Rīgā
02.06.2009. Nr.90/TA-1673,
TA-1677, TA-1690,
TA-1764,
TA-1708, TA-1709,
TA-1717,
TA-1711, TA-1712,
TA-1710,
TA-1721, TA-1724,
TA-1726,
TA-1695, TA-1681,
TA-1643, TA-1728,
TA-1836,
TA-1686,
TA-1786, TA-1754,
TA-1621,
TA-1596, TA-1636,
TA-1762, TA-1696,
TA-1746,
TA-1858,
TA-1765, TA-1694,
TA-1835,
TA-1748
Saeimas Prezidijam
Nosūtām
izskatīšanai Ministru kabineta š.g. 27.maija, 29.maija un 1.jūnija sēdē
atbalstītos likumprojektus, kuri iekļauti valsts budžeta 2009.gadam grozījumu
likumprojekta paketē:
likumprojektu "Grozījumi Augstskolu likumā", kuru izstrādāja Izglītības un zinātnes ministrija (atbildīgā amatpersona - Kušķe 67047880, Guntra.Kuske@izm.gov.lv);
likumprojektu "Grozījumi Profesionālās izglītības likumā", kuru izstrādāja Izglītības un zinātnes ministrija (atbildīgā amatpersona - Kušķe 67047880, Guntra.Kuske@izm.gov.lv);
likumprojektu "Grozījumi Izglītības likumā", kuru izstrādāja Izglītības un zinātnes ministrija (atbildīgā amatpersona - Kārkliņš 67047840, Raimonds.Karklins@izm.gov.lv);
likumprojektu "Grozījumi Zinātniskās darbības likumā", kuru izstrādāja Izglītības un zinātnes ministrija (atbildīgā amatpersona - Kārkliņš 67047840, Raimonds.Karklins@izm.gov.lv);
likumprojektu "Grozījums likumā "Par Krimināllikuma spēkā stāšanās un piemērošanas kārtību"", kuru izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Ķipēna 67162616, Kristine.Kipena@tm.gov.lv);
likumprojektu "Grozījumi Apcietinājumā turēšanas kārtības likumā", kuru izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Ķipēna 67162616, Kristine.Kipena@tm.gov.lv);
likumprojektu "Grozījumi Latvijas Sodu izpildes kodeksā", kuru izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Ķipēna 67162616, Kristine.Kipena@tm.gov.lv);
likumprojektu "Grozījumi Kriminālprocesa likumā", kuru izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Dundurs 67036931, Zigmunds.Dundurs@tm.gov.lv).
likumprojektu "Grozījumi Krimināllikumā", kuru izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Gratkovska 67036961, Indra.Gratkovska@tm.gov.lv);
likumprojektu "Grozījumi Valsts probācijas dienesta likumā", kuru izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Papsujevičs 67021128, Mihails.Papsujevics@vpd.gov.lv);
likumprojektu "Par likuma "Par tiesas piesēdētāju vēlēšanām" atzīšanu par spēku zaudējušu", kuru izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Kušķe 67162676, Gundega.Kuske@tm.gov.lv);
likumprojektu "Grozījumi likumā "Par tiesu varu"", kuru izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Novožilova 67162697, Linda.Novozilova@tm.gov.lv);
likumprojektu "Grozījumi likumā "Par pašvaldībām"", kuru izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Kušķe 67162676, Gundega.Kuske@tm.gov.lv);
likumprojektu "Grozījumi likumā "Par zemes dzīlēm"", kuru izstrādāja Vides ministrija (atbildīgā amatpersona - Ozola 67026518, Dace.Ozola@vidm.gov.lv);
likumprojektu "Par Izglītības inovācijas fonda
likuma atzīšanu par spēku zaudējušu", kuru izstrādāja
Izglītības un zinātnes ministrija (atbildīgā amatpersona - Depkovska 67047945, Anita.Depkovska@izm.gov.lv);
likumprojektu "Grozījumi Ciltsdarba likumā", kuru izstrādāja Zemkopības ministrija (atbildīgā amatpersona - Ingiļāvičute 67027661, Biruta.Ingilavicute@zm.gov.lv);
likumprojektu "Grozījumi Informācijas sabiedrības pakalpojumu likumā", kuru izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Plūmiņa 67223131, signe.plumina@dvi.gov.lv);
likumprojektu "Grozījumi likumā "Par valsts un pašvaldību īpašuma objektu privatizāciju"", kuru izstrādāja Ekonomikas ministrija (atbildīgā amatpersona - Lore 67013207, Kaspars.Lore@em.gov.lv);
likumprojektu "Grozījumi Likumā par budžetu un finanšu vadību", kuru izstrādāja Finanšu ministrija (atbildīgā amatpersona - Avota 67083954, aiva.avota@fm.gov.lv);
likumprojektu "Grozījumi Civilprocesa likumā", kuru izstrādāja Bērnu, ģimenes un sabiedrības integrācijas lietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Rāgs 67356496, Sandris.Rags@bm.gov.lv);
likumprojektu "Grozījumi Valsts pārvaldes iekārtas likumā", kuru izstrādāja Valsts kanceleja (atbildīgā amatpersona - Osvalde 67082971, rudite.osvalde@mk.gov.lv);
likumprojektu "Grozījumi Tūrisma likumā", kuru izstrādāja Ekonomikas ministrija (atbildīgā amatpersona - Beļskis 67013113, Edmunds.Belskis@em.gov.lv);
likumprojektu "Grozījumi likumā "Par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzību 2009.gadā"", kuru izstrādāja Finanšu ministrija (atbildīgā amatpersona - Ošiņa 67095622, Inga.Osina@fm.gov.lv);
likumprojektu "Grozījumi Būvniecības likumā", kuru izstrādāja Ekonomikas ministrija (atbildīgā amatpersona - Jēkabsons 67013028, andris.jekabsons@em.gov.lv);
likumprojektu "Grozījumi Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksā", kuru izstrādāja Zemkopības ministrija (atbildīgā amatpersona - Gurecka 67027063, Linda.Gurecka@zm.gov.lv);
likumprojektu "Grozījumi Lauksaimniecības un lauku attīstības likumā", kuru izstrādāja Zemkopības ministrija (atbildīgā amatpersona - Orlovskis 67027370, Andris.Orlovskis@zm.gov.lv);
likumprojektu "Grozījumi Vispārējās izglītības likumā", kuru izstrādāja Izglītības un zinātnes ministrija (atbildīgā amatpersona - Grīnis 67047910, edgars.grinis@izm.gov.lv);
likumprojektu "Grozījumi Rajonu pašvaldību reorganizācijas likumā", kuru izstrādāja Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Jaunzeme 67770464, kristine.jaunzeme@raplm.gov.lv);
likumprojektu "Grozījums Lauku atbalsta dienesta likumā", kuru izstrādāja Zemkopības ministrija (atbildīgā amatpersona - Pastare 67027029, Inese.Pastare@zm.gov.lv);
likumprojektu "Grozījumi likumā "Par Valsts ieņēmumu dienestu"", kuru izstrādāja Finanšu ministrija (atbildīgā amatpersona - Rudzīte 67028984, Agnese.Rudzite@vid.gov.lv);
likumprojektu "Par likuma "Par valsts un pašvaldību īpašuma privatizācijas fondiem" atzīšanu par spēku zaudējušu", kuru izstrādāja Ekonomikas ministrija (atbildīgā amatpersona - Lore 67013207, Kaspars.Lore@em.gov.lv);
likumprojektu "Grozījumi Sabiedriskā transporta pakalpojumu likumā", kuru izstrādāja Satiksmes ministrija (atbildīgā amatpersona - Girucka 67028381, iveta.girucka@sam.gov.lv);
Pielikumā: 1. Likumprojekts
"Grozījumi Augstskolu likumā" uz 1 lpp.
2. Likumprojekta "Grozījumi Augstskolu
likumā" anotācija uz 5 lpp.
3. Ministru kabineta 2009.gada 29.maija sēdes
protokola Nr.35 8.§ izraksts uz 1 lp.
4. Likumprojekts "Grozījumi
Profesionālās izglītības likumā" uz 1 lpp.
5. Likumprojekta "Grozījumi Profesionālās
izglītības likumā" anotācija uz 4 lpp.
6. Ministru kabineta 2009.gada 29.maija sēdes
protokola Nr.35 9.§ izraksts uz 1 lp.
7. Likumprojekts "Grozījumi
Izglītības likumā" uz 2 lpp.
8. Likumprojekta "Grozījumi Izglītības
likumā" anotācija uz
6 lpp.
9. Ministru kabineta 2009.gada 29.maija sēdes
protokola Nr.35 11.§ izraksts uz 1 lp.
10. Likumprojekts "Grozījumi
Zinātniskās darbības likumā" uz 3 lpp.
11. Likumprojekta "Grozījumi Zinātniskās
darbības likumā" anotācija uz 4 lpp.
12. Ministru kabineta 2009.gada 29.maija sēdes
protokola Nr.35 12.§ izraksts uz 1 lp.
13. Likumprojekts "Grozījums likumā
"Par Krimināllikuma spēkā stāšanās un piemērošanas kārtību"" uz
1 lpp.
