Kā apmeklēt Saeimu?
Kur atrodas Saeima?
Saeimas adrese: Rīga, Jēkaba iela 11
Tālrunis saziņai: 67087321, e-pasts: info@saeima.lv.
Apskatīt kartē
Ekskursijas Saeimā
Ikviens var apmeklēt Saeimu,
tuvāk iepazīties ar tās ikdienas darbu.
Ikviens var iepazīties ar Saeimas nama arhitektūru un vēsturi.
Ekskursijas Saeimā notiek darbdienās no pulksten 9.00 līdz 16.30.
Ekskursijas ir bez maksas.
Ceturtdienās ekskursijas dalībnieki var apmeklēt Saeimas sēdi un
var vērot deputātu darbu tajā.
Saeimu var apmeklēt gan grupās, gan individuāli.
Grupas dalībnieku skaits
no pirmdienas līdz ceturtdienai
nedrīkst būt lielāks par 30 cilvēkiem.
Piektdienās grupā drīkst būt 50 cilvēki.
Katra ekskursija ilgt apmēram vienu stundu.
Apmeklētājiem līdzi jāņem personu apliecinošs dokuments.
Saeimas namā dokuments jāuzrāda Saeimas apsardzes darbiniekam.
Apmeklētājiem jāiziet drošības pārbaude.
Saeimas ēkā drīkst fotografēt un filmēt.
Ekskursijai pa Saeimas namu jāpiesakās pa tālruni 67087321 vai e-pastu: info@saeima.lv.

