Rīgā
15.06.2009. Nr.90/TA-2122, TA-2111, TA-2119,
TA-2118,
TA-2114, TA-2117,
TA-2124,
TA-2132, TA-2133,
TA-2130,
TA-2134, TA-2135,
TA-2138,
TA-2137, TA-2123
Saeimas Prezidijam
Nosūtām
Saeimai izskatīšanai Ministru kabineta sēdē atbalstītos ar 2009.gada valsts
budžeta grozījumiem saistītus likumprojektus
"Par valsts pensiju
un valsts pabalstu izmaksu laika periodā no 2009.gada līdz 2012.gadam",
kuru
izstrādāja Labklājības ministrija (atbildīgā
amatpersona - Korčagins 67021568, Edgars.Korcagins@lm.gov.lv);
"Grozījumi
Militārpersonu izdienas pensiju likumā", kuru izstrādāja Aizsardzības ministrija (atbildīgā
amatpersona - Žukovs 67335027, Deniss.Zukovs@mod.gov.lv);
"Grozījums
Diplomātu izdienas pensiju likumā", kuru izstrādāja Ārlietu ministrija (atbildīgā
amatpersona - Baiža 67016163, davis.baiza@mfa.gov.lv);
"Grozījumi likumā
"Par izdienas pensijām Iekšlietu ministrijas sistēmas darbiniekiem ar
speciālajām dienesta pakāpēm"", kuru izstrādāja Iekšlietu ministrija (atbildīgā
amatpersona - Razna 67095662, Martins.Razna@iem.gov.lv);
"Grozījumi likumā
"Par valsts un pašvaldību īpašuma objektu privatizāciju"",
kuru
izstrādāja Ekonomikas ministrija (atbildīgā amatpersona - Zepa
67013142, dagnija.zepa@em.gov.lv);
"Grozījumi likumā
"Par valsts un pašvaldību kapitāla daļām un kapitālsabiedrībām"",
kuru
izstrādāja Ekonomikas ministrija (atbildīgā amatpersona - Lore
67013207, kaspars.lore@em.gov.lv);
"Grozījumi likumā
"Par izložu un azartspēļu nodevu un nodokli"", kuru izstrādāja
Finanšu ministrija (atbildīgā amatpersona - Ungurs 67504952,
Janis.ungurs@iaui.gov.lv);
"Grozījums Prokuroru izdienas pensiju likumā", kuru izstrādāja
Tieslietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Novožilova 67162697,
Linda.Novozilova@tm.gov.lv);
"Grozījums Tiesnešu
izdienas pensiju likumā", kuru izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā
amatpersona - Novožilova 67162697,
Linda.Novozilova@tm.gov.lv);
"Grozījums
Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja amatpersonu izdienas pensiju
likumā", kuru izstrādāja
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (atbildīgā amatpersona -
Zeppa-Priedīte 67356137, violeta.zeppa.priedite@knab.gov.lv);
"Grozījums
Satversmes aizsardzības biroja amatpersonu izdienas pensiju likumā", kuru
izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā
amatpersona - Ilgaža 67162696, Inita.Ilgaza@tm.gov.lv);
"Grozījumi
likumā "Par uzņēmumu ienākuma nodokli"", kuru izstrādāja
Finanšu ministrija (atbildīgā
amatpersona - Kaļāne 67095491, Astra.Kalane@fm.gov.lv);
"Grozījumi
Valsts un pašvaldību profesionālo orķestru, koru, koncertorganizāciju, teātru
un cirka mākslinieku izdienas pensiju likumā", kuru izstrādāja
Kultūras ministrija (atbildīgā
amatpersona - Āboliņa 67330267, Daina.Abolina@km.gov.lv);
"Grozījums
Dziesmu un deju svētku likumā", kuru izstrādāja Kultūras ministrija
(atbildīgā amatpersona - Āboliņa 67330267, Daina.Abolina@km.gov.lv);
"Grozījumi Ministru
kabineta iekārtas likumā", kuru izstrādāja Valsts kanceleja (atbildīgā
amatpersona - Osvalde 67082971, rudite.osvalde@mk.gov.lv).