14. Likumprojekta "Grozījums likumā
"Par Krimināllikuma spēkā stāšanās un piemērošanas kārtību""
anotācija uz 6 lpp.
15. Ministru
kabineta 2009.gada 29.maija sēdes protokola Nr.35 15.§ izraksts uz 1 lp.
16. Likumprojekts "Grozījumi Apcietinājumā
turēšanas kārtības likumā" uz 1 lpp.
17. Likumprojekta "Grozījumi Apcietinājumā
turēšanas kārtības likumā" anotācija uz 9 lpp.
18. Ministru
kabineta 2009.gada 29.maija sēdes protokola Nr.35 16.§ izraksts uz 1 lp.
19. Likumprojekts "Grozījumi Latvijas Sodu
izpildes kodeksā" uz 3 lpp.
20. Likumprojekta "Grozījumi Latvijas Sodu
izpildes kodeksā" anotācija uz 13 lpp.
21. Ministru
kabineta 2009.gada 29.maija sēdes protokola Nr.35 17.§ izraksts uz 1 lp.
22. Likumprojekts "Grozījumi Kriminālprocesa
likumā" uz
3 lpp.
23. Likumprojekta "Grozījumi Kriminālprocesa
likumā" anotācija uz 10 lpp.
24. Ministru
kabineta 2009.gada 29.maija sēdes protokola Nr.35 18.§ izraksts uz 1 lp.
25. Likumprojekts "Grozījumi
Krimināllikumā" uz 3 lpp.
26. Likumprojekta "Grozījumi
Krimināllikumā" anotācija uz 10 lpp.
27. Ministru
kabineta 2009.gada 29.maija sēdes protokola Nr.35 19.§ izraksts uz 1 lp.
28. Likumprojekts "Grozījumi Valsts
probācijas dienesta likumā" uz 2 lpp.
29. Likumprojekta "Grozījumi Valsts
probācijas dienesta likumā" anotācija uz 17 lpp.
30. Ministru
kabineta 2009.gada 29.maija sēdes protokola Nr.35 20.§ izraksts uz 1 lp.
31. Likumprojekts "Par likuma
"Par tiesas piesēdētāju vēlēšanām" atzīšanu par spēku zaudējušu"
uz 1 lpp.
32. Likumprojekta "Par likuma "Par
tiesu piesēdētāju vēlēšanām" atzīšanu par spēku zaudējušu" anotācija
uz 4 lpp.
33. Ministru kabineta 2009.gada 29.maija sēdes
protokola Nr.35 21.§ izraksts uz 1 lp.
34. Likumprojekts
"Grozījumi likumā "Par tiesu varu"" uz 4 lpp.
35. Likumprojekta "Grozījumi likumā
"Par tiesu varu"" anotācija uz 26 lpp.
36. Ministru kabineta 2009.gada 29.maija sēdes
protokola Nr.35 22.§ izraksts uz 1 lp.
37. Likumprojekts
"Grozījumi likumā "Par pašvaldībām"" uz
1 lpp.
38. Likumprojekta "Grozījumi likumā
"Par pašvaldībām"" anotācija uz 4 lpp.
39. Ministru kabineta 2009.gada 29.maija sēdes
protokola Nr.35 23.§ izraksts uz 1 lp.
40. Likumprojekts "Grozījumi likumā
"Par zemes dzīlēm"" uz 3 lpp.
41. Likumprojekta "Grozījumi likumā
"Par zemes dzīlēm"" anotācija uz 12 lpp.
42. Ministru kabineta 2009.gada 29.maija sēdes
protokola Nr.35 27.§ izraksts uz 1 lp.
43. Likumprojekts "Par Izglītības inovācijas
fonda likuma atzīšanu par spēku zaudējušu" uz 1 lpp.
44. Likumprojekta "Par Izglītības inovācijas
fonda likuma atzīšanu par spēku zaudējušu" anotācija uz 7 lpp.
45. Ministru kabineta 2009.gada 29.maija sēdes
protokola Nr.35 13.§ izraksts uz 1 lp.
46. Likumprojekts "Grozījumi Ciltsdarba
likumā" uz 4 lpp.
47. Likumprojekta "Grozījumi Ciltsdarba
likumā" anotācija uz 8 lpp.
48. Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes
protokola Nr.34 29.§ izraksts uz 1 lp.
49. Likumprojekts "Grozījumi Informācijas
sabiedrības pakalpojumu likumā" uz 1 lpp.
50. Likumprojekta "Grozījumi Informācijas
sabiedrības pakalpojumu likumā" anotācija uz 9 lpp.
51. Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes
protokola Nr.34 66.§ izraksts uz 1 lp.
52. Likumprojekts "Grozījumi likumā
"Par valsts un pašvaldību īpašuma objektu privatizāciju"" uz 2
lpp.
53. Likumprojekta "Grozījumi likumā
"Par valsts un pašvaldību īpašuma objektu privatizāciju""
anotācija uz 10 lpp.
54. Ministru kabineta 2009.gada 29.maija sēdes
protokola Nr.35 32.§ izraksts uz 1 lp.
55. Likumprojekts "Grozījumi Likumā
par budžetu un finanšu vadību" uz 4 lpp.
56. Likumprojekta "Grozījumi Likumā par
budžetu un finanšu vadību" anotācija uz 8 lpp.
57. Ministru kabineta 2009.gada 29.maija sēdes
protokola Nr.35 6.§ izraksts uz 1 lp.
58. Likumprojekts "Grozījumi
Civilprocesa likumā" uz 2 lpp.
59. Likumprojekta "Grozījumi Civilprocesa
likumā" anotācija uz 11 lpp.
60. Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes
protokola Nr.34 81.§ izraksts uz 1 lp.
61. Likumprojekts "Grozījumi Valsts
pārvaldes iekārtas likumā" uz 6 lpp.
62. Likumprojekta "Grozījumi Valsts
pārvaldes iekārtas likumā" anotācija uz 7 lpp.
63. Ministru kabineta 2009.gada 26.maija sēdes
protokola Nr.33 70.§ izraksts uz 1 lp.
64. Likumprojekts "Grozījumi Tūrisma
likumā" uz 1 lpp.
65. Likumprojekta "Grozījumi Tūrisma
likumā" anotācija
uz 7 lpp.
66. Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes
protokola Nr.34 1.§ izraksts uz 1 lp.
67. Likumprojekts "Grozījumi likumā
"Par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzību
2009.gadā"" uz 2 lpp.
68. Likumprojekta "Grozījumi likumā
"Par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzību
2009.gadā"" anotācija uz 5 lpp.
69. Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes
protokola Nr.34 18.§ izraksts uz 2 lp.
70. Likumprojekts "Grozījumi
Būvniecības likumā" uz 2 lp.
71. Likumprojekta "Grozījumi Būvniecības
likumā" anotācija uz 6 lpp.
72. Ministru kabineta 2009.gada 29.maija sēdes
protokola Nr.35 5.§ izraksts uz 1 lp.
73. Likumprojekts "Grozījumi
Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksā" uz 3 lpp.
74. Likumprojekta "Grozījumi Latvijas
Administratīvo pārkāpumu kodeksā" anotācija uz 8 lpp.
75. Ministru kabineta 2009.gada 29.maija sēdes
protokola Nr.35 10.§ izraksts uz 1 lp.
76. Likumprojekts "Grozījumi
Lauksaimniecības un lauku attīstības likumā" uz 3 lpp.
77. Likumprojekta "Grozījumi
Lauksaimniecības un lauku attīstības likumā" anotācija uz 14 lpp.
78. Ministru kabineta 2009.gada 29.maija sēdes
protokola Nr.35 25.§ izraksts uz 1 lp.
79. Likumprojekts "Grozījumi
Vispārējās izglītības likumā" uz 1 lpp.
80. Likumprojekta "Grozījumi Vispārējās
izglītības likumā" anotācija uz 7 lpp.
81. Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes
protokola Nr.34 42.§ izraksts uz 1 lp.
82. Likumprojekts "Grozījumi Rajonu
pašvaldību reorganizācijas likumā" uz 1 lpp.
83. Likumprojekta "Grozījumi Rajonu
pašvaldību reorganizācijas likumā" anotācija uz 4 lpp.
84. Ministru kabineta 2009.gada 1.jūnija sēdes
protokola Nr.36 7.§ izraksts uz 1 lp.
85. Likumprojekts "Grozījums Lauku
atbalsta dienesta likumā" uz 2 lpp.
86. Likumprojekta "Grozījums Lauku atbalsta
dienesta likumā" anotācija uz 7 lpp.
87. Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes
protokola Nr.34 74.§ izraksts uz 2 lp.
88. Likumprojekts "Grozījumi likumā
"Par Valsts ieņēmumu dienestu"" uz 4 lpp.
89. Likumprojekta "Grozījumi likumā
"Par Valsts ieņēmumu dienestu"" anotācija uz 8 lpp.
90. Ministru kabineta 2009.gada 29.maija sēdes
protokola Nr.35 7.§ izraksts uz 1 lp.
