Rīgā
06.07.2009. Nr.90/TA-1299
Saeimas Prezidijam
Nosūtām izskatīšanai Ministru kabineta sēdē atbalstīto likumprojektu "Grozījumi likumā "Par Valsts ieņēmumu dienestu"". Likumprojektu izstrādāja Finanšu ministrija (atbildīgā amatpersona - Auziņš 67028985, Roberts.Auzins@vid.gov.lv).
Pielikumā: 1. Likumprojekts
uz 3 lp.
2. Likumprojekta anotācija
uz 8 lpp.
3. Ministru kabineta 2009.gada 17.jūnija sēdes
protokola Nr.43 8.§ izraksts uz 1 lp.
Ministru prezidents V.Dombrovskis
Stafecka 67082931
Grozījumi likumā "Par
Valsts ieņēmumu dienestu"
Izdarīt likumā "Par Valsts ieņēmumu dienestu"
(Latvijas Republikas Saeimas un Ministru Kabineta Ziņotājs, 1993, 34.nr.; 1995,
23., 24.nr.; 1997, 4.nr.; 1998, 2., 15.nr.; 1999, 22.nr.; 2001, 15., 23.nr.;
2002, 16.nr.; 2003, 6., 8.nr.; 2005, 14.nr.; 2006,
22.nr.; 2008, 14., 24.nr.; 2009, 2.nr.) šādus grozījumus:
1. 4.pantā:
izslēgt otrās daļas 13.punktu;
papildināt otro daļu ar 13.1, 13.2,
13.3, 13.4, 13.5 un 13.6 punktu
šādā redakcijā:
"131) pieprasa Eiropas Savienības
dalībvalsts nodokļu administrācijai (kompetentajai iestādei) sniegt informāciju
un paziņot par lēmumiem un citiem dokumentiem, kas saistīti ar nodokļiem vai
citiem maksājumiem, kā arī veikt attiecīgus drošības vai piedziņas pasākumus;
132) pieņem lēmumu par izpildes
nodrošinājuma līdzekļu piemērošanu, pamatojoties uz Eiropas Savienības
dalībvalsts nodokļu administrācijas (kompetentās iestādes) drošības pasākumu
pieprasījumu saistībā ar nodokļu vai citiem maksājumiem;
133) pamatojoties uz Eiropas
Savienības dalībvalsts nodokļu administrācijas (kompetentās iestādes) pieprasījumu
par nodokļu vai citu maksājumu piedziņu, aizstāj Eiropas Savienības dalībvalstī
izdotu dokumentu, kas atļauj piedziņas (prasījuma) izpildi, ar lēmumu par
nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu;
134) pamatojoties uz tās valsts nodokļu
administrācijas (kompetentās iestādes) pieprasījumu, ar kuru noslēgts un Saeimā
apstiprināts starptautiskais līgums par nodokļu dubultās uzlikšanas un nodokļu
nemaksāšanas novēršanu, kurā noteikta palīdzība nodokļu iekasēšanā, pieņem
lēmumu par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu;
135) norādot atteikuma iemeslus,
noraida Eiropas Savienības dalībvalsts nodokļu administrācijas (kompetentās
iestādes) pieprasījumu sniegt informāciju un paziņot par lēmumiem un citiem
dokumentiem, kas saistīti ar nodokļiem vai citiem maksājumiem, kā arī pieprasījumu
veikt attiecīgus drošības vai piedziņas pasākumus;
136) saskaņā ar Komisijas 2008.gada
28.novembra regulas Nr.1179/2008, ar ko nosaka sīki izstrādātu kārtību, kā
īstenot atsevišķus noteikumus Padomes direktīvā 2008/55/EK par savstarpēju
palīdzību prasījumu piedziņā attiecībā uz zināmiem nodokļiem un citiem
pasākumiem, 27.pantu ir pilnvarots vienoties par atlīdzināšanas kārtību, ja
piedziņa rada problēmas, ir saistīta ar lielām izmaksām vai attiecas uz cīņu
pret organizēto noziedzību;".