Lūdzam izdarīt grozījumus
Saeimas š.g. 15.jūnija sēdes darba kārtībā un iekļaut jautājumu par minēto
likumprojektu nodošanu Saeimas komisijām, kā arī lūdzam likumprojektus izskatīt
kā steidzamus.
Pielikumā:
1. Likumprojekts "Par valsts pensiju un valsts pabalstu izmaksu laika periodā no
2009.gada līdz 2012.gadam" uz
2 lpp.
2. Likumprojekta "Par valsts pensiju un valsts pabalstu izmaksu laika
periodā no 2009.gada līdz 2012.gadam" anotācija uz 12 lpp.
3.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 2.§ izraksts uz 1
lp.
4. Likumprojekts
"Grozījumi
Militārpersonu izdienas pensiju likumā" uz 2 lpp.
5. Likumprojekta "Grozījumi Militārpersonu izdienas pensiju
likumā" anotācija uz 4 lpp.
6.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 3.§ izraksts uz 1
lp.
7. Likumprojekts
"Grozījums
Diplomātu izdienas pensiju likumā" uz 2 lpp.
8. Likumprojekta "Grozījums Diplomātu izdienas pensiju likumā" anotācija
uz 4 lpp.
9.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 4.§ izraksts uz 1
lp.
10. Likumprojekts
"Grozījumi
likumā "Par izdienas pensijām Iekšlietu ministrijas sistēmas darbiniekiem
ar speciālajām dienesta pakāpēm"" uz 1 lpp.
11. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par izdienas pensijām
Iekšlietu ministrijas sistēmas darbiniekiem ar speciālajām dienesta
pakāpēm"" anotācija uz 5 lpp.
12.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 5.§ izraksts uz 1
lp.
13. Likumprojekts
"Grozījumi
likumā "Par valsts un pašvaldību īpašuma objektu privatizāciju""
uz 1 lpp.
14. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par valsts un pašvaldību
īpašuma objektu privatizāciju"" anotācija uz 6 lpp.
15.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 17.§ izraksts uz 1 lp.
16. Likumprojekts
"Grozījumi
likumā "Par valsts un pašvaldību kapitāla daļām un kapitālsabiedrībām""
uz 5 lpp.
17. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par valsts un pašvaldību
kapitāla daļām un kapitālsabiedrībām"" anotācija uz 8 lpp.
18.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 18.§ izraksts uz 1 lp.
19. Likumprojekts
"Grozījumi
likumā "Par izložu un azartspēļu nodevu un nodokli"" uz 2
lpp.
20. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par izložu un azartspēļu
nodevu un nodokli"" anotācija uz 8 lpp.
21.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 22.§ izraksts uz 1 lp.
22. Likumprojekts
"Grozījums
Prokuroru izdienas pensiju likumā" uz 1 lpp.
23. Likumprojekta "Grozījums Prokuroru izdienas pensiju likumā" anotācija
uz 6 lpp.
24.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 25.§ izraksts uz 1 lp.
25. Likumprojekts
"Grozījums
Tiesnešu izdienas pensiju likumā" uz 1 lpp.
26. Likumprojekta "Grozījums Tiesnešu izdienas pensiju likumā" anotācija
uz 6 lpp.
27.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 26.§ izraksts uz 1 lp.
28. Likumprojekts
"Grozījums
Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja amatpersonu izdienas pensiju likumā"
uz
1 lpp.
29. Likumprojekta "Grozījums Korupcijas novēršanas un apkarošanas
biroja amatpersonu izdienas pensiju likumā" anotācija uz 7 lpp.
30.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 27.§ izraksts uz 1 lp.
31. Likumprojekts
"Grozījums
Satversmes aizsardzības biroja amatpersonu izdienas pensiju likumā" uz
1 lpp.
32. Likumprojekta "Grozījums Satversmes aizsardzības biroja
amatpersonu izdienas pensiju likumā" anotācija uz 6 lpp.
33.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 28.§ izraksts uz 1 lp.
34. Likumprojekts
"Grozījumi
likumā "Par uzņēmumu ienākuma nodokli"" uz 3 lpp.
35. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par uzņēmumu ienākuma
nodokli"" anotācija uz 4 lpp.
36.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 29.§ izraksts uz 1 lp.
