Rīgā
03.02.2009. Nr.90/TA-155
Saeimas Prezidijam
Nosūtām izskatīšanai Ministru kabineta sēdē atbalstīto
likumprojektu "Grozījumi Maksātnespējas likumā". Likumprojektu
izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Ābele 67099121, mna@mna.gov.lv).
Pielikumā: 1. Likumprojekts
uz 1 lp.
2. Likumprojekta anotācija
uz 8 lpp.
3. Ministru kabineta 2009.gada 20.janvāra sēdes protokola Nr.6 25.§ izraksts uz 1 lp.
Ministru prezidents I.Godmanis
Stafecka 67082931
Grozījumi Maksātnespējas likumā
Izdarīt Maksātnespējas likumā (Latvijas Republikas
Saeimas un Valdības Ziņotājs, 2007, 24.nr.) šādus
grozījumus:
1. 38.pantā:
aizstāt trešajā daļā vārdus "divas trešdaļas"
ar vārdiem "vairāk par pusi";
aizstāt sestajā daļā vārdus "pasākuma plāna
saskaņošanas komercsabiedrība nākamajā dienā to" ar vārdiem "lietas
ierosināšanas komercsabiedrība piecu dienu laikā tiesiskās aizsardzības procesa
pasākumu plānu".
2. Aizstāt 42.pantā vārdu "gadu" ar
vārdiem "diviem gadiem".
3. Aizstāt 184.panta pirmās daļas 2.punkta "a"
apakšpunktā vārdus "triju minimālo mēnešalgu" ar vārdiem "vienas
minimālās mēnešalgas".
4. Papildināt pārejas noteikumus ar 5.1
un 5.2 punktu šādā redakcijā:
"5.1 Ja
tiesiskās aizsardzības procesa īstenošana ir uzsākta pirms šā likuma 42.panta
grozījumu spēkā stāšanās dienas (tiesiskās aizsardzības procesa īstenošanas
termiņa maiņa) un normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā nav pabeigta, tiesiskās
aizsardzības procesa īstenošanas termiņu var pagarināt uz laiku, kas nav
ilgāks par diviem gadiem no dienas, kad stājies spēkā tiesas spriedums par
tiesiskās aizsardzības procesa īstenošanu. Tiesiskās aizsardzības procesa
īstenošanas termiņa pagarināšanai piemēro šā likuma noteikumus par tiesiskās
aizsardzības procesa pasākumu plāna grozīšanu un saskaņošanu.
5.2 Ja fiziskās personas
maksātnespējas process ir pasludināts pirms šā likuma 184.panta pirmās daļas
2.punkta "a" apakšpunkta grozījumu spēkā stāšanās dienas (par
administratora ikmēneša atlīdzības samazināšanu no trim minimālajām mēnešalgām
uz vienu minimālo mēnešalgu) un normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā nav pabeigts, šim maksātnespējas procesam
piemērojams minētais grozījums. Administratora jauno ikmēneša atlīdzību piemēro
pēc tam, kad attiecīgie fiziskās personas mantas pārdošanas un kreditoru
prasījumu apmierināšanas plāna grozījumi ir apstiprināti tiesā."
