Rīgā
15.06.2009. Nr.90/TA-2122, TA-2111, TA-2119,
TA-2118,
TA-2114, TA-2117,
TA-2124,
TA-2132, TA-2133,
TA-2130,
TA-2134, TA-2135,
TA-2138,
TA-2137, TA-2123
Saeimas Prezidijam
Nosūtām
Saeimai izskatīšanai Ministru kabineta sēdē atbalstītos ar 2009.gada valsts
budžeta grozījumiem saistītus likumprojektus
"Par valsts pensiju
un valsts pabalstu izmaksu laika periodā no 2009.gada līdz 2012.gadam",
kuru
izstrādāja Labklājības ministrija (atbildīgā
amatpersona - Korčagins 67021568, Edgars.Korcagins@lm.gov.lv);
"Grozījumi
Militārpersonu izdienas pensiju likumā", kuru izstrādāja Aizsardzības ministrija (atbildīgā
amatpersona - Žukovs 67335027, Deniss.Zukovs@mod.gov.lv);
"Grozījums
Diplomātu izdienas pensiju likumā", kuru izstrādāja Ārlietu ministrija (atbildīgā
amatpersona - Baiža 67016163, davis.baiza@mfa.gov.lv);
"Grozījumi likumā
"Par izdienas pensijām Iekšlietu ministrijas sistēmas darbiniekiem ar
speciālajām dienesta pakāpēm"", kuru izstrādāja Iekšlietu ministrija (atbildīgā
amatpersona - Razna 67095662, Martins.Razna@iem.gov.lv);
"Grozījumi likumā
"Par valsts un pašvaldību īpašuma objektu privatizāciju"",
kuru
izstrādāja Ekonomikas ministrija (atbildīgā amatpersona - Zepa
67013142, dagnija.zepa@em.gov.lv);
"Grozījumi likumā
"Par valsts un pašvaldību kapitāla daļām un kapitālsabiedrībām"",
kuru
izstrādāja Ekonomikas ministrija (atbildīgā amatpersona - Lore
67013207, kaspars.lore@em.gov.lv);
"Grozījumi likumā
"Par izložu un azartspēļu nodevu un nodokli"", kuru izstrādāja
Finanšu ministrija (atbildīgā amatpersona - Ungurs 67504952,
Janis.ungurs@iaui.gov.lv);
"Grozījums
Prokuroru izdienas pensiju likumā", kuru izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā
amatpersona - Novožilova 67162697,
Linda.Novozilova@tm.gov.lv);
"Grozījums Tiesnešu
izdienas pensiju likumā", kuru izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā
amatpersona - Novožilova 67162697,
Linda.Novozilova@tm.gov.lv);
"Grozījums
Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja amatpersonu izdienas pensiju
likumā", kuru izstrādāja
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (atbildīgā amatpersona -
Zeppa-Priedīte 67356137, violeta.zeppa.priedite@knab.gov.lv);
"Grozījums
Satversmes aizsardzības biroja amatpersonu izdienas pensiju likumā", kuru
izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā
amatpersona - Ilgaža 67162696, Inita.Ilgaza@tm.gov.lv);
"Grozījumi likumā "Par uzņēmumu ienākuma
nodokli"", kuru izstrādāja Finanšu ministrija (atbildīgā amatpersona - Kaļāne 67095491, Astra.Kalane@fm.gov.lv);
"Grozījumi
Valsts un pašvaldību profesionālo orķestru, koru, koncertorganizāciju, teātru
un cirka mākslinieku izdienas pensiju likumā", kuru izstrādāja
Kultūras ministrija (atbildīgā
amatpersona - Āboliņa 67330267, Daina.Abolina@km.gov.lv);
"Grozījums
Dziesmu un deju svētku likumā", kuru izstrādāja Kultūras ministrija
(atbildīgā amatpersona - Āboliņa 67330267, Daina.Abolina@km.gov.lv);
"Grozījumi Ministru
kabineta iekārtas likumā", kuru izstrādāja Valsts kanceleja (atbildīgā
amatpersona - Osvalde 67082971, rudite.osvalde@mk.gov.lv).
