Rīgā
15.06.2009. Nr.90/TA-2122,
TA-2111, TA-2119,
TA-2118, TA-2114, TA-2117,
TA-2124, TA-2132, TA-2133,
TA-2130, TA-2134, TA-2135,
TA-2138, TA-2137, TA-2123
Saeimas Prezidijam
Nosūtām Saeimai izskatīšanai Ministru kabineta sēdē
atbalstītos ar 2009.gada valsts budžeta grozījumiem saistītus likumprojektus
"Par valsts pensiju un valsts pabalstu izmaksu laika
periodā no 2009.gada līdz 2012.gadam", kuru izstrādāja Labklājības ministrija (atbildīgā
amatpersona - Korčagins 67021568, Edgars.Korcagins@lm.gov.lv);
"Grozījumi Militārpersonu izdienas pensiju likumā",
kuru
izstrādāja Aizsardzības ministrija (atbildīgā amatpersona - Žukovs 67335027, Deniss.Zukovs@mod.gov.lv);
"Grozījums Diplomātu izdienas pensiju likumā",
kuru
izstrādāja Ārlietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Baiža 67016163, davis.baiza@mfa.gov.lv);
"Grozījumi likumā "Par izdienas pensijām
Iekšlietu ministrijas sistēmas darbiniekiem ar speciālajām dienesta
pakāpēm"", kuru izstrādāja Iekšlietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Razna 67095662, Martins.Razna@iem.gov.lv);
"Grozījumi likumā "Par valsts un pašvaldību
īpašuma objektu privatizāciju"", kuru izstrādāja Ekonomikas ministrija (atbildīgā
amatpersona - Zepa 67013142, dagnija.zepa@em.gov.lv);
"Grozījumi likumā "Par valsts un pašvaldību
kapitāla daļām un kapitālsabiedrībām"", kuru izstrādāja
Ekonomikas ministrija (atbildīgā amatpersona - Lore 67013207, kaspars.lore@em.gov.lv);
"Grozījumi likumā "Par izložu un azartspēļu
nodevu un nodokli"", kuru izstrādāja Finanšu ministrija (atbildīgā
amatpersona - Ungurs 67504952, Janis.ungurs@iaui.gov.lv);
"Grozījums Prokuroru izdienas pensiju likumā",
kuru
izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Novožilova 67162697,
Linda.Novozilova@tm.gov.lv);
"Grozījums Tiesnešu izdienas pensiju likumā",
kuru
izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Novožilova 67162697,
Linda.Novozilova@tm.gov.lv);
"Grozījums
Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja amatpersonu izdienas pensiju
likumā", kuru izstrādāja
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (atbildīgā amatpersona - Zeppa-Priedīte 67356137,
violeta.zeppa.priedite@knab.gov.lv);
"Grozījums
Satversmes aizsardzības biroja amatpersonu izdienas pensiju likumā", kuru
izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā
amatpersona - Ilgaža 67162696, Inita.Ilgaza@tm.gov.lv);
"Grozījumi
likumā "Par uzņēmumu ienākuma nodokli"", kuru izstrādāja
Finanšu ministrija (atbildīgā
amatpersona - Kaļāne 67095491, Astra.Kalane@fm.gov.lv);
"Grozījumi
Valsts un pašvaldību profesionālo orķestru, koru, koncertorganizāciju, teātru
un cirka mākslinieku izdienas pensiju likumā", kuru izstrādāja
Kultūras ministrija (atbildīgā
amatpersona - Āboliņa 67330267, Daina.Abolina@km.gov.lv);
"Grozījums
Dziesmu un deju svētku likumā", kuru izstrādāja Kultūras ministrija
(atbildīgā amatpersona - Āboliņa 67330267, Daina.Abolina@km.gov.lv);
"Grozījumi Ministru kabineta iekārtas likumā",
kuru
izstrādāja Valsts kanceleja (atbildīgā amatpersona - Osvalde 67082971, rudite.osvalde@mk.gov.lv).
Lūdzam izdarīt grozījumus Saeimas š.g. 15.jūnija
sēdes darba kārtībā un iekļaut jautājumu par minēto likumprojektu nodošanu
Saeimas komisijām, kā arī lūdzam likumprojektus izskatīt kā steidzamus.