91. Likumprojekts "Par likuma
"Par valsts un pašvaldību īpašuma privatizācijas fondiem" atzīšanu
par spēku zaudējušu" uz 1 lpp.
92. Likumprojekta "Par likuma "Par
valsts un pašvaldību īpašuma privatizācijas fondiem" atzīšanu par spēku
zaudējušu" anotācija uz 12 lpp.
93. Ministru kabineta 2009.gada 1.jūnija sēdes
protokola Nr.36 1.§ izraksts uz 1 lp.
94. Likumprojekts "Grozījumi
Sabiedriskā transporta pakalpojumu likumā" uz 1 lpp.
95. Likumprojekta "Grozījumi Sabiedriskā
transporta pakalpojumu likumā" anotācija uz 7 lpp.
96. Ministru kabineta 2009.gada 1.jūnija sēdes
protokola Nr.36 2.§ izraksts uz 1 lp.
Ministru prezidents, bērnu, ģimenes
un sabiedrības integrācijas lietu ministrs V.Dombrovskis
Milenberga 67082895
Grozījumi Valsts probācijas dienesta likumā
1. Izslēgt
1.panta 3.punktu.
2. Izslēgt
6.panta 8.punktu.
3. Izslēgt
10.panta trešajā daļā vārdus postpenitenciārās palīdzības un.
4. Izslēgt
14.pantu.
5. Izslēgt
17.panta pirmās daļas 1.punktu un otrās daļas 1.punktu.
6. Izslēgt
18.pantu.
7. Izslēgt
26.panta 6.punktu.
8. Papildināt
Pārejas noteikumus ar 3., 4., 5., 6. un 7.punktu šādā redakcijā:
3. Šā likuma 6.panta
5.punktā noteikto funkciju Valsts probācijas dienests neīsteno līdz 2012.gada
31.decembrim.
4. Valsts probācijas dienests personu, par kurām līdz 2009.gada
1.jūlijam pieņemts lēmums par kriminālprocesa izbeigšanu, nosacīti atbrīvojot
no kriminālatbildības, uzvedības kontroli turpina un pabeidz lēmumā par
kriminālprocesa izbeigšanu, nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, un
normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
5. Valsts
probācijas dienests šā likuma 17.panta pirmās daļas 2. un 3.punktā noteikto
neīsteno līdz 2012.gada 31.decembrim.
6. Valsts
probācijas dienesta līdz 2009.gada 1.jūlijam ar probācijas klientiem noslēgtie
līgumi par postpenitenciārās palīdzības sniegšanu izbeidzami līdz 2009.gada
1.augustam.
7. Šā likuma 15.pantā paredzēto
izvērtēšanas ziņojumu par probācijas klientu pēc tiesas vai prokurora
pieprasījuma līdz 2012.gada 31.decembrim Valsts probācijas dienests sniedz
tikai par apsūdzēto, kurš apsūdzēts noziedzīga nodarījuma izdarīšanā pret
dzimumneaizskaramību un tikumību vai apsūdzēts smaga vai sevišķi smaga ar
vardarbību saistītā noziedzīga nodarījuma izdarīšanā, vai apsūdzēts ar
vardarbību vai vardarbības piedraudējumu saistīta noziedzīga nodarījuma
izdarīšanā pret nepilngadīgo, kā arī par apsūdzēto, kurš noziedzīga nodarījuma
izdarīšanas brīdī bija nepilngadīgs.
Likums stājas spēkā
2009.gada 1.jūlijā.
Tieslietu ministrs
M.Segliņš
Vīza:
valsts sekretārs M.Lazdovskis
15.05.2009. 9:07
250
M.Papsujevičs
67021128, Mihails.Papsujevics@vpd.gov.lv
Likumprojekta
Grozījumi Valsts probācijas
dienesta likumā
anotācija
I. Kādēļ normatīvais akts ir vajadzīgs |
|
1. Atsauce uz Deklarāciju par Ministru kabineta
iecerēto darbību, politikas plānošanas dokumentu, uzdevumu u.tml. |
Ministru kabineta 2009. gada 30. aprīļa
sēdes protokola Nr. 28, 3.§ 7. punkts. |
2. Pašreizējās situācijas raksturojums |
Šobrīd Valsts
probācijas dienestam ir 8 funkcijas, kuras ir reglamentētas Valsts probācijas
dienesta likuma 6.pantā: 1) sniedz izvērtēšanas
ziņojumu informāciju par probācijas klientu, kuru pēc tiesas,
prokuratūras vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
sagatavo dienesta darbinieks (~ 3000 izvērtēšanas ziņojumi gadā); 2) nodrošina probācijas programmu izstrādi un licencētu programmu
īstenošanu probācijas programmas tiek īstenotas, lai panāktu probācijas
klienta tiesisku uzvedību, un veicinātu viņa integrāciju sabiedrībā ( gadā
tiek iesaistīti ~ 1700 probācijas klienti); 3) organizē kriminālsoda
piespiedu darbs izpildi (~ 4000 probācijas klienti gadā); 4) organizē audzinoša rakstura
piespiedu līdzekļa sabiedriskais darbs izpildi (~ 200 probācijas klienti
gadā); 5) pārbaudes laikā uzrauga personas, kas notiesātas nosacīti
un nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas soda izciešanas
(~ 11 500 probācijas klienti gadā); 6) pārbaudes laikā uzrauga
personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess, nosacīti atbrīvojot no
kriminālatbildības (~ 900 probācijas klienti gadā); 7) sniedz postpenitenciāro palīdzību no brīvības atņemšanas
iestādēm atbrīvotajām personām palīdzību, kuru dienests sniedz cilvēkam,
kurš noslēdzis brīvprātīgu rakstveida vienošanos ar dienestu (~ 260
probācijas klienti gadā + tikšanās ar katru notiesāto pirms viņa atbrīvošanās
no brīvības atņemšanas iestādes); 8) nodrošina iespēju cietušajam un probācijas klientam brīvprātīgi
iesaistīties izlīgumā pārrunu procesā, kurā piedalās cietušais un
probācijas klients un kurā izmanto starpnieka palīdzību, lai novērstu
noziedzīga nodarījuma sekas un panāktu cietušā un probācijas klienta izlīgumu
(~1150 izlīguma procesi). |
3. Normatīvā akta projekta būtība |
Ar normatīvo aktu
tiek paredzēts atteikties no VPD funkcijas postpenitenciārās palīdzības
sniegšana personām, kuras tiek sagatavotas atbrīvošanai no brīvības
atņemšanas iestādes vai ir atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādes
(likumprojekta 1. 7.pants, kas paredz grozījumus Valsts probācijas dienesta
likuma 1.panta 3. punktā, 6.panta 8.punktā, 10.panta trešajā daļā, 14.pantā,
17.panta pirmās daļas 1.punktā un otrās daļas 1.punktā, 18.pantā un 26.panta
6.punktā). Normatīvais akts
paredz pārejas perioda noteikšanu arī attiecībā uz tādu Valsts probācijas
dienesta funkciju kā nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto personu
uzraudzība, nosakot, ka minētā funkcija netiks īstenota no šī normatīvā akta
spēkā stāšanās brīža līdz 2013.gadam 1.janvārim (likumprojekta 8.pants). Normatīvais akts
paredz izvērtēšanas ziņojuma pēc tiesas un prokuroru pieprasījumiem
pirmstiesas procesā sagatavošanas ierobežojumus, nosakot, ka no attiecīgo
likuma grozījumu spēkā stāšanās līdz 2013.gada 1.janvārim VPD sagatavos
izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesu un prokuroru pieprasījumiem tikai par
noteiktām likumpārkāpēju kategorijām nepilngadīgajām personām,
dzimumnoziedzniekiem, smagu vai sevišķi smagu vardarbīgu noziedzīgu
nodarījumu izdarījušām personām un personām, kuru noziedzīgais nodarījums
saistīts ar vardarbību vai vardarbības piedraudējumu pret nepilngadīgo
(likumprojekta 8.pants). Normatīvais akts
paredz pārejas perioda noteikšanu attiecībā uz probācijas programmu, kuras
īsteno Valsts probācijas dienests, vadīšanu notiesātajiem brīvības atņemšanas
soda izciešanas laikā, nosakot, ka no šī normatīvā akta spēkā stāšanās līdz
2013.gada 1.janvārim Valsts probācijas dienests nevada probācijas programmas
personām, kuras izcieš brīvības atņemšanas sodu (likumprojekta 8.pants). |
4. Cita informācija |
Nav
attiecināms. |
II. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz |
|
1. Vispārēja ietekme uz sabiedrības un tautsaimniecības
pārmaiņām |
Nav
attiecināms |
2. Ekonomiskā ietekme: 2.1. makroekonomiskā vide; 2.2. preču un pakalpojumu ražošanas apjoms un kvalitāte; 2.3. cenas; 2.4. eksporta un importa apjoms; 2.5. konkurences apstākļi; 2.6. inovācijas un pētījumi; 2.7. augstāka resursu izmantošanas efektivitāte |
Īstermiņā
tiks ietaupīti valsts budžeta līdzekļi atbilstoši anotācijas III sadaļā
norādītajam. |
3. Ietekme uz uzņēmējdarbības vidi, administratīvajām procedūrām un
administratīvo slogu komersantiem un pašnodarbinātajām personām |
Nav
attiecināms |
4. Ietekme uz administratīvajām procedūrām un administratīvo slogu
fiziskām personām |
Nav
attiecināms |
5. Sociālā
ietekme: 5.1. sociālās situācijas izmaiņas; 5.2. nodarbinātība |
Probācijas
programmu neīstenošana brīvības atņemšanas soda izciešanas laikā ievērojami
mazina resocializācijas elementu klātbūtni šī soda saturā un, galvenais,
tieši to elementu, kas vērsti uz notiesātā domāšanas veida izmaiņām par labu
likumpaklausīgam dzīvesveidam. Ilgtermiņā tas veicina recidīvu un notiesātā
atkārtotu nonākšanu ieslodzījumā, kas vistiešākajā veidā ir saistīts ar
sabiedrības apdraudējumu un valsts finanšu līdzekļu tērēšanu, atkārtoti
uzturot šo personu ieslodzījumā. Ilgtermiņā var
palielināties jaunu noziedzīgu nodarījumu atkārtota izdarīšana no atsevišķu
nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu puses, jo pārbaudes laikā
netiks pievērsta uzmanība šo personu vajadzību risināšanai, kuras
veicinājušas noziedzīga nodarījuma izdarīšanu. Ilgtermiņā tiks
apdraudēta arī soda individualizācijas principa īstenošana, kas lielā mērā
šobrīd ir pilnveidojusies, pateicoties detalizētai apsūdzētā personības
izvērtēšanai, par pamatu ņemot Valsts probācijas dienesta sagatavoto
izvērtēšanas ziņojumu. Šobrīd tiesai un prokuroriem ir tiesības pieprasīt
izvērtēšanas ziņojumus neatkarīgi no tā, par kāda veida noziedzīgā nodarījuma
izdarīšanu apsūdzēta persona. Ilgtermiņā var
palielināties atkārtotu noziedzīgu nodarījumu izdarīšana no to personu puses,
kuras atbrīvojas no ieslodzījuma pēc brīvības atņemšanas soda pilna termiņa
izciešanas un, nesaņemot attiecīgu atbalstu, tādējādi neatrisinot recidīvu
veicinošās problēmas, izdara izvēli par labu jaunam noziedzīgam nodarījumam. Recidīva pieaugums
par 1% radīs zaudējumus valsts budžetam aptuveni par 1,5 milj. Ls gadā. |
6. Ietekme uz vidi: 6.1. dabas resursu lietošana; 6.2. ietekme uz piesārņojošo vielu emisiju vidē; 6.3. ķīmisko vielu produktu ražošana; 6.4. ietekme uz īpaši aizsargājamām sugām vai biotopiem; 6.5. ietekme uz īpaši aizsargājamām teritorijām; 6.6. cita veida piesārņojuma emisija vidē |
Nav attiecināms |
7. Cita ietekme |
Nav
attiecināms |
III. Kāda var būt normatīvā
akta ietekme uz |
|
||||||||
|
(tūkst. latu) |
|
|||||||
Rādītāji |
2009.gads |
Turpmākie trīs gadi |
|||||||
2010 |
2011 |
2012 |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|||||
1. Izmaiņas budžeta ieņēmumos: 1.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas
pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi; 1.2. speciālais budžets; 1.3. pašvaldību budžets |
738.3 738.3 |
0 |
0 |
0 |
|||||
2. Izmaiņas budžeta izdevumos: 2.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu
ieņēmumi; 2.2. speciālais budžets; 2.3. pašvaldību budžets |
738.3 738.3 |
-731.7 -731.7 |
-738.3 -738.3 |
-738.3 -738.3 |
|||||
3. Finansiālā ietekme: 3.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu
ieņēmumi; 3.2. speciālais budžets; 3.3. pašvaldību budžets |
Nav attiecināms |
731.7 731.7 |
738.3 738.3 |
738.3 738.3 |
|||||
|
4. Prognozējamie kompensējošie pasākumi
papildu izdevumu finansēšanai |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
|
|||
5. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu
ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas pielikumā). Valsts probācijas dienesta likumā
noteikto funkciju izpildei 2009. gada paredzētais finansējums 738.3
tūkst. latu. Atlīdzība kopā 338407Ls EKK 111 Darbinieku atlīdzība: Centrālajā aparātā - 2 (apkopējas) * 105 + 9 (pārvaldes vecākie
referenti) * 280 + 5 (pārvaldes vecākie referenti) * 360 + 1 (pārvaldes
vecākais referents) * 315, t.i. 4845 Ls Probācijas programmu īstenošanai brīvības atņemšanas
iestādēs - 3 (vecākie
referenti) * 360 + 2 (vecākais referents) * 355 + 2 (pārvaldes vecākais referents) * 280, t.i. 2350 Ls Nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto personu
uzraudzībai 10 (vecākie
referenti) * 360 + 1 (vecākie referenti) * 310 + 4 (pārvaldes vecākais
referents) * 280, t.i. 5030 Ls Palīdzības
sniegšana personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas un pēc pilna soda
termiņa izciešanas, notiesāto sagatavošana atbrīvošanai - 6 (vecākie referenti)
* 360 + Izvērtēšanas ziņojumu sagatavošanai pēc tiesas un
prokuroru pieprasījuma 8
(vecākie referenti) * 360 + 3 (vecākie referenti) * 310 + 2 (pārvaldes
vecākais referents) * 280, t.i. 4370 Ls Citu dienesta funkciju izpildes nodrošināšanai un
koordinācijai 1 (vecākie
referenti) * 320 + 6 (vecākie referenti) * 310 + 1 (pārvaldes vecākais
referents) * 280, t.i. 2460 Ls EKK 111 = 22425 Ls * 12 mēneši = 269 100 Ls EKK 114 Piemaksas darbiniekiem, kas nodrošina dienesta funkciju izpildi EKK
111 = 269100 Ls- Centrālais aparāts 58140 Ls = 210960 Ls, par darbu īpašos
apstākļos vidēji 1.712 % no darba algas = 3 611 Ls EKK 121 Darba devēja valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas 24.09%
= 65 696
Ls Kārtējie izdevumi - 367 271 Ls EKK 211 Darbinieku apmācības, t.sk. iekšzemes komandējumu un dienesta
braucienu izdevumi 84 darbinieki * 62.92 Ls = 5 285 Ls EKK 212 Ārvalstu komandējumi un dienesta braucieni: 2009. gadā divreiz
ārvalstu komandējumi CEP konference 4000
Ls EKK 221 Pasta, telefona un citu sakaru pakalpojumi: Centrālajā aparātā 17 referenti * 17.65 Ls = 300 Ls Probācijas programmu īstenošanai brīvības atņemšanas
iestādēs - 7 referenti * 8 Ls =
56 Ls Nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto personu
uzraudzībai 15 referenti * 8
Ls = 120 Ls Palīdzības
sniegšanai personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas un pēc pilna soda
termiņa izciešanas notiesāto sagatavošanai atbrīvošanai 10 referenti * 8 Ls
= 80 Ls Izvērtēšanas ziņojumu sagatavošanai pēc tiesas un
prokuroru pieprasījuma 13
referenti * 22 Ls = 286 Ls Citu dienesta funkciju izpildes nodrošināšanai un
koordinācijai 8 referenti *
22 Ls = 176 Ls EKK 221 = 1018 Ls * 12 mēneši = 12 216 Ls EKK 222 Izdevumu par komunālajiem pakalpojumiem: Centrālajā aparātā 17 referenti * 17.65 Ls = 300 Ls Probācijas programmu īstenošanai brīvības atņemšanas
iestādēs - 7 referenti * 32 Ls
= 224 Ls Nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto personu
uzraudzībai 15 referenti * 32
Ls = 480 Ls Palīdzības
sniegšanai personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas un pēc pilna soda
termiņa izciešanas notiesāto sagatavošanai atbrīvošanai 10 referenti * 32
Ls = 320 Ls Izvērtēšanas ziņojumu sagatavošanai pēc tiesas un prokuroru
pieprasījuma 13 referenti *
32 Ls = 416 Ls Citu dienesta funkciju izpildes nodrošināšanai un
koordinācijai - 3157 Ls EKK 222 = 4897 Ls * 12 mēneši = 58 764 Ls EKK 224 Transportlīdzekļu uzturēšanai un remontam: 109 Ls * 12 mēneši = 1 308 Ls Telpu uzturēšanai 3356 Ls * 12 mēneši = 40
272 Ls EKK 224 = 41580 Ls EKK 226 Telpu nomai: 3224 kv.m. * 4 Ls = 12896 Ls * 12mēneši = 154 752 Ls Transportlīdzekļu nomai: 227 Ls mēnesī 6 automašīnas = 1362 Ls * 12
