Kur notiek Saeimas sēdes?

 

Saeimas sēdes notiek Saeimas nama galvenajā telpā.
Šo telpu sauc par Sēžu zāli.

Saeimas Sēžu zāle. Foto: Ieva Ābele, Saeima.
Zālē ir vietas visiem deputātiem, Valsts prezidentam, Ministru prezidentam un ministriem.

Deputātu darba vietas Sēžu zālē. Foto: Ernests Dinka, Saeima.
Saeimas sēdes parasti notiek ceturtdienās.
Ikviens sēdes var skatīties internetā Saeimas mājaslapā.

Saeimas mājaslapa internetā www.saeima.lv.