Kā apmeklēt Saeimu ekskursijā?
Saeimas namu ikviens var apmeklēt ekskursijā.
![]() Saeimas apmeklētāji ekskursijā Saeimas namā. |
| Apmeklējums ir jāpiesaka. |
| Tad jāzvana pa tālruni 67087485 vai 67087483. |
| Var rakstīt arī uz e-pastu ekskursijas@saeima.lv. |
| Ekskursijas pa Saeimas namu notiek darbadienās. |
| Ekskursijas norisinās no pulksten 9.00 līdz 16.30. |
| Tās ilgst apmēram vienu stundu. |
| Par ekskursijām nav jāmaksā nauda. |
| Ekskursijā ceturtdienā ir iespēja redzēt, kā deputāti strādā Saeimas sēdē. |
| Nākot uz Saeimu, līdzi jāņem pase vai identifikācijas karte. |
| Dokumenti būs jāuzrāda parlamenta apsardzes darbiniekam. |
| Būs jāiziet arī drošības pārbaude. |