Lūdzam izdarīt grozījumus
Saeimas š.g. 15.jūnija sēdes darba kārtībā un iekļaut jautājumu par minēto
likumprojektu nodošanu Saeimas komisijām, kā arī lūdzam likumprojektus izskatīt
kā steidzamus.
Pielikumā:
1. Likumprojekts "Par valsts pensiju un valsts pabalstu izmaksu laika periodā no
2009.gada līdz 2012.gadam" uz
2 lpp.
2. Likumprojekta "Par valsts pensiju un valsts pabalstu izmaksu laika
periodā no 2009.gada līdz 2012.gadam" anotācija uz 12 lpp.
3.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 2.§ izraksts uz 1
lp.
4. Likumprojekts
"Grozījumi
Militārpersonu izdienas pensiju likumā" uz 2 lpp.
5. Likumprojekta "Grozījumi Militārpersonu izdienas pensiju
likumā" anotācija uz 4 lpp.
6.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 3.§ izraksts uz 1
lp.
7. Likumprojekts
"Grozījums
Diplomātu izdienas pensiju likumā" uz 2 lpp.
8. Likumprojekta "Grozījums Diplomātu izdienas pensiju likumā" anotācija
uz 4 lpp.
9.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 4.§ izraksts uz 1
lp.
10. Likumprojekts
"Grozījumi
likumā "Par izdienas pensijām Iekšlietu ministrijas sistēmas darbiniekiem
ar speciālajām dienesta pakāpēm"" uz 1 lpp.
11. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par izdienas pensijām
Iekšlietu ministrijas sistēmas darbiniekiem ar speciālajām dienesta
pakāpēm"" anotācija uz 5 lpp.
12.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 5.§ izraksts uz 1
lp.
13. Likumprojekts
"Grozījumi
likumā "Par valsts un pašvaldību īpašuma objektu privatizāciju""
uz 1 lpp.
14. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par valsts un pašvaldību
īpašuma objektu privatizāciju"" anotācija uz 6 lpp.
15.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 17.§ izraksts uz 1 lp.
16. Likumprojekts
"Grozījumi
likumā "Par valsts un pašvaldību kapitāla daļām un kapitālsabiedrībām""
uz 5 lpp.
17. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par valsts un pašvaldību
kapitāla daļām un kapitālsabiedrībām"" anotācija uz 8 lpp.
18.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 18.§ izraksts uz 1 lp.
19. Likumprojekts
"Grozījumi
likumā "Par izložu un azartspēļu nodevu un nodokli"" uz 2
lpp.
20. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par izložu un azartspēļu
nodevu un nodokli"" anotācija uz 8 lpp.
21.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 22.§ izraksts uz 1 lp.
22. Likumprojekts
"Grozījums
Prokuroru izdienas pensiju likumā" uz 1 lpp.
23. Likumprojekta "Grozījums Prokuroru izdienas pensiju likumā" anotācija
uz 6 lpp.
24.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 25.§ izraksts uz 1 lp.
25. Likumprojekts
"Grozījums
Tiesnešu izdienas pensiju likumā" uz 1 lpp.
26. Likumprojekta "Grozījums Tiesnešu izdienas pensiju likumā" anotācija
uz 6 lpp.
27.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 26.§ izraksts uz 1 lp.
28. Likumprojekts
"Grozījums
Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja amatpersonu izdienas pensiju likumā"
uz
1 lpp.
29. Likumprojekta "Grozījums Korupcijas novēršanas un apkarošanas
biroja amatpersonu izdienas pensiju likumā" anotācija uz 7 lpp.
30.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 27.§ izraksts uz 1 lp.
31. Likumprojekts
"Grozījums
Satversmes aizsardzības biroja amatpersonu izdienas pensiju likumā" uz
1 lpp.
32. Likumprojekta "Grozījums Satversmes aizsardzības biroja
amatpersonu izdienas pensiju likumā" anotācija uz 6 lpp.
