Kur notiek Saeimas sēdes?
Saeimas sēdes notiek Saeimas nama galvenajā telpā. |
Šo telpu sauc par Sēžu zāli. |
![]() Saeimas Sēžu zāle. Foto: Ieva Ābele, Saeima. |
Zālē ir vietas visiem deputātiem, Valsts prezidentam, Ministru prezidentam un ministriem. |
![]() Deputātu darba vietas Sēžu zālē. Foto: Ernests Dinka, Saeima. |
Saeimas sēdes parasti notiek ceturtdienās. |
Ikviens sēdes var skatīties internetā Saeimas mājaslapā. |
![]() Saeimas mājaslapa internetā www.saeima.lv. |