Rīgā
01.06.2009. Nr.90/TA-1716,
TA-1718, TA-1722,
TA-1725, TA-1720, TA-1729
TA-1622, TA-1623, TA-1627,
TA-1629, TA-1630, TA-1631,
TA-1632, TA-1759, TA-1551,
SAN-1912, TA-1784, TA-1785,
TA-1787, TA-1789, TA-1545,
TA-1791,TA-1792, TA-1793,
TA-1794, TA-1795, TA-1796,
TA-1797,TA-1798, TA-1799,
TA-1800, TA-1801; TA-1705
Saeimas Prezidijam
Nosūtām
izskatīšanai Ministru kabineta š.g. 27.maija sēdē atbalstītos
likumprojektus, kuri iekļauti valsts budžeta 2009.gadam grozījumu likumprojekta
paketē:
likumprojektu
"Grozījums
Civilprocesa likumā", kuru izstrādāja Tieslietu ministrija
(atbildīgā amatpersona - Timpare 67162698,
evija.timpare@tm.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījumi Nekustamā īpašuma valsts kadastra likumā", kuru izstrādāja
Tieslietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Tralmaks 67038604,
kristaps.tralmaks@vzd.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījumi likumā "Fizisko personu datu aizsardzības
likumā"", kuru izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā
amatpersona - Plūmiņa 67223131, signe.plumina@dvi.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījums Informācijas atklātības likumā", kuru izstrādāja Tieslietu
ministrija (atbildīgā amatpersona - Plūmiņa 67223131,
signe.plumina@dvi.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījums likumā "Par nekustamā īpašuma nodokli"", kuru
izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Tralmaks 67038604,
kristaps.tralmaks@vzd.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījumi "Valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības
likumā"", kuru izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā amatpersona
- Tverjanoviča-Bore 67162684,
Jevgenija.Tverjanovica@tm.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījums Elektronisko sakaru likumā", kuru izstrādāja Ekonomikas
ministrija (atbildīgā amatpersona - Andrukoviča 67013144,
Natalja.Andrukovica@em.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījumi likumā "Par atbilstības novērtēšanu"", kuru
izstrādāja Ekonomikas ministrija (atbildīgā amatpersona - Andrukoviča 67013144,
Natalja.Andrukovica@em.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījums Vides aizsardzības likumā", kuru izstrādāja Ekonomikas
ministrija (atbildīgā amatpersona - Andrukoviča 67013144,
Natalja.Andrukovica@em.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījumi likumā "Par tabakas izstrādājumu realizācijas, reklāmas un
lietošanas ierobežošanu"", kuru izstrādāja Ekonomikas ministrija
(atbildīgā amatpersona - Innusa 67013178,
dzineta.innusa@em.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījumi Standartizācijas likumā", kuru izstrādāja Ekonomikas
ministrija (atbildīgā amatpersona - Andrukoviča 67013144,
Natalja.Andrukovica@em.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījumi Ceļu satiksmes likumā", kuru izstrādāja Ekonomikas
ministrija (atbildīgā amatpersona - Andrukoviča 67013144,
Natalja.Andrukovica@em.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījumi likumā "Par mērījumu vienotību"", kuru
izstrādāja Ekonomikas ministrija (atbildīgā amatpersona - Skribnovska 67013051, Elita.Skribnovska@em.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījumi
likumā "Par nodokļiem un nodevām"", kuru
izstrādāja Ekonomikas ministrija (atbildīgā amatpersona - Ruško 67013173,
ilze.rusko@em.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījums likumā "Par valsts pensijām"", kuru izstrādāja
Labklājības ministrija (atbildīgā amatpersona - Upīte 67021556,
Inese.Upite@lm.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījumi
Tiesībsarga likumā", kuru izstrādāja Tiesībsarga birojs (atbildīgā
amatpersona - Bojāre 67686767, tiesibsargs@
tiesibsargs.lv);
likumprojektu
"Grozījums
Bāriņtiesu likumā", kuru izstrādāja Bērnu, ģimenes un sabiedrības
integrācijas lietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Rāgs 67356496,
Sandris.Rags@bm.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījumi
Bērnu tiesību aizsardzības likumā", kuru izstrādāja Bērnu, ģimenes
un sabiedrības integrācijas lietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Rāgs
67356496, Sandris.Rags@bm.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījumi
Jaunatnes likumā", kuru izstrādāja Bērnu, ģimenes un sabiedrības
integrācijas lietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Rāgs 67356496,
Sandris.Rags@bm.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījumi
Uzturlīdzekļu garantiju fonda likumā", kuru izstrādāja Bērnu,
ģimenes un sabiedrības integrācijas lietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Rāgs
67356496, Sandris.Rags@bm.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījumi
Valsts sociālo pabalstu likumā", kuru izstrādāja Labklājības
ministrija (atbildīgā amatpersona - Baranovska 67021558,
Inara.Baranovska@lm.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījumi
Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta un Norvēģijas valdības divpusējā
finanšu instrumenta vadības likumā", kuru izstrādāja Bērnu, ģimenes
un sabiedrības integrācijas lietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Rāgs
67356496, Sandris.Rags@bm.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījums
likumā "Par Eiropas Konvenciju par bērnu adopciju"", kuru
izstrādāja Bērnu, ģimenes un sabiedrības integrācijas lietu ministrija
(atbildīgā amatpersona - Rāgs 67356496,
Sandris.Rags@bm.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījums
likumā "Par Eiropas Padomes Konvenciju par bērnu tiesību
piemērošanu"", kuru izstrādāja Bērnu, ģimenes un sabiedrības
integrācijas lietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Rāgs 67356496,