37. Likumprojekts
"Grozījumi
Valsts un pašvaldību profesionālo orķestru, koru, koncertorganizāciju, teātru
un cirka mākslinieku izdienas pensiju likumā" uz 2 lpp.
38. Likumprojekta "Grozījumi Valsts un pašvaldību profesionālo
orķestru, koru, koncertorganizāciju, teātru un cirka mākslinieku izdienas
pensiju likumā" anotācija uz 6 lpp.
39.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 30.§ izraksts uz 1
lp.
40. Likumprojekts
"Grozījums
Dziesmu un deju svētku likumā" uz 1 lpp.
41. Likumprojekta "Grozījums Dziesmu un deju svētku likumā" anotācija
uz 5 lpp.
42.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 31.§ izraksts uz 1 lp.
43. Likumprojekts
"Grozījumi
Ministru kabineta iekārtas likumā" uz 1 lpp.
44. Likumprojekta "Grozījumi Ministru kabineta iekārtas likumā" anotācija
uz 4 lpp.
45.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 36.§ izraksts uz 1
lp.
Ministru prezidents,
bērnu, ģimenes un sabiedrības
integrācijas lietu ministrs V.Dombrovskis
Stafecka 67082931
Grozījums Prokuroru izdienas
pensiju likumā
Izdarīt Prokuroru izdienas pensiju likumā (Latvijas
Republikas Saeimas un Ministru Kabineta Ziņotājs, 1999, 13.nr.; 2000, 9.nr.;
2007, 24.nr.) šādu grozījumu:
Papildināt pārejas noteikumus ar 6.- 9.punktu šādā
redakcijā:
6. No 2009.gada 1.jūlija līdz 2012.gada 31.decembrim izdienas
pensijas saņēmējam, kuram izdienas pensija piešķirta līdz 2009.gada 30.jūnijam,
izdienas pensiju pārrēķina un samazina par 10% no aprēķinātā izdienas pensijas
apmēra. Ģenerālprokratūra izdienas pensijas pārrēķina līdz 2009.gada 3.jūlijam.
7. No 2009.gada 1.jūlija līdz 2012.gada 31.decembrim
izdienas pensiju nosaka 90% apmērā no šā likuma 4.pantā noteiktajā kārtībā
aprēķinātās izdienas pensijas.
8.
No 2009.gada 1.jūlija līdz 2012.gada 31.decembrim izdienas pensijas saņēmējam,
kurš uz 2009.gada 1.jūliju ir obligāti sociāli apdrošināta persona (darba
ņēmējs vai pašnodarbinātais), izdienas pensiju pārrēķina un samazina par 70% no
aprēķinātā izdienas pensijas apmēra. Izdienas pensijas apmērs atjaunojams ar tā
mēneša pirmo datumu, kas seko mēnesim, kurā zaudēts obligāti sociāli
apdrošināmās personas statuss.
9.
No 2009.gada 1.jūlija līdz 2012.gada 31.decembrim izdienas pensijas saņēmējam,
kurš kļūst par obligāti sociāli apdrošinātu personu (darba ņēmēju vai
pašnodarbināto), ar tā mēneša pirmo datumu, kas seko mēnesim, kurā izdienas
pensijas saņēmējs kļuvis par obligāti sociāli apdrošināmo personu, izdienas
pensiju pārrēķina un samazina par 70% no aprēķinātā izdienas pensijas apmēra.
Izdienas pensijas apmērs atjaunojams ar tā mēneša pirmo datumu, kas seko
mēnesim, kurā zaudēts obligāti sociāli apdrošināmās personas statuss.
Likums stājas spēkā 2009.gada 1.jūlijā.
Tieslietu ministrs M. Segliņš
Vīza: Valsts sekretārs
M. Lazdovskis
15.06.2009.