Pielikumā: 1.
Likumprojekts "Par valsts pensiju un valsts pabalstu izmaksu laika peri
odā no
2009.gada līdz 2012.gadam" uz
2 lpp.
2. Likumprojekta "Par valsts pensiju un valsts pabalstu izmaksu laika
periodā no 2009.gada līdz 2012.gadam" anotācija uz 12 lpp.
3.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 2.§ izraksts uz 1
lp.
4. Likumprojekts "Grozījumi
Militārpersonu izdienas pensiju likumā" uz 2 lpp.
5. Likumprojekta "Grozījumi Militārpersonu izdienas pensiju
likumā" anotācija uz 4 lpp.
6.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 3.§ izraksts uz 1 lp.
7. Likumprojekts "Grozījums
Diplomātu izdienas pensiju likumā" uz 2 lpp.
8. Likumprojekta "Grozījums Diplomātu izdienas pensiju likumā" anotācija
uz 4 lpp.
9.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 4.§ izraksts uz 1
lp.
10. Likumprojekts "Grozījumi likumā
"Par izdienas pensijām Iekšlietu ministrijas sistēmas darbiniekiem ar
speciālajām dienesta pakāpēm"" uz 1 lpp.
11. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par izdienas pensijām
Iekšlietu ministrijas sistēmas darbiniekiem ar speciālajām dienesta
pakāpēm"" anotācija uz 5 lpp.
12.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 5.§ izraksts uz 1
lp.
13. Likumprojekts "Grozījumi likumā
"Par valsts un pašvaldību īpašuma objektu privatizāciju"" uz
1 lpp.
14. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par valsts un pašvaldību
īpašuma objektu privatizāciju"" anotācija uz 6 lpp.
15.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 17.§ izraksts uz 1 lp.
16. Likumprojekts "Grozījumi likumā
"Par valsts un pašvaldību kapitāla daļām un kapitālsabiedrībām""
uz 5 lpp.
17. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par valsts un pašvaldību
kapitāla daļām un kapitālsabiedrībām"" anotācija uz 8 lpp.
18.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 18.§ izraksts uz 1 lp.
19. Likumprojekts "Grozījumi likumā
"Par izložu un azartspēļu nodevu un nodokli"" uz 2 lpp.
20. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par izložu un azartspēļu
nodevu un nodokli"" anotācija uz 8 lpp.
21.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 22.§ izraksts uz 1 lp.
22. Likumprojekts "Grozījums
Prokuroru izdienas pensiju likumā" uz 1 lpp.
23. Likumprojekta "Grozījums Prokuroru izdienas pensiju likumā" anotācija
uz 6 lpp.
24.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 25.§ izraksts uz 1 lp.
25. Likumprojekts "Grozījums Tiesnešu
izdienas pensiju likumā" uz 1 lpp.
26. Likumprojekta "Grozījums Tiesnešu izdienas pensiju likumā" anotācija
uz 6 lpp.
27.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 26.§ izraksts uz 1 lp.
28. Likumprojekts "Grozījums
Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja amatpersonu izdienas pensiju
likumā" uz
1 lpp.
29. Likumprojekta "Grozījums Korupcijas novēršanas un apkarošanas
biroja amatpersonu izdienas pensiju likumā" anotācija uz 7 lpp.
30.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 27.§ izraksts uz 1 lp.
31. Likumprojekts "Grozījums
Satversmes aizsardzības biroja amatpersonu izdienas pensiju likumā" uz
1 lpp.
32. Likumprojekta "Grozījums Satversmes aizsardzības biroja
amatpersonu izdienas pensiju likumā" anotācija uz 6 lpp.
33.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 28.§ izraksts uz 1 lp.
34. Likumprojekts "Grozījumi likumā
"Par uzņēmumu ienākuma nodokli"" uz 3 lpp.
35. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par uzņēmumu ienākuma
nodokli"" anotācija uz 4 lpp.
36.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 29.§ izraksts uz 1 lp.
