Kā apmeklēt Saeimu?

Kur atrodas Saeima?
Saeimas adrese: Jēkaba iela, Rīga, Latvija

Apskatīt kartē

Ekskursijas Saeimā 

Ikviens var apmeklēt Saeimu,
tuvāk iepazīties ar tās ikdienas darbu.
Ikviens var iepazīties ar Saeimas nama arhitektūru un vēsturi.

Ekskursijas Saeimā notiek darbdienās no pulksten 9.00 līdz 16.30. 
Ekskursijas ir bez maksas. 
Ceturtdienās ekskursijas dalībnieki no pulksten 9.30 var apmeklēt Saeimas sēdi un
vērot deputātu darbu tajā.

Saeimu var apmeklēt gan grupās, gan individuāli. 
Grupas dalībnieku skaits 
no pirmdienas līdz ceturtdienai 
nedrīkst būt lielāks par 30 cilvēkiem.
Piektdienās grupā drīkst būt 50 cilvēki.

Katra ekskursija ilgt apmēram vienu stundu.
Apmeklētājiem līdzi jāņem personu apliecinošs dokuments. 
Saeimas namā dokuments jāuzrāda Saeimas apsardzes darbiniekam.
Apmeklētājiem jāiziet drošības pārbaude.

Saeimas ēkā drīkst fotografēt un filmēt.

Ekskursijai pa Saeimas namu jāpiesakās pa tālruni 67087485, 67087127 vai e-pastu: ekskusrijas@saeima.lv.