Kā sazināties ar Saeimu?

 

Lai ierobežotu Covid-19 izplatību, valstī ir noteikti ierobežojumi.

Iesniegt iesniegumus Apmeklētāju centrā ir iespējams tikai pēc iepriekšēja pieraksta.

Pieteiktā klātienes apmeklējuma ilgums nepārsniedz 15 minūtes

Informāciju par parlamenta darbu var saņemt attālināti.

Patlaban arī ekskursijas Saeimas namā netiek rīkotas.

- - -

Uz Saeimu var piezvanīt pa tālruni 67087321.
Var arī rakstīt uz e-pastu info@saeima.lv.
Tāpat var sūtīt vēstuli pa pastu.
Saeimas adrese:
Latvijas Republikas Saeima
Jēkaba ielā 11
Rīgā
LV-1811
Saeimā arī darbojas Apmeklētāju un informācijas centrs.
Centrā var saņemt informāciju par parlamentu.
Tur var iesniegt iesniegumu Saeimai.
Var pieteikties arī ekskursijai pa Saeimas namu.
Centrs atrodas Jēkaba ielā 16.
Saeimas Apmeklētāju un informācijas centrs
Saeimas Apmeklētāju un informācijas centrs. Foto: Reinis Inkēns, Saeima.
Tajā var nokļūt no Trokšņu ielas, kas atrodas turpat blakus.
Centrs atvērts darbadienās no pulksten 9.00 līdz 16.30.

Šī vietne izmanto sīkfailus no Google, lai sniegtu pakalpojumus un analizētu datplūsmu. Lai varētu atskaņot video, Jums jāsniedz piekrišana.