2. 10.pantā:
izteikt pirmās daļas 7.punktu šādā redakcijā:
"7) likumā noteiktās kompetences ietvaros un
kārtībā uzlikt administratīvos sodus un konfiscēt administratīvo pārkāpumu
izdarīšanas rīkus un tiešos objektus;";
izslēgt otrās daļas 3.punktu;
izteikt otrās daļas 15. un 16.punktu šādā redakcijā:
"15) pieņemt lēmumu par izpildes nodrošinājuma
līdzekļu piemērošanu nodokļu revīzijas (audita) lēmumu izpildei;
16) pieņemt lēmumu par izpildes nodrošinājuma
līdzekļu piemērošanu pirms nodokļu revīzijas (audita) lēmuma pieņemšanas, ja
nodokļu revīzijas (audita) laikā tiek iegūti pierādījumi, ka nodokļu maksātājs
likvidē, slēpj, atsavina savu mantu, reorganizē komercsabiedrības vai veic
citas darbības, kā rezultātā varētu kļūt neiespējami izpildīt nodokļu revīzijas
(audita) lēmumu;";
papildināt otro daļu ar 18.punktu šādā redakcijā:
"18) pamatojoties uz Eiropas Savienības
dalībvalsts nodokļu administrācijas (kompetentās iestādes) pieprasījumu,
paziņot nodokļu maksātājam par Eiropas Savienības dalībvalsts lēmumiem vai citiem
dokumentiem, kas attiecas uz nodokļu vai citu maksājumu prasījumu vai prasījuma
piedziņu.";
papildināt pantu ar 2.1 daļu šādā
redakcijā:
"2.1 Valsts ieņēmumu dienesta
ģenerāldirektoram un viņa vietniekiem ir tiesības dot piekrišanu tiesiskās
aizsardzības procesa īstenošanai."
3. Izslēgt 23.pantu.
4. Izslēgt 29.pantu.
5. Papildināt pārejas noteikumus ar 24.punktu
šādā redakcijā:
"24. Grozījums 10.panta otrās daļas
16.punktā stājas spēkā vienlaikus ar attiecīgiem grozījumiem likuma "Par
nodokļiem un nodevām" 26.1 pantā."
6. Informatīvajā atsaucē uz Eiropas Savienības
direktīvām:
izslēgt 1., 2., 3. un 4.punktu;
papildināt informatīvo atsauci ar 10.punktu šādā
redakcijā:
"10) Padomes 2008.gada 26.maija direktīvas
2008/55/EK par savstarpējo palīdzību prasījumu piedziņā saistībā ar noteiktiem
maksājumiem, nodokļiem un citiem pasākumiem."
Finanšu ministrs
E.Repše
Grozījumi likumā Par Valsts ieņēmumu dienestu
anotācija
I. Kādēļ normatīvais akts ir vajadzīgs |
|
1. Atsauce uz Deklarāciju par Ministru kabineta iecerēto darbību, politikas plānošanas dokumentu un citiem dokumentiem, kuros dots uzdevums izstrādāt normatīvā akta projektu |
Likumprojekts "Grozījumi likumā "Par Valsts ieņēmumu dienestu"" (turpmāk Likumprojekts) ir izstrādāts: - izpildot Ministru kabineta sēdes 2008.gada 30.septembra protokola (prot. Nr.70 5.§) Par grozījumu nepieciešamību likumos saistībā ar Maksātnespējas likuma spēkā stāšanos 2.2.apakšpunktā doto uzdevumu izstrādāt un iesniegt izsludināšanai Valsts sekretāru sanāksmē grozījumus likumā Par Valsts ieņēmumu dienestu (turpmāk Likums). - ņemot vērā 2008.gada 3.aprīlī Valsts sekretāru sanāksmē izsludinātā informatīvā ziņojuma Par grozījumu izdarīšanas nepieciešamību likumos saistībā ar Maksātnespējas likumā spēkā stāšanos (VSS-644) 4.2.apakšpunktu. |
2. Pašreizējās situācijas raksturojums |
2008.gada 1.janvārī stājās spēkā Maksātnespējas likums. Atbilstoši Maksātnespējas likuma 33.panta trešajai daļai nodokļu prasījumiem nodokļu pamatparādu summas, nokavējuma naudas, soda naudas, kā arī kārtējo nodokļu maksājumu samazinājums, nodokļa samaksas termiņa pagarināšana vai nodokļa parāda dzēšana ir iespējama, ja tam piekrīt attiecīgā nodokļu administrācija (kreditors). Atbilstoši Maksātnespējas likuma 37.panta ceturtajai daļai tiesiskās aizsardzības procesa pasākumu plānā ir aizliegts paredzēt nodokļa pamatparāda, nokavējuma naudas un soda naudas samazinājumu vai dzēšanu, ja nav saņemta attiecīgās nodokļu administrācijas (kreditora) rakstveida piekrišana. Tādējādi Valsts ieņēmumu dienestam Maksātnespējas likumā noteiktajos gadījumos ir jālemj par piekrišanu tiesiskās aizsardzības procesa īstenošanai, tajā skaitā par tiesiskās aizsardzības procesa plāna grozījumiem. Likuma 10.pantā
ir noteiktas Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu tiesības nodokļu administrēšanā.