Tieslietu ministrs
G.Bērziņš
Grozījumi Maksātnespējas
likumā
anotācija
I. Kādēļ normatīvais akts
vajadzīgs |
|||||||||||
1. Atsauce uz Deklarāciju par Ministru kabineta iecerēto darbību, politikas plānošanas dokumentu un citiem dokumentiem, kuros dots uzdevums izstrādāt normatīvā akta projektu |
Nepieciešamība izstrādāt normatīvā akta projektu izriet no: 1. Latvijas 2008.gada 18.decembra Nodomu protokola B. daļas Parāda pārstrukturēšana 18.punkta; 2. Uzņēmējdarbības vides uzlabošanas pasākumu plāna 2009.gadam 12. un 13.punkta (Ministru kabineta 2009.gada 6.janvāra sēdes protokols Nr.1 36.§). |
||||||||||
2. Pašreizējās situācijas raksturojums |
2008.gada 1.janvārī spēkā stājies Maksātnespējas likums, ar kuru tika ieviesti tādi jauni tiesību institūti kā komercsabiedrības tiesiskās aizsardzības process un fiziskās personas maksātnespējas process. I Atbilstoši Latvijas 2008.gada 18.decembra nodomu protokola (Starptautiskajam Valūtas fondam) 18.punktam Latvija ir uzņēmusies uzlabot uzņēmumu maksātnespējas režīmu, lai atvieglotu situācijas risinājumu starp dzīvotspējīgu uzņēmumu un tā kreditoriem, t.sk. paātrinātu atveseļošanas plāna apstiprināšanu tiesā. Tiesiskās aizsardzības procesa mērķis ir aizsargāt komercsabiedrības intereses un atjaunot komercsabiedrības maksātspēju pilnā apjomā tās ierobežotas maksātspējas gadījumā. Lai šo mērķi sasniegtu, tiek veikti vairāki tiesiska rakstura pasākumi. Minētā mērķa sasniegšana savukārt sekmētu uzņēmējdarbības vides uzlabošanos komercsabiedrības turpinātu darboties, notiktu finanšu līdzekļu apgrozība, tiktu nodarbināti cilvēki un maksāti nodokļi. Kā viens no galvenajiem pasākumiem tiesiskās aizsardzības procesā ir komercsabiedrības tiesiskās aizsardzības procesa pasākumu plāna izstrāde. Latvijā 2008.gadā apmēram 1500 komercsabiedrībām tika ierosināts maksātnespējas process, tikai 13 komercsabiedrībām tika ierosināti tiesiskās aizsardzības procesi, kur no četrām tas tika pasludināts. Sešos gadījumos tiesa ir noraidījusi tiesiskās aizsardzības procesa pieteikumu un izbeigusi tiesiskās aizsardzības procesu, savukārt no šīm sešām komercsabiedrībām divām 2008.gadā jau ierosināta maksātnespējas lieta. Trīs tiesiskās aizsardzības procesos, kas ierosināti 2008.gadā, tiesa vēl nav pasludinājusi spriedumu. Līdz ar to ir niecīgs komercsabiedrību skaits, kas izmanto tiesiskās aizsardzības procesa dotās iespējas. Kā galvenais tiesiskās aizsardzības
procesa izbeigšanas iemesls bija nespēja saskaņot tiesiskās aizsardzības
procesa pasākuma plānu Maksātnespējas likumā noteiktajā kārtībā. Proti,
saskaņā ar Maksātnespējas likuma 38.panta trešo daļu tiesiskās
aizsardzības procesa īstenošanai ir jāsaņem piekrišana no tiem
nenodrošinātajiem kreditoriem, kuru prasījumi kopumā veido divas trešdaļas no
visu to prasījumu summas, kuriem izpildes termiņš ir iestājies pirms tiesas
lēmuma par tiesiskās aizsardzības procesa ierosināšanu, un kuru prasījumu
izpildes termiņš iestāsies tiesiskās aizsardzības procesa laikā. Izvērtējot izveidojušies praksi tiesiskās aizsardzības procesa lietās, ir secināts, ka esošais regulējums neveicina efektīvu šī tiesību institūta piemērošanu. Lai veicinātu tiesiskās aizsardzības procesa pasākumu plāna saskaņošanas procedūras efektivitāti, nepieciešams paredzēt, ka šāda plāna saskaņošanai ir nepieciešams nenodrošināto kreditoru vienkāršs balsu vairākums. Saskaņā ar Maksātnespējas likuma 38.pantu komercsabiedrība
nosūta visiem nenodrošinātajiem kreditoriem tiesiskās aizsardzības procesa