37. Likumprojekts "Grozījumi Valsts
un pašvaldību profesionālo orķestru, koru, koncertorganizāciju, teātru un cirka
mākslinieku izdienas pensiju likumā" uz 2 lpp.
38. Likumprojekta "Grozījumi Valsts un pašvaldību profesionālo
orķestru, koru, koncertorganizāciju, teātru un cirka mākslinieku izdienas
pensiju likumā" anotācija uz 6 lpp.
39.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 30.§ izraksts uz 1
lp.
40. Likumprojekts "Grozījums Dziesmu
un deju svētku likumā" uz 1 lpp.
41. Likumprojekta "Grozījums Dziesmu un deju svētku likumā" anotācija
uz 5 lpp.
42.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 31.§ izraksts uz 1 lp.
43. Likumprojekts "Grozījumi Ministru
kabineta iekārtas likumā" uz 1 lpp.
44. Likumprojekta "Grozījumi Ministru kabineta iekārtas likumā" anotācija
uz 4 lpp.
45.
Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 36.§ izraksts uz 1
lp.
Ministru prezidents,
bērnu, ģimenes un sabiedrības
integrācijas lietu ministrs V.Dombrovskis
Stafecka 67082931
Grozījumi likumā Par izložu un
azartspēļu nodevu un nodokli
Izdarīt likumā Par izložu un azartspēļu nodevu un nodokli
(Latvijas Republikas Saeimas un Ministru Kabineta Ziņotājs, 1994, 14.nr., 1995,
22. nr., 1997, 9.nr., 1999, 17., 24.nr., 2001, 15., 24.nr., 2003, 2., 15., 20.,
23.nr., 2005, 14.nr., 2007, 8.nr.) šādus grozījumus:
1. Izteikt 3.pantu šādā redakcijā:
3.pants. Ar azartspēļu nodokli apliekamais objekts ir
azartspēļu organizētājs kapitālsabiedrība, azartspēļu norises vieta un spēļu
iekārtas. No katras iekārtotās vai uzstādītās azartspēļu tiešās norises vietas
iekasējams nodoklis pēc šādām likmēm par katru kārtējo kalendāro gadu:
1)
rulete (cilindriskā spēle) par katru ruletes rotējošajai iekārtai pievienoto
spēļu galdu Ls 9600;
2)
kāršu un kauliņu spēles par katru galdu Ls 9600;
3)
videospēles un mehāniskie automāti - par katra automāta katru spēles vietu Ls
1680;
Veiksmes spēlei pa tālruni azartspēļu nodoklis ir 15
procenti no šīs spēles organizēšanas ieņēmumiem.
Azartspēļu nodoklis par totalizatoru un derībām ir 15
procenti no šīs spēles organizēšanas ieņēmumiem.
Azartspēļu nodoklis par bingo ir 10 procenti no šīs
spēles organizēšanas ieņēmumiem.
Ja azartspēles organizē, izmantojot telekomunikācijas,
azartspēļu nodoklis neatkarīgi no spēles veida ir 10 procenti no šīs spēles
organizēšanas ieņēmumiem.
2. Aizstāt 7.panta otrās daļas 1.punktā skaitli 8 ar
skaitli 10.
3. Aizstāt 10.panta trešajā daļā skaitli 10 ar
skaitli 15.
4. Papildināt 10.pantu ar astoto daļu šādā redakcijā:
Azartspēļu nodoklis par bingo maksājams katru mēnesi
atbilstoši bingo organizēšanas ieņēmumiem.
Likums stājas spēkā 2009.gada 1.jūlijā.
