Kas ir Saeima?
Latvija ir neatkarīga valsts.
Tas nozīmē, ka tā neatrodas citas valsts pakļautībā.
Latvija ir demokrātiska republika.
Tas nozīmē, ka Latvijā vara pieder tautai.
Latvija ir parlamentāra republika.
Tas nozīmē, ka likumdevēja vara pieder parlamentam,
parlamentu ievēlē balsstiesīgie –
pilntiesīgi Latvijas pilsoņi.
Valsts vara pauž balsstiesīgo gribu.
Latvijas Republikas simboli ir:
valsts ģerbonis, valsts karogs un valsts himna.
|
|
|
Valsts ģerbonis |
![]() |
|
Valsts karogs |
|
Latvijas Republikas parlamenta nosaukums kopš 1922.gada ir Saeima. |



