Rīgā
19.12.2008. Nr.90/TA-2416
Saeimas Prezidijam
Nosūtām izskatīšanai Ministru kabineta sēdē atbalstīto likumprojektu "Grozījumi Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības likumā". Likumprojektu izstrādāja Labklājības ministrija (atbildīgā amatpersona - Mauliņa 67021673, Dace.Maulina@lm.gov.lv).
Pielikumā: 1. Likumprojekts
uz 1 lp.
2. Likumprojekta anotācija
uz 14 lp.
3. Ministru kabineta 2008.gada 16.decembra sēdes protokola Nr.93 18.§ izraksts uz 1 lp.
Ministru prezidents I.Godmanis
Stafecka 67082931
Grozījumi
Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības likumā
Izdarīt Sociālo
pakalpojumu un sociālās palīdzības likumā (Latvijas Republikas Saeimas
un Ministru Kabineta Ziņotājs, 2002, 23.nr.; 2003, 2.nr.; 2004, 14., 18.nr.;
2005, 2.nr.; 2006, 13.nr.; 2007, 12., 15.nr.; 2008, 3.nr.) šādus grozījumus:
1. 13.pantā:
papildināt pirmo
daļu ar 3.1 punktu šādā redakcijā:
"31) no vardarbības cietušo
pilngadīgo personu sociālās rehabilitācijas pakalpojumus. Sociālās
rehabilitācijas pakalpojumu veidu, apjomu, saturu, nosacījumus pakalpojumu
saņemšanai un piešķiršanas kārtību nosaka Ministru kabinets;";
papildināt pirmo daļu ar 11.punktu šādā redakcijā:
"11) vardarbību veikušu personu sociālās
rehabilitācijas pakalpojumus. Sociālās rehabilitācijas pakalpojumu veidu,
apjomu, saturu, nosacījumus pakalpojumu saņemšanai un piešķiršanas kārtību
nosaka Ministru kabinets."
2. Aizstāt 13.1
panta pirmajā daļā skaitļus un vārdus "1., 2., 3., 4., 6., 7. un 8.punktā
noteiktie pakalpojumi" ar skaitļiem un vārdiem "1., 2., 3., 3.1,
4., 6., 7., 8. un 11.punktā noteiktie pakalpojumi".
3. Papildināt
26.panta pirmo daļu ar otro teikumu šādā redakcijā:
"Lai
saņemtu valsts finansētos profesionālās rehabilitācijas pakalpojumus, persona
vēršas pie attiecīgā pakalpojumu sniedzēja. Attiecīgais profesionālās
rehabilitācijas pakalpojumu sniedzējs pieņem lēmumu par pakalpojumu piešķiršanu
vai atteikumu piešķirt pakalpojumus."
4. Papildināt pārejas noteikumus ar 16. un
17.punktu šādā redakcijā:
"16. Šā likuma 13.panta pirmās daļas 3.1 punkts
stājas spēkā 2010.gada 1.janvārī.
17. Šā likuma 13.panta pirmās daļas 11.punkts
stājas spēkā 2010.gada 1.oktobrī."