Sandris.Rags@bm.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījums
likumā "Par Hāgas 1961.gada 5.oktobra Konvenciju par iestāžu pilnvarām un
tiesību aktiem, kas piemērojami attiecībā uz bērnu aizsardzību"",
kuru izstrādāja Bērnu, ģimenes un sabiedrības integrācijas lietu ministrija
(atbildīgā amatpersona - Rāgs 67356496,
Sandris.Rags@bm.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījums
likumā "Par Hāgas konvenciju par jurisdikciju, piemērojamiem tiesību
aktiem, atzīšanu, izpildi un sadarbību attiecībā uz vecāku atbildību un bērnu
aizsardzības pasākumiem"", kuru izstrādāja Bērnu, ģimenes un
sabiedrības integrācijas lietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Rāgs
67356496, Sandris.Rags@bm.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījumi
likumā "Par Hāgas konvenciju par bērnu aizsardzību un sadarbību
starpvalstu adopcijas jautājumos"", kuru izstrādāja Bērnu,
ģimenes un sabiedrības integrācijas lietu ministrija (atbildīgā amatperson
a - Rāgs
67356496, Sandris.Rags@bm.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījums
likumā "Par Hāgas konvenciju par starptautiskās bērnu nolaupīšanas
civiltiesiskajiem aspektiem"", kuru izstrādāja Bērnu, ģimenes
un sabiedrības integrācijas lietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Rāgs
67356496, Sandris.Rags@bm.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījums
likumā "Par Latvijas Republikas valdības un Kanādas valdības līgumu par
jauno pilsoņu apmaiņu"", kuru izstrādāja Bērnu, ģimenes un
sabiedrības integrācijas lietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Rāgs
67356496, Sandris.Rags@bm.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījums
likumā "Par Konvencijas par bērna tiesībām papildu protokolu par bērnu
iesaistīšanu bruņotos konfliktos"", kuru izstrādāja Bērnu,
ģimenes un sabiedrības integrācijas lietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Rāgs
67356496, Sandris.Rags@bm.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījums
likumā "Par Vispārējo konvenciju par nacionālo minoritāšu
aizsardzību", kuru izstrādāja Bērnu, ģimenes un sabiedrības
integrācijas lietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Rāgs 67356496,
Sandris.Rags@bm.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījums
Sabiedrības integrācijas fonda likumā", kuru izstrādāja Bērnu,
ģimenes un sabiedrības integrācijas lietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Rāgs
67356496, Sandris.Rags@bm.gov.lv);
likumprojektu
"Grozījums
likumā "Par zemes komisijām"", kuru izstrādāja Tieslietu
ministrija (atbildīgā amatpersona - Tralmaks 67038604,
kristaps.tralmaks@vzd.gov.lv);
Pielikumā:
1. Likumprojekts "Grozījums
Civilprocesa likumā" uz 1 lpp.
2. Likumprojekta "Grozījums Civilprocesa likumā "
anotācija uz 8 lpp.
3. Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes
protokola Nr.34 54.§ izraksts uz 1 lp.
4. Likumprojekts "Grozījumi
Nekustamā īpašuma valsts kadastra likumā" uz 1 lpp.
5. Likumprojekta "Nekustamā īpašuma valsts kadastra
likumā" anotācija uz 11 lpp.
6. Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes
protokola Nr.34 56.§ izraksts uz 1 lp.
7. Likumprojekts "Grozījumi
Fizisko personu datu aizsardzības likumā" uz 2 lpp.
8. Likumprojekta "Grozījumi Fizisko personu
datu aizsardzības likumā " anotācija uz 10 lpp.
9. Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes
protokola Nr.34 60.§ izraksts uz 1 lp.
10. Likumprojekts
"Grozījums Informācijas atklātības likumā" uz 1 lpp.
11. Likumprojekta "Grozījums Informācijas
atklātības likumā" anotācija uz 7 lpp.
12. Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes
protokola Nr.34 62.§ izraksts uz 1 lp.
13. Likumprojekts
"Grozījums likumā "Par nekustamā īpašuma nodokli"" uz 1
lpp.
14. Likumprojekta "Grozījums likumā
"Par nekustamā īpašuma nodokli"" anotācija uz 6 lpp.
15. Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes
protokola Nr.34 63.§ izraksts uz 1 lp.
16. Likumprojekts
"Grozījumi Valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības likumā" uz 7
lpp.
17. Likumprojekta "Grozījumi Valsts
nodrošinātās juridiskās palīdzības likumā " anotācija uz 11 lpp.
18. Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes
protokola Nr.34 67.§ izraksts uz 1 lp.
19. Likumprojekts "Grozījums Elektronisko
sakaru likumā" uz 1 lpp.
20. Likumprojekta "Grozījums Elektronisko
sakaru likumā" anotācija uz 5 lpp.
21. Ministru
kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 2.§ izraksts uz 1 lp.
22. Likumprojekts
"Grozījumi likumā "Par atbilstības novērtēšanu"" uz 1 lpp.
23. Likumprojekta "Grozījumi likumā
"Par atbilstības novērtēšanu"" anotācija uz 12 lpp.
24. Ministru
kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 3.§ izraksts uz 1 lp.
25. Likumprojekts
"Grozījums Vides aizsardzības likumā" uz 1 lpp.
26. Likumprojekta "Grozījums Vides
aizsardzības likumā" anotācija uz 5 lpp.
27. Ministru
kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 4.§ izraksts uz 1 lp.
28. Likumprojekts
"Grozījums likumā "Par tabakas izstrādājumu realizācijas, reklāmas un
lietošanas ierobežošanu" uz 1 lpp.
29. Likumprojekta "Grozījums likumā
"Par tabakas izstrādājumu realizācijas, reklāmas un lietošanas
ierobežošanu" anotācija uz 6 lpp.
30. Ministru
kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 5.§ izraksts uz 1 lp.
31. Likumprojekts
"Grozījumi Standartizācijas likumā" uz 1 lpp.
32. Likumprojekta "Grozījumi Standartizācijas
likumā" anotācija uz 10 lpp.
33. Ministru
kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 6.§ izraksts uz 1 lp.
34. Likumprojekts
"Grozījumi Ceļu satiksmes likumā" uz 1 lpp.