11:22
235
Novožilova,
67162697
Linda.Novozilova@tm.gov.lv
I. Kādēļ
normatīvais akts ir vajadzīgs |
|
||||||
1. Atsauce uz
Deklarāciju par Ministru kabineta iecerēto darbību, politikas plānošanas dokumentu
un citiem dokumentiem, kuros dots uzdevums izstrādāt normatīvā akta projektu |
Saskaņā ar 2009.gada 11.jūnija vienošanos starp valdību veidojošajām
politiskajām partijām, Latvijas Brīvo arodbiedrību savienību, Latvijas Darba
devēju konfederāciju, Latvijas Pašvaldību savienību, Latvijas Tirdzniecības
un rūpniecības kameru un Latvijas Pensionāru federāciju par 2009.gada valsts
budžeta deficīta samazināšanu par 500 miljoniem latu, saskaņā ar kuru sociālā
nodrošinājuma jomā vecuma un izdienas pensijas samazināmas par 10%, bet
vecuma pensijas strādājošajiem samazināmas par 70%. |
|
|||||
2. Pašreizējās situācijas raksturojums |
Prokuroru
izdienas pensijas tiek aprēķinātas atbilstoši likuma 4.pantam, proti,
izdienas pensiju piešķir 55% apmērā no vidējās mēneša darba algas un par
katru izdienas stāža gadu virs 20 gadiem to palielina par diviem procentiem
no likumā noteiktās darba samaksas.
Savukārt prokuroram, kurš neatkarīgi no vecuma atbilstoši Veselības un
darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas slēdzienam atbrīvots no amata
veselības stāvokļa dēļ, izdienas pensiju piešķir 40% apmērā no vidējās mēneša
darba algas un par katru izdienas stāža gadu virs 20 gadiem to palielina par
diviem procentiem no šā likuma 5.pantā minētās darba samaksas.
Maksimālais izdienas pensijas apmērs nedrīkst pārsniegt 80% no šā likumā
noteiktās darba samaksas, bet minimālais izdienas pensijas apmērs nedrīkst
būt mazāks par valsts sociālā nodrošinājuma pabalsta apmēru. |
|
|||||
3. Normatīvā akta projekta būtība |
Likumprojekts paredz no 2009.gada 1.jūlija līdz 2012.gada
31.decembrim prokuroru izdienas pensijas noteikt 90% apmērā no likuma 4.pantā
noteiktajā kārtībā aprēķinātās izdienas pensijas. |
|
|||||
4. Cita informācija |
Latvijas Republikas
Satversmes 109.pants noteic, ka ikvienam ir tiesības uz sociālo nodrošinājumu
vecuma, darbnespējas, bezdarba un citos likumā noteiktajos gadījumos. Viens
no sociālā nodrošinājuma veidiem, ko likumdevējs, ņemot vērā amata pienākumu
raksturu un atbildību, ir noteicis attiecībā uz īpašām amatpersonu grupām ir
izdienas pensijas. Vienlaikus, ņemot vērā valsts ekonomisko situāciju, šo
garantiju ierobežošana uz laiku ir pieļaujama, ievērojot sociālās
solidaritātes principu. |
|
|||||
II. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz |
|
||||||
1. Vispārēja ietekme uz
sabiedrības un tautsaimniecības pārmaiņām |
Nav attiecināms |
|
|||||
2. Ekonomiskā ietekme: 2.1. makroekonomiskā vide; 2.2. preču un pakalpojumu ražošanas apjoms un kvalitāte; 2.3. cenas; 2.4. eksporta un importa apjoms; 2.5. konkurences apstākļi; 2.6. jauninājumi un pētījumi; 2.7. augstāka resursu izmantošanas efektivitāte |
Nav attiecināms |
|
|||||
3. Ietekme uz uzņēmējdarbības vidi, administratīvajām procedūrām un
administratīvo slogu komersantiem, pašnodarbinātajām personām, zemnieku un
zvejnieku saimniecībām |
Nav attiecināms |
|
|||||
4. Ietekme uz administratīvajām procedūrām un administratīvo slogu
fiziskām personām |
Nav attiecināms |
|
|||||
5. Sociālā ietekme: 5.1. sociālās situācijas izmaiņas; 5.2. nodarbinātība |
Nav attiecināms |
|
|||||
