2009.gada 1.
aprīlī
Nr.____________
SAEIMAS PREZIDIJAM
Pamatojoties uz Saeimas Kārtības ruļļa 51.pantu, Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisija lūdz grozīt 2.aprīļa Saeimas sēdes darba kārtību un iekļaut tajā komisijas izstrādāto likumprojektu Grozījums Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm dienesta gaitas likumā un izskatīt jautājumu par tā nodošanu komisijai.
Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas
komisija lūdz minēto likumprojektu nodot tikai Aizsardzības, iekšlietu un
korupcijas novēršanas komisijai.
Komisija lūdz atzīt minēto likumprojektu par
steidzamu.
Pamatojoties uz Saeimas Kārtības ruļļa 86. pantu
komisija lūdz minēto likumprojektu izskatīt pirmajā lasījumā bez atkārtotas
izskatīšanas komisijā, iekļaujot to 2.aprīļa Saeimas sēdes darba kārtībā.
Pielikumā: iepriekšminētais likumprojekts
un anotācija uz 3 lp.
Komisijas priekšsēdētāja biedrs
J.Dobelis
Grozījums Iekšlietu ministrijas
sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām
dienesta pakāpēm dienesta gaitas likumā
Izdarīt Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un
Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm
dienesta gaitas likumā (Latvijas Republikas Saeimas un Ministru Kabineta
Ziņotājs, 2006, 14.nr., 2008, 12., 16.nr, 2009, 2., 3.nr) grozījumu un izslēgt 37.panta
septītajā daļā vārdu trīskāršā.
Likums stājas spēkā nākamajā dienā pēc izsludināšanas.
Grozījums
Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un
Ieslodzījuma
vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm dienesta gaitas
likumā
anotācija
1. Kādēļ likums ir vajadzīgs? |
Likums nepieciešams, lai
nodrošinātu valsts budžeta līdzekļu iespējami ekonomisku izlietošanu
Iekšlietu ministrijas sistēmas
iestādēs. Likums paredz samazināt Iekšlietu
ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonām ar
speciālajām dienesta pakāpēm izmaksājamo atvaļināšanas pabalstu, ko
amatpersona saņem, ja tā tiek atvaļināta no dienesta sakarā ar Iestādes vai
amatpersonas amata likvidāciju vai amatpersonu skaita samazināšanu,
noteiktajām prasībām neatbilstošu veselības stāvokli, noteikta vecuma sasniegšanu,
kā arī sakarā ar izdienas pensijas saņemšanai noteiktā izdienas stāža
sasniegšanu. Atvaļināšanas pabalsts tiek samazināts no
pašreiz paredzētā mēneša vidējās izpeļņas trīskāršā apmēra uz viena mēneša
vidējās izpeļņas apmēru. |
2. Kāda var būt likuma ietekme uz sabiedrības un
tautsaimniecības attīstību? |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
3. Kāda var būt likuma ietekme uz valsts budžetu? |
Iekšlietu ministrija Ls 819 160 tajā skaitā: 02.02.00 Informācijas sistēmu uzturēšana un vadība 1pers.[1] x Ls 639[2]
x 1,2409[3]
x 2[4]
= Ls 1 586 06.00.00 Valsts policijas darbība 500pers.1 x Ls 3942 x 1,24093 x 24
= Ls 488 915 07.00.00 Ugunsdrošība, glābšana un civilā aizsardzība 52pers.1 x Ls 3442 x 1,24093 x 24
= Ls 44 394 09.00.00 Drošības policijas darbība Ls 59 414 10.00.00 Valsts robežsardzes darbība 243pers.1 x Ls 3602 x 1,24093 x 24
= Ls 217 108 14.00.00 Augstākā izglītība 10pers.1 x Ls 3122 x 1,24093 x 24
= Ls 7 743 Tieslietu ministrijas Ieslodzījuma vietu pārvaldei samazinājums nav
plānots |
4. Kāda var būt likuma ietekme uz spēkā esošo
tiesību normu sistēmu? |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
5. Kāda ir likumprojekta atbilstība Latvijas
starptautiskajām saistībām? |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
6. Kādas konsultācijas notikušas, sagatavojot likumprojektu? |
Konsultācijas nav notikušas. |
7. Kā tiks nodrošināta likuma izpilde? |
Likuma
izpilde tiks nodrošināta ar jau esošo valsts institūciju palīdzību. Jaunu
institūciju dibināšana nav nepieciešama. |