35. Likumprojekta "Grozījumi Ceļu satiksmes
likumā" anotācija uz 6 lpp.
36. Ministru
kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 7.§ izraksts uz 1 lp.
37. Likumprojekts
"Grozījumi likumā "Par mērījumu vienotību"" uz 1 lpp.
38. Likumprojekta "Grozījumi likumā
"Par mērījumu vienotību"" anotācija uz 6 lpp.
39. Ministru
kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 8.§ izraksts uz 1 lp.
40. Likumprojekts
"Grozījumi
likumā "Par nodokļiem un nodevām"" uz 1 lpp.
41. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par nodokļiem un
nodevām"" anotācija uz 9 lpp.
42. Ministru
kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 36.§ izraksts uz 1 lp.
43. Likumprojekts
"Grozījums
likumā "Par valsts pensijām"" uz 1 lpp.
44. Likumprojekta " Grozījums likumā "Par valsts
pensijām"" anotācija uz 6 lpp.
45. Ministru
kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola
Nr.34 37.§ izraksts uz 1 lp.
46. Likumprojekts
"Grozījumi
Tiesībsarga likumā" uz 1 lpp.
47. Likumprojekta "Grozījumi Tiesībsarga likumā"
anotācija uz 5 lpp.
48.
Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 78.§ izraksts uz 1 lp.
49. Likumprojekts
"Grozījums
Bāriņtiesu likumā" uz 1 lpp.
50. Likumprojekta "Grozījums Bāriņtiesu likumā"
anotācija uz 8 lpp.
51.
Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 79.§ izraksts uz 1
lp.
52. Likumprojekts
"Grozījumi
Bērnu tiesību aizsardzības likumā" uz 2 lpp.
53. Likumprojekta "Grozījumi Bērnu tiesību aizsardzības
likumā" anotācija uz 12 lpp.
54.
Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 80.§ izraksts uz 1
lp.
55. Likumprojekts
"Grozījumi
Jaunatnes likumā" uz 1 lpp.
56. Likumprojekta "Grozījumi Jaunatnes likumā"
anotācija uz 8 lpp.
57.
Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 82.§ izraksts uz 1
lp.
58. Likumprojekts
"Grozījumi
Uzturlīdzekļu garantiju fonda likumā" uz 1 lpp.
59. Likumprojekta "Grozījumi Uzturlīdzekļu garantiju fonda
likumā" anotācija uz 9 lpp.
60.
Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 84.§ izraksts uz 1
lp.
61. Likumprojekts
"Grozījumi
Valsts sociālo pabalstu likumā" uz 3 lpp.
62. Likumprojekta "Grozījumi Valsts sociālo pabalstu likumā"
anotācija uz 16 lpp.
63.
Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 85.§ izraksts uz 1
lp.
64. Likumprojekts
"Grozījumi
Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta un Norvēģijas valdības divpusējā
finanšu instrumenta vadības likumā" uz 1 lpp.
65. Likumprojekta "Grozījumi Eiropas Ekonomikas zonas finanšu
instrumenta un Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumenta vadības
likumā" anotācija uz 8 lpp.
66.
Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 86.§ izraksts uz 1
lp.
67. Likumprojekts
"Grozījums
likumā "Par Eiropas Konvenciju par bērnu adopciju"" uz 1
lpp.
68. Likumprojekta "Grozījums likumā "Par Eiropas Konvenciju
par bērnu adopciju"" anotācija uz 7 lpp.
69.
Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 87.§ izraksts uz 1
lp.
70. Likumprojekts
"Grozījums
likumā "Par Eiropas Padomes Konvenciju par bērnu tiesību
piemērošanu"" uz 1 lpp.
71. Likumprojekta "Grozījums likumā "Par Eiropas Padomes
Konvenciju par bērnu tiesību piemērošanu"" anotācija uz 8 lpp.
72. Ministru
kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 88.§ izraksts uz 1 lp.
73. Likumprojekts
"Grozījums
likumā "Par Hāgas 1961.gada 5.oktobra Konvenciju par iestāžu pilnvarām un
tiesību aktiem, kas piemērojami attiecībā uz bērnu aizsardzību""
uz 1 lpp.
74. Likumprojekta "Grozījums likumā "Par Hāgas 1961.gada
5.oktobra Konvenciju par iestāžu pilnvarām un tiesību aktiem, kas piemērojami
attiecībā uz bērnu aizsardzību"" anotācija uz 8 lpp.
75.
Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 89.§ izraksts uz 1
lp.
76. Likumprojekts
"Grozījums
likumā "Par Hāgas konvenciju par jurisdikciju, piemērojamiem tiesību
aktiem, atzīšanu, izpildi un sadarbību attiecībā uz vecāku atbildību un bērnu
aizsardzības pasākumiem"" uz 1 lpp.
77. Likumprojekta "Grozījums likumā "Par Hāgas konvenciju
par jurisdikciju, piemērojamiem tiesību aktiem, atzīšanu, izpildi un sadarbību
attiecībā uz vecāku atbildību un bērnu aizsardzības pasākumiem""
anotācija uz 8 lpp.
78.
Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 90.§ izraksts uz 1
lp.
79. Likumprojekts
"Grozījumi
likumā "Par Hāgas konvenciju par bērnu aizsardzību un sadarbību
starpvalstu adopcijas jautājumos"" uz 1 lpp.
80. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par Hāgas konvenciju
par bērnu aizsardzību un sadarbību starpvalstu adopcijas jautājumos""
anotācija uz 7 lpp.
81.
Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 91.§ izraksts uz 1
lp.
82. Likumprojekts
"Grozījums
likumā "Par Hāgas konvenciju par starptautiskās bērnu nolaupīšanas
civiltiesiskajiem aspektiem"" uz 1 lpp.
83. Likumprojekta "Grozījums likumā "Par Hāgas konvenciju
par starptautiskās bērnu nolaupīšanas civiltiesiskajiem aspektiem""
anotācija uz 8 lpp.
84.
Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 92.§ izraksts uz 1
lp.