6. Ietekme uz vidi: 6.1. dabas resursu lietošana; 6.2. ietekme uz piesārņojošo vielu emisiju vidē; 6.3. darbības radītie atkritumi; 6.4. ķīmisko vielu produktu ražošana; 6.5. ietekme uz īpaši aizsargājamām sugām vai biotopiem; 6.6. ietekme uz īpaši aizsargājamām teritorijām; 6.7. cita veida piesārņojuma emisija vidē |
Nav attiecināms |
|
|||||
7. Cita ietekme |
Nav attiecināms |
|
|||||
III. Kāda var būt
normatīvā akta ietekme uz |
|
||||||
|
(tūkst. latu) |
|
|||||
2009 |
Turpmākie trīs gadi |
|
|||||
2010 |
2011 |
2012 |
|
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
||
1. Izmaiņas budžeta
ieņēmumos: 1.1. valsts pamatbudžets,
tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi; 1.2. speciālais budžets; 1.3. pašvaldību
budžets |
393,5 |
0 |
0 |
0 |
|
||
2. Izmaiņas budžeta
izdevumos: 2.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi
no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi; 2.2. speciālais budžets; 2.3. pašvaldību
budžets |
393,5 |
-39,4 |
-39,4 |
-39,4 |
|
||
3. Finansiālā ietekme: 3.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu
ieņēmumi; 3.2. speciālais budžets; 3.3. pašvaldību budžets |
Nav attiecināms |
39,4 |
39,4 |
39,4 |
|
||
4. Prognozējamie kompensējošie pasākumi papildu izdevumu
finansēšanai |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
|
||
5. Detalizēts
ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un
izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas pielikumā) 2009.gads 2009.gadā finansējums izdienas pensiju izmaksai 93 prokuroriem ir plānots
Ls 393 497, 6.mēnešos plānots Ls 207 242; Ar 2009.gada 1.jūliju atbilstoši grozījumiem
prokuroru izdienas pensiju likumā paredzēts par 10 % samazināt prokuroru izdienas pensijas apmēru Ls 207 242 x 10% = Ls 20 724,2. Finansējums
2009.gadam pēc grozījumiem likumā Par valsts budžetu 2009.gadam
Ls 393 497 20 724 ,2 = Ls 372 773. 2010., 2011. un 2012.gads Finansējums 2010.,
2011.un 2012. gadiem Ls 393 497 x10% = 39 350 393 497 - 39 350= Ls 354 147. |
|||||||
6. Cita informācija |
Priekšlikums
izdevumu samazinājumam tiks iekļauts likumprojekta Grozījumi likumā Par
valsts budžetu 2009.gadam izskatīšanai Saeimā otrajā lasījumā. |
|
|||||
IV. Kāda var būt
normatīvā akta ietekme uz |
|
||||||
1. Kādi normatīvie akti (likumi un Ministru kabineta noteikumi)
papildus jāizdod un vai ir sagatavoti to projekti, to būtība, kā arī
ministrija, kura ir atbildīga par tā sagatavošanu. Par Ministru kabineta
noteikumiem (arī tiem, kuru izdošana ir paredzēta izstrādātajā likumprojektā)
norāda to izdošanas mērķi un galvenos satura punktus, kā arī termiņu, kādā
paredzēts šos noteikumus izstrādāt |
Nav attiecināms |
|
|||||
2. Cita informācija |
Nav |
|
|||||
|
|
||||||
V. Kādām Latvijas
starptautiskajām saistībām |
|
1. Saistības pret Eiropas Savienību |
Nav |
2. Saistības pret citām valstīm un
starptautiskajām institūcijām un organizācijām |
Nav |
3. Saistības, kas izriet no
Latvijai saistošajiem divpusējiem un daudzpusējiem starptautiskajiem
līgumiem |
Nav |
4. Atbilstības izvērtējums 1.tabula |
||
Attiecīgo Eiropas Savienības
tiesību aktu veids (piemēram, Eiropas Kopienas dibināšanas līgums, direktīva,
regula, lēmumsrezolūcija, vadlīnijas, rekomendācijas), nosaukums, datums un
numurs, kuru prasības tiek pārņemtas vai ieviestas ar normatīvo aktu |
Nav |
|
2.tabula |
||
Eiropas Savienības
tiesību akts un attiecīgā panta Nr. (uzskaitot katru direktīvas