33.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 28.§ izraksts uz 1 lp.
34. Likumprojekts
"Grozījumi
likumā "Par uzņēmumu ienākuma nodokli"" uz 3 lpp.
35. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par uzņēmumu ienākuma
nodokli"" anotācija uz 4 lpp.
36.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 29.§ izraksts uz 1 lp.
37. Likumprojekts
"Grozījumi
Valsts un pašvaldību profesionālo orķestru, koru, koncertorganizāciju, teātru
un cirka mākslinieku izdienas pensiju likumā" uz 2 lpp.
38. Likumprojekta "Grozījumi Valsts un pašvaldību profesionālo
orķestru, koru, koncertorganizāciju, teātru un cirka mākslinieku izdienas
pensiju likumā" anotācija uz 6 lpp.
39.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 30.§ izraksts uz 1
lp.
40. Likumprojekts
"Grozījums
Dziesmu un deju svētku likumā" uz 1 lpp.
41. Likumprojekta "Grozījums Dziesmu un deju svētku likumā" anotācija
uz 5 lpp.
42.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 31.§ izraksts uz 1 lp.
43. Likumprojekts
"Grozījumi
Ministru kabineta iekārtas likumā" uz 1 lpp.
44. Likumprojekta "Grozījumi Ministru kabineta iekārtas likumā" anotācija
uz 4 lpp.
45.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 36.§ izraksts uz 1
lp.
Ministru prezidents,
bērnu, ģimenes un sabiedrības
integrācijas lietu ministrs V.Dombrovskis
Stafecka 67082931
Izdarīt likumā "Par uzņēmumu ienākuma nodokli" (Latvijas Republikas Saeimas un Ministru
Kabineta Ziņotājs, 1995, 24.nr.; 1996, 9., 15.nr.; 1997, 8., 24.nr.; 1998, 8.,
21.nr.; 1999, 6., 24.nr.; 2000, 9.nr.; 2001, 1., 5., 24.nr.; 2003, 15.nr.;
2005, 2., 24.nr.; 2006, 1.nr.; 2007, 3., 12., 4.nr.; 2009, 1.nr.) šādus grozījumus:
1.
Papildināt
6.panta pirmo daļu ar 16.punktu šādā redakcijā:
"16) par ziedojumu summu, par kuru piemērots šā
likuma 8.2 pantā noteiktais nodokļa atvieglojums, ja nodokļa
maksātājs ir pārkāpis 8.2 pantā noteiktā nodokļa atvieglojuma
piemērošanas noteikumus vai, izmantojot 8.2 pantā noteikto kārtību,
slēpis apliekamo ienākumu.
2.
Papildināt
likumu ar 8.2 pantu šādā redakcijā:
8.2 pants. Nodokļa atvieglojums
ziedotājiem
(1) Rezidenti un pastāvīgās pārstāvniecības
ir tiesīgas samazināt apliekamo ienākumu par summu, kura ziedota budžeta
iestādēm, kā arī Latvijas Republikā reģistrētām biedrībām, nodibinājumiem un
reliģiskajām organizācijām vai to iestādēm, kurām piešķirts sabiedriskā labuma
organizācijas statuss saskaņā ar Sabiedriskā labuma organizāciju likumu.
(2)
Apliekamā ienākuma samazinājums saskaņā ar šā panta noteikumiem nedrīkst
pārsniegt 20 procentus no apliekamā ienākuma.
(3)
Šā panta pirmajā daļā minētās budžeta iestādes, Latvijas Republikā reģistrētās
biedrības, nodibinājumi un reliģiskās organizācijas vai to iestādes, kurām
piešķirts sabiedriskā labuma organizācijas statuss saskaņā ar Sabiedriskā
labuma organizāciju likumu, ne vēlāk kā līdz pēctaksācijas gada 31.martam
sniedz publisku pārskatu par ziedotājiem, to ziedotajām summām un saņemto
ziedojumu izlietojumu taksācijas gadā.
