Kā apmeklēt Saeimu ekskursijā?

 

Latvijā vīrusa Covid-19 pandēmijas dēļ ir noteikti ierobežojumi. 

Tāpēc ekskursijas Saeimas namā patlaban nenotiek.

- - - 

Saeimas namu ikviens var apmeklēt ekskursijā.

Saeimas apmeklētāji ekskursijā Saeimas namā. Foto: Ernests Dinka, Saeima.
Apmeklējums ir jāpiesaka.
Tad jāzvana pa tālruni 67087485 vai 67087483.
Var rakstīt arī uz e-pastu ekskursijas@saeima.lv.
Ekskursijas pa Saeimas namu notiek darbadienās.
Ekskursijas norisinās no pulksten 9.00 līdz 16.30.
Tās ilgst apmēram vienu stundu.
Par ekskursijām nav jāmaksā nauda.
Ekskursijā ceturtdienā ir iespēja redzēt, kā deputāti strādā Saeimas sēdē.

Ekskursijā ceturtdienā apmeklētāji vēro Saeimas sēdi. Foto: Ieva Ābele, Saeima.
Nākot uz Saeimu, līdzi jāņem pase vai identifikācijas karte.
Dokumenti būs jāuzrāda parlamenta apsardzes darbiniekam.
Būs jāiziet arī drošības pārbaude.