Labklājības ministre I.Purne
Grozījumi
Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības likumā
anotācija
II. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz |
|
1. Vispārēja ietekme uz sabiedrības un tautsaimniecības pārmaiņām |
Likumprojekta pieņemšana veicinās personu tiesību ievērošanu un uzlabos iespējas saņemt nepieciešamo palīdzību. |
2. Ekonomiskā ietekme: 2.1. makroekonomiskā vide; 2.2. preču un pakalpojumu ražošanas apjoms un kvalitāte; 2.3. cenas; 2.4. eksporta un importa apjoms; 2.5. konkurences apstākļi; 2.6. jauninājumi un pētījumi; 2.7. augstāka resursu izmantošanas efektivitāte |
Nav attiecināms |
3. Ietekme uz uzņēmējdarbības vidi, administratīvajām procedūrām un administratīvo slogu komersantiem, pašnodarbinātajām personām, zemnieku un zvejnieku saimniecībām |
Nav attiecināms |
4. Ietekme uz administratīvajām procedūrām un administratīvo slogu fiziskām personām |
Nav attiecināms |
5. Sociālā ietekme: 5.1. sociālās situācijas izmaiņas; 5.2. nodarbinātība |
Ar likumprojekta pieņemšanu tiks paplašinātas un pilnveidotas iespējas
saņemt sociālās rehabilitācijas pakalpojumus un veicināta vispārīga cilvēktiesību
ievērošana. Likumprojekts paredz gan sievietēm, gan vīriešiem, kas kļuvuši
par vardarbības upuriem vienlīdzīgas iespējas saņemt sociālās rehabilitācijas
pakalpojumus ar mērķi atgūties no vardarbības rezultātā gūtajām traumām,
integrēties sabiedrībā un darba tirgū. Ņemot vērā, ka trūkst visaptverošu
datu par to, cik personām šādi pakalpojumi varētu būt nepieciešami, bet,
pamatojoties uz pieejamo informāciju tādi ik gadus varētu būt ap 500
cilvēkiem, ar likumprojekta pieņemšanu varētu tikt nodrošināta palīdzība
gandrīz visiem, kam tā nepieciešama. Likumprojekts paredz arī sociālās
rehabilitācijas pakalpojumu nodrošināšanu vardarbības veicējiem, kas var būt
gan sievietes, gan vīrieši. |
6. Ietekme uz vidi: 6.1. dabas resursu lietošana; 6.2. ietekme uz piesārņojošo vielu emisiju vidē; 6.3. darbības radītie atkritumi; 6.4. ķīmisko vielu produktu ražošana; 6.5. ietekme uz īpaši aizsargājamām sugām vai biotopiem; 6.6. ietekme uz īpaši aizsargājamām teritorijām; 6.7. cita veida piesārņojuma emisija vidē |
Nav attiecināms |
7. Cita ietekme |
Nav attiecināms |
III.
Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
(tūkst. latu) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rādītāji |
2008 |
Turpmākie trīs gadi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2009 |
2010 |
2011 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Izmaiņas budžeta ieņēmumos: 1.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi; 1.2. speciālais budžets; 1.3. pašvaldību budžets |
0 |
0 |
0 |
0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Izmaiņas budžeta izdevumos: 2.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi; 2.2. speciālais budžets; 2.3. pašvaldību budžets |
0 |
0 |
+233 |
+268 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Finansiālā ietekme: 3.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi; 3.2. speciālais budžets; 3.3. pašvaldību budžets |
0 |
0 |
-233 |
-268 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Prognozējamie kompensējošie pasākumi papildu izdevumu finansēšanai |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas pielikumā) |
1. Pilngadīgu vardarbībā cietušu personu sociālai rehabilitācijai (Valsts budžeta programma 05.00.00 Valsts sociālie pakalpojumi apakšprogrammā 05.01.00 Sociālā un profesionālā rehabilitācija): 2010.gads 177 551Ls 2011. gads - 177 551Ls 1) Sociālai rehabilitācijai institūcijā, kas iepirkuma rezultātā iegūs tiesības nodrošināt pakalpojumus: Ls112 728 A) Atalgojums - sociālais darbinieks, kas nodrošinās sociālo rehabilitāciju (saskaņā ar Ministru kabineta 2005.gada 3.maija noteikumiem Nr.310 Noteikumi par amatu klasifikācijas sistēmu un amatu klasificēšanas kārtību valsts tiešās pārvaldes iestādēs (turpmāk - MK 03.05.2005. noteikumi Nr.310): 39.saime, līmenis II). Atbilstoši Ministru kabineta 2005.gada 20.decembra noteikumiem Nr.995 Noteikumi par tiešās pārvaldes iestāžu ierēdņu, darbinieku un amatpersonu un Centrālās vēlēšanu komisijas un Centrālās zemes komisijas darbinieku darba samaksas sistēmu un kvalifikācijas pakāpēm, kā arī ierēdņu pabalstiem un kompensāciju (turpmāk - MK 20.12.2005. noteikumi Nr.995): 8.mēnešalgu grupa, 4.kvalifikācijas pakāpe: 253-707 lati, alga: 535 lati mēnesī. Plānots apmaksāt 3 sociālos darbiniekus. Atalgojums: Ls 535x12x3= Ls 19 260. - psihologs (saskaņā ar MK 03.05.2005. noteikumiem
