Ko dara Saeima?

Saeimas galvenais uzdevums ir pieņemt likumus.
Tāpat Saeima apstiprina valdību.
Saeima apstiprina Krišjāņa Kariņa valdību
Saeima apstiprina Krišjāņa Kariņa valdību, 2019.gada 23.janvāris. Foto: Ernests Dinka, Saeima.
Saeima kontrolē valdības darbu un var to atlaist.
Vēl Saeima lemj, kuras personas vadīs vairākas iestādes un institūcijas.
Saeima par Latvijas Bankas prezidentu apstiprina Mārtiņu Kazāku
Saeima par Latvijas Bankas prezidentu apstiprina Mārtiņu Kazāku, 2019.gada 12.decembris. Foto: Ernests Dinka, Saeima.
Saeima šīs personas var arī atlaist no darba.
Saeima ievēlē Valsts prezidentu.
Saeima par Valsts prezidentu ievēl Egilu Levitu
Saeima par Valsts prezidentu ievēl Egilu Levitu, 2019.gada 29.maijs. Foto: Ieva Ābele, Saeima.
Saeima arī apstiprina starptautiskus līgumus.
Šie līgumi nosaka, kā Latvija dažādos jautājumos sadarbojas ar citām valstīm.
Saeimas amatpersonas pārstāv Latvijas valsti ārvalstīs.
aeimas priekšsēdētāja Ināra Mūrniece vizītē viesojas Korejas Republikā
Saeimas priekšsēdētāja Ināra Mūrniece vizītē viesojas Korejas Republikā, 2020.gada 10.janvāris. Foto: Juris Vīgulis, Saeima.
Saeimas amatpersonas arī uzņem citu valstu viesus vizītē Latvijā.
Vizītē Saeimā viesojas Ukrainas prezidents
Vizītē Saeimā viesojas Ukrainas prezidents, 2019.gada 16.oktobris. Foto: Ieva Ābele, Saeima.
Parlamenta darbību nosaka Saeimas kārtības rullis.
Latvijas Republikas Satversmes un Saeimas kārtības ruļļa izdevums
Latvijas Republikas Satversmes un Saeimas kārtības ruļļa izdevums. Foto: Ieva Ābele, Saeima.
Saeimas darbu vada Saeimas Prezidijs.
Saeimas Prezidija vietas Saeimas Sēžu zālē
Saeimas Prezidija vietas Saeimas Sēžu zālē. Foto: Reinis Inkēns, Saeima.
Tajā deputāti no sava vidus ievēlē Saeimas priekšsēdētāju, divus viņa biedrus, Saeimas sekretāru un viņa biedru.

Šī vietne izmanto sīkfailus no Google, lai sniegtu pakalpojumus un analizētu datplūsmu. Lai varētu atskaņot video, Jums jāsniedz piekrišana.