mēneši = 16 344 Ls EKK 226 = 171096 Ls EKK 227 Sociālās rehabilitācijas centru pakalpojumu izdevumi 1140.92 Ls * 12
mēneši = 13 691 Ls EKK 231 Biroja preču iegāde: Centrālajā aparātā 17 referenti * 17.65 Ls = 300 Ls Probācijas programmu īstenošana brīvības atņemšanas
iestādēs - 7 referenti * 22 Ls
= 154 Ls Nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto personu
uzraudzība 15 referenti * 22
Ls = 330 Ls Palīdzības
sniegšana personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas un pēc pilna soda
termiņa izciešanas notiesāto sagatavošana atbrīvošanai 10 referenti * 22 Ls
= 220 Ls Izvērtēšanas ziņojumu sagatavošana pēc tiesas un
prokuroru pieprasījumiem 13 referenti * 36 Ls = 468 Ls Citu dienesta funkciju izpildes nodrošināšana un
koordinēšana 8 referenti * 36
Ls = 288 Ls EKK 231 = 1760 Ls * 12 mēneši = 21 120 Ls EKK 232 Degvielas izdevumi: Probācijas programmu īstenošana brīvības atņemšanas
iestādēs - 7 referenti * 45 Ls
= 315 Ls Nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto personu
uzraudzība 15 referenti * 39
Ls = 585 Ls Palīdzības
sniegšana personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas un pēc pilna soda
termiņa izciešanas notiesāto sagatavošana atbrīvošanai 10 referenti * 39 Ls
= 390 Ls Izvērtēšanas ziņojumu sagatavošana pēc tiesas un
prokurora pieprasījumiem 13 referenti * 50 Ls = 650 Ls Citu dienesta funkciju izpildes nodrošināšana un
koordinēšana 8 referenti * 50
Ls = 400 Ls EKK 232 = 2340 Ls * 12 mēneši = 28 080 Ls EKK 235 Kārtējā remonta un iestāžu uzturēšanas materiālu izdevumi: Centrālajā aparātā 17 referenti * 2.21 Ls = 37.57 Ls Probācijas programmu īstenošana brīvības atņemšanas
iestādēs - 7 referenti * 7.5 Ls
= 52.50 Ls Nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto personu
uzraudzība 15 referenti * 7.5
Ls = 112.50 Ls Palīdzības
sniegšanas personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas un pēc pilna soda
termiņa izciešanas notiesāto sagatavošana atbrīvošanai 10 referenti * 7.5
Ls = 75 Ls Izvērtēšanas ziņojumu sagatavošana pēc tiesas un
prokuroru pieprasījumiem 13
referenti * 7.5 Ls = 97.50 Ls Citu dienesta funkciju izpildes nodrošināšana un koordinācija
578.18 Ls EKK 235 = 953.25 * 12 mēneši = 11 439 Ls Vienreizējie izdevumi - 32 631 Ls EKK 523 Darba staciju 20*1000 = 20000 Ls; multifunkcionālo iekārtu 4*662.50 =
2650 Ls; servera iegāde 5921 Ls; metāla skapju iegāde: 29*140 = 4060 Ls. EKK 523 = 32 631 Ls Izdevumu
Samazinājums - 2009.gads. Atlīdzība kopā 169203 Ls EKK 111 Darbinieku atbrīvošana: Centrālajā aparātā - 2 (apkopējas) * 105 + 9 (pārvaldes vecākie
referenti) * 280 + 5 (pārvaldes vecākie referenti) * 360 + 1 (pārvaldes
vecākais referents) * 315, t.i. 4845 Ls. Atteikšanās no probācijas programmu īstenošanas brīvības
atņemšanas iestādēs rezultātā - 3
(vecākie referenti) * 360 + 2 (vecākais referents) * 355 + 2 (pārvaldes
vecākais referents) * 280, t.i. 2350 Ls. Atteikšanās no nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto
personu uzraudzības rezultātā 10
(vecākie referenti) * 360 + 1 (vecākie referenti) * 310 + 4 (pārvaldes
vecākais referents) * 280, t.i. 5030 Ls. Attei
kšanās
no palīdzības sniegšanas personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas un
pēc pilna soda termiņa izciešanas notiesāto sagatavošanu atbrīvošanai rezultātā - 6 (vecākie referenti) * 360 + Tiesu un prokuroru tiesības izvērtēšanas ziņojumu
pieprasīšanas ierobežošanas rezultātā 8 (vecākie referenti) * 360 + 3 (vecākie referenti)
* 310 + 2 (pārvaldes vecākais referents) * 280, t.i. 4370 Ls. Dienesta funkciju izpildes un koordinācijas optimizācijas
rezultātā 1 (vecākie
referenti) * 320 + 6 (vecākie referenti) * 310 + 1 (pārvaldes vecākais
referents) * 280, t.i. 2460 Ls. EKK 111 = 22425 Ls * 6 mēneši = 134550 Ls EKK 114 Piemaksas darbiniekiem, kas nodrošina dienesta funkciju izpildi EKK
111 = 134550 Ls- Centrālais aparāts 29070 Ls = 105480 Ls, par darbu īpašos
apstākļos vidēji 1.711 % no darba algas = 1805 Ls EKK 121 Darba devēja valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksu
samazināšana 24.09% = 32848 Ls Kārtējie izdevumi - 214434 Ls EKK 211 Netiks veiktas apmācības, t.sk. iekšzemes komandējumu un dienesta
braucienu izdevumi: Atteikšanās no probācijas programmu īstenošanas brīvības
atņemšanas iestādēs rezultātā - apmācība
40 darbinieki * 62.857 Ls = 2514 Ls. Atteikšanās no nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto
personu uzraudzības rezultātā 85
darbinieki * 62.857 Ls = 5343 Ls. Atteikšanās
no palīdzības sniegšanas personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas un
pēc pilna soda termiņa izciešanas notiesāto sagatavošanu atbrīvošanai rezultātā - 52 darbinieki * 62.856 Ls = 3268 Ls. Tiesu un prokuroru tiesības izvērtēšanas ziņojumu
pieprasīšanas ierobežošanas rezultātā 79 darbinieki * 62.857Ls = 4966 Ls. Dienesta funkciju
izpildes un koordinācijas optimizācijas rezultātā 51 darbinieki * 62.857 Ls = 3206 Ls. EKK 211 = 19 297 Ls EKK 212 Tiks atcelti ārvalstu komandējumi un dienesta braucieni: 2009. gadā
vienreiz ārvalstu komandējumi CEP konference Ls 2000 = 2000 Ls EKK 221 Pasta, telefona un citu sakaru pakalpojumu samazināšana Centrālajā aparātā 17 referenti * 17.65 Ls = 300 Ls Atteikšanās no probācijas programmu īstenošanas brīvības
atņemšanas iestādēs rezultātā - 7
referenti * 8 Ls = 56 Ls Atteikšanās no nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto
personu uzraudzības rezultātā 15
referenti * 8 Ls = 120 Ls Atteikšanās
no palīdzības sniegšanas personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas un
pēc pilna soda termiņa izciešanas notiesāto sagatavošanu atbrīvošanai rezultātā 15 referenti * 5.33 Ls = 80 Ls Tiesu un prokuroru tiesības izvērtēšanas ziņojumu
pieprasīšanas ierobežošanas rezultātā 13 referenti * 22 Ls = 286 Ls Dienesta funkciju izpildes un koordinācijas optimizācijas
rezultātā 8 referenti * 22 Ls
= 176 Ls EKK 221 = 1018 Ls * 6 mēneši =
6108 Ls EKK 222 Izdevumu par komunālajiem pakalpojumiem samazināšana darbiniekiem: Centrālajā aparātā 17 referenti * 17.65 Ls = 300 Ls Atteikšanās no probācijas programmu īstenošanas brīvības
atņemšanas iestādēs rezultātā - 7
referenti * 32 Ls = 224 Ls Atteikšanās no nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto
personu uzraudzības rezultātā 15
referenti * 32 Ls = 480 Ls Atteikšanās
no palīdzības sniegšanas personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas un
pēc pilna soda termiņa izciešanas notiesāto sagatavošanu atbrīvošanai rezultātā 10 referenti * 32 Ls = 320 Ls Tiesu un prokuroru tiesības izvērtēšanas ziņojumu
pieprasīšanas ierobežošanas rezultātā 13 referenti * 32 Ls = 416 Ls Dienesta funkciju izpildes un koordinācijas optimizācijas
rezultātā 3157 Ls EKK 222 = 4897 * 6 mēneši = 29 382 Ls EKK 224 Telpu remonta atcelšana = 14 091 Ls Transportlīdzekļu uzturēšana un remonta izdevumu samazināšana: 109 Ls
* 6 mēneši = 654 Ls Telpu uzturēšanas izdevumu samazināšana 3356 Ls * 6 mēneši = 20 136
Ls EKK 224 = 34881 Ls EKK 226 Telpu nomas izdevumu samazināšana: 3224 kv.m. * 4 Ls = 12896 Ls * 6
mēneši = 77 376 Ls Transportlīdzekļu nomas izdevumu samazināšana: 227 Ls mēnesī 6
automašīnas = 1362 * 6 mēneši = 8 172 Ls EKK 226 = 85548 Ls EKK 227 Sociālās rehabilitācijas centru pakalpojumu izdevumu likvidēšana Ls
1150 * 6 mēneši = 6 900 Ls EKK 231 Biroja preču neiegādāšanās: Centrālajā aparātā 17 referenti * 17.65 Ls = 300 Ls Atteikšanās no probācijas programmu īstenošanas brīvības
atņemšanas iestādēs rezultātā - 7
referenti * 22 Ls = 154 Ls Atteikšanās no nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto
personu uzraudzības rezultātā 15
referenti * 22 Ls = 330 Ls Atteikšanās
no palīdzības sniegšanas personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas un
pēc pilna soda termiņa izciešanas notiesāto sagatavošanu atbrīvošanai rezultātā 10 referenti * 22 Ls = 220 Ls Tiesu un prokuroru tiesības izvērtēšanas ziņojumu
pieprasīšanas ierobežošanas rezultātā 13 referenti * 36 Ls = 468 Ls Dienesta funkciju izpildes un koordinācijas optimizācijas
rezultātā 8 referenti * 36 Ls
= 288 Ls EKK 231 = 1760 Ls * 6 mēneši = 10 560 Ls EKK 232 Degvielas izdevumu samazināšana: Atteikšanās no probācijas programmu īstenošanas brīvības
atņemšanas iestādēs rezultātā - 7
referenti * 45 Ls = 315 Ls Atteikšanās no nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto
personu uzraudzības rezultātā 15
referenti * 39 Ls = 585 Ls Atteikšanās
no palīdzības sniegšanas personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas un
pēc pilna soda termiņa izciešanas notiesāto sagatavošanu atbrīvošanai rezultātā 10 referenti * 39 Ls = 390Ls Tiesu un prokuroru tiesības izvērtēšanas ziņojumu
pieprasīšanas ierobežošanas rezultātā 13 referenti * 50 Ls = 650 Ls Dienesta funkciju izpildes un koordinācijas optimizācijas
rezultātā 8 referenti * 50 Ls
= 400Ls EKK 232 = 2340 Ls * 6 mēneši = 14 040 Ls EKK 235 Kārtējā remonta un iestāžu uzturēšanas materiālu izdevumu
samazināšana: Centrālajā aparātā 17 referenti * 2.21 Ls = 37.57 Ls Atteikšanās no probācijas programmu īstenošanas brīvības
atņemšanas iestādēs rezultātā - 7
referenti * 7.5 Ls = 52.50 Ls Atteikšanās no nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto
personu uzraudzības rezultātā 15
referenti * 7.5 Ls = 112.50 Ls Atteikšanās
no palīdzības sniegšanas personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas un
pēc pilna soda termiņa izciešanas notiesāto sagatavošanu atbrīvošanai rezultātā 10 referenti * 7.5 Ls = 75 Ls Tiesu un prokuroru tiesības izvērtēšanas ziņojumu
pieprasīšanas ierobežošanas rezultātā 13 referenti * 7.5 Ls = 97.50 Ls Dienesta funkciju izpildes un koordinācijas optimizācijas
rezultātā 578 Ls EKK 235 = 953.07 Ls * 6 mēneši = 5 718 Ls Vienreizējie izdevumi - 37486 Ls EKK 231 Inventāra neiegādāšanās - 4 855 Ls EKK 523 Darba staciju 20*1000 = 20000 Ls; multifunkcionālo iekārtu 4*662.50 =
2650 Ls; servera neiegādāšanās 5921 Ls; metāla skapju neiegādāšanās: 29*140 =
4060 Ls =
32 631 Ls Izdevumu
Samazinājums 2010.gads Atlīdzība kopā 338407
Ls EKK 111 Darbinieku atbrīvošana: Centrālajā aparātā - 2 (apkopējas) * 105 + 9 (pārvaldes vecākie
referenti) * 280 + 5 (pārvaldes vecākie referenti) * 360 + 1 (pārvaldes
vecākais referents) * 315, t.i., 4845 Ls Atteikšanās no probācijas programmu īstenošanas brīvības
atņemšanas iestādēs rezultātā - 3
(vecākie referenti) * 360 + 2 (vecākais referents) * 355 + 2 (pārvaldes vecākais referents) * 280,
t.i. 2350 Ls Atteikšanās no nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto
personu uzraudzības rezultātā 10
(vecākie referenti) * 360 + 1 (vecākie referenti) * 310 + 4 (pārvaldes
vecākais referents) * 280, t.i. 5030 Ls Atteikšanās
no palīdzības sniegšanas personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas un
pēc pilna soda termiņa izciešanas notiesāto sagatavošanu atbrīvošanai rezultātā - 6 (vecākie referenti) * 360 + Tiesu un prokuroru tiesības izvērtēšanas ziņojumu
pieprasīšanas ierobežošanas rezultātā 8 (vecākie referenti) * 360 + 3 (vecākie referenti)
* 310 + 2 (pārvaldes vecākais referents) * 280, t.i. 4370 Ls Dienesta funkciju izpildes un koordinācijas optimizācijas
rezultātā 1 (vecākie
referenti) * 320 + 6 (vecākie referenti) * 310 + 1 (pārvaldes vecākais
referents) * 280, t.i. 2460 Ls EKK 111 = 22425 Ls * 12 mēneši = 269 100 Ls EKK 114 Piemaksas darbiniekiem, kas nodrošina dienesta funkciju izpildi EKK
111 = 269100 Ls- Centrālais aparāts 58140 Ls
= 210960 Ls, par darbu īpašos apstākļos vidēji 1.712 % no darba algas
= 3 611
Ls EKK 121 Darba devēja valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksu
samazināšana 24.09% = 65 696 Ls
Kārtējie izdevumi - 367271 Ls EKK 211 Netiks veiktas apmācības, t.sk. iekšzemes komandējumu un dienesta
braucienu izdevumi 84 darbinieki * 62.92 Ls = 5 285 Ls EKK 212 Tiks atcelti ārvalstu komandējumi un dienesta braucieni: 2009. gadā
divreiz ārvalstu komandējumi CEP konference 4000 Ls EKK 221 Pasta, telefona un citu sakaru pakalpojumu samazināšana: Centrālajā aparātā 17 referenti * 17.65 Ls = 300 Ls Atteikšanās no probācijas programmu īstenošanas brīvības
atņemšanas iestādēs rezultātā - 7
referenti * 8 Ls = 56 Ls Atteikšanās no nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto
personu uzraudzības rezultātā 15
referenti * 8 Ls = 120 Ls Atteikšanās
no palīdzības sniegšanas personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas un
pēc pilna soda termiņa izciešanas notiesāto sagatavošanu atbrīvošanai rezultātā 10 referenti * 8 Ls = 80 Ls Tiesu un prokuroru tiesības izvērtēšanas ziņojumu
pieprasīšanas ierobežošanas rezultātā 13 referenti * 22 Ls = 286 Ls Dienesta funkciju izpildes un koordinācijas optimizācijas
rezultātā 8 referenti * 22 Ls
= 176 Ls EKK 221 = 1018 Ls * 12 mēneši = 12 216 Ls EKK 222 Izdevumu par komunālajiem pakalpojumiem samazināšana: Centrālajā aparātā 17 referenti * 17.65 Ls = 300 Ls Atteikšanās no probācijas programmu īstenošanas brīvības
atņemšanas iestādēs rezultātā - 7
referenti * 32 Ls = 224 Ls Atteikšanās no nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto
personu uzraudzības rezultātā 15
referenti * 32 Ls = 480 Ls Atteikšanās
no palīdzības sniegšanas personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas un
pēc pilna soda termiņa izciešanas notiesāto sagatavošanu atbrīvošanai rezultātā 10 referenti * 32 Ls = 320 Ls Tiesu un prokuroru tiesības izvērtēšanas ziņojumu
pieprasīšanas ierobežošanas rezultātā 13 referenti * 32 Ls = 416 Ls Dienesta funkciju izpildes un koordinācijas optimizācijas
rezultātā 3157 Ls EKK 222 = 4897 Ls * 12 mēneši = 58 764 Ls EKK 224 Transportlīdzekļu uzturēšana un remonta izdevumu samazināšana: 109 Ls
* 12 mēneši = 1 308 Ls Telpu uzturēšanas izdevumu samazināšana 3356 Ls * 12 mēneši = 40 272 Ls EKK 224 = 41580 Ls EKK 226 Telpu nomas izdevumu samazināšana: 3224 kv.m. * 4 Ls = 12896 Ls * 12
mēneši = 154 752 Ls Transportlīdzekļu nomas izdevumu samazināšana: 227 Ls mēnesī 6
automašīnas = 1362 Ls * 12 mēneši = 16 344
Ls EKK 226 = 171096 Ls EKK 227 Sociālās rehabilitācijas centru pakalpojumu izdevumu likvidēšana 1141
Ls * 12 mēneši = 13 691 Ls EKK 231 Biroja preču neiegādāšanās: Centrālajā aparātā 17 referenti * 17.65 Ls = 300 Ls Atteikšanās no probācijas programmu īstenošanas brīvības
atņemšanas iestādēs rezultātā - 7