85. Likumprojekts
"Grozījums
likumā "Par Latvijas Republikas valdības un Kanādas valdības līgumu par
jauno pilsoņu apmaiņu"" uz 1 lpp.
86. Likumprojekta "Grozījums likumā "Par Latvijas Republikas
valdības un Kanādas valdības līgumu par jauno pilsoņu apmaiņu""
anotācija uz 8 lpp.
87.
Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 93.§ izraksts uz 1
lp.
88. Likumprojekts
"Grozījums
likumā "Par Konvencijas par bērna tiesībām papildu protokolu par bērnu
iesaistīšanu bruņotos konfliktos"" uz 1 lpp.
89. Likumprojekta "Grozījums likumā "Par Konvencijas par
bērna tiesībām papildu protokolu par bērnu iesaistīšanu bruņotos
konfliktos"" anotācija uz 7 lpp.
90.
Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 94.§ izraksts uz 1
lp.
91. Likumprojekts
"Grozījums
likumā "Par Vispārējo konvenciju par nacionālo minoritāšu
aizsardzību" uz 1 lpp.
92. Likumprojekta "Grozījums likumā "Par Vispārējo
konvenciju par nacionālo minoritāšu aizsardzību" anotācija uz 7
lpp.
93.
Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 95.§ izraksts uz 1
lp.
94. Likumprojekts
"Grozījums
Sabiedrības integrācijas fonda likumā" uz 1 lpp.
95. Likumprojekta "Grozījums Sabiedrības integrācijas fonda
likumā" anotācija uz 7 lpp.
96.
Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 96.§ izraksts uz 1
lp.
97. Likumprojekts
"Grozījums
likumā "Par zemes komisijām"" uz 1 lpp.
98. Likumprojekta "Grozījums likumā "Par zemes
komisijām"" anotācija
uz 7 lpp.
99.
Ministru kabineta 2009.gada 27.maija sēdes protokola Nr.34 46.§ izraksts uz 1
lp.
Ministru prezidents, bērnu, ģimenes
un sabiedrības integrācijas lietu ministrs V.Dombrovskis
Milenberga 67082895
Grozījumi
Fizisko personu datu aizsardzības
likumā
Izdarīt Fizisko personu datu aizsardzības likumā (Latvijas Republikas
Saeimas un Ministru kabineta Ziņotājs, 2000, 9.nr.; 2002, 23.nr.; 2007, 3.nr.;
nr.8; 2008, 7.nr) šādus grozījumus:
1. 16.pantā:
Aizstāt pirmajā daļā vārdu iegūti ar vārdu
apstrādāti;
Papildināt ar trešo daļu šādā redakcijā:
(3) Datu subjektam ir tiesības mēneša laikā no
attiecīga pieprasījuma iesniegšanas dienas saņemt rakstveidā pārziņa pamatotu
atbildi par pieprasījuma izskatīšanu.
2. Izteikt 20.pantu šādā redakcijā:
Ja pārzinis nepilda šajā likumā noteiktos pienākumus,
datu subjektam ir tiesības pārsūdzēt Datu valsts inspekcijā pārziņa atteikumu
sniegt šā likuma 15.pantā minēto informāciju vai veikt šā likuma 16.pantā
minētās darbības, pievienojot dokumentus, kas apliecina, ka pārzinis atsakās
pildīt vai nepilda tam ar likumu noteiktos pienākumus.
3. 21.pantā:
Papildināt otro daļu ar 7. un 8.punktu šādā redakcijā:
7) ja personas datu apstrādi veic saskaņā ar šā
likuma 7. panta 1., 2.punktu vai 13.1
pantu;
8) to veic zinātnisku, statistisku un ģenealoģisku
pētījumu vajadzībām.
Papildināt ar trešo daļu šādā redakcijā:
(3) Šā panta otro daļu nepiemēro, ja:
1) personas datus paredzēts nodot uz valsti, kas nav
Eiropas Savienības vai Eiropas Ekonomikas zonas dalībvalsts;
2) personas datus paredzēts apstrādāt saistībā ar
finanšu pakalpojumu sniegšanu, tirgus vai sabiedriskā viedokļa pētījumiem,
personāla atlasi vai personāla novērtēšanu kā komercdarbības veidu, izlozēm vai loterijām;
3) veic informācijas par personas veselību apstrādi;
4) personas datu apstrāde attiecas uz noziedzīgiem
nodarījumiem, sodāmību krimināllietās un administratīvo pārkāpumu lietās.
4. Izslēgt 21.1 panta ceturtās daļas otro
teikumu.
5. Izslēgt 21.2 panta pirmās daļas otro
teikumu.
6. 26.pantā:
Papildināt otro daļu ar teikumu šādā redakcijā:
Prasības audita atzinumam nosaka Ministru kabinets.
Izslēgt trešo un ceturto daļu.
7. Izslēgt 29.panta trešās daļas 6.punktu.
8. Papildināt Pārejas noteikumus ar 7.punktu šādā
redakcijā:
7. Datu valsts inspekcija līdz 2010.gada 31.decembrim
izslēdz no personas datu apstrādes reģistra tās reģistrētās personas datu
apstrādes, kuru reģistrāciju šis likums neparedz.
Likums stājās spēkā 2009.gada 1.jūlijā.
