Rīgā
15.06.2009. Nr.90/TA-2122, TA-2111, TA-2119,
TA-2118, TA-2114, TA-2117,
TA-2124, TA-2132, TA-2133,
TA-2130, TA-2134, TA-2135,
TA-2138, TA-2137, TA-2123
Saeimas Prezidijam
Nosūtām Saeimai izskatīšanai Ministru kabineta sēdē atbalstītos ar 2009.gada valsts budžeta grozījumiem saistītus likumprojektus
"Par valsts pensiju
un valsts pabalstu izmaksu laika periodā no 2009.gada līdz 2012.gadam",
kuru
izstrādāja Labklājības ministrija (atbildīgā
amatpersona - Korčagins 67021568, Edgars.Korcagins@lm.gov.lv);
"Grozījumi Militārpersonu izdienas pensiju likumā", kuru izstrādāja Aizsardzības ministrija (atbildīgā amatpersona - Žukovs 67335027, Deniss.Zukovs@mod.gov.lv);
"Grozījums Diplomātu izdienas pensiju likumā", kuru izstrādāja Ārlietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Baiža 67016163, davis.baiza@mfa.gov.lv);
"Grozījumi likumā "Par izdienas pensijām Iekšlietu ministrijas sistēmas darbiniekiem ar speciālajām dienesta pakāpēm"", kuru izstrādāja Iekšlietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Razna 67095662, Martins.Razna@iem.gov.lv);
"Grozījumi likumā "Par valsts un pašvaldību īpašuma objektu privatizāciju"", kuru izstrādāja Ekonomikas ministrija (atbildīgā amatpersona - Zepa 67013142, dagnija.zepa@em.gov.lv);
"Grozījumi likumā "Par valsts un pašvaldību kapitāla daļām un kapitālsabiedrībām"", kuru izstrādāja Ekonomikas ministrija (atbildīgā amatpersona - Lore 67013207, kaspars.lore@em.gov.lv);
"Grozījumi likumā "Par izložu un azartspēļu nodevu un nodokli"", kuru izstrādāja Finanšu ministrija (atbildīgā amatpersona - Ungurs 67504952, Janis.ungurs@iaui.gov.lv);
"Grozījums Prokuroru izdienas pensiju likumā", kuru izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Novožilova 67162697, Linda.Novozilova@tm.gov.lv);
"Grozījums Tiesnešu izdienas pensiju likumā", kuru izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Novožilova 67162697, Linda.Novozilova@tm.gov.lv);
"Grozījums Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja amatpersonu izdienas pensiju likumā", kuru izstrādāja Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (atbildīgā amatpersona - Zeppa-Priedīte 67356137, violeta.zeppa.priedite@knab.gov.lv);
"Grozījums
Satversmes aizsardzības biroja amatpersonu izdienas pensiju likumā", kuru
izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā
amatpersona - Ilgaža 67162696, Inita.Ilgaza@tm.gov.lv);
"Grozījumi
likumā "Par uzņēmumu ienākuma nodokli"", kuru izstrādāja Finanšu
ministrija (atbildīgā amatpersona
- Kaļāne 67095491,
Astra.Kalane@fm.gov.lv);
"Grozījumi
Valsts un pašvaldību profesionālo orķestru, koru, koncertorganizāciju, teātru
un cirka mākslinieku izdienas pensiju likumā", kuru izstrādāja Kultūras
ministrija (atbildīgā amatpersona
- Āboliņa 67330267,
Daina.Abolina@km.gov.lv);
"Grozījums
Dziesmu un deju svētku likumā", kuru izstrādāja Kultūras ministrija
(atbildīgā amatpersona - Āboliņa 67330267, Daina.Abolina@km.gov.lv);
"Grozījumi Ministru kabineta iekārtas likumā", kuru izstrādāja Valsts kanceleja (atbildīgā amatpersona - Osvalde 67082971, rudite.osvalde@mk.gov.lv).
Lūdzam izdarīt grozījumus
Saeimas š.g. 15.jūnija sēdes darba kārtībā un iekļaut jautājumu par minēto
likumprojektu nodošanu Saeimas komisijām, kā arī lūdzam likumprojektus izskatīt
kā steidzamus.