referenti * 22 Ls = 154 Ls Atteikšanās no nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto
personu uzraudzības rezultātā 15
referenti * 22 Ls = 330 Ls Atteikšanās
no palīdzības sniegšanas personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas un
pēc pilna soda termiņa izciešanas notiesāto sagatavošanu atbrīvošanai rezultātā 10 referenti * 22 Ls = 220 Ls Tiesu un prokuroru tiesības izvērtēšanas ziņojumu
pieprasīšanas ierobežošanas rezultātā 13 referenti * 36 Ls = 468 Ls Dienesta funkciju izpildes un koordinācijas optimizācijas
rezultātā 8 referenti * 36 Ls
= 288 Ls EKK 231 = 1760 Ls * 12 mēneši = 21 120 Ls EKK 232 Degvielas izdevumu samazināšana: Atteikšanās no probācijas programmu īstenošanas brīvības
atņemšanas iestādēs rezultātā - 7
referenti * 45 Ls = 315 Ls Atteikšanās no nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto
personu uzraudzības rezultātā 15
referenti * 39 Ls = 585 Ls Atteikšanās
no palīdzības sniegšanas personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas un
pēc pilna soda termiņa izciešanas notiesāto sagatavošanu atbrīvošanai rezultātā 10 referenti * 39 Ls = 390 Ls Tiesu un prokuroru tiesības izvērtēšanas ziņojumu
pieprasīšanas ierobežošanas rezultātā
13 referenti * 50 Ls =
650 Ls Dienesta funkciju izpildes un koordinācijas optimizācijas
rezultātā 8 referenti * 50 Ls
= 400 Ls EKK 232 = 2340 Ls * 12 mēneši = 28 080 Ls EKK 235 Kārtējā remonta un iestāžu uzturēšanas materiālu izdevumu
samazināšana: Centrālajā aparātā 17 referenti * 2.21 Ls = 37.57 Ls Atteikšanās no probācijas programmu īstenošanas brīvības atņemšanas
iestādēs rezultātā - 7
referenti * 7.5 Ls = 52.50 Ls Atteikšanās no nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto
personu uzraudzības rezultātā 15
referenti * 7.5 Ls = 112.50 Ls Atteikšanās
no palīdzības sniegšanas personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas un
pēc pilna soda termiņa izciešanas notiesāto sagatavošanu atbrīvošanai rezultātā 10 referenti * 7.5 Ls = 75 Ls Tiesu un prokuroru tiesības izvērtēšanas ziņojumu
pieprasīšanas ierobežošanas rezultātā 13 referenti * 7.5 Ls = 97.50 Ls Dienesta funkciju izpildes un koordinācijas optimizācijas
rezultātā 578.18 Ls EKK 235 = 953.25 * 12 mēneši = 11 439 Ls Vienreizējie izdevumi - 26 060 Ls EKK 523 Darba staciju 20*1000; multifunkcionālo iekārtu 4*500; metāla skapju
neiegādāšanās: 29*140 EKK 523 = 26 060 Ls Izdevumu Samazinājums
2011.gads. un 2012.gads Atlīdzība kopā 338407 Ls EKK 111 Darbinieku atbrīvošana: Centrālajā aparātā - 2 (apkopējas) * 105 + 9 (pārvaldes vecākie
referenti) * 280 + 5 (pārvaldes vecākie referenti) * 360 + 1 (pārvaldes
vecākais referents) * 315, t.i. 4845 Ls Atteikšanās no probācijas programmu īstenošanas brīvības
atņemšanas iestādēs rezultātā - 3
(vecākie referenti) * 360 + 2 (vecākais referents) * 355 + 2 (pārvaldes vecākais referents) * 280,
t.i. 2350 Ls Atteikšanās no nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto
personu uzraudzības rezultātā 10
(vecākie referenti) * 360 + 1 (vecākie referenti) * 310 + 4 (pārvaldes
vecākais referents) * 280, t.i. 5030 Ls Atteikšanās
no palīdzības sniegšanas personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas un
pēc pilna soda termiņa izciešanas notiesāto sagatavošanu atbrīvošanai rezultātā - 6 (vecākie referenti) * 360 + Tiesu un prokuroru tiesības izvērtēšanas ziņojumu
pieprasīšanas ierobežošanas rezultātā 8 (vecākie referenti) * 360 + 3 (vecākie referenti)
* 310 + 2 (pārvaldes vecākais referents) * 280, t.i. 4370 Ls Dienesta funkciju izpildes un koordinācijas optimizācijas
rezultātā 1 (vecākie referenti)
* 320 + 6 (vecākie referenti) * 310 + 1 (pārvaldes vecākais referents) * 280,
t.i. 2460 Ls EKK 111 = 22425 Ls * 12 mēneši = 269 100 Ls EKK 114 Piemaksas darbiniekiem, kas nodrošina dienesta funkciju izpildi EKK
111 = 269100 Ls- Centrālais aparāts 58140 Ls
= 210960 Ls, par darbu īpašos apstākļos vidēji 1.712 % no darba algas
= 3 611
Ls EKK 121 Darba devēja valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksu
samazināšana 24.09% = 65 696 Ls Kārtējie izdevumi - 367 271 Ls EKK 211 Netiks veiktas apmācības, t.sk. iekšzemes komandējumu un dienesta
braucienu izdevumi 84 darbinieki * 62.92 Ls = 5 285 Ls EKK 212 Tiks atcelti ārvalstu komandējumi un dienesta braucieni: 2009. gadā
divreiz ārvalstu komandējumi CEP konference 4000 Ls EKK 221 Pasta, telefona un citu sakaru pakalpojumu samazināšana: Centrālajā aparātā 17 referenti * 17.65 Ls = 300 Ls Atteikšanās no probācijas programmu īstenošanas brīvības
atņemšanas iestādēs rezultātā - 7
referenti * 8 Ls = 56 Ls Atteikšanās no nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto
personu uzraudzības rezultātā 15
referenti * 8 Ls = 120 Ls Atteikšanās
no palīdzības sniegšanas personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas un
pēc pilna soda termiņa izciešanas notiesāto sagatavošanu atbrīvošanai rezultātā 10 referenti * 8 Ls = 80 Ls Tiesu un prokuroru tiesības izvērtēšanas ziņojumu
pieprasīšanas ierobežošanas rezultātā 13 referenti * 22 Ls = 286 Ls Dienesta funkciju izpildes un koordinācijas optimizācijas
rezultātā 8 referenti * 22 Ls
= 176 Ls EKK 221 = 1018 Ls * 12 mēneši = 12 216 Ls EKK 222 Izdevumu par komunālajiem pakalpojumiem samazināšana: Centrālajā aparātā 17 referenti * 17.65 Ls = 300 Ls Atteikšanās no probācijas programmu īstenošanas brīvības
atņemšanas iestādēs rezultātā - 7
referenti * 32 Ls = 224 Ls Atteikšanās no nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto
personu uzraudzības rezultātā 15
referenti * 32 Ls = 480 Ls Atteikšanās
no palīdzības sniegšanas personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas un
pēc pilna soda termiņa izciešanas notiesāto sagatavošanu atbrīvošanai rezultātā 10 referenti * 32 Ls = 320 Ls Tiesu un prokuroru tiesības izvērtēšanas ziņojumu
pieprasīšanas ierobežošanas rezultātā 13 referenti * 32 Ls = 416 Ls Dienesta funkciju izpildes un koordinācijas optimizācijas
rezultātā 3157 Ls EKK 222 = 4897 Ls * 12 mēneši = 58 764 Ls EKK 224 Transportlīdzekļu uzturēšana un remonta izdevumu samazināšana: 109 Ls
* 12 mēneši = 1
308 Ls Telpu uzturēšanas izdevumu samazināšana 3356 Ls * 12 mēneši = 40 272
Ls EKK 224 = 41580 Ls EKK 226 Telpu nomas izdevumu samazināšana: 3224 kv.m. * 4 Ls = 12896 Ls *
12mēneši = 154
752 Ls Transportlīdzekļu nomas izdevumu samazināšana: 227 Ls mēnesī 6
automašīnas = 1362 Ls * 12 mēneši = 16 344 Ls EKK 226 = 171096 Ls EKK 227 Sociālās rehabilitācijas centru pakalpojumu izdevumu likvidēšana 1141
Ls * 12 mēneši = 13 691 Ls EKK 231 Biroja preču neiegādāšanās: Centrālajā aparātā 17 referenti * 17.65 Ls = 300 Ls Atteikšanās no probācijas programmu īstenošanas brīvības
atņemšanas iestādēs rezultātā - 7
referenti * 22 Ls = 154 Ls Atteikšanās no nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto
personu uzraudzības rezultātā 15
referenti * 22 Ls = 330 Ls Atteikšanās
no palīdzības sniegšanas personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas un
pēc pilna soda termiņa izciešanas notiesāto sagatavošanu atbrīvošanai rezultātā 10 referenti * 22 Ls = 220 Ls Tiesu un prokuroru tiesības izvērtēšanas ziņojumu
pieprasīšanas ierobežošanas rezultātā
13 referenti * 36 Ls =