Iesniedzējs:
Tieslietu ministrs M.Segliņš
Vīza:
Valsts sekretārs M.Lazdovskis
27.05.2009. 15:30
322
S.Plūmiņa
67223131, signe.plumina@dvi.gov.lv
Likumprojekta Grozījumi Fizisko
personu datu aizsardzības likumā
anotācija
I. Kādēļ
normatīvais akts ir vajadzīgs |
|
1. Atsauce
uz Deklarāciju par Ministru kabineta iecerēto darbību, politikas plānošanas
dokumentu un citiem dokumentiem, kuros dots uzdevums izstrādāt normatīvā akta
projektu |
Ministru kabineta 2009.gada 30.aprīļa sēdes
protokola Nr.28 3.§ Par likumprojektu "Grozījumi likumā "Par valsts
budžetu 2009.gadam. |
2. Pašreizējās
situācijas raksturojums |
1. Pašreiz Fizisko personu datu aizsardzības
likums nosaka, ka datu subjektam ir tiesības iegūt visu informāciju, kas par
viņu savākta jebkurā personas datu apstrādes sistēmā, pieprasīt lai tos labo,
pārtrauc to apstrādi un ja pārzinis atsaka vai apmierina daļēji iepriekš
minētās datu subjekta prasības, tad datu subjektam ir tiesības pārsūdzēt
inspekcijā šādu pārziņa atteikumu. Praksē vairumā gadījumu datu subjekts
neizmanto savas tiesības pieprasīt datu labošanu, dzēšanu vai apstrādes
pārtraukšanu, bet uzreiz iesniedz Datu valsts inspekcijā sūdzību par pārzini. Datu valsts inspekcijai ir pienākums,
izskatot jebkādas datu subjekta sūdzības piemērot Administratīvā procesa
likumu, t.sk. tiek uzsākta ilgstoša sarakste (līdz 4 mēnešiem) ar datu
subjektu, lai noskaidrotu viņa konkrētās prasības un iebildumus, un lai
iegūtu, savukārt, pārziņa atbildes, kuras inspekcija dara zināmas vēlāk
pārzinim. Līdz ar to tā vietā, lai datu subjekts varētu
realizēt operatīvi savas tiesības labot vai papildināt savus datus, pieprasīt
to dzēšanu, tiek tērēts laiks, lai saskaņā ar Administratīvā procesa likumu
izskatītu datu subjekta sūdzību un izdotu administratīvo aktu uzliekot
pārzinim noteiktu pienākumu. Papildus tiek nevajadzīgi tērēta Datu valsts
inspekcijas ierobežotā kapacitāte, izskatot šāda veida iesniegumus, un
neļaujot Datu valsts inspekcijai veikt preventīvas pārbaudes tiešām augsta
riska jomās. Ņemot vērā minēto, ir nepieciešams precizēt
Fizisko personu datu aizsardzības likuma 16.pantu, nosakot datu subjektam
tiesības saņemt atbildi mēneša laikā, kā arī papildināt likuma 20.pantu ar
normu, ka datu subjekts iesniedz sūdzību Datu valsts inspekcijā, ja pārzinis
nepilda, ir atteicies vai daļēji izpildījis datu subjekta prasības. 2. Fizisko personu datu aizsardzības likums
nosaka, ka personām, kas vēlas uzsākt personas datu apstrādi (piemēram, datu
vākšanu un glabāšanu) ir jāreģistrē tā Datu valsts inspekcijā. Vienlaicīgi
likums nosaka sešus izņēmumus, kad nav tas jādara, piemēram, ja personas
datus plānots izmantot personāluzskaites vai grāmatvedības vajadzībām. Līdz
ar to Datu valsts inspekcijā tiek iesniegti daudzskaitlīgi reģistrācijas
iesniegumi (vidēji gadā tiek reģistrēti 1000 pārziņi). Jo vairāk inspekcijā
tiek iesniegti reģistrācijas iesniegumi, jo mazāk iespēju ir inspekcijai
veikt efektīvas pirmsreģistrācijas pārbaudes, t.i., nepieļaujot jau sākotnēji
nelikumīgu personas datu apstrādi, gan veikt pārbaudes kopumā augsta riska
jomās. Tāpat 2006.gadā eksperti, kas veica personas
datu aizsardzības novērtēšanu saistībā ar Latvijas pievienošanos Šengenas
informācijas sistēmai noradīja, ka jāprecizē inspekcijas prioritātes saistībā
ar reģistrēšanu un pārbaužu veikšanu. Ņemot vērā minēto, ir nepieciešams precizēt
likuma 21.pantu, nosakot papildus izņēmumus, kad nav nepieciešams reģistrēt
(t.i. pieteikt) inspekcijā personas datu apstrādi, tādējādi radot iespēju
inspekcijai izvairīties no nevajadzīgas ierobežotās kapacitātes tērēšanas uz
reģistrācijas procesu un ļaut efektīvāk veikt pirmsreģistrācijas pārbaudes
daudz nozīmīgākās jomās, piemēram, informācijas par personas veselību
apstrāde vai personas datu nodošana ārpus ES, uz neadekvātas personas datu
aizsardzības valstīm. 3. Fizisko personu datu aizsardzības likums
nosaka, ka personām, kas vēlas veikt personas datu apstrādes auditus ir
jāakreditējas Datu valsts inspekcijā, kā arī Ministru kabinets nosaka
prasības auditoru kvalifikācijai un akreditācijas procesa kārtību inspekcijā.
Ievērojot to, ka auditoru
akreditācija ne vienmēr nodrošina kvalitatīva audita veikšanu un tā atzinuma
sagatavošanu, nav nepieciešams un
lietderīgi tērēt gan auditoru laiku
akreditācijas procesam, gan Datu valsts inspekcijas ierobežoto kapacitāti,
izskatot iesniegtos auditoru dokumentus un vērtējot to atbilstību Ministru
kabineta noteikumiem. Personas datu apstrādes auditu un to atzinumu kvalitāti
efektīvāk nodrošinātu normatīvajos aktos noteiktas prasības personas datu
apstrādes audita atzinumam. Līdz ar to nepieciešams veikt izmaiņas Fizisko
personu datu aizsardzības likuma 21.1 panta ceturtajā daļā, 21.2 panta
pirmajā daļā, 26.pantā un 29.panta trešajā daļas 6.punktā. |
3.
