Kā strādā Saeimas komisijas?
Saeimā ir izveidotas komisijas. |
Tajās strādā deputāti. |
![]() Deputātu darbs komisijā. Foto: Ieva Ābele, Saeima. |
Komisijas darbojas noteiktās jomās. |
Piemēram, nodokļu, juridiskajos, vides jautājumos. |
Komisijas sagatavo likumprojektus Saeimas sēdēm. |
Tās izskata priekšlikumus un arī citus aktuālus jautājumus. |
![]() Deputātu darbs komisijā. Foto: Ernests Dinka, Saeima. |
Komisijās deputāti arī uzklausa dažādu iestāžu un organizāciju viedokļus. |
![]() Komisijas sēde. Foto: Ieva Ābele, Saeima. |