Tomēr minētajā pantā nav noteikta amatpersona, kura ir tiesīga lemt par
piekrišanu tiesiskās aizsardzības procesa īstenošanai. Tādējādi ir
jāpapildina Likuma 10.pants, nosakot amatpersonas, kurām ir tiesības lemt par
piekrišanu tiesiskās aizsardzības procesa īstenošanai. Atbilstoši 2008.gada
3.aprīlī Valsts sekretāru sanāksmē izsludinātā informatīvā ziņojuma Par
grozījumu izdarīšanas nepieciešamību likumos saistībā ar Maksātnespējas
likuma spēkā stāšanos Likums paredz Valsts ieņēmumu dienestam tiesības iesniegt tiesā pieteikumu par nodokļu un ar tiem saistīto maksājumu piedziņu, ja nav iespējams veikt bezstrīda piedziņu vai piedziņa vēršama uz mantu. Šādas tiesības likumā bija nepieciešams paredzēt laikā, kad bija spēkā Latvijas Civilprocesa kodeksa divdesmit piektā nodaļa, kas reglamentēja lietas par nodokļu parāda piedziņu un likuma Par nodokļiem un nodevām pārejas noteikumu 7.punkts. Pašreiz likuma Par nodokļiem un nodevām regulējums paredz, ka lēmums par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu ir izpildu dokuments un to izpilda nodokļu administrācijas amatpersonas un zvērināti tiesu izpildītāji saskaņā ar Civilprocesa likumu un pamatojoties uz lēmumu par nokavēto maksājumu piedziņu. Tādējādi pašreiz nav nepieciešams sniegt tiesā pieteikumu par nodokļu un ar tiem saistīto maksājumu piedziņu. Likuma 29.panta 3.punkts nosaka, ka valsts civildienesta attiecības izbeidzas sakarā ar to, ka ierēdnis pārkāpis likuma Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā normas. Minētā norma ir novecojusi un nav nepieciešama. Turklāt Likuma 29.pants Valsts civildienesta attiecību izbeigšanās dublē Valsts civildienesta likuma 41.pantu. Ņemot vērā minēto, Likuma 29.pants ir izslēdzams. Likuma regulējums attiecībā uz lēmuma par izpildes nodrošinājuma līdzekļu piemērošanu nodokļu revīzijas (audita) lēmuma izpildes nodrošināšanai atšķiras no Civilprocesa likumā noteiktās kārtības, nepamatoti ierobežojot valsti kā kreditoru un apdraudot fiskālās intereses. Likuma 23.pants Nepareizi piedzīto maksājumu atmaksāšanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu prettiesiskas rīcība vai kļūdas dēļ radušos zaudējumu atlīdzināšanas kārtība ir novecojis, jo pašlaik nepareizi piedzīto maksājumu atmaksāšana un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu prettiesiskas rīcības vai kļūdas dēļ radušies zaudējumi tiek atlīdzināti atbilstoši jaunākām tiesību normām likuma Par nodokļiem un nodevām 28.panta pirmajai un trešajai daļai, kā arī Valsts pārvaldes iestāžu nodarīto zaudējumu atlīdzināšanas likuma normām. |
3. Normatīvā akta projekta būtība |