Normatīvā akta projekta būtība |
Likumprojekts Grozījumi Fizisko personu
datu aizsardzības likumā paredz: 1)
precizēt Fizisko personu datu aizsardzības
likuma 16.pantu, nosakot datu subjektam tiesības saņemt atbildi no pārziņa,
kā arī papildināt likuma 20.pantu ar normu, ka datu subjekts iesniedz sūdzību
Datu valsts inspekcijā, ja pārzinis nepilda, ir atteicies vai daļēji
izpildījis datu subjekta prasības; 2)
precizēt Fizisko personu datu aizsardzības
likuma 21.pantu, nosakot papildu izņēmumus, kad nav nepieciešams reģistrēt
(t.i. pieteikt) inspekcijā personas datu apstrādi, un līdz ar to papildināt
Fizisko personu datu aizsardzības likuma Pārejas noteikumus ar 7.punktu par
reģistrēto personas datu apstrādes izslēgšanu no personas datu apstrādes
reģistra, ja to reģistrāciju Fizisko personu datu aizsardzības likums vairs
neparedz; 3)
veikt izmaiņas Fizisko personu datu
aizsardzības likuma 21.1 panta ceturtajā daļā, 21.2 panta pirmajā daļā,
26.pantā un 29.panta trešajā daļas 6.punktā nosakot, ka Datu valsts
inspekcija neveiks personu, kas vēlas veikt personu datu apstrādes auditu
valsts un pašvaldību institūcijās, akreditāciju, bet vienlaicīgi Ministru
kabinets noteiks prasības personas datu apstrādes audita atzinumam. |
4. Cita
informācija |
Šis
likumprojekts virzāms vienlaikus ar likumprojektu Grozījumi likumā Par
nodokļiem un nodevām. Saistībā ar 2009.gada
valsts budžeta samazinājumu sadaļā 27.00.00 Datu aizsardzībā tiek virzīti
likumprojekti Grozījumi Informācijas sabiedrības pakalpojumu likumā,
Grozījums Informācijas atklātības likumā. |
II. Kāda var būt normatīvā akta ietekme
uz |
|
1. Vispārēja
ietekme uz sabiedrības un tautsaimniecības pārmaiņām |
Nav
attiecināms |
2. Ekonomiskā
ietekme: 2.1. makroekonomiskā
vide; 2.2. preču un
pakalpojumu ražošanas apjoms un kvalitāte; 2.3. cenas; 2.4. eksporta un importa
apjoms; 2.5. konkurences
apstākļi; 2.6. jauninājumi un
pētījumi; 2.7. augstāka resursu
izmantošanas efektivitāte |
Nav
attiecināms |
3. Ietekme uz
uzņēmējdarbības vidi, administratīvajām procedūrām un administratīvo slogu
komersantiem, pašnodarbinātajām personām, zemnieku un zvejnieku saimniecībām |
Nav attiecināms |
4. Ietekme uz
administratīvajām procedūrām un administratīvo slogu fiziskām personām |
Nav attiecināms |
5. Sociālā
ietekme: 5.1. sociālās
situācijas izmaiņas; 5.2. nodarbinātība |
Nav attiecināms |
6. Ietekme uz
vidi: 6.1. dabas resursu
lietošana; 6.2. ietekme uz
piesārņojošo vielu emisiju vidē; 6.3. darbības radītie
atkritumi; 6.4. ķīmisko vielu
produktu ražošana; 6.5. ietekme uz īpaši
aizsargājamām sugām vai biotopiem; 6.6. ietekme uz īpaši
aizsargājamām teritorijām; 6.7. cita veida
piesārņojuma emisija vidē |
Nav
attiecināms |
7. Cita ietekme |
Nav
attiecināms |
III. Kāda
var būt normatīvā akta ietekme uz |
|
|||||
|
(tūkst. latu) |
|
||||
Rādītāji |
2009. gads |
Turpmākie trīs
gadi |
|
|||
2010 |
n+2 2011 |
2012 |
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
1. Izmaiņas
budžeta ieņēmumos: 1.1. valsts
pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi
pašu ieņēmumi; 1.2. speciālais
budžets; 1.3. pašvaldību
budžets |
52.7 |
0 |
0 |
0 |
|
|
2. Izmaiņas
budžeta izdevumos: 2.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem
un citi pašu ieņēmumi; 2.2. speciālais
budžets; 2.3. pašvaldību
budžets |
52.7 |
-52.7 |
-52.7 |
-52.7 |
|
|
3. Finansiālā
ietekme: 3.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu
ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi; 3.2. speciālais
budžets; 3.3. pašvaldību
budžets |
Nav attiecināms |
52.7 |
52.7 |
52.7 |
|
|
4. Prognozējamie
kompensējošie pasākumi papildu izdevumu finansēšanai |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
|
|
|
|
|||||
|
|
|||||
5. Detalizēts
ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un
izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas pielikumā) |
2009.gads. Saskaņā ar Likumu par valsts budžetu 2009.
gadam funkciju nodrošināšanai paredzētais
finansējums - LVL 52 699, tai skaitā EKK 1000 Atlīdzība
LVL 28 549 ( EKK Atalgojums LVL 23 007 ) 1.darbinieka
atbrīvošana (juriskonsults) 500LVL*12.mēn*VSAOI= 7445 LVL Atlīdzības
samazinājums pārējiem darbiniekiem, kuriem viens no pienākumiem ir
likvidējamās funkcijas veikšana =16darb*76,07 LVL*12*VSAOI=18 124 LVL Kārtējie izdevumi
kopā 20 982 LVL, tai skaitā: EKK 2260 Telpu
noma - 6144 LVL EKK 2244 Komunālie
pakalpojumu 2338 LVL EKK 2250 IT
pakalpojumi 3720 LVL EKK 2210 Sakaru
pakalpojumi 780 LVL EKK 2320 Degviela
600 LVL EKK 2370 Inventārs
(gadā) 668 LVL EKK 2310 Biroja
preces 484 LVL EKK 2230 Speciālā
literatūra, prese ( gadā) 602 LVL EKK 2240 Pārējie
uzturēšanas izdevumi, tai skaitā biroja tehnikas remonts 646 LVL EKK 2100
Komandējumi (gadā paredzētie 2 darbinieki 3 komandējumi ) -5000 LVL EKK 5000 Kapitālie
izdevumi ( Antivīrusa licence e-pasts20..,portatīvais dators ( pārbaudēm), dators, printeris, licences ( citas)-
3168 LVL Izdevumu samazinājums
2009.gadā kopā 31102 LVL, tai skaitā: EKK 1000 Atlīdzība
LVL 14 275 ( EKK 1100
Atalgojums LVL 11 504) 1.darbinieka
atbrīvošana (
juriskonsults) 500LVL*6.mēn*VSAOI=
3723 LVL Atlīdzības
samazinājums pārējiem darbiniekiem, kuriem viens no pienākumiem ir
likvidējamās funkcijas veikšana ( plānotais samazinājums 76,07LVL)
=16darb*76,07 LVL*6*VSAOI=9062 LVL 25% amatalgas
samazināšana ( reģistrācijas daļas jurists) 800 LVL *0.25*6 mēn.VSAOI=1490
LVL Kārtējie izdevumi
kopā 13659 LVL, tai skaitā: EKK 2260 Telpu
noma - 3072 LVL EKK 2244 Komunālie
pakalpojumu 1169 LVL EKK 2250 IT
pakalpojumi 1860 LVL EKK 2210 Sakaru
pakalpojumi 390 LVL EKK 2320 Degviela
300 LVL EKK 2370
Inventārs ( gadā) 668 LVL EKK 2310 Biroja
preces 242 LVL EKK 2230 Speciālā
literatūra, prese ( gadā) 602 LVL EKK 2240 Pārējie
uzturēšanas izdevumi, tai skaitā biroja tehnikas remonts 356 LVL EKK 2100
Komandējumi (gadā paredzētie 2 darbinieki 3 komandējumi ) -5000 LVL EKK 5000 Kapitālie
izdevumi ( Antivīrusa licence e-pasts20..,portatīvais dators ( pārbaudēm),
dators, printeris, licences ( citas)- 3168 LVL Izdevumu samazinājums 2010.gadā un turpmāk kopā
52 699 LVL, tai skaitā: EKK 1000 Atlīdzība
LVL 28 549 ( EKK Atalgojums LVL 23 007 ) 1.darbinieka
atbrīvošana (juriskonsults) 500LVL*12.mēn*VSAOI= 7445 LVL Atlīdzības
samazinājums pārējiem darbiniekiem, kuriem viens no pienākumiem ir
likvidējamās funkcijas veikšana =16darb*76 LVL*12*VSAOI=18 124 LVL Kārtējie izdevumi
kopā 20 982 LVL, tai skaitā: EKK 2260 Telpu
noma - 6144 LVL EKK 2244 Komunālie
pakalpojumu 2338 LVL EKK 2250 IT
pakalpojumi 3720 LVL EKK 2210 Sakaru
pakalpojumi 780 LVL EKK 2320 Degviela
600 LVL EKK 2370 Inventārs
(gadā) 668 LVL EKK 2310 Biroja
preces 484 LVL EKK 2230 Speciālā
literatūra, prese ( gadā) 602 LVL EKK 2240 Pārējie
uzturēšanas izdevumi, tai skaitā biroja tehnikas remonts 646 LVL EKK 2100
Komandējumi (gadā paredzētie 2 darbinieki 3 komandējumi ) -5000 LVL EKK 5000 Kapitālie
izdevumi ( Antivīrusa licence e-pasts20..,portatīvais dators ( pārbaudēm), dators,
printeris, licences ( citas)- 3168 LVL |
|||||
6. Cita
informācija |
Papildus informējam, ka normatīvo aktu grozījumi
ietekmē plānotos valsts nodevas ieņēmumus. Prognozējamās izmaiņas sekojošas: Ārējo personas datu apstrādes sistēmu auditoru
akreditācija LVL 1500; Ārējā personas datu apstrādes sistēmas auditora akreditācijas apliecības derīguma
termiņa pagarināšana, apliecības dublikāta izsniegšana un apliecības darbības
atjaunošana LVL 300. Priekšlikumus par
izdevumu samazināšanu iekļaut grozījumos likumā Par valsts budžetu
2009.gadam, kā arī ņemt vērā turpmāko gadu valsts budžeta likumprojektu
izstrādē. |
|||||
IV. Kāda var
būt normatīvā akta ietekme uz |
|
1. Kādi
normatīvie akti (likumi un Ministru kabineta noteikumi) papildus jāizdod un
vai ir sagatavoti to projekti, to būtība, kā arī ministrija, kura ir
atbildīga par tā sagatavošanu. Par Ministru kabineta noteikumiem (arī tiem,
kuru izdošana ir paredzēta izstrādātajā likumprojektā) norāda to izdošanas
mērķi un galvenos satura punktus, kā arī termiņu, kādā paredzēts šos
noteikumus izstrādāt |
1. Papildus jāizdod grozījumi
likumā Par nodokļiem un nodevām izslēdzot nodevu objektu par personas datu
apstrādes ārējā auditora pirmreizēju akreditāciju, atkārtotu akreditāciju,
akreditācijas termiņa pagarināšanu, akreditācijas apliecības dublikāta
izsniegšanu un akreditācijas darbības atjaunošanu, jo netiks veikta personas
datu apstrādes auditoru akreditācija. Atbildīgā ministrija
Tieslietu ministrija. Likumprojekts Grozījumi likumā
Par nodokļiem un nodevām ir izstrādāts un tiks virzīts vienlaicīgi ar
likumprojektu Grozījumi Fizisko personu datu aizsardzības likumā. 2. Papildus jāizdod Ministru
kabineta noteikumi Noteikumi par prasībām personas datu apstrādes audita
atzinumam, vienlaicīgi nosakot, ka spēku zaudē 2007.gada 4.decembra
noteikumi Nr. 822 Noteikumi par
kārtību, kādā akreditē fiziskās personas, kuras vēlas veikt personas datu
apstrādes auditu valsts un pašvaldību institūcijās, un par minēto fizisko
personu atbilstības kritērijiem, 2006.gada 19.decembra Ministru kabineta
noteikumi Nr. 1062 Noteikumi par personas datu apstrādes ārējo auditoru
akreditācijas valsts nodevu. Atbildīgā ministrija
Tieslietu ministrija. |
2. Cita informācija |
Nav
attiecināms |
V. Kādām
Latvijas starptautiskajām saistībām |
||||
1. Saistības
pret Eiropas Savienību |
Projekts atbilst Eiropas Parlamenta un
Eiropas Padomes 1995.gada 24.oktobra Direktīvai Nr.95/46/EK par personu aizsardzību
attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti. |
|||
2. Saistības
pret citām valstīm un starptautiskajām institūcijām un organizācijām |
Nav
attiecināms |
|||
3. Saistības,
kas izriet no Latvijai saistošajiem divpusējiem un daudzpusējiem starptautiskajiem
līgumiem |
Nav
attiecināms |
|||
4.