pasākumu plānu, uzaicinot viņus dot piekrišanu tiesiskās aizsardzības procesa
īstenošanai un norādot tiesiskās aizsardzības procesa pasākumu plāna
saskaņošanas termiņu. Pēc tiesiskās aizsardzības procesa pasākumu plāna
saskaņošanas komercsabiedrība nākamajā dienā to nosūta administratoram un
nodrošinātajiem kreditoriem atzinuma sniegšanai par plāna īstenošanas
iespējamību. Tiesiskās aizsardzības procesa pasākumu plānu komercsabiedrība
nosūta apstiprināšanai tiesā. Administrators un nodrošinātais kreditors
atzinumu par tiesiskās aizsardzības procesa pasākumu plānu iesniedz tiesā ne
vēlāk kā piecu dienu laikā pirms attiecīgās tiesas sēdes. Lai nodrošinātu Latvijas 2008.gada 18.decembra nodomu protokola 18.punktā noteikto, nepieciešams nodrošināt tiesiskās aizsardzības pasākumu plāna saskaņošanas procedūras efektivitāti, kas ir iespējams, atbilstoši grozot Maksātnespējas likuma normas, paredzot, ka tiesiskās aizsardzības pasākumu plāns vienlaicīgi tiek nosūtīts gan saskaņošanai ar nenodrošinātajiem kreditoriem, gan atzinuma sniegšanai administratoram un nodrošinātajam kreditoram. Tāpat Maksātnespējas likumā tiesiskās aizsardzības procesa īstenošanas termiņš komercsabiedrībai noteikts viens gads. Tomēr komercsabiedrībai, kurai ir liela finanšu līdzekļu apgrozība un kurai ir manta, kuras realizācijai nepieciešams ilgāks laiks, ir problemātiski atrisināt finansiālās grūtības un atgūt iepriekšējo finansiālo stabilitāti viena gada ietvaros, kā tas līdz šim ir paredzēts Maksātnespējas likumā. Līdz ar to ir nepieciešams pagarināt kopējo tiesiskās aizsardzības procesa īstenošanas termiņu, sekmējot tiesiskās aizsardzības procesa piemērošanu un efektivitāti. II Fiziskās p ersonas maksātnespējas procesa mērķis ir sniegt šai personai iespēju atjaunot maksātspēju, vienlaicīgi ievērojot kreditoru intereses. Ja tiek pasludināts fiziskās personas maksātnespējas process un kā risinājums izvēlēts bankrots, tad saskaņā ar Maksātnespējas likuma 184.panta pirmo daļu par administratora pienākumu veikšanu fiziskās personas maksātnespējas procesā administrators saņem atlīdzību šādos gadījumos un apmērā: 1. no administratora iecelšanas
dienas līdz maksātnespējas procesa lietas izskatīšanai tiesā - vienreizēju
atlīdzību piecu minimālo mēnešalgu apmērā; 2. no dienas, kad pasludināts tiesas
spriedums par maksātnespējas procesu, līdz maksātnespējas procesa izbeigšanai
bankrota gadījumā - ikmēneša atlīdzību triju minimālo mēnešalgu apmērā. 2008.gadā tika ierosināti tikai četri
fiziskās personas maksātnespējas procesi, turklāt tikai viens pasludināts. Piemērojot fiziskās personas
maksātnespējas procesā bankrota procedūru visus septiņus Maksātnespējas
likumā paredzētos gadus, fiziskā persona administratora atlīdzībā vien izmaksātu
LVL 45360,00 vai LVL 6480 gadā, kad tajā pašā laikā daļu no šīs summas varētu
novirzīt fiziskās personas mantas pārdošanas un kreditoru prasījumu
apmierināšanas plānā minēto kreditoru prasījumu segšanai, tādējādi veicinot
gan kreditoru prasījumu ātrāku segšanu, gan arī pašas fiziskās personas
ātrāku maksātspējas atjaunošanu. Lai nodrošinātu Latvijas 2008.gada
18.decembra nodomu protokola (Starptautiskajam Valūtas fondam) 18.punktā
paredzēto, kā arī administratora
pienākumus pēc fiziskās personas maksātnespējas procesa ierosināšanas un
pasludināšanas, nepieciešams grozīt Maksātnespējas likuma normas, kas nosaka
administratora atlīdzību fiziskās personas maksātnespējas procesā, samazinot
administratora ikmēneša atlīdzību bankrota procedūras piemērošanas gadījumā. |
||||||||||
3. Normatīvā akta projekta būtība |
Likumprojekta Grozījumi Maksātnespējas likumā mērķis ir veicināt īslaicīgās finansiālās grūtībās nonākušas komercsabiedrības izvēlēties tiesiskās aizsardzības procesu - plānveidīgu, saskaņotu pasākumu ietvaros atgūt finansiālo stabilitāti, atjaunot savu maksātspēju un atgriezties finanšu un pilntiesīgi darbojošos komercsabiedrību apritē. Tāpat likumprojekta Grozījumi Maksātnespējas likumā mērķis ir veicināt fizisko personu maksātnespējas procesa pieejamību fiziskajām personām, kurām tas līdz šim bija nepieejams augstās administratora atlīdzības dēļ. Likumprojektā Grozījumi Maksātnespējas likumā paredzēts pagarināt līdz diviem gadiem kopējo tiesiskās aizsardzības procesa īstenošanas termiņu, papildus paredzot iespēju pagarināt kopējo īstenošanas termiņu līdz diviem gadiem arī tādos procesos, kur tiesiskās aizsardzības procesa pasākumu plāns apstiprināts un tiesiskās aizsardzības procesa īstenošana pasludināta līdz šo grozījumu spēkā stāšanās brīdim. Tāpat paredzēts nodrošināt tiesiskās aizsardzības procesa pasākumu plāna saskaņošanu ar nenodrošinātajiem kreditoriem, vienlaicīgi nosūtot plānu atzinuma sniegšanai administratoram un nodrošinātajam kreditoram. Likumprojektā paredzēts noteikt, ka tiesiskās aizsardzības process var tikt īstenots, ja tiesiskās aizsardzības procesa pasākumu plāns ir saskaņots ar vairāk kā pusi nenodrošināto kreditoru. Minētie grozījumi ir optimālākais risinājums, kā atrisināt šīs sadaļas 2.punktā minētās problēmas, ņemot vērā tiesiskās aizsardzības procesa būtību īstermiņa pasākumu plāns komercsabiedrībām ar ierobežotu maksātspēju, tātad ar īslaicīgām finansiālām grūtībām, kuras ietvaros tiek aizsargātas komercsabiedrības intereses. Likumprojektā Grozījumi Maksātnespējas likumā paredzēts samazināt administratora ikmēneša
atlīdzību bankrota procedūras piemērošanas gadījumā līdz vienai
minimālai mēnešalgai. Tāpat ir paredzēts, ka šādu samazinātu administratoru
atlīdzību varēs piemērot arī procesiem, kas ir pasludināti pirms šā
likumprojekta stāšanās spēkā. Par
cik fiziskās personas maksātnespējas procesa izmaksas galvenokārt sastāda
administratora atlīdzība, tā ir vienīgā iespēja, kā samazināt fiziskās
personas maksātnespējas procesa izmaksas un darīt to pieejamāku fiziskajām
personām. |
||||||||||
4. Cita informācija |
Nav attiecināms |
||||||||||
II. Kāda var būt normatīvā
akta ietekme uz sabiedrības un
tautsaimniecības attīstību |
|||||||||||
1. Vispārējā ietekme uz sabiedrības un tautsaimniecības pārmaiņām |
Nav attiecināms. |
||||||||||
2. Ekonomiskā ietekme: 2.1. makroekonomiskā vide; 2.2. preču un pakalpojumu ražošanas apjoms un kvalitāte; 2.3. cenas; 2.4. eksporta un importa apjoms; 2.5. konkurences apstākļi; 2.6. jauninājumi un pētījumi; 2.7. augstākā resursu izmantošanas efektivitāte |
Nav attiecināms. |
||||||||||
3. Ietekme uz uzņēmējdarbības vidi, administratīvajām procedūrām un administratīvo slogu komersantiem, pašnodarbinātajām personām, zemnieku un zvejnieku saimniecībām |
Nav attiecināms. |
||||||||||
4. ietekme uz administratīvajām procedūrām un administratīvo slogu fiziskām personām |
Nav attiecināms. |
||||||||||
5. Sociālā ietekme: 5.1. sociālās situācijas izmaiņas; 5.2. nodarbinātība |
5.2. Veicinot tiesiskās aizsardzības procesa izmantošanu, komercsabiedrība turpinās darboties kā darba devējs un tai ir lielākas iespējas atrisināt savas īslaicīgās finansiālās grūtības un netikt pasludinātai par maksātnespējīgu. Līdz ar to tiek saglabāta iespēja komercsabiedrībā nodarbinātajiem turpināt strādāt un saņemt par to atalgojumu. Tāpat atkarībā no komercsabiedrības darbības veida un jomas, kādā tā darbojas (piemēram, ražošana), atsevišķos gadījumos komercsabiedrībā darba vietu skaits var pat pieaugt gan tiesiskās aizsardzības procesa laikā, lai nodrošinātu tiesiskās aizsardzības procesa pasākuma plāna īstenošanu, gan arī pēc veiksmīga tiesiskās aizsardzības procesa īstenošanas, turpinot komercsabiedrībai attīstīties un paplašinot savu darbību. |
||||||||||
6. Ietekme uz vidi: 6.1.dabas resursu lietošana; 6.2. ietekme uz piesārņošanu vielu emisiju vidē; 6.3. darbības radītie atkritumi; 6.4. ķīmisko vielu produktu ražošana; 6.5. ietekme uz īpaši aizsargājamām sugām vai biotopiem; 6.6. ietekme uz īpaši aizsargājamām teritorijām; 6.7. cita veida piesārņojuma emisija vidē |
Nav attiecināms. |
||||||||||
7. Cita ietekme |
Nav attiecināms. |
||||||||||
III. Kāda var būt normatīvā
akta ietekme uz valsts budžetu un
pašvaldību budžetiem |
|||||||||||
Rādītāji |
(tūkst. latu) |
||||||||||
2009. gads |
Turpmākie trīs gadi |
||||||||||
2010. |
2011. |
2012. |
|||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|||||||
1. Izmaiņas budžeta ieņēmumos: 1.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi; 1.2. speciālais budžets; 1.3. pašvaldību budžets |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||||
2. Izmaiņas budžeta izdevumos: 2.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi; 2.2. speciālais budžets; 2.3. pašvaldību budžets |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||||
3. Finansiālā ietekme: 3.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi; 3.2. speciālais budžets; 3.3. pašvaldību budžets |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
|||||||
4. Progno zējamie kompensējošie pasākumi papildu izdevumu finansēšanai |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
|||||||
5. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas pielikumā) |
Nav attiecināms |
||||||||||
6. Cita informācija |
Nav attiecināms |
||||||||||
IV. Kāda var būt normatīvā
akta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu
sistēmu |
|||||||||||
1. Kādi normatīvie akti (likumi un Ministru kabineta noteikumi) papildus jāizdod un vai ir sagatavoti to projekti, to būtība, kā arī ministrija, kura ir atbildīga par tā sagatavošanu. Par Ministru kabineta noteikumiem (arī tiem, kuru izdošana ir paredzēta izstrādātajā likumprojektā) norāda to izdošanas mērķi un galvenos satura punktus, kā arī termiņu, kādā paredzēts šos noteikumus izstrādāt |
Nav attiecināms. |
||||||||||
2. Cita informācija |
Nav attiecināms. |
||||||||||
V. Kādām Latvijas
starptautiskajām saistībām |
|||||||||||
1. Saistības pret Eiropas Savienību |
Nav attiecināms |
||||||||||
2. Saistības pret citām valstīm un starptautiskajām institūcijām un organizācijām |
Latvijas 2008.gada 18.decembra Nodomu protokola B. daļa Parāda pārstrukturēšana. |
||||||||||
3. Saistības, kas izriet no Latvijai saistošajiem divpusējiem un daudzpusējiem starptautiskajiem līgumiem |
Nav attiecināms |
||||||||||
4. Atbilstības izvērtējums 1.tabula |
|||||||||||
Attiecīgo Eiropas Savienības tiesību aktu veids (piemēram, Eiropas Kopienas dibināšanas līgums, direktīva, regula, lēmums, vadlīnijas, rekomendācijas), nosaukums, datums un numurs, kuru prasības tiek pārņemtas vai ieviestas ar normatīvo aktu |
Nav attiecināms |
||||||||||