Finanšu ministrs E.Repše
Vīza:
valsts sekretārs
M.Bičevskis
13.06.2009 12:11:16
245
J.Ungurs
67504952
Janis.ungurs@iaui.gov.lv
Likumprojekta
Grozījumi likumā Par izložu un azartspēļu
nodevu un nodokli anotācija
I. Kādēļ normatīvais akts ir vajadzīgs |
|
1. Atsauce
uz Deklarāciju par Ministru kabineta iecerēto darbību, politikas plānošanas
dokumentu un citiem dokumentiem, kuros dots uzdevums izstrādāt normatīvā akta
projektu |
Nav attiecināms. |
2. Pašreizējās
situācijas raksturojums |
Likumā Par izložu un azartspēļu nodevu un nodokli, kas pieņemts
1994.gada 16.jūnijā un stājies spēkā 1995.gada 1.janvārī, līdz šim brīdim
grozījumi ir veikti divpadsmit reizes. Minētais likums nosaka nodokļu un nodevu
likmes, kuras maksā kapitālsabiedrības, kas saņēmušas speciālu atļauju
(licenci) azartspēļu vai izložu organizēšanai un uzturēšanai. Laika posmā no 2004.gada nozares apgrozījums ir ievērojami pieaudzis
no 73 milj. latu (2004.gadā nodokļu un nodevu maksājums budžetā bija 11,9
milj. latu, kas sastāda 18,19% no izložu un azartspēļu apgrozījuma) līdz 202 milj.
latu 2007.gadā. 2008. gadā nozares apgrozījums ir 172,70 milj. latu. Nodevu
un nodokļu maksājumi valsts un pašvaldību budžetos 2008.gadā sasniedz 31,8
milj. latu. Lai palielinātu ieņēmumus valsts un pašvaldību budžetos ir nepieciešams
paaugstināt nodokļu likmes. |
3. Normatīvā akta projekta būtība |
Ņemot vērā, ka likumprojektā Grozījumi likumā Par izložu un
azartspēļu nodevu un nodokli paredzēts budžeta ieņēmumu palielinājums,
likumprojekts jāpieņem nekavējoši, lai plānotos ieņēmumus varētu ņemt vērā
veicot grozījumus 2009.gada Valsts budžetā. Likumprojektā Grozījumi likumā Par izložu un azartspēļu nodevu un
nodokli paredzēti šādi grozījumi: 1) Veiksmes spēlei pa tālruni azartspēļu
nodoklis ir 15 procenti no šīs spēles organizēšanas ieņēmumiem; 2) Azartspēļu nodoklis par totalizatoru un
derībām ir 15 procenti no šīs spēles organizēšanas ieņēmumiem; 3)Azartspēļu nodoklis par bingo ir 10
procenti no šīs spēles organizēšanas ieņēmumiem, atsakoties no fiksētas
nodokļu likmes piemērošanas atkarībā no bingo zāles vietu skaita; 4) Izložu nodoklis no biļešu realizācijas 10
procenti. Noteikts, ka likumprojekts stājas spēkā 2009.gada 1.jūlijā. |
4. Cita informācija |
Nav attiecināms. |
II. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz |
|||||
1. Vispārēja ietekme uz
sabiedrības un tautsaimniecības pārmaiņām |
Likumprojekts nodrošina valsts fiskālās politikas īstenošanu un
valsts budžeta ieņēmumu palielinājumu atbilstoši reālajai sociāli
ekonomiskajai situācijai valstī un pasaulē. Vienlaicīgi paredzama azartspēļu
organizēšanas vietu un azartspēļu iekārtu skaita samazināšanās. |
||||
2. Ekonomiskā ietekme: 2.1. makroekonomiskā vide; 2.2. preču un pakalpojumu ražošanas apjoms un kvalitāte; 2.3. cenas; 2.4. eksporta un importa apjoms; 2.5. konkurences apstākļi; 2.6. jauninājumi un pētījumi; 2.7. augstāka resursu izmantošanas efektivitāte |
Nav attiecināms. |
||||
3. Ietekme uz uzņēmējdarbības vidi,
administratīvajām procedūrām un administratīvo slogu komersantiem,
pašnodarbinātajām personām, zemnieku un zvejnieku saimniecībām |
Pašreiz var prognozēt, ka normatīvā akta projektā paredzētais nodokļu
palielinājums skars 4 azartspēļu organizētājus un vienu izložu organizētāju (Izložu
un azartspēļu uzraudzības inspekcijas dati par izsniegto azartspēļu un izložu
organizētāju licenču kopskaitu, 2009.gads). Vienlaicīgi jāatzīmē, ka pēdējā
gada tendences liecina, ka azartspēļu organizētāju skaits Latvijā samazinās,
tādējādi ir pamats uzskatīt, ka subjektu skaits, kam būs jāievēro normatīvā akta
projekta prasības, nākotnē samazināsies. |
||||
4. Ietekme uz administratīvajām
procedūrām un administratīvo slogu fiziskām personām |
Nav attiecināms. |
||||
5. Sociālā ietekme:
5.1. sociālās situācijas izmaiņas; 5.2. nodarbinātība |
Nav attiecināms. |
||||
6. Ietekme uz vidi: 6.1. dabas resursu lietošana; 6.2. ietekme uz piesārņojošo vielu emisiju vidē; 6.3. darbības radītie atkritumi; 6.4. ķīmisko vielu produktu ražošana; 6.5. ietekme uz īpaši aizsargājamām sugām vai biotopiem; 6.6. ietekme uz īpaši aizsargājamām teritorijām; 6.7. cita veida piesārņojuma emisija vidē |
Nav
attiecināms. |
||||
7. Cita ietekme |
Nav |
||||
III.
Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz |
|||||
|
(tūkst. latu) |
||||
Rādītāji |
2009. gads (pašreizējais plāns) |
Turpmākie trīs gadi |
|||
2009 |
2010 |
2011 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
1. Izmaiņas budžeta ieņēmumos: 1.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi
no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi; 1.2. speciālais budžets; 1.3. pašvaldību budžets |
18386 5316 |
+102 +27 |
+102 +27 |
+102 +27 |
|
2. Izmaiņas budžeta izdevumos: 2.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu
ieņēmumi; 2.2. speciālais budžets; 2.3. pašvaldību budžets |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
|
3. Finansiālā ietekme: 3.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu
ieņēmumi; 3.2. speciālais budžets; 3.3. pašvaldību budžets |
18386 5316 |
+102 +27 |
+102 +27 |
+102 +27 |
|
4. Prognozējamie kompensējošie pasākumi papildu izdevumu
finansēšanai (aizņēmumi, maksas pakalpojumu un citu pašu ieņēmumu naudas
līdzekļu atlikumi, ārvalstu finanšu palīdzības naudas līdzekļu atlikumi,
valsts speciālā budžeta naudas līdzekļu atlikumi) |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
|
5. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams,
detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas pielikumā) |
Skatīt
anotācijas 1.pielikumu. |
||||
6. Cita informācija |
Nav. |
||||
IV. Kāda var būt normatīvā
akta ietekme uz |
|
1. Kādi normatīvie akti (likumi un
Ministru kabineta noteikumi) papildus jāizdod un vai ir sagatavoti to
projekti, to būtība, kā arī ministrija, kura ir atbildīga par tā sagatavošanu.
Par Ministru kabineta noteikumiem (arī tiem, kuru izdošana ir paredzēta
izstrādātajā likumprojektā) norāda to izdošanas mērķi un galvenos satura
punktus, kā arī termiņu, kādā paredzēts šos noteikumus izstrādāt |
Nav attiecināms |
2. Cita informācija |
Likumprojekts
tiks virzīts izskatīšanai vienlaicīgi ar likumu Par Valsts budžetu
2009.gadam. |
V.