468 Ls Dienesta funkciju izpildes un koordinācijas optimizācijas
rezultātā 8 referenti * 36 Ls
= 288 Ls EKK 231 = 1760 Ls * 12 mēneši = 21 120 Ls EKK 232 Degvielas izdevumu samazināšana: Atteikšanās no probācijas programmu īstenošanas brīvības
atņemšanas iestādēs rezultātā - 7
referenti * 45 Ls = 315 Ls Atteikšanās no nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto
personu uzraudzības rezultātā 15
referenti * 39 Ls = 585 Ls Atteikšanās
no palīdzības sniegšanas personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas un
pēc pilna soda termiņa izciešanas notiesāto sagatavošanu atbrīvošanai rezultātā 10 referenti * 39 Ls = 390 Ls Tiesu un prokuroru tiesības izvērtēšanas ziņojumu
pieprasīšanas ierobežošanas rezultātā
13 referenti * 50 Ls =
650 Ls Dienesta funkciju izpildes un koordinācijas optimizācijas
rezultātā 8 referenti * 50 Ls
= 400 Ls EKK 232 = 2340 Ls * 12 mēneši = 28 080 Ls EKK 235 Kārtējā remonta un iestāžu uzturēšanas materiālu izdevumu
samazināšana: Centrālajā aparātā 17 referenti * 2.21 Ls = 37.57 Ls Atteikšanās no probācijas programmu īstenošanas brīvības
atņemšanas iestādēs rezultātā - 7
referenti * 7.5 Ls = 52.50 Ls Atteikšanās no nosacīti no kriminālatbildības atbrīvoto
personu uzraudzības rezultātā 15
referenti * 7.5 Ls = 112.50 Ls Atteikšanās
no palīdzības sniegšanas personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas un
pēc pilna soda termiņa izciešanas notiesāto sagatavošanu atbrīvošanai rezultātā 10 referenti * 7.5 Ls = 75 Ls Tiesu un prokuroru tiesības izvērtēšanas ziņojumu
pieprasīšanas ierobežošanas rezultātā
13 referenti * 7.5 Ls =
97.50 Ls Dienesta funkciju izpildes un koordinācijas optimizācijas
rezultātā 578.18 Ls EKK 235 = 953.25 * 12 mēneši = 11 439 Ls Vienreizējie izdevumi - 32 631 Ls EKK 523 Darba staciju 20*1000 = 20000 Ls; multifunkcionālo iekārtu 4*662.50 =
2650 Ls; servera neiegādāšanās 5921 Ls; metāla skapju neiegādāšanās: 29*140 =
4060 Ls EKK 523 = 32 631 Ls 2009.gadā uzturēšanas izdevumu samazinājums 383637
Ls 2009.gadā vienreizējie izdevumu samazinājums - 37486
Ls 2010.gadā uzturēšanas izdevumu samazinājums - 705678
Ls 2010. gada vienreizējie izdevumu samazinājums -
26060 Ls 2011.gadā uzturēšanas izdevumu samazinājums - 705678
Ls 2011.gadā vienreizējie izdevumu samazinājums - 32631
Ls 2012.gadā uzturēšanas izdevumu samazinājums - 705678
Ls 2012.gadā vienreizējie izdevumu samazinājums - 32631
Ls Kopā funkcijai 2009.gadā izdevumu samazinājums -
421123 Ls Kopā funkcijai 2010.gadā izdevumu samazinājums
731738 Ls Kopā funkcijai 2011.gadā un turpmāk izdevumu
samazinājums 738309 Ls Kopā funkcijai 2012.gadā un turpmāk izdevumu
samazinājums 738309 Ls 6.Cita informācija. Priekšlikumus par izdevumu samazināšanu iekļaut grozījumos likumā
Par valsts budžetu 2009.gadam, kā arī ņemt vērā turpmāko gadu valsts
budžeta likumprojektu izstrādē. 2012.gadā, lemjot
jautājumu par budžeta līdzekļiem 2013.gadam, likumprojektā minēto funkciju
atjaunošanai izvērtēšanas ziņojumu sastādīšana, nosacīti no
kriminālatbildības atbrīvoto personu uzraudzība un probācijas programmu
īstenošana brīvības atņemšanas iestādēs, Valsts probācijas dienestam būs
nepieciešams piešķirt finansējuma daļu, kas norādīta šajā anotācijā. |
|
||||||||
IV.
Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz |
|
1. Kādi normatīvie akti (likumi un Ministru kabineta noteikumi)
papildus jāizdod un vai ir sagatavoti to projekti, to būtība, kā arī
ministrija, kura ir atbildīga par tā sagatavošanu. Attiecībā uz Ministru
kabineta noteikumiem (arī tiem, kuru izdošana ir paredzēta izstrādātajā
likumprojektā) norāda to izdošanas mērķi un galvenos satura punktus, kā arī
termiņu, kādā paredzēts šos noteikumus izstrādāt |
Vienotā paketē ir
virzāmi šādi likumprojekti: 1. Grozījumi
Krimināllikumā; 2. Grozījumi
Kriminālprocesa likumā; 3. Grozījumi
Latvijas Sodu izpildes kodeksā. |
2. Cita informācija |
Nav
attiecināms |
V.
Kādām Latvijas starptautiskajām saistībām |
|
1. Saistības pret Eiropas Savienību |
Nav
attiecināms |
2. Saistības pret citām valstīm un starptautiskajām institūcijām un
organizācijām |
Nav
attiecināms |
3. Saistības, kas izriet no Latvijai saistošajiem divpusējiem un
daudzpusējiem starptautiskajiem līgumiem |
Nav
attiecināms |
4. Atbilstības izvērtējums 1.tabula |
||
Attiecīgo Eiropas Savienības tiesību aktu veids (piemēram, Eiropas
Kopienas dibināšanas līgums, direktīva, regula, lēmumsrezolūcija, vadlīnijas,
rekomendācijas), nosaukums, datums un numurs, kuru prasības tiek pārņemtas
vai ieviestas ar normatīvo aktu |
Nav
attiecināms |
|
2.tabula |
||
Eiropas Savienības tiesību akts un attiecīgā panta
Nr. (uzskaitot katru direktīvas vienību pantu, daļu, punktu, apakšpunktu) |
Latvijas normatīvā akta projekta norma, kas pārņem
katru šīs tabulas 1.ailē norādīto direktīvas vienību (uzskaitot visu
normatīvā akta projekta vienību Nr.) |
Komentāri |
Nav
attiecināms |
Nav
attiecināms |
Nav
attiecināms |
5. Saistības sniegt paziņojumu Eiropas Savienības institūcijām
atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par
tehnisko noteikumu, valsts atbalsta sniegšanas un finanšu noteikumu
projektiem |
Nav
attiecināms |
|
6. Cita informācija |
Nav
attiecināms |
VI. Kādas konsultācijas notikušas, |
|
1. Ar kurām pilsoniskās sabiedrības un sociālo partneru organizācijām
un citām iesaistītajām institūcijām konsultācijas ir notikušas |
Nav
attiecināms |
2. Kāda ir šo pilsoniskās sabiedrības un sociālo partneru
organizāciju un citu iesaistīto institūciju pozīcija (atbalsta, iestrādāti to
iesniegtie priekšlikumi, mainīts formulējums to interesēs, neatbalsta) |
Nav
attiecināms |
3. Kāds konsultāciju veids un sabiedrības informēšanas pasākumi ir
izmantoti |
Nav
attiecināms |
4. Konsultācijas ar ekspertiem |
Nav
attiecināms |
5. Cita informācija |
Nav
attiecināms |
VII. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde |
|
1. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde no valsts un pašvaldību
puses vai tiek radītas jaunas valsts institūcijas vai paplašinātas esošo
institūciju funkcijas |
Nav attiecināms. |
2. Kā sabiedrība tiks informēta par normatīvā akta ieviešanu |
Grozījumi tiks
publicēti laikrakstā ,,Latvijas Vēstnesis. |
3. Kā indivīds var aizstāvēt savas tiesības, ja normatīvais akts viņu
ierobežo |
Nav attiecināms |
4. Cita informācija |
Nav attiecināms |
Tieslietu ministrs M.Segliņš
Vīza:
valsts sekretārs M.Lazdovskis
27.05.2009. 16:50
5716
Papsujevičs, 67021128
mihails.papsujevics@vpd.gov.lv
LATVIJAS REPUBLIKAS MINISTRU KABINETA SĒDE
___________________________________________________________
protokola izraksts
Rīgā |
Nr.35 |
2009.gada
29.maijā |
20.§
Likumprojekts "Grozījumi
Valsts probācijas dienesta likumā"
TA-1710
______________________________________________________
(V.Dombrovskis)
1.
Atbalstīt iesniegto likumprojektu.
Valsts
kancelejai sagatavot likumprojektu iesniegšanai Saeimā valsts budžeta grozījumu
likumprojekta paketē.
2.
Noteikt, ka atbildīgais par likumprojekta turpmāko virzību Saeimā ir tieslietu
ministrs.
Ministru prezidents,
bērnu, ģimenes un
sabiedrības
integrācijas lietu ministrs V.Dombrovskis
Valsts kancelejas direktore G.Veismane