Ratiņkrēslu pacēlāju piegāde, uzstādīšana un apkalpošana (CPV kods: 42410000-3 (pacēlāji un pārvietošanas iekārtas), papildus CPV kods: 45111100-9 (demontāžas darbi), papildus CPV kods: 50700000-2 (ēku instalāciju remonta un uzturēšanas pakalpojumi)).

Date de prise de la décision 17.08.2017.
Type d'appel d'offre Publisko iepirkumu likuma 9.panta kārtībā
Iepirkuma līguma priekšmets un CPV Ratiņkrēslu pacēlāju piegāde, uzstādīšana un apkalpošana (CPV kods: 42410000-3 (pacēlāji un pārvietošanas iekārtas), papildus CPV kods: 45111100-9 (demontāžas darbi), papildus CPV kods: 50700000-2 (ēku instalāciju remonta un uzturēšanas pakalpojumi)).
Numéro d'identification SAEIMA 2017/14
Le contractant Iepirkums pārtraukts, pamatojoties uz Publikso iepirkuma likuma 9.panta 15.daļu un 17.08.2017. iepirkumu komsijas lēmumā minēto (skat.pielikumā).
Prix contractuel
Paziņojums IUB mājas lapā par lēmumu https://pvs.iub.gov.lv/show/503339
L'information sur l'achat

Pirms piedāvājuma sagatavošanas Pretendentam obligāti klātienē jāveic darbu izpildes vietas apskate. Pasūtītājs organizē darbu izpildes vietas apskati 2017.gada 15.augustā plkst.11:00.  Lai veiktu darbu izpildes vietas apskati, pretendentam līdz 2017.gada 14.augusta plkst.17:00 jāpiesakās apskates veikšanai, nosūtot uz e-pasta adresi: iepirkumi@saeima.lv Pretendenta nosaukumu, personas, kura veiks objekta apskati, Vārdu, Uzvārdu un personas kodu, kā arī iepirkuma identifikācijas numuru (id.Nr. SAEIMA 2017/14). Minētā informācija nepieciešama caurlaides saņemšanai.

Ja pretendents nevar ieraksties uz darbu izpildes vietas apskati augstāk noteiktajā datumā, pretendents, iepriekš vienojoties ar pasūtītāju, var veikt darbu izpildes vietas apskati citā laikā. Lai veiktu darbu izpildes vietas apskati citā laikā, pretendentam ne vēlāk kā 1 (vienu) darba dienu pirms vēlamās darbu izpildes vietas apskates dienas jāinformē Pasūtītājs par apskates veikšanu, nosūtot uz e-pasta adresi: iepirkumi@saeima.lv Pretendenta nosaukumu, vēlamo darbu izpildes vietas apskates laiku (kas tiek saskaņots, ievērojot Pasūtītāja iespējas nodrošināt piekļuvi apskatāmajām telpām pretendenta vēlamajā laikā), personas, kura veiks objekta apskati, Vārdu, Uzvārdu un personas kodu, kā arī iepirkuma identifikācijas numuru (id.Nr. SAEIMA 2017/14). Minētā informācija nepieciešama caurlaides saņemšanai.

L'information sur la décision e0b76c33-939b-4637-8e13-552f796cbafe.docx
Personnes de liaison Agnese Puķīte (telefons 67087297, e-pasts: iepirkumi@saeima.lv)
Trešdien, 18.septembrī
09:00  Valsts pārvaldes un pašvaldības komisijas sēde (turpinājums)
09:00  Pieprasījumu komisijas sēde
09:00  Eiropas lietu komisijas sēde
09:30  Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijas sēde
10:00  Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijas sēde
10:00  Juridiskās komisijas sēde
10:00  Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas sēde
10:00  Valsts pārvaldes un pašvaldības komisijas sēde
10:00  Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijas sēde
10:00  Sociālo un darba lietu komisijas sēde
10:15  Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas sēde
12:00  Mandātu, ētikas un iesniegumu komisijas sēde
12:00  Publisko izdevumu un revīzijas komisijas sēde
12:00  Ilgtspējīgas attīstības komisijas sēde
15:30  Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas Mediju politikas apakškomisijas sēde
15:30  Parlamentārā izmeklēšanas komisija par "Rail Baltica" projekta parlamentārās kontroles nodrošināšanu, lai apzinātu projekta īstenošanā pieļautās kļūdas un panāktu, ka tas kļūst par prioritāru valdības jautājumu un lēmumi tiek pieņemti pārskatāmi, laikus un ievērojot Latvijas valsts un visas sabiedrības intereses, ietekmi uz Latvijas tautsaimniecību un valsts budžetu sēde