Kā Saeima pieņem likumus?

 

Vispirms Saeimā iesniedz likumu projektus.

Saeimā iesniegts likumprojekts. Foto: Ernests Dinka, Saeima.
To var darīt Valsts prezidents, valdība, Saeimas komisijas un deputāti.
Likumu projektus noteiktos gadījumos var iesniegt arī vēlētāji.
Likumprojektus izskata Saeimas sēdēs.

Darbs Saeimas sēdē. Foto: Ieva Ābele, Saeima.
Deputāti par tiem balso.

Deputāti balso, izmantojot speciālu sistēmu. Foto: Ernests Dinka, Saeima.
Pēc tam likumprojekti kļūst par likumiem.