Kā sazināties ar Saeimu?

Aicinām ikvienu būt atbildīgam un ievērot vīrusa Covid-19 dēļ noteiktās drošības prasības. 

Tāpat aicinām ikvienu ievērot piesardzības pasākumus vīrusa izplatības ierobežošanai. 

Saeimas apmeklējuma laikā iesakām lietot sejas masku. 

Nedrīkst nākt uz Saeimu, ja vīrusa dēļ ir noteikta izolācija. 

Tāpat nedrīkst nākt uz Saeimu, ja cilvēkam ir temperatūra, klepus.

- - -

Uz Saeimu var piezvanīt pa tālruni 67087321.

Var arī rakstīt uz e-pastu info@saeima.lv.
Tāpat var sūtīt vēstuli pa pastu.
Saeimas adrese:
Latvijas Republikas Saeima
Jēkaba ielā 11
Rīgā
LV-1811
Saeimā arī darbojas Apmeklētāju un informācijas centrs.
Centrā var saņemt informāciju par parlamentu.
Tur var iesniegt iesniegumu Saeimai.
Var pieteikties arī ekskursijai pa Saeimas namu.
Centrs atrodas Jēkaba ielā 16.
Saeimas Apmeklētāju un informācijas centrs
Saeimas Apmeklētāju un informācijas centrs. Foto: Reinis Inkēns, Saeima.
Tajā var nokļūt no Trokšņu ielas, kas atrodas turpat blakus.
Centrs atvērts darbadienās no pulksten 9.00 līdz 16.30.