Ratiņkrēslu pacēlāju piegāde, uzstādīšana un apkalpošana (CPV kods: 42410000-3 (pacēlāji un pārvietošanas iekārtas), papildus CPV kods: 45111100-9 (demontāžas darbi), papildus CPV kods: 50700000-2 (ēku instalāciju remonta un uzturēšanas pakalpojumi)).

Date de prise de la décision 17.08.2017.
Type d'appel d'offre Publisko iepirkumu likuma 9.panta kārtībā
Iepirkuma līguma priekšmets un CPV Ratiņkrēslu pacēlāju piegāde, uzstādīšana un apkalpošana (CPV kods: 42410000-3 (pacēlāji un pārvietošanas iekārtas), papildus CPV kods: 45111100-9 (demontāžas darbi), papildus CPV kods: 50700000-2 (ēku instalāciju remonta un uzturēšanas pakalpojumi)).
Numéro d'identification SAEIMA 2017/14
Le contractant Iepirkums pārtraukts, pamatojoties uz Publikso iepirkuma likuma 9.panta 15.daļu un 17.08.2017. iepirkumu komsijas lēmumā minēto (skat.pielikumā).
Prix contractuel
Paziņojums IUB mājas lapā par lēmumu https://pvs.iub.gov.lv/show/503339
L'information sur l'achat

Pirms piedāvājuma sagatavošanas Pretendentam obligāti klātienē jāveic darbu izpildes vietas apskate. Pasūtītājs organizē darbu izpildes vietas apskati 2017.gada 15.augustā plkst.11:00.  Lai veiktu darbu izpildes vietas apskati, pretendentam līdz 2017.gada 14.augusta plkst.17:00 jāpiesakās apskates veikšanai, nosūtot uz e-pasta adresi: iepirkumi@saeima.lv Pretendenta nosaukumu, personas, kura veiks objekta apskati, Vārdu, Uzvārdu un personas kodu, kā arī iepirkuma identifikācijas numuru (id.Nr. SAEIMA 2017/14). Minētā informācija nepieciešama caurlaides saņemšanai.

Ja pretendents nevar ieraksties uz darbu izpildes vietas apskati augstāk noteiktajā datumā, pretendents, iepriekš vienojoties ar pasūtītāju, var veikt darbu izpildes vietas apskati citā laikā. Lai veiktu darbu izpildes vietas apskati citā laikā, pretendentam ne vēlāk kā 1 (vienu) darba dienu pirms vēlamās darbu izpildes vietas apskates dienas jāinformē Pasūtītājs par apskates veikšanu, nosūtot uz e-pasta adresi: iepirkumi@saeima.lv Pretendenta nosaukumu, vēlamo darbu izpildes vietas apskates laiku (kas tiek saskaņots, ievērojot Pasūtītāja iespējas nodrošināt piekļuvi apskatāmajām telpām pretendenta vēlamajā laikā), personas, kura veiks objekta apskati, Vārdu, Uzvārdu un personas kodu, kā arī iepirkuma identifikācijas numuru (id.Nr. SAEIMA 2017/14). Minētā informācija nepieciešama caurlaides saņemšanai.

L'information sur la décision e0b76c33-939b-4637-8e13-552f796cbafe.docx
Personnes de liaison Agnese Puķīte (telefons 67087297, e-pasts: iepirkumi@saeima.lv)
Trešdien, 8.maijā
08:30  Eiropas lietu komisijas sēde
09:00  Pieprasījumu komisijas sēde
10:00  Ārlietu komisijas sēde
10:00  Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijas sēde
10:00  Juridiskās komisijas sēde
10:00  Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijas sēde
10:00  Valsts pārvaldes un pašvaldības komisijas sēde
10:00  Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijas sēde
10:00  Sociālo un darba lietu komisijas sēde
10:15  Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas un Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas kopsēde
10:15  Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas un Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas kopsēde
10:30  Svinīgā vainagu nolikšanas ceremonija Rīgas Brāļu kapos, pieminot nacisma sagrāvi un Otrā pasaules kara upurus
12:00  Mandātu, ētikas un iesniegumu komisijas sēde
12:00  Publisko izdevumu un revīzijas komisijas sēde
12:00  Nacionālās drošības komisijas sēde
12:00  Pilsonības, migrācijas un sabiedrības saliedētības komisijas sēde
12:00  Ilgtspējīgas attīstības komisijas sēde
13:10  Ārlietu komisijas Baltijas lietu apakškomisijas sēde
15:30  Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas Mediju politikas apakškomisijas sēde
16:00  Saeimas priekšsēdētājas V.E. Daigas Mieriņas tikšanās ar Eiropas Savienības dalībvalstu ārkārtējiem un pilnvarotajiem vēstniekiem Latvijas Republikā par godu 20. gadadienai kopš Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā
17:00  Pieņemšana par godu 20. gadadienai kopš Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā