Arvils Ašeradens par izglītības iestāžu darbību ārkārtas situācijā: nepieciešams efektīvs tehnoloģiskais risinājums

(18.03.2020.)
Galerija

Visticamāk, šī ārkārtas situācija nebūs tikai četru nedēļu jautājums, un visiem jācenšas pēc iespējas ātrāk piemēroties. Aicinu domāt par efektīvu tehnoloģisko risinājumu, ar kuru klasei būtu viegli strādāt un noteikt dienaskārtību, kādā veidā klase strādās. Jo ātrāk tas tiks atrisināts, jo ātrāk mācību process virzīsies uz priekšu, trešdien, 18.martā, sacīja Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas priekšsēdētājs Arvils Ašeradens.

Komisija uz sēdi bija aicinājusi atbildīgo ministriju pārstāvjus, lai spriestu par izglītības iestāžu darbību ārkārtas situācijā, kas valstī izsludināta saistībā ar koronavīrusa Covid-19 ierobežošanu.

Deputāti kopā ar klātesošajiem pārsprieda jautājumus, kas saistīti ar vadlīnijām skolām par mācību procesa organizēšanu attālināti, mācību saturu, kā arī vērtējumu likšanu par veiktajiem uzdevumiem ārkārtējās situācijas laikā un vecāku iespēju iesaistīties mācību procesā.

Pārrunājot tehnoloģiskās iespējas, Izglītības un zinātnes ministrijas pārstāvji atzīmēja, ka nepilniem trīs procentiem Latvijas skolēnu nav viedierīču, lai varētu pilnvērtīgi mācīties attālināti, un ministrija šobrīd šo jautājumu risina. 

Līdz ar ārkārtējās situācijas izsludināšanu valstī noteikta virkne ierobežojošu pasākumu, tostarp lemts pārtraukt mācību procesa norisi klātienē visās izglītības iestādēs, nodrošinot mācības attālināti, kā arī pārtraukt visu kultūrizglītības un sporta profesionālās ievirzes un interešu izglītības programmu mācību procesu (treniņu, sacensību un mēģinājumu norisi).

 

Foto: https://www.flickr.com/photos/saeima/albums/72157713527999422
Izmantošanas noteikumi: https://www.saeima.lv/lv/autortiesibas

Saeimas Preses dienests

Piektdien, 29.martā