakškomisijas sēde
13:00  Saeimas priekšsēdētājas V.E. Daigas Mieriņas tikšanās ar Nīderlandes Karalistes ārkārtējo un pilnvaroto vēstnieci Latvijas Republikā V.E. Claudia Magdalena Njoo Pieterse
14:00  Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas Latgales apakškomisijas sēde
14:00  Saeimas priekšsēdētājas V.E. Daigas Mieriņas tikšanās ar Šveices Federācijas ārkārtējo un pilnvaroto vēstnieku Latvijas Republikā V.E. Martin Michelet
15:00  Saeimas priekšsēdētājas V.E. Daigas Mieriņas tikšanās ar Izraēlas Valsts ārkārtējo un pilnvaroto vēstnieci Latvijas Republikā V.E. Sandra Simovich