Kā Saeima pieņem likumus?

Vispirms Saeimā iesniedz likumu projektus.
aeimā iesniegts likumprojekts
Saeimā iesniegts likumprojekts. Foto: Ernests Dinka, Saeima.
To var darīt Valsts prezidents, valdība, Saeimas komisijas un deputāti.
Likumu projektus noteiktos gadījumos var iesniegt arī vēlētāji.
Likumprojektus izskata Saeimas sēdēs.
Darbs Saeimas sēdē
Darbs Saeimas sēdē. Foto: Ieva Ābele, Saeima.
Deputāti par tiem balso.
Deputāti balso, izmantojot speciālu sistēmu
Deputāti balso, izmantojot speciālu sistēmu. Foto: Ernests Dinka, Saeima.
Pēc tam likumprojekti kļūst par likumiem.