Nr.310: - psihoterapeits (saskaņā ar MK 03.05.2005. noteikumiem Nr.310: 10. saime, līmenis V). Atbilstoši MK 20.12.2005. noteikumiem Nr.995: 10.mēnešalgu grupa, 4.kvalifikācijas pakāpe: 328-1016 lati, alga: 950 lati mēnesī. Plānots apmaksāt 1 šādu darbinieku uz pilnu slodzi. Atalgojums: Ls 950x12= Ls 11 400. Kopā atalgojums mēnesī: Ls 5435 Kopā atalgojums gadā: Ls 65 220 B) Valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas (24,09%) mēnesī Ls 1309. Gadā Ls 15 708. C) Izdevumi ēdināšanai mēnesī Ls 5 dienā x 30 dienas x 17 personas=Ls2550. Gadā Ls30 600. D) Pakalpojumu apmaksa mēnesī (ar
rehabilitācijas pakalpojuma sniegšanu saistītie izdevumi) Ls 100 (piemēram,
telpu īre, sakaru pakalpojumi, higiēnas preces, medikamenti, saimniecības
preces u.c.). Gadā Ls 1200. Par tiesībām sniegt pakalpojumus
tiks veikts iepirkums (projektu konkurss), atbilstoši Publisko iepirkumu
likumam, un tajā uz valsts finansējumu pretendēs SIA, nodibinājumi, biedrības
(institūcijas) un citi. Šobrīd nav zināms, cik institūcijas pieteiksies un
cik to sniegs. Līdz ar to, minētie speciālisti (kopumā 8) netiks piesaistīti
Labklājības ministrijai. Par piešķirtajiem valsts budžeta līdzekļiem tiks
maksāts speciālistiem par sniegtajiem pakalpojumiem institūcijās, kas
ieguvušas tiesības sniegt pakalpojumus minētā iepirkuma rezultātā. Plānots, ka vidēji mēnesī sociālās
rehabilitācijas institūcijās, kas ieguvušas tiesības sniegt valsts finansētus
sociālās rehabilitācijas pakalpojumus vardarbībā cietušām pilngadīgām
personām, pakalpojums tiks nodrošināts 17 personām, gadā 200 personām. Izmaksas kopā mēnesī = Ls5435 + Ls1309 + Ls2550 + Ls100 = Ls9394 Vienas dienas izmaksas = Ls 9394: 30dienas : 17 personas mēnesī = Ls 18,4 2) Sociālai rehabilitācijai dzīvesvietā: 45 000Ls pakalpojumu plānots organizēt un apmaksāt līdzīgi tam, kā šobrīd tiek organizēts sociālās rehabilitācijas pakalpojums dzīvesvietā bērniem, kas cietuši no vardarbības, nodrošinot desmit 45 minūšu speciālistu konsultācijas. Plānots, ka pakalpojums tiks nodrošināts 300 personām gadā: Ls15x10konsultācijasx300personas. 3) Supervīzijām speciālistiem: 19 820Ls Pieņemot, ka pieaugušām personām sociālās rehabilitācijas pakalpojumus pārsvarā sniegs tie speciālisti, kas šobrīd sniedz palīdzību vardarbībā cietušiem bērniem, supervīzija būs nepieciešama aptuveni 200 speciālistiem, kas nodrošina pakalpojumus dzīvesvietā un vidēji 7 sociālās rehabilitācijas pakalpojumu sniedzošajās institūcijās. A) Supervīzijas izmaksas pakalpojuma sniedzējiem dzīvesvietā: 17 360Ls
B) Supervīzijas izmaksas pakalpojuma sniedzējiem institūcijā: 2460Ls
2. Apmācībām speciālistiem, kas nodrošinās sociālās rehabilitācijas pakalpojumus vardarbības veicējiem: (Valsts budžeta programma 05.00.00 Valsts sociālie pakalpojumi apakšprogrammā 05.01.00 Sociālā un profesionālā rehabilitācija) Plānots, ka apmācības sagatavos un nodrošinās 3 eksperti. Apmācīti tiks 10 speciālisti gadā. Apmācības ilgums 40 stundas. Paredzēts nodrošināt supervīziju tiem speciālistiem, kas apmācības apguvuši. 1) Programmas
izstrādei un pirmās speciālistu grupas apmācībai: 32 582 Ls
2) Sociālās rehabilitācijas pakalpojumu sniegšanai: 17 740Ls A) individuālās konsultācijas: 4500Ls 30 personas x10 konsultācijas x 15Ls konsultācija. B) grupu terapija 1 grupai: 13 240 Ls Šādu pakalpojumu plānots nodrošināt 10 vardarbību veikušām personām. Nodarbībās tiks iesaistīti 4 vadītāji, kopumā plānota 1 grupa ar 10 personām. Kopējais pakalpojuma ilgums ir 6 mēneši, kuru laikā plānotas 2 grupas terapijas nedēļā (kopumā 48 tikšanās reizes pa 2 stundām katra).