(4)
Apliekamo ienākumu nevar samazināt nodokļa maksātāji, kuriem taksācijas perioda
otrā mēneša pirmajā datumā ir nodokļa parādi par iepriekšējiem taksācijas
periodiem.
(5)
Manta vai finanšu līdzekļi, kurus nodokļa maksātājs, pamatojoties uz līgumu,
bez atlīdzības nodod budžeta iestādei vai sabiedriskā labuma organizācijai,
kurai piešķirts sabiedriskā labuma organizācijas statuss saskaņā ar Sabiedriskā
labuma organizāciju likumu, tās statūtos, satversmē vai nolikumā noteikto mērķu
sasniegšanai, ir uzskatāmi par ziedojumu šā panta izpratnē, ja saņēmējam nav
noteikts pretpienākums veikt darbības, kuras uzskatāmas par atlīdzību.
(6)
Nodokļa atvieglojumu atbilstoši šā panta pirmajai daļai nepiemēro, ja:
1)
ziedojuma mērķī, kas noteikts ziedojuma saņēmējam, ir ietverta tieša vai
netieša norāde uz konkrētu ziedoto līdzekļu saņēmēju, kas ir ar ziedotāju
saistīts uzņēmums vai saistīta persona, vai ziedotāja darbinieks, vai šā
darbinieka ģimenes loceklis, vai
2)
ziedojuma saņēmējs veic atlīdzības rakstura darbības, kas vērstas uz labuma
gūšanu ziedotājam, ar ziedotāju saistītam uzņēmumam, saistītai personai vai
ziedotāja radiniekam līdz trešajai pakāpei vai laulātajam, vai nodrošina
ziedotāja intereses, kas nav saistītas ar filantropiju.
3.
Izslēgt
20.pantu.
4. 23.pantā:
papildināt
pirmās daļas 1.un 2.punktu pēc skaitļa un vārdiem 20.pantā noteikto atlaidi
ar skaitli un vārdiem un 8.2 pantā noteikto nodokļa atvieglojumu;
papildināt 1.1 daļas 1. punktu pēc skaitļa
un vārdiem 20.pantā noteiktās nodokļa atlaides ar skaitli un vārdiem un 8.2
pantā noteiktā nodokļa atvieglojuma;
5. Papildināt pārejas noteikumus ar
82.un 83.punktu šādā redakcijā:
83. Likuma 8.2 pants stājas spēkā
ar 2009.gada 1.jūliju. Nodokļa maksātāji, kuri no 2009.gada 1.jūlija līdz
2009.gada 31.decembrim ziedo budžeta iestādēm, Latvijas Republikā reģistrētām
biedrībām, nodibinājumiem un reliģiskajām organizācijām vai to iestādēm, kurām
piešķirts sabiedriskā labuma organizācijas statuss, ir tiesīgi samazināt
taksācijas perioda, kas sākas 2009.gadā, apliekamo ienākumu par ziedotajām
summām saskaņā ar šā likuma 8.2 pantu, bet kopējais apliekamā
ienākuma samazinājums nedrīkst pārsniegt 10 procentus no apliekamā ienākuma.