vienību pantu, daļu, punktu, apakšpunktu) |
Latvijas normatīvā akta
projekta norma, kas pārņem katru šīs tabulas 1.ailē norādīto direktīvas
vienību (uzskaitot visu normatīvā akta projekta vienību Nr.) |
Nav. |
Nav
attiecināms |
Nav
attiecināms |
Nav |
5. Saistības sniegt paziņojumu
Eiropas Savienības institūcijām atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē
informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta sniegšanas un
finanšu noteikumu projektiem |
Nav |
|
6. Cita informācija |
Nav |
VI. Kādas konsultācijas notikušas, sagatavojot
normatīvā akta projektu |
|
1. Ar kurām pilsoniskās sabiedrības
un sociālo partneru organizācijām un citām iesaistītajām institūcijām konsultācijas
ir notikušas |
Nav |
2. Kāda ir šo pilsoniskās
sabiedrības un sociālo partneru organizāciju un citu iesaistīto institūciju
pozīcija (atbalsta, iestrādāti to iesniegtie priekšlikumi, mainīts
formulējums to interesēs, neatbalsta) |
&nbs
p;Nav |
3. Kāds konsultāciju veids un
sabiedrības informēšanas pasākumi ir izmantoti |
Nav |
4. Konsultācijas ar ekspertiem |
Nav |
5. Cita informācija |
Nav |
VII. Kā tiks nodrošināta
normatīvā akta izpilde |
|
1. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde no valsts un
pašvaldību puses vai tiek radītas jaunas valsts institūcijas vai
paplašinātas esošo institūciju funkcijas |
Likumprojekta izpildi
nodrošinās Ģenerālprokuratūra. |
2. Kā sabiedrība tiks informēta par normatīvā akta ieviešanu |
Saskaņā ar likuma Par likumu un citu Saeimas, Valsts prezidenta un
Ministru kabineta pieņemto aktu izsludināšanas, publicēšanas, spēkā stāšanās
kārtību un spēkā esamību 2.panta pirmo daļu likumprojekts tiks publicēts
oficiālajā laikrakstā Latvijas Vēstnesis. Informācija par normatīvā akta
ieviešanu tiks ievietota informācijas sistēmā NAIS un bezmaksas datu bāzē www.likumi.lv.
|
3. Kā indivīds var aizstāvēt savas tiesības, ja normatīvais akts
viņu ierobežo |
Ja normatīvais akts ierobežo indivīda tiesības, indivīds Satversmes
tiesas likuma noteiktajā kārtībā var iesniegt Satversmes tiesā pieteikumu,
lai izvērtēta tiktu normatīvā akta atbilstība augstāka juridiska spēka
tiesību normām (aktiem). |
4. Cita informācija |
Nav |
Tieslietu ministrs M. Segliņš
Vīza: Valsts sekretārs
M. Lazdovskis
15.06.2009. 11:46
1 152
Novožilova, 67162697
Linda.Novozilova@tm.gov.lv
LATVIJAS REPUBLIKAS MINISTRU KABINETA SĒDE
___________________________________________________________
protokola izraksts
Ārkārtas sēde
Rīgā |
Nr.41 |
2009.gada 14.jūnijā |
25.§
Likumprojekts
"Grozījums Prokuroru izdienas pensiju likumā"
TA-2132
______________________________________________________
(M.Segliņš, I.Bergmane, E.Repše)
1. Atbalstīt iesniegto
likumprojektu.
2. Tieslietu ministrijai
precizēt likumprojektu, paredzot, ka ierobežojumi ir spēkā līdz 2012.gada
31.decembrim, un līdz 2009.gada 15.jūnijam plkst.10.00 iesniegt precizēto
likumprojektu Valsts kancelejā.
3. Valsts kancelejai
sagatavot likumprojektu iesniegšanai Saeimā.
4. Noteikt, ka
atbildīgais par likumprojekta turpmāko virzību Saeimā ir tieslietu ministrs.
5. Lūgt Saeimu atzīt
likumprojektu par steidzamu un izskatīt vienlaikus ar valsts budžeta grozījumu
2009.gadam likumprojekta paketi.
Ministru prezidents,
bērnu, ģimenes un sabiedrības
integrācijas lietu
ministrs V.Dombrovskis
Finanšu ministrs E.Repše
Valsts kancelejas direktore G.Veismane