Kā apmeklēt Saeimu ekskursijā?


Aicinām ikvienu būt atbildīgam un ievērot vīrusa Covid-19 dēļ noteiktās drošības prasības. 

Tāpat aicinām ikvienu ievērot piesardzības pasākumus vīrusa izplatības ierobežošanai. 

Saeimas apmeklējuma laikā iesakām lietot sejas masku. 

Nedrīkst nākt uz Saeimu, ja vīrusa dēļ ir noteikta izolācija. 

Tāpat nedrīkst nākt uz Saeimu, ja cilvēkam ir temperatūra, klepus.

- - -

Saeimas namu ikviens var apmeklēt ekskursijā.

Saeimas apmeklētāji ekskursijā Saeimas namā
Saeimas apmeklētāji ekskursijā Saeimas namā. Foto: Ernests Dinka, Saeima.
Apmeklējums ir jāpiesaka.
Tad jāzvana pa tālruni 67087485 vai 67087483.
Var rakstīt arī uz e-pastu ekskursijas@saeima.lv.
Ekskursijas pa Saeimas namu notiek darbadienās.
Ekskursijas norisinās no pulksten 9.00 līdz 16.30.
Tās ilgst apmēram vienu stundu.
Par ekskursijām nav jāmaksā nauda.
Ekskursijā ceturtdienā ir iespēja redzēt, kā deputāti strādā Saeimas sēdē.
Ekskursijā ceturtdienā apmeklētāji vēro Saeimas sēdi
Ekskursijā ceturtdienā apmeklētāji vēro Saeimas sēdi. Foto: Ieva Ābele, Saeima.
Nākot uz Saeimu, līdzi jāņem pase vai identifikācijas karte.
Dokumenti būs jāuzrāda parlamenta apsardzes darbiniekam.
Būs jāiziet arī drošības pārbaude.