Saeimas Prezidijs lūdz Saeimas Kancelejas direktoru skaidrot veiktās izmaiņas Kancelejas personālsastāvā

(24.07.2014.)

Saeimas Prezidijs otrdien, 22.jūlijā, nolēma pieprasīt informāciju Saeimas Kancelejas direktoram Mārim Steinam par veiktajām izmaiņām parlamenta Kancelejas Sevišķās lietvedības personālsastāvā, par kurām Prezidijs iepriekš netika informēts.

Saeimas Prezidijs vēlas saņemt informāciju par to, kādu iemeslu dēļ M.Steins nav informējis Prezidiju par būtiskām izmaiņām šajā struktūrvienībā un darbinieku atalgojumā.

Saeimas Prezidijs arī nolēma lūgt Saeimas Kancelejas direktoru sniegt rakstveida paskaidrojumu, kā veikta Sevišķās lietvedības uz šo brīdi amatā apstiprināto darbinieku atlase un profesionālo spēju pārbaude pirms lēmuma pieņemšanas par apstiprināšanu amatā.

Patlaban atvaļinājumu laikā Sevišķajā lietvedībā ir izveidojusies situācija, kad vadītāja pienākumus pilda darbinieks, kurš līdz šim ieņēma vecākā lietveža amatu. Ņemot vērā situāciju drošības jomā Saeimā un to, ka parlaments ikdienā saņem arī ierobežotas pieejamības informāciju, nepieciešams izvērtēt, vai konkrētajam darbiniekam ir atbilstoša kompetence. Kancelejas direktors lūgts norādīt konkrētus kritērijus - izglītību, kvalifikāciju, iepriekšējo darba pieredzi un citus, saskaņā ar kuriem pieņemts lēmums apstiprināt amatā katru šīs struktūrvienības darbinieku.

Par abiem lēmumiem balsoja trīs no Prezidija locekļiem, bet pret bija viens.




Saeimas Preses dienests

Ceturtdien, 28.martā
10:00  Saeimas priekšsēdētājas biedres Zandas Kalniņas-Lukaševicas tikšanās ar Vācijas Federatīvās Republikas ārkārtējo un pilnvaroto vēstnieku Latvijas Republikā V.E. Christian Heldt