Likumprojekts paredz: - papildināt Likuma 10.pantu ar normu, nosakot Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektoram un viņa vietniekiem tiesības lemt par piekrišanu tiesiskās aizsardzības procesa īstenošanai; - precizēt Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu kompetenci saistībā ar Padomes 2008.gada 26.maija Direktīvu 2008/55/EK par savstarpējo palīdzību prasījumu piedziņā saistībā ar noteiktiem maksājumiem, nodokļu un citiem pasākumiem un saistībā ar starptautiskiem līgumiem par nodokļu dubultās uzlikšanas un nodokļu nemaksāšanas novēršanu (turpmāk Direktīva Nr.2008/55/EK); - izslēgt normas, kas neatbilst tiesību sistēmai un veikt redakcionālus precizējumus; - nodokļu administrācijai tiesības pieņemt lēmumu par izpildes nodrošinājuma līdzekļu piemērošanu jau pēc nodokļu revīzijas (audita) lēmuma pieņemšanas. Savukārt, ja tiek iegūti pierādījumi, ka varētu kļūt neiespējami izpildīt nodokļu revīzijas (audita) lēmumu, Likumprojekts paredz precizēt nodokļu administrācijai tiesības pieņemt lēmumu par izpildes nodrošinājuma līdzekļu piemērošanu jau nodokļu revīzijas (audita) laikā; - izslēgt Likuma 23.pantu Nepareizi piedzīto maksājumu atmaksāšanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu prettiesiskas rīcības vai kļūdas dēļ radušos zaudējumu atlīdzināšanas kārtība; - izslēgt Likuma 29.pantu. |
4. Cita informācija |
Nav attiecināms. |
II. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz |
|
1. Vispārēja
ietekme uz sabiedrības un tautsaimniecības pārmaiņām |
Nav attiecināms. |
2. Ekonomiskā ietekme: 2.1. makroekonomiskā vide; 2.2. preču un pakalpojumu ražošanas apjoms un kvalitāte; 2.3. cenas; 2.4. eksporta un importa apjoms; 2.5. konkurences apstākļi; 2.6. jauninājumi un pētījumi; 2.7. augstāka resursu izmantošanas efektivitāte |
2.1. Nav attiecināms. 2.2. Nav attiecināms. 2.3. Nav attiecināms. 2.4 Nav attiecināms. 2.5. Nav attiecināms. 2.6. Nav attiecināms. 2.7. Nav attiecināms. |
3. Ietekme uz
uzņēmējdarbības vidi, administratīvajām procedūrām un administratīvo slogu
komersantiem, pašnodarbinātajām personām, zemnieku un zvejnieku saimniecībām |
Nav attiecināms. |
4. Ietekme uz
administratīvajām procedūrām un administratīvo slogu fiziskām personām |
Nav attiecināms. |
5. Sociālā ietekme: 5.1. sociālās situācijas izmaiņas; 5.2. nodarbinātība |
5.1. Nav attiecināms. 5.2. Nav attiecināms. |
6. Ietekme uz vidi: 6.1. dabas resursu lietošana; 6.2. ietekme uz piesārņojošo vielu emisiju vidē; 6.3. darbības radītie atkritumi; 6.4. ķīmisko vielu produktu ražošana; 6.5. ietekme uz īpaši aizsargājamām sugām vai biotopiem; 6.6. ietekme uz īpaši aizsargājamām teritorijām; 6.7. cita veida piesārņojuma emisija vidē |
6.1. Nav attiecināms. 6.2. Nav attiecināms. 6.3. Nav attiecināms. 6.4. Nav attiecināms. 6.5. Nav attiecināms. 6.6. Nav attiecināms. 6.7. Nav attiecināms. |
7. Cita ietekme |
Nav attiecināms. |
III.
Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz |
||||
|
(tūkst. latu) |
|||
Rādītāji |
2009.gads |
Turpmākie trīs gadi |
||
2010 |
2011 |
2012 |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. Izmaiņas budžeta ieņēmumos: 1.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi; 1.2. speciālais budžets; 1.3. pašvaldību budžets |
Nav attiecināms. |
Nav attiecināms. |
Nav attiecināms. |
Nav attiecināms. |
2. Izmaiņas budžeta izdevumos: 2.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi; 2.2. speciālais budžets; 2.3. pašvaldību budžets |
Nav attiecināms. |
Nav attiecināms. |
Nav attiecināms. |
Nav attiecināms. |
3. Finansiālā ietekme: 3.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi; 3.2. speciālais budžets; 3.3. pašvaldību budžets |
Nav attiecināms. |
Nav attiecināms. |
Nav attiecināms. |
Nav attiecināms. |
4. Prognozējamie
kompensējošie pasākumi papildu izdevumu finansēšanai |
Nav attiecināms. |
Nav attiecināms. |
Nav attiecināms. |
Nav attiecināms. |
5. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja
nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot
anotācijas pielikumā) |
Nav attiecināms. |
|||
6. Cita informācija |
Nav attiecināms. |
IV. Kāda var būt
normatīvā akta ietekme uz |
|
1. Kādi normatīvie
akti (likumi un Ministru kabineta noteikumi) papildus jāizdod un vai ir
sagatavoti to projekti, to būtība, kā arī ministrija, kura ir atbildīga par
tā sagatavošanu. Par Ministru kabineta noteikumiem (arī tiem, kuru izdošana
ir paredzēta izstrādātajā likumprojektā) norāda to izdošanas mērķi un
galvenos satura punktus, kā arī termiņu, kādā paredzēts šos noteikumus
izstrādāt |
Jāveic grozījumi likumā Par nodokļiem un nodevām. |
2. Cita informācija |
Nav attiecināms. |
V.
Kādām Latvijas starptautiskajām saistībām |
|
1. Saistības pret Eiropas Savienību |
Likumprojektā ir pilnīgi iestrādātas normas, lai nodrošinātu Direktīvas Nr.2008/55/EK un Komisijas Regulas Nr.1179/2008, ar ko nosaka sīki izstrādātu kārtību, kā īstenot atsevišķus noteikumus Padomes Direktīvā 2008/55/EK par savstarpēju palīdzību prasījumu piedziņā attiecībā uz zināmiem nodokļiem un citiem pasākumiem (turpmāk Komisijas regula Nr.1179/2008/EK) prasību izpildi. |
2. Saistības pret citām valstīm un starptautiskajām
institūcijām un organizācijām |
Nav attiecināms. |
3. Saistības, kas izriet no Latvijai saistošajiem
divpusējiem un daudzpusējiem starptautiskajiem līgumiem |
Nav attiecināms. |
4. Atbilstības izvērtējums 1.tabula |
||
Attiecīgo Eiropas Savienības tiesību aktu veids (piemēram,
Eiropas Kopienas dibināšanas līgums, direktīva, regula, lēmums, vadlīnijas,
rekomendācijas), nosaukums, datums un numurs, kuru prasības tiek pārņemtas
vai ieviestas ar normatīvo aktu |
Direktīva Nr.2008/55/EK un Komisijas regula Nr.1179/2008/EK |
|
2.tabula |
||
Eiropas Savienības tiesību akts un attiecīgā panta
Nr. (uzskaitot katru direktīvas vienību pantu, daļu, punktu,
apakšpunktu) |
Latvijas normatīvā akta projekta norma, kas pārņem
katru šīs tabulas 1.ailē norādīto direktīvas vienību (uzskaitot visu
normatīvā akta projekta vienību Nr.) |
Komentāri |
Direktīvas Nr.2008/55/EK 4., 5., 6. un 13.pants. |
Likumprojekta 4.panta otrā daļa (Likuma 4.panta otrās daļas 13.1punkts) |
|
Direktīvas Nr.2008/55/EK 13.pants. |
Likumprojekta 4.panta otrā daļa (Likuma 4.panta otrās daļas 13.2punkts) |
|
Direktīvas Nr.2008/55/EK 8.pants. |
Likumprojekta 4.panta otrā daļa (Likuma 4.panta otrās daļas 13.3punkts) |