Kādām Latvijas starptautiskajām saistībām |
|
1. Saistības pret Eiropas Savienību |
Nav attiecināms. |
2. Saistības pret citām valstīm un starptautiskajām institūcijām un
organizācijām |
Nav attiecināms. |
3. Saistības, kas izriet no Latvijai saistošajiem divpusējiem un
daudzpusējiem starptautiskajiem līgumiem |
Nav
attiecināms. |
4. Atbilstības izvērtējums 1.tabula |
||
Attiecīgo Eiropas Savienības tiesību aktu veids (piemēram, Eiropas
Kopienas dibināšanas līgums, direktīva, regula, lēmums, vadlīnijas,
rekomendācijas), nosaukums, datums un numurs, kuru prasības tiek pārņemtas
vai ieviestas ar normatīvo aktu |
Nav
attiecināms. |
|
2.tabula |
||
Eiropas Savienības tiesību akts un attiecīgā panta
Nr. (uzskaitot katru direktīvas vienību pantu, daļu, punktu,
apakšpunktu) |
Latvijas normatīvā akta projekta norma, kas pārņem
katru šīs tabulas 1.ailē norādīto direktīvas vienību (uzskaitot visu normatīvā
akta projekta vienību Nr.) |
Komentāri |
|
|
Nav
attiecināms |
5. Saistības sniegt paziņojumu Eiropas Savienības institūcijām atbilstoši
normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko
noteikumu, valsts atbalsta sniegšanas un finanšu noteikumu projektiem |
Nav attiecināms. |
|
6. Cita informācija |
Nav. |
VI. Kādas konsultācijas notikušas, |
|
1. Ar kurām pilsoniskās sabiedrības
un sociālo partneru organizācijām un citām iesaistītajām institūcijām konsultācijas
ir notikušas |
Konsultācijas notikušas ar Latvijas spēļu biznesa asociāciju un VAS
Latvijas Loto. |
2. Kāda ir šo pilsoniskās
sabiedrības un sociālo partneru organizāciju un citu iesaistīto institūciju
pozīcija (atbalsta, iestrādāti to iesniegtie priekšlikumi, mainīts
formulējums to interesēs, neatbalsta) |
Latvijas
spēļu biznesa asociācija atzīst azartspēļu nodokļa paaugstināšanu
totalizatoriem, veiksmes spēlei pa tālruni un loterijām. |
3. Kāds konsultāciju veids un
sabiedrības informēšanas pasākumi ir izmantoti |
Nav attiecināms |
4. Konsultācijas ar ekspertiem |
Nav
attiecināms |
5. Cita informācija |
Nav. |
VII. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde |
|
1. Kā tiks nodrošināta normatīvā
akta izpilde no valsts un pašvaldību puses vai tiek radītas jaunas valsts
institūcijas vai paplašinātas esošo institūciju funkcijas |
Jaunas valsts
institūcijas un darba vietas netiks radītas. |
2. Kā sabiedrība tiks informēta par
normatīvā akta ieviešanu |
Saskaņā ar likumu Par likumu un citu Saeimas,
Valsts prezidenta un Ministru kabineta pieņemto aktu izsludināšanas,
publicēšanas, spēkā stāšanās kārtību un spēkā esamību normatīvais akts tiks
publicēts oficiālajā laikrakstā Latvijas Vēstnesis. Informācija par
normatīvā akta ieviešanu tiks ievietota informācijas sistēmā NAIS, kā arī pēc
izsludināšanas normatīvais akts tiks ievietots Izložu un azartspēļu
uzraudzības inspekcijas interneta mājas lapā www.iaui.gov.lv |
3. Kā indivīds var aizstāvēt savas
tiesības, ja normatīvais akts viņu ierobežo |
Indivīds savas tiesības var aizstāvēt Administratīvā procesa likumā
noteiktajā kārtībā. |
4. Cita informācija |
Nav. |
Finanšu ministrs
E.Repše
Vīza:
valsts sekretārs
M.Bičevskis
13.06.2009. 12:04:24
1179 J.Ungurs 67504952
Janis.ungurs@iaui.gov.lv
LATVIJAS REPUBLIKAS MINISTRU KABINETA SĒDE
___________________________________________________________
protokola izraksts
Ārkārtas sēde
Rīgā |
Nr.41 |
2009.gada 14.jūnijā |
22.§
Likumprojekts
"Grozījumi likumā "Par izložu un azartspēļu nodevu un
nodokli""
TA-2124
______________________________________________________
(S.Birne, E.Zalāns, E.Repše)
1. Atbalstīt iesniegto
likumprojektu.
2. Valsts kancelejai
sagatavot likumprojektu iesniegšanai Saeimā.
3. Noteikt, ka
atbildīgais par likumprojekta turpmāko virzību Saeimā ir finanšu ministrs.
4. Lūgt Saeimu atzīt
likumprojektu par steidzamu un izskatīt vienlaikus ar valsts budžeta grozījumu
2009.gadam likumprojekta paketi.
Ministru prezidents,
bērnu, ģimenes un sabiedrības
integrācijas lietu
ministrs V.Dombrovskis
Finanšu ministrs E.Repše
Valsts kancelejas direktore G.Veismane