Atbilstības izvērtējums 1.tabula |
||||
Attiecīgo
Eiropas Savienības tiesību aktu veids (piemēram, Eiropas Kopienas dibināšanas
līgums, direktīva, regula, lēmums, vadlīnijas, rekomendācijas), nosaukums,
datums un numurs, kuru prasības tiek pārņemtas vai ieviestas ar normatīvo
aktu |
Eiropas Parlamenta un
Eiropas Padomes 1995.gada 24.oktobra Direktīva Nr.95/46/EK par personu
aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti |
|||
2.tabula |
||||
Eiropas
Savienības tiesību akts un attiecīgā panta Nr. (uzskaitot katru direktīvas
vienību pantu, daļu, punktu, apakšpunktu) |
Latvijas
normatīvā akta projekta norma, kas pārņem katru šīs tabulas 1.ailē norādīto
direktīvas vienību (uzskaitot visu normatīvā akta projekta vienību Nr.) |
Komentāri |
||
1. Direktīvas
Nr.95/46/EK 14.pants. |
Likumprojekta 1.pants. |
Nav attiecināms |
||
2. Direktīvas
Nr.95/46/EK 28.panta 4.daļa |
Likumprojekta 2.pants. |
|
||
3. Direktīvas
Nr.95/46/EK 18.pants |
Likumprojekta 3.pants. |
|
||
5. Saistības
sniegt paziņojumu Eiropas Savienības institūcijām atbilstoši normatīvajiem
aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts
atbalsta sniegšanas un finanšu noteikumu projektiem |
Nav attiecināms |
|||
6. Cita
informācija |
Nav
attiecināms |
|||
VI. Kādas
konsultācijas notikušas, |
||
1. Ar kurām
pilsoniskās sabiedrības un sociālo partneru organizācijām un citām
iesaistītajām institūcijām konsultācijas ir notikušas |
Konsultācijas
nav notikušas |
|
2. Kāda ir šo
pilsoniskās sabiedrības un sociālo partneru organizāciju un citu iesaistīto
institūciju pozīcija (atbalsta, iestrādāti to iesniegtie priekšlikumi,
mainīts formulējums to interesēs, neatbalsta) |
Konsultācijas
nav notikušas |
|
3. Kāds
konsultāciju veids un sabiedrības informēšanas pasākumi ir izmantoti |
Sabiedrības
informēšanas pasākumi nav veikti |
|
4. Konsultācijas
ar ekspertiem |
Konsultācijas nav notikušas |
|
5. Cita
informācija |
Citas informācijas nav |
|
|
||
VII. Kā tiks
nodrošināta normatīvā akta izpilde |
||
1. Kā tiks
nodrošināta normatīvā akta izpilde no valsts un pašvaldību puses vai tiek
radītas jaunas valsts institūcijas vai paplašinātas esošo institūciju
funkcijas |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
|
2. Kā sabiedrība
tiks informēta par normatīvā akta ieviešanu |
Pēc pieņemšanas Saeimā likums tiks publicēts oficiālajā
laikrakstā Latvijas Vēstnesis, periodiskajā izdevumā Latvijas Republikas
Saeimas un Ministru Kabineta Ziņotājā, Normatīvo aktu informācijas sistēmā
(NAIS). Informācija tiks ievietota Datu valsts inspekcijas interneta mājas
lapā www.dvi.gov.lv. |
|
3. Kā indivīds
var aizstāvēt savas tiesības, ja normatīvais akts viņu ierobežo |
Indivīds var vērsties
ar konstitucionālo sūdzību Satversmes tiesā. |
|
4. Cita
informācija |
Citas
informācijas nav |
|
Tieslietu ministrs M.
Segliņš
Valsts
sekretārs M.Lazdovskis
27.05.2009 16:10
2237
S.Plūmiņa
67223131, signe.plumina@dvi.gov.lv
LATVIJAS REPUBLIKAS MINISTRU KABINETA SĒDE
___________________________________________________________
protokola izraksts
Ārkārtas sēde
Rīgā |
Nr.34 |
2009.gada 27.maijā |
60.§
Likumprojekts "Grozījumi Fizisko personu datu aizsardzības likumā"
TA-1722
___________________________________________________________
(L.Medina, S.Vetšteina, V.Dombrovskis)
1. Atbalstīt iesniegto
likumprojektu.
2. Tieslietu ministrijai
precizēt likumprojektu, paredzot tā spēkā stāšanos ar 2009.gada 1.jūliju,
precizēt likumprojekta anotāciju un precizēto likumprojektu un anotāciju
iesniegt Valsts kancelejā līdz š.g. 28.maijam plkst.12.00.
3. Valsts kancelejai
sagatavot likumprojektu iesniegšanai Saeimā valsts budžeta grozījumu
likumprojekta paketē.
4. Noteikt, ka atbildīgais
par likumprojekta turpmāko virzību Saeimā ir tieslietu ministrs.
Ministru
prezidents, bērnu, ģimenes un sabiedrības integrācijas lietu ministrs |
|
V.Dombrovskis |
|
||
Valsts kancelejas
direktora vietā - Tiesību aktu redakcijas departamenta vadītāja |
|
D.Vaivare |
|
2009-MK-PROT-34-2705-#60.doc
1