C) Supervīzijai speciālistiem: 6400Ls
2011.gadā 91 582Ls 1) Speciālistu apmācībām:
17 582 Ls
2) Sociālās rehabilitācijas pakalpojumu sniegšanai: 74 000Ls A) individuālās konsultācijas: 15000Ls 100 personas x10 konsultācijas x 15Ls konsultācija. B) grupu terapija 5 grupām (katrā grupā 10 personas, kopumā 50 personas): 46 200 Ls Šādu pakalpojumu plānots nodrošināt 50 personām. Nodarbībās tiks iesaistīti 4 vadītāji, kopumā plānotas 5 grupas pa 10 personām. Kopējais pakalpojuma ilgums ir 6 mēneši, kuru laikā plānotas 2 grupas terapijas nedēļā (kopumā 48 tikšanās reizes pa 2 stundām katra).
C) Supervīzijai speciālistiem: 12 800Ls
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. Cita informācija |
Jautājums par papildus valsts budžeta finansējuma piešķiršanu likumprojektā paredzēto pasākumu īstenošanai 2010.gadā un turpmākajos gados ir skatāms Ministru kabinetā vienlaicīgi ar visu ministriju budžeta prioritātēm kārtējā gada valsts budžeta likumprojekta sagatavošanas un izskatīšanas procesā. |
IV. Kāda var būt normatīvā
akta ietekme uz |
|
1. Kādi normatīvie akti (likumi un Ministru kabineta noteikumi) papildus jāizdod un vai ir sagatavoti to projekti, to būtība, kā arī ministrija, kura ir atbildīga par tā sagatavošanu. Par Ministru kabineta noteikumiem (arī tiem, kuru izdošana ir paredzēta izstrādātajā likumprojektā) norāda to izdošanas mērķi un galvenos satura punktus, kā arī termiņu, kādā paredzēts šos noteikumus izstrādāt |
Labklājības ministrijai nepieciešams sagatavot un ministram noteiktā kārtībā Ministru kabinetā iesniegt Ministru kabineta noteikumu projektus, kas noteiks: 1. vardarbībā cietušo pilngadīgo personu sociālās rehabilitācijas pakalpojumu veidu, apjomu, saturu, nosacījumus pakalpojumu saņemšanai un piešķiršanas kārtību. Noteikumi paredzēs, ka pilngadīgas vardarbībā cietušas personas pakalpojumus saņem dzīvesvietā (10 konsultāciju kurss) vai sociālās rehabilitācijas institūcijā (līdz 30 dienām) termiņš 2009.gada 31.oktobris; 2. vardarbību veikušo personu sociālās rehabilitācijas pakalpojumu veidu, apjomu, saturu, nosacījumus pakalpojumu saņemšanai un piešķiršanas kārtību. Noteikumi paredzēs, ka vardarbību veikušas personas var saņemt pakalpojumus individuālu konsultāciju (10 konsultāciju kurss) vai grupas terapijas veidā (8 terapijas reizes mēnesī, kopumā 6 mēneši) - termiņš 2010.gada 1.jūnijs. |
2. Cita informācija |
Nav attiecināms |
V.
Kādām Latvijas starptautiskajām saistībām |
|
1. Saistības pret Eiropas Savienību |
Nav attiecināms |
2. Saistības pret citām valstīm un starptautiskajām institūcijām un organizācijām |
Nav attiecināms |
3. Saistības, kas izriet no Latvijai saistošajiem divpusējiem un daudzpusējiem starptautiskajiem līgumiem |
Nav attiecināms |
4. Atbilstības izvērtējums 1.tabula |
||
Attiecīgo Eiropas Savienības tiesību aktu veids (piemēram, Eiropas Kopienas dibināšanas līgums, direktīva, regula, lēmums, vadlīnijas, rekomendācijas), nosaukums, datums un numurs, kuru prasības tiek pārņemtas vai ieviestas ar normatīvo aktu |
Nav attiecināms |
|
2.tabula |
||
Eiropas Savienības tiesību akts un attiecīgā panta
Nr. (uzskaitot katru direktīvas vienību pantu, daļu, punktu,
apakšpunktu) |
Latvijas normatīvā akta projekta norma, kas pārņem
katru šīs tabulas 1.ailē norādīto direktīvas vienību (uzskaitot visu
normatīvā akta projekta vienību Nr.) |
Komentāri |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
5. Saistības sniegt paziņojumu Eiropas Savienības institūcijām atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta sniegšanas un finanšu noteikumu projektiem |
Nav attiecināms |
|
6. Cita informācija |
Nav attiecināms |
VI. Kādas konsultācijas notikušas, |
|
1. Ar kurām pilsoniskās sabiedrības un sociālo partneru organizācijām un citām iesaistītajām institūcijām konsultācijas ir notikušas |
Konsultācijas nav notikušas, jo pilsoniskās sabiedrības un sociālo partneru organizācijas un citas iesaistītās institūcijas būs nepieciešams un plānots iesaistīt, kad tiks gatavoti Ministru kabineta noteikumu projekti, kas konkretizēs sociālās rehabilitācijas pakalpojumu veidu, apjomu, saturu, nosacījumus pakalpojumu saņemšanai un piešķiršanas kārtību. |
2. Kāda ir šo pilsoniskās sabiedrības un sociālo partneru organizāciju un citu iesaistīto institūciju pozīcija (atbalsta, iestrādāti to iesniegtie priekšlikumi, mainīts formulējums to interesēs, neatbalsta) |
Nav attiecināms |
3. Kāds konsultāciju veids un sabiedrības informēšanas pasākumi ir izmantoti |
Sabiedrības informēšanas pasākumi pagaidām nav veikti. Tos plānots īstenot vienlaikus ar Ministru kabineta noteikumu projektu izstrādi, kas konkretizēs sociālās rehabilitācijas pakalpojumu veidu, apjomu, saturu, nosacījumus pakalpojumu saņemšanai un piešķiršanas kārtību. |
4. Konsultācijas ar ekspertiem |
Konsultācijas attiecībā uz iespējamo sociālās rehabilitācijas pakalpojumu vardarbību veikušām personām notikušas ar ekspertu - psihologu un psihoterapeitu Ansi Jurģi Stabiņģi, kurš ir viens no vadošajiem speciālistiem, kas strādā ar minēto personu grupu. Eksperts atbalsta nepieciešamību uzsākt mērķtiecīgus sociālās rehabilitācijas pakalpojumus vardarbību veikušām personām. Konsultācijas ar attiecīgo Saeimas komisiju vai apakškomisiju nav notikušas, Saeimas deputāti nav bijuši iesaistīti normatīvā akta projekta izstrādē. |
5. Cita informācija |
Labklājības ministrija organizēja tikšanos ar Tieslietu ministrijas Valsts probācijas dienesta pārstāvjiem, lai diskutētu par jautājumiem, kas saistīti ar vardarbības veicēju sociālo rehabilitāciju un kompetenču dalījumu minētajā jomā. |
VII. