Kā Saeima pieņem likumus?
| Vispirms Saeimā iesniedz likumu projektus. |
| To var darīt Valsts prezidents, valdība, Saeimas komisijas un deputāti. |
| Likumu projektus noteiktos gadījumos var iesniegt arī vēlētāji. |
| Likumprojektus izskata Saeimas sēdēs. |
![]() Darbs Saeimas sēdē. |
| Deputāti par tiem balso. |
![]() Deputāti balso, izmantojot speciālu sistēmu. |
| Pēc tam likumprojekti kļūst par likumiem. |