|
Direktīvas Nr.2008/55/EK 4.panta 3. un 4.punkts un 14.pants. |
Likumprojekta 4.panta otrā daļa (Likuma 4.panta otrās daļas 13.5punkts) |
|
Direktīvas Nr.2008/55/EK 18.panta 3.punkts un Regulas Nr.1179/2008/EK 27.pants. |
Likumprojekta 4.panta otrā daļa (Likuma 4.panta otrās daļas 13.6punkts) |
|
5. Saistības sniegt paziņojumu Eiropas Savienības
institūcijām atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas
sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta sniegšanas un finanšu
noteikumu projektiem |
Nav attiecināms. |
|
6. Cita informācija |
Nav attiecināms. |
VI. Kādas konsultācijas notikušas, |
|
1. Ar kurām
pilsoniskās sabiedrības un sociālo partneru organizācijām un citām
iesaistītajām institūcijām konsultācijas ir notikušas |
Konsultācijas nav notikušas. |
2. Kāda ir šo
pilsoniskās sabiedrības un sociālo partneru organizāciju un citu iesaistīto
institūciju pozīcija (atbalsta, iestrādāti to iesniegtie priekšlikumi,
mainīts formulējums to interesēs, neatbalsta) |
Nav
attiecināms. |
3. Kāds konsultāciju
veids un sabiedrības informēšanas pasākumi ir izmantoti |
Konsultācijas un sabiedrības informēšanas pasākumi netika veikti. |
4. Konsultācijas ar
ekspertiem |
Konsultācijas ar ekspertiem nav notikušas. |
5. Cita informācija |
Nav attiecināms. |
VII. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde |
|
1. Kā tiks nodrošināta
normatīvā akta izpilde no valsts un pašvaldību puses vai tiek radītas
jaunas valsts institūcijas vai paplašinātas esošo institūciju funkcijas |
Normatīvā
akta prasību izpildi nodrošinās Valsts ieņēmumu dienests esošo funkciju
ietvaros. |
2. Kā sabiedrība tiks
informēta par normatīvā akta ieviešanu |
Likumprojekts
pēc tā pieņemšanas tiks publicēts laikrakstā Latvijas Vēstnesis un
ievietots Valsts ieņēmumu dienesta mājas lapā www.vid.gov.lv un bezmaksas
datu bāzē www.likumi.lv, kur ar likumu varēs iepazīties visas ieinteresētās
personas. |
3. Kā indivīds var
aizstāvēt savas tiesības, ja normatīvais akts viņu ierobežo |
Indivīds savas
tiesības var aizstāvēt likuma Par Valsts ieņēmumu dienestu 22.panta
noteiktajā kārtībā. |
4. Cita informācija |
Nav attiecināms. |
Finanšu ministrs E.Repše
Vīza:
Valsts sekretāra vietā
valsts sekretāra vietnieks nodokļu,
muitas un grāmatvedības jautājumos D.Tauriņš
25.06.2009. 15.06
1681
R.Auziņš
67028985, Roberts.Auzins@vid.gov.lv
LATVIJAS REPUBLIKAS MINISTRU KABINETA SĒDE
___________________________________________________________
protokola izraksts
Rīgā |
Nr.43 |
2009.gada 17.jūnijā |
8.§
Likumprojekts "Grozījumi likumā "Par Valsts ieņēmumu dienestu""
TA-1299
___________________________________________________________
(E.Repše, V.Dombrovskis)
1. Atbalstīt iesniegto
likumprojektu.
2. Valsts kancelejai,
ņemot vērā finanšu ministra priekšlikumu, precizēt likumprojekta 2.panta
redakciju, svītrojot regulējumu attiecībā uz teritoriālo iestāžu direktoriem.
3. Finanšu ministrijai
attiecīgi precizēt likumprojekta anotāciju un iesniegt to Valsts kancelejā.
4. Valsts kancelejai pēc
precizētās likumprojekta anotācijas saņemšanas sagatavot likumprojektu
iesniegšanai Saeimā.
5. Noteikt, ka
atbildīgais par likumprojekta turpmāko virzību Saeimā ir finanšu ministrs.
Ministru
prezidents, bērnu, ģimenes un sabiedrības integrācijas lietu ministrs |
|
V.Dombrovskis |
|
||
Valsts kancelejas
direktora vietā - Valsts kancelejas direktora vietniece tiesību aktu lietās |
|
E.Dreimane |
|
2009-MK-PROT-43-1706-#08.doc
1