Finanšu ministrs
E.Repše
Vīza:
Valsts sekretārs M.Bičevskis
2009.06.15. 14:26:55
A.Kaļāne, 67095491
Astra.Kalane@fm.gov.lv
Likumprojekta
Grozījumi likumā Par uzņēmumu ienākuma nodokli
anotācija
I. Kādēļ normatīvais akts ir vajadzīgs |
|
1. Atsauce uz
Deklarāciju par Ministru kabineta iecerēto darbību, politikas plānošanas
dokumentu un citiem dokumentiem, kuros dots uzdevums izstrādāt normatīvā akta
projektu |
Nav attiecināms. |
2. Pašreizējās situācijas
raksturojums |
Likuma Par uzņēmumu ienākuma nodokli 20.pants
paredz, ka rezidenti un pastāvīgās pārstāvniecības samazina nodokli par 85
procentiem no summām, kuras ziedotas budžeta iestādēm, kā arī Latvijas
Republikā reģistrētām biedrībām, nodibinājumiem un reliģiskajām organizācijām
vai to iestādēm, kurām piešķirts sabiedriskā labuma organizācijas statuss
saskaņā ar Sabiedriskā labuma organizāciju likumu. |
3. Normatīvā akta projekta būtība |
Likuma grozījumi
paredz, ka rezidenti un pastāvīgās pārstāvniecības apliekamo ienākumu varēs
samazināt par summām, kuras ziedotas budžeta iestādēm, kā arī Latvijas
Republikā reģistrētām biedrībām, nodibinājumiem un reliģiskajām organizācijām
vai to iestādēm, kurām piešķirts sabiedriskā labuma organizācijas statuss
saskaņā ar Sabiedriskā labuma organizāciju likumu. Apliekamā ienākuma
samazinājums nedrīkstēs pārsniegt 20 procentus no apliekamā ienākuma. Tādējādi tiks ierobežots
ziedojumu apjoms, par kuru tiek samazināts maksājamais nodoklis, līdz ar to
palielinot nodokļu ieņēmumus valsts budžetā. |
4. Cita informācija |
Nav
attiecināms. |
II. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz |
|
1. Vispārēja ietekme uz
sabiedrības un tautsaimniecības pārmaiņām |
Grozījumi likumā varētu izraisīt ziedojumu samazināšanos sabiedriskā
labuma organizācijām. |
2. Ekonomiskā ietekme: 2.1. makroekonomiskā vide; 2.2. preču un pakalpojumu ražošanas apjoms un kvalitāte; 2.3. cenas; 2.4. eksporta un importa apjoms; 2.5. konkurences apstākļi; 2.6. jauninājumi un pētījumi; 2.7. augstāka resursu izmantošanas efektivitāte |
Nav attiecināms. |
3. Ietekme uz uzņēmējdarbības vidi,
administratīvajām procedūrām un administratīvo slogu komersantiem,
pašnodarbinātajām personām, zemnieku un zvejnieku saimniecībām |
Nav attiecināms. |
4. Ietekme uz administratīvajām
procedūrām un administratīvo slogu fiziskām personām |
Nav attiecināms. |
5. Sociālā
ietekme: 5.1. sociālās situācijas izmaiņas; 5.2. nodarbinātība |
Grozījumi likumā
varētu izraisīt ziedojumu samazināšanos sabiedriskā labuma organizācijām un
līdz ar to šo organizāciju darbības sašaurināšanos. |
6. Ietekme uz vidi: 6.1. dabas resursu lietošana; 6.2. ietekme uz piesārņojošo vielu emisiju vidē; 6.3. darbības radītie atkritumi; 6.4. ķīmisko vielu produktu ražošana; 6.5. ietekme uz īpaši aizsargājamām sugām vai biotopiem; 6.6. ietekme uz īpaši aizsargājamām teritorijām; 6.7. cita veida piesārņojuma emisija vidē |
Nav attiecināms. |
7. Cita ietekme |
Nav
attiecināms. |
III.
Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz |
||||
|
(tūkst. latu) |
|||
Rādītāji |
2009. |
Turpmākie trīs periodi |
||
2010. |
2011. |
2012. |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. Izmaiņas budžeta ieņēmumos: 1.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu
ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi; 1.2. speciālais budžets; 1.3. pašvaldību budžets |
Nav attiecināms. |
+ 2 500 |
+ 5 000 |
+ 5 000 |
2. Izmaiņas budžeta izdevumos: 2.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu
ieņēmumi; 2.2. speciālais budžets; 2.3. pašvaldību budžets |
Nav attiecināms. |
Nav attiecināms. |
Nav attiecināms. |
Nav attiecināms. |
3. Finansiālā ietekme: 3.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu
ieņēmumi; 3.2. speciālais budžets; 3.3. pašvaldību budžets |
Nav attiecināms. |
+ 2 500 |
+ 5 000 |
+ 5 000 |
4. Prognozējamie kompensējošie pasākumi papildu izdevumu
finansēšanai |
Nav attiecināms. |
Nav attiecināms. |
Nav attiecināms. |
Nav attiecināms. |
5. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams,
detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas pielikumā) |
Ierobežojot ziedojumu apjomu, par kuru tiek
samazināti nodokļu maksājumi, paredzams, ka palielināsies nodokļu ieņēmumi
valsts budžetā par 5 000 000 latu gadā. |
|||
6. Cita informācija |
|
IV un V sadaļas jomas projekts neskar
VI. Kādas konsultācijas notikušas, |
|
1. Ar kurām pilsoniskās sabiedrības
un sociālo partneru organizācijām un citām iesaistītajām institūcijām konsultācijas
ir notikušas |
Konsultācijas
nav notikušas. |
2. Kāda ir šo pilsoniskās
sabiedrības un sociālo partneru organizāciju un citu iesaistīto institūciju
pozīcija (atbalsta, iestrādāti to iesniegtie priekšlikumi, mainīts
formulējums to interesēs, neatbalsta) |
Nav attiecināms. |
3. Kāds konsultāciju veids un
sabiedrības informēšanas pasākumi ir izmantoti |
Sabiedrības
informēšanas pasākumi nav veikti. |
4. Konsultācijas ar ekspertiem |
Nav notikušas. |
5. Cita informācija |
Nav
attiecināms. |
VII. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde |
|
1. Kā tiks nodrošināta normatīvā
akta izpilde no valsts un pašvaldību puses vai tiek radītas jaunas valsts
institūcijas vai paplašinātas esošo institūciju funkcijas |
Lai īstenotu paredzētos grozījumus likumā Par uzņēmumu ienākuma
nodokli, nav nepieciešams radīt jaunas valsts institūcijas. Esošo valsts
institūciju funkcijas netiks paplašinātas. |
2. Kā sabiedrība tiks informēta par
normatīvā akta ieviešanu |
Likumprojekts pēc pieņemšanas Saeimā tiks publicēts laikrakstā
Latvijas Vēstnesis, kā arī izdevumā Latvijas republikas Saeimas un
Ministru kabineta Ziņotājs un Normatīvo aktu informācijas sistēmā (NAIS). |
3. Kā indivīds var aizstāvēt savas
tiesības, ja normatīvais akts viņu ierobežo |
Ja, piemērojot likumprojektu, radīsies indivīda tiesību ierobežojums,
tas varēs aizstāvēt savas tiesības administratīvo procesu regulējošajos
normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā. |
4. Cita informācija |
Nav
attiecināms. |
Finanšu ministrs
E.Repše
Vīza:
Valsts sekretārs
M.Bičevskis
13.06.2009 20:18
761
Nodokļu politikas departamenta
Tiešo nodokļu nodaļas vadītāja
A.Kaļāne, tālr. 67095491,
fakss 67095497,
astra.kalane@fm.gov.lv
LATVIJAS REPUBLIKAS MINISTRU KABINETA SĒDE
___________________________________________________________
protokola izraksts
Ārkārtas sēde
Rīgā |
Nr.41 |
2009.gada 14.jūnijā |
29.§
Likumprojekts
"Grozījumi likumā "Par uzņēmumu ienākuma nodokli""
TA-2135
______________________________________________________
(A.Birums, E.Repše)
1. Atbalstīt iesniegto
likumprojektu.
2. Valsts kancelejai
sagatavot likumprojektu iesniegšanai Saeimā.
3. Noteikt, ka
atbildīgais par likumprojekta turpmāko virzību Saeimā ir finanšu ministrs.
4. Lūgt Saeimu atzīt
likumprojektu par steidzamu un izskatīt vienlaikus ar valsts budžeta grozījumu
2009.gadam likumprojekta paketi.
Ministru prezidents,
bērnu, ģimenes un sabiedrības
integrācijas lietu
ministrs V.Dombrovskis
Finanšu ministrs E.Repše
Valsts kancelejas direktore G.Veismane