Pielikumā:
1. Likumprojekts "Par valsts pensiju un valsts pabalstu izmaksu laika periodā no
2009.gada līdz 2012.gadam" uz
2 lpp.
2. Likumprojekta "Par valsts pensiju un valsts pabalstu izmaksu laika
periodā no 2009.gada līdz 2012.gadam" anotācija uz 12 lpp.
3. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes
protokola Nr.41 2.§ izraksts uz 1 lp.
4. Likumprojekts
"Grozījumi Militārpersonu izdienas pensiju
likumā" uz 2 lpp.
5. Likumprojekta "Grozījumi Militārpersonu izdienas pensiju likumā" anotācija uz 4 lpp.
6. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes
protokola Nr.41 3.§ izraksts uz 1 lp.
7. Likumprojekts
"Grozījums Diplomātu izdienas pensiju
likumā" uz 2 lpp.
8. Likumprojekta "Grozījums Diplomātu izdienas pensiju likumā" anotācija
uz 4 lpp.
9. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes
protokola Nr.41 4.§ izraksts uz 1 lp.
10. Likumprojekts
"Grozījumi likumā "Par izdienas pensijām
Iekšlietu ministrijas sistēmas darbiniekiem ar speciālajām dienesta
pakāpēm"" uz 1
lpp.
11. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par izdienas pensijām
Iekšlietu ministrijas sistēmas darbiniekiem ar speciālajām dienesta
pakāpēm"" anotācija uz 5 lpp.
12. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes
protokola Nr.41 5.§ izraksts uz 1 lp.
13. Likumprojekts
"Grozījumi likumā "Par valsts un
pašvaldību īpašuma objektu privatizāciju"" uz 1 lpp.
14. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par valsts un pašvaldību
īpašuma objektu privatizāciju"" anotācija uz 6 lpp.
15. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes
protokola Nr.41 17.§ izraksts uz 1 lp.
16. Likumprojekts
"Grozījumi likumā "Par valsts un
pašvaldību kapitāla daļām un kapitālsabiedrībām"" uz 5 lpp.
17. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par valsts un pašvaldību
kapitāla daļām un kapitālsabiedrībām"" anotācija uz 8 lpp.
18. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes
protokola Nr.41 18.§ izraksts uz 1 lp.
19. Likumprojekts
"Grozījumi likumā "Par izložu un
azartspēļu nodevu un nodokli"" uz 2 lpp.
20. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par izložu un azartspēļu
nodevu un nodokli"" anotācija uz 8 lpp.
21. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes
protokola Nr.41 22.§ izraksts uz 1 lp.
22. Likumprojekts
"Grozījums Prokuroru izdienas pensiju likumā"
uz 1 lpp.
23. Likumprojekta "Grozījums Prokuroru izdienas pensiju likumā" anotācija
uz 6 lpp.
24. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes
protokola Nr.41 25.§ izraksts uz 1 lp.
25. Likumprojekts
"Grozījums Tiesnešu izdienas pensiju likumā"
uz 1 lpp.
26. Likumprojekta "Grozījums Tiesnešu izdienas pensiju likumā" anotācija
uz 6 lpp.
27. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes
protokola Nr.41 26.§ izraksts uz 1 lp.
28. Likumprojekts
"Grozījums Korupcijas novēršanas un apkarošanas
biroja amatpersonu izdienas pensiju likumā" uz
1 lpp.
29. Likumprojekta "Grozījums Korupcijas novēršanas un apkarošanas
biroja amatpersonu izdienas pensiju likumā" anotācija uz 7 lpp.
30. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes
protokola Nr.41 27.§ izraksts uz 1 lp.
31. Likumprojekts
"Grozījums Satversmes aizsardzības biroja
amatpersonu izdienas pensiju likumā" uz 1 lpp.
32. Likumprojekta "Grozījums Satversmes aizsardzības biroja
amatpersonu izdienas pensiju likumā" anotācija uz 6 lpp.
33. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes
protokola Nr.41 28.§ izraksts uz 1 lp.
34. Likumprojekts
"Grozījumi likumā "Par uzņēmumu ienākuma
nodokli"" uz 3
lpp.
35. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par uzņēmumu ienākuma
nodokli"" anotācija uz 4 lpp.
36. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes
protokola Nr.41 29.§ izraksts uz 1 lp.
37. Likumprojekts
"Grozījumi Valsts un pašvaldību profesionālo
orķestru, koru, koncertorganizāciju, teātru un cirka mākslinieku izdienas
pensiju likumā" uz 2
lpp.
38. Likumprojekta "Grozījumi Valsts un pašvaldību profesionālo
orķestru, koru, koncertorganizāciju, teātru un cirka mākslinieku izdienas
pensiju likumā" anotācija uz 6 lpp.
39. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes
protokola Nr.41 30.§ izraksts uz 1 lp.
40. Likumprojekts
"Grozījums Dziesmu un deju svētku likumā" uz 1 lpp.
41. Likumprojekta "Grozījums Dziesmu un deju svētku likumā" anotācija
uz 5 lpp.
42. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes
protokola Nr.41 31.§ izraksts uz 1 lp.
43. Likumprojekts
"Grozījumi Ministru kabineta iekārtas
likumā" uz 1 lpp.
44. Likumprojekta "Grozījumi Ministru kabineta iekārtas likumā" anotācija
uz 4 lpp.
45. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes
protokola Nr.41 36.§ izraksts uz 1 lp.
Ministru prezidents,
bērnu, ģimenes un
sabiedrības
integrācijas lietu ministrs V.Dombrovskis
Stafecka 67082931
Grozījums Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja
amatpersonu izdienas pensiju likumā
Izdarīt
Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja amatpersonu izdienas pensiju likumā
(Latvijas
Republikas Saeimas un Ministru Kabineta Ziņotājs, 2008, 22.nr.) grozījumu un
papildināt ar to ar pārejas noteikumiem šādā redakcijā:
1.
No 2009.gada 1.jūlija
līdz 2012.gada 31.decembrim Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja
amatpersonām izdienas pensiju aprēķina un izmaksā 90% apmērā no šā likuma
5.panta pirmajā un otrajā daļā paredzētā izdienas pensijas apmēra.
2. No 2009.gada 1.jūlija līdz 2012.gada
31.decembrim izdienas pensijas saņēmējam, kurš kļūst par obligāti sociāli
apdrošinātu personu (darba ņēmēju vai pašnodarbināto), ar tā mēneša pirmo
datumu, kas seko mēnesim, kurā izdienas pensijas saņēmējs kļuvis par obligāti
sociāli apdrošināmo personu, izdienas pensiju pārrēķina un samazina par 70% no
aprēķinātā izdienas pensijas apmēra. Izdienas pensijas apmērs atjaunojams ar tā
mēneša pirmo datumu, kas seko mēnesim, kurā zaudēts obligāti sociāli
apdrošināmās personas statuss.
Iesniedzējs:
Ministru prezidents,
bērnu, ģimenes un
sabiedrības
integrācijas lietu
ministrs
V.Dombrovskis
Vīza: Korupcijas
novēršanas un
apkarošanas biroja priekšnieks
N.Vilnītis
15.06.2009. 09:02
167
V.Zeppa-Priedīte
67356137
violeta.zeppa.priedite@knab.gov.lv
Grozījums Korupcijas novēršanas un
apkarošanas biroja amatpersonu izdienas pensiju likumā anotācija
I. Kādēļ normatīvais
akts ir vajadzīgs |
|
1. Atsauce uz Deklarāciju par Ministru kabineta iecerēto
darbību, politikas plānošanas dokumentu un citiem dokumentiem, kuros dots
uzdevums izstrādāt normatīvā akta projektu |
Likumprojekts izstrādāts, ņemot vērā valdības un tās sociālo
partneru noslēgtās vienošanās rezultātā akceptēto priekšlikumu uz noteiktu
laika periodu (šā gada 1.jūlijs līdz 2012.gada 31.decembris) samazināt valsts
institūcijās strādājošajiem (kuriem saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
paredzēta izdienas pensijas piešķiršana) izdienas pensijas par 10 %. |
2. Pašreizējās situācijas raksturojums |
Spēkā esošā Korupcijas
novēršanas un apkarošanas biroja amatpersonu izdienas pensiju likuma 5.pants
procentuāli nosaka biroja amatpersonu izdienas pensiju apmērus. Šie
procentuālie apmēri paredzēti divos iespējamos variantos, atkarībā no tā,
kādā situācijā izdienas pensija tiek piešķirta, proti: 1) amatpersonai,
kurai saskaņā ar likuma 2.panta pirmās daļas 1.punktu ir tiesības saņemt
izdienas pensiju un kura sasniegusi 50 gadu vecumu, izdienas pensiju piešķir 55
% apmērā no vidējās mēneša darba samaksas, kas noteikta saskaņā ar likuma
4.pantu; 2) amatpersonai,
kurai saskaņā ar likuma 2.panta pirmās daļas 2.punktu ir tiesības saņemt
izdienas pensiju un kurai neatkarīgi no vecuma atbilstoši Veselības un
darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas slēdzienam atbrīvota no amata
veselības stāvokļa vai darbinieku skaita samazināšanas dēļ, un kuras izdienas
stāžs saskaņā ar likuma 3.pantu ir ne mazāks par 20 gadiem, izdienas pensiju
piešķir 40 % apmērā no vidējās mēneša darba samaksas, kas noteikta
saskaņā ar likuma 4.pantu. |
3. Normatīvā akta projekta būtība |
Ar likumprojektu likums tiek
papildināts ar pārejas noteikumiem, paredzot samazināt Korupcijas novēršanas
un apkarošanas biroja amatpersonām piešķiramo izdienas pensiju apmēru par 10
% laika periodā no šā gada 1.jūlija līdz 2012.gada 31.decembrim, proti: 1) amatpersonai,
kurai saskaņā ar likuma 2.panta pirmās daļas 1.punktā noteikto ir tiesības
saņemt izdienas pensiju un kura sasniegusi 50 gadu vecumu, izdienas pensiju līdzšinējo
55% apmērā paredzēts piešķirs 45 % apmērā no vidējās mēneša darba samaksas,
kas noteikta saskaņā ar likuma 4.pantu; 2) amatpersonai,
kurai saskaņā ar likuma 2.panta pirmās daļas 2.punktu ir tiesības saņemt
izdienas pensiju un kurai neatkarīgi no vecuma atbilstoši Veselības un
darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas slēdzienam atbrīvota no amata
veselības stāvokļa vai darbinieku skaita samazināšanas dēļ, un kuras izdienas
stāžs saskaņā ar likuma 3.pantu ir ne mazāks par 20 gadiem, izdienas pensiju līdzšinējo
40% apmērā paredzēts piešķir 30 % apmērā no vidējās mēneša darba samaksas,
kas noteikta saskaņā ar likuma 4.pantu. Vienlaikus paredzēts, ka no 2009.gada
1.jūlija līdz 2012.gada 31.decembrim izdienas pensijas saņēmējam, kurš kļūst
par obligāti sociāli apdrošinātu personu (darba ņēmēju vai pašnodarbināto),
ar tā mēneša pirmo datumu, kas seko mēnesim, kurā izdienas pensijas saņēmējs
kļuvis par obligāti sociāli apdrošināmo personu, izdienas pensiju pārrēķina
un samazina par 70% no aprēķinātā izdienas pensijas apmēra. Izdienas pensijas
apmērs atjaunojams ar tā mēneša pirmo datumu, kas seko mēnesim, kurā zaudēts
obligāti sociāli apdrošināmās personas statuss. |
4. Cita informācija |
Nav |
II. Kāda var būt
normatīvā akta ietekme uz |
|
1. Vispārēja ietekme uz sabiedrības un tautsaimniecības
pārmaiņām |
Nav attiecināms |
2. Ekonomiskā ietekme: 2.1. makroekonomiskā vide; 2.2. preču un pakalpojumu ražošanas apjoms un kvalitāte; 2.3. cenas; 2.4. eksporta un importa apjoms; 2.5. konkurences apstākļi; 2.6. jauninājumi un pētījumi; 2.7. augstāka resursu izmantošanas efektivitāte |
Nav attiecināms |
3. Ietekme uz uzņēmējdarbības vidi, administratīvajām procedūrām un
administratīvo slogu komersantiem, pašnodarbinātajām personām, zemnieku un
zvejnieku saimniecībām |
Nav attiecināms |
4. Ietekme uz administratīvajām procedūrām un administratīvo slogu
fiziskām personām |
Nav attiecināms |
5. Sociālā ietekme: 5.1. sociālās situācijas izmaiņas; 5.2. nodarbinātība |
Nav attiecināms |
6. Ietekme uz vidi: 6.1. dabas resursu lietošana; 6.2. ietekme uz piesārņojošo vielu emisiju vidē; 6.3. darbības radītie atkritumi; 6.4. ķīmisko vielu produktu ražošana; 6.5. ietekme uz īpaši aizsargājamām sugām vai biotopiem; 6.6. ietekme uz īpaši aizsargājamām teritorijām; 6.7. cita veida piesārņojuma emisija vidē |
Nav attiecināms |
7. Cita ietekme |
Nav attiecināms |
III.
Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz |
||||
|
(tūkst. latu) |
|||
Rādītāji |
2009 |
Turpmākie trīs gadi |
||
2010 |
2011 |
2012 |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. Izmaiņas budžeta ieņēmumos: 1.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu
ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi; 1.2. speciālais budžets; 1.3. pašvaldību budžets |
Nav attiecināms |
Nav
attiecināms |
Nav
attiecināms |
Nav
attiecināms |
2. Izmaiņas budžeta izdevumos: 2.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu
ieņēmumi; 2.2. speciālais budžets; 2.3. pašvaldību budžets |
Nav
attiecināms |
Nav
attiecināms |
Nav
attiecināms |
Nav
attiecināms |
3. Finansiālā ietekme: 3.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu
ieņēmumi; 3.2. speciālais budžets; 3.3. pašvaldību budžets |
Nav
attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav
attiecināms |
Nav
attiecināms |
4. Prognozējamie kompensējošie pasākumi papildu
izdevumu finansēšanai |
Nav
attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
5. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins |
Nav attiecināms |
|||
6. Cita informācija |
Ņemot vērā Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja amatpersonu vecumu un laika periodu, cik ilgi tās strādājušas birojā, nav paredzams, ka kādai biroja amatpersonai laika periodā no šā gada 1.jūlija līdz 2012.gada 31.decembrim tiks piešķirta izdienas pensija. Līdz ar to nekādi papildus aprēķini nav veicami. |
IV. Kāda var būt
normatīvā akta ietekme uz |
|
1. Kādi normatīvie akti (likumi un Ministru kabineta noteikumi)
papildus jāizdod un vai ir sagatavoti to projekti, to būtība, kā arī
ministrija, kura ir atbildīga par tā sagatavošanu. Par Ministru kabineta
noteikumiem (arī tiem, kuru izdošana ir paredzēta izstrādātajā likumprojektā)
norāda to izdošanas mērķi un galvenos satura punktus, kā arī termiņu, kādā
paredzēts šos noteikumus izstrādāt |
Jauni normatīvie akti nav izdodami, kā arī nav
izdarāmi grozījumi citos spēkā esošajos normatīvajos aktos. |
2. Cita informācija |
Nav attiecināms |
V. Kādām Latvijas
starptautiskajām saistībām |
|
1. Saistības pret Eiropas Savienību |
Nav
attiecināms |
2. Saistības pret citām valstīm un starptautiskajām institūcijām un
organizācijām |
Nav
attiecināms |
3. Saistības, kas izriet no Latvijai saistošajiem divpusējiem un
daudzpusējiem starptautiskajiem līgumiem |
Nav
attiecināms |
4. Atbilstības izvērtējums 1.tabula |
|||
Attiecīgo Eiropas Savienības tiesību aktu veids (piemēram, Eiropas
Kopienas dibināšanas līgums, direktīva, regula, lēmums, vadlīnijas,
rekomendācijas), nosaukums, datums un numurs, kuru prasības tiek pārņemtas
vai ieviestas ar normatīvo aktu |
Nav
attiecināms |
||
2.tabula |
|||
Eiropas Savienības
tiesību akts un attiecīgā panta Nr. (uzskaitot katru direktīvas
vienību pantu, daļu, punktu, apakšpunktu) |
Latvijas normatīvā
akta projekta norma, kas pārņem katru šīs tabulas 1.ailē norādīto direktīvas
vienību (uzskaitot visu normatīvā akta projekta vienību Nr.) |
Komentāri |
|
Nav attiecināms. |
Nav
attiecināms. |
Nav
attiecināms |
|
5. Saistības sniegt paziņojumu Eiropas Savienības institūcijām
atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par
tehnisko noteikumu, valsts atbalsta sniegšanas un finanšu noteikumu
projektiem |
Nav
attiecināms |
||
6. Cita informācija |
Nav
attiecināms |
||
VI. Kādas
konsultācijas notikušas, |
|
1. Ar kurām pilsoniskās sabiedrības un sociālo partneru
organizācijām un citām iesaistītajām institūcijām konsultācijas ir notikušas |
Nav attiecināms |
2. Kāda ir šo pilsoniskās sabiedrības un sociālo partneru organizāciju
un citu iesaistīto institūciju pozīcija (atbalsta, iestrādāti to iesniegtie
priekšlikumi, mainīts formulējums to interesēs, neatbalsta) |
Nav attiecināms |
3. Kāds konsultāciju veids un sabiedrības informēšanas pasākumi ir
izmantoti |
Nav attiecināms |
4. Konsultācijas ar ekspertiem |
Nav attiecināms |
5. Cita informācija |
Nav attiecināms |
VII. Kā tiks
nodrošināta normatīvā akta izpilde |
|
1. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde no valsts un
pašvaldību puses vai tiek radītas jaunas valsts institūcijas vai
paplašinātas esošo institūciju funkcijas |
Jaunu valsts institūciju veidošana nav nepieciešama,
esošo institūciju funkcijas netiks paplašinātas. |
2. Kā sabiedrība tiks informēta par normatīvā akta ieviešanu |
Likums pēc tā pieņemšanas tiks publicēts
oficiālajā laikrakstā Latvijas Vēstnesis un Latvijas Republikas Saeimas un
Ministru Kabineta Ziņotājā, ievietots normatīvo aktu informācijas sistēmā
NAIS un normatīvo aktu datu bāzē www.likumi.lv. |
3. Kā indivīds var aizstāvēt savas tiesības, ja normatīvais akts
viņu ierobežo |
Likumprojekts neierobežo indivīda tiesības. |
4. Cita informācija |
Nav
attiecināms |
Iesniedzējs:
Ministru prezidents,
Bērnu, ģimenes un sabiedrības
integrācijas lietu ministrs V.Dombrovskis
Vīza: Korupcijas novēršanas un
apkarošanas biroja priekšnieks N.Vilnītis
15.06.2009. 8:47
1248
V.Zeppa-Priedīte
67356137
violeta.zeppa.priedite@knab.gov.lv
LATVIJAS REPUBLIKAS MINISTRU KABINETA SĒDE
___________________________________________________________
protokola izraksts
Ārkārtas sēde
Rīgā |
Nr.41 |
2009.gada 14.jūnijā |
27.§
Likumprojekts
"Grozījums Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja amatpersonu
izdienas pensiju likumā"
TA-2130
______________________________________________________
(J.Šints, E.Repše)
1. Atbalstīt iesniegto
likumprojektu.
2. Korupcijas
novēršanas un apkarošanas birojam precizēt atbilstošas likumprojekta normas
analoģiski grozījumiem Prokuroru izdienas pensiju likumprojektā, ņemot vērā
precizējumus tajā, un līdz 2009.gada 15.jūnijam plkst.10.00 iesniegt precizēto
likumprojektu Valsts kancelejā.
3. Valsts kancelejai
sagatavot likumprojektu iesniegšanai Saeimā.
4. Noteikt, ka
atbildīgais par likumprojekta turpmāko virzību Saeimā ir Ministru prezidents.
5. Lūgt Saeimu atzīt
likumprojektu par steidzamu un izskatīt vienlaikus ar valsts budžeta grozījumu
2009.gadam likumprojekta paketi.
Ministru prezidents,
bērnu, ģimenes un
sabiedrības
integrācijas lietu ministrs V.Dombrovskis
Finanšu ministrs E.Repše
Valsts kancelejas direktore G.Veismane