Kur notiek Saeimas sēdes?

Saeimas sēdes notiek Saeimas nama galvenajā telpā.
Šo telpu sauc par Sēžu zāli.
Saeimas Sēžu zāle
Saeimas Sēžu zāle. Foto: Ieva Ābele, Saeima.
Zālē ir vietas visiem deputātiem, Valsts prezidentam, Ministru prezidentam un ministriem.
Deputātu darba vietas Sēžu zālē
Deputātu darba vietas Sēžu zālē. Foto: Ernests Dinka, Saeima.
Saeimas sēdes parasti notiek ceturtdienās.
Ikviens sēdes var skatīties internetā Saeimas mājaslapā.
Saeimas mājaslapa internetā
Saeimas mājaslapa internetā www.saeima.lv.