2.tabula |
|||||||||||
Eiropas Savienības tiesību akts un attiecīgā panta Nr. (uzskaitot katru direktīvas vienību pantu, daļu, punktu, apakšpunktu) |
Latvijas normatīvā akta projekta norma, kas pārņem
katru šīs tabulas 1.ailē norādīto direktīvas vienību (uzskaitot visu
normatīvā akta projekta vienību Nr.) |
Komentāri |
|||||||||
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
|||||||||
5. Saistības sniegt paziņojumu Eiropas Savienības institūcijām atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta sniegšanas un finanšu noteikumu projektiem |
Nav attiecināms |
||||||||||
6. Cita informācija |
Nav attiecināms |
||||||||||
VI. Kādas konsultācijas notikušas, |
|||||||||||
1. Ar kurām pilsoniskās sabiedrības un sociālo partneru organizācijām un citām iesaistītajām institūcijām konsultācijas ir notikušas |
Latvijas Sertificēto maksātnespējas procesa administratoru asociācija. |
||||||||||
2. Kāda ir šo pilsoniskās sabiedrības un sociālo partneru organizāciju un citu iesaistīto institūciju pozīcija (atbalsta, iestrādāti to iesniegtie priekšlikumi, mainīts formulējums to interesēs, neatbalsta) |
Latvijas Sertificēto maksātnespējas procesa administratoru asociācija atbalsta normatīvā akta projektu. |
||||||||||
3. Kāds konsultāciju veids un sabiedrības informēšanas pasākumi ir izmantoti |
Maksātnespējas jautājumu konsultatīvās padomes 2008.gada 5.decembra sanāksme un darba grupas sanāksmes. |
||||||||||
4. Konsultācijas ar ekspertiem |
Konsultācijas nav notikušas. |
||||||||||
5. Cita informācija |
Nav attiecināms. |
||||||||||
VII. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde |
|||||||||||
1. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde no valsts un pašvaldību puses vai tiek radītas jaunas valsts institūcijas vai paplašinātas esošo institūciju funkcijas |
Normatīvā akta
izpilde tiks nodrošināta esošo institūciju valsts aģentūras Maksātnespējas
administrācijas - esošo funkciju ietvaros. |
||||||||||
2. Kā sabiedrība tiks informēta par normatīvā akta ieviešanu |
Normatīvā akta projekts pēc tā pieņemšanas tiks publicēts laikrakstā Latvijas Vēstnesis un periodiskajā izdevumā Latvijas Republikas Saeimas un Ministru Kabineta Ziņotājs, kā arī iekļauts Normatīvo aktu informācijas sistēmā (NAIS) un tiesību aktu portālā www.likumi.lv. Informācija tiks ievietota arī valsts aģentūras Maksātnespējas administrācija mājas lapā internetā. |
||||||||||
3. Kā indivīds var aizstāvēt savas tiesības, ja normatīvais akts viņu ierobežo |
Indivīda tiesības tiek uzlabotas. |
||||||||||
4. Cita informācija |
Nav attiecināms |
||||||||||
Tieslietu ministrs G.Bērziņš
Valsts sekretārs |
Juridiskā dienesta vadītāja |
Par kontroli atbildīgā amatpersona |
Atbildīgā amatpersona |
|
|
|
|
M.Lazdovskis |
I.Bergmane |
L.Popova |
E.Ābele |
14.01.2009. 13:57
1931
Ligere
Ieva.Ligere@mna.gov.lv
LATVIJAS REPUBLIKAS MINISTRU KABINETA SĒDE
___________________________________________________________
protokola izraksts
Rīgā |
Nr.6 |
2009.gada 20.janvārī |
25.§
Likumprojekts "Grozījumi Maksātnespējas likumā"
TA-155
___________________________________________________________
(G.Bērziņš, A.Šlesers)
1. Atbalstīt iesniegto
likumprojektu.
Valsts kancelejai
sagatavot likumprojektu iesniegšanai Saeimā.
2. Noteikt, ka
atbildīgais par likumprojekta turpmāko virzību Saeimā ir tieslietu ministrs.
Ministru prezidenta
vietā - satiksmes ministrs |
|
A.Šlesers |
|
||
Valsts kancelejas
direktore |
|
G.Veismane |
|
2009-MK-PROT-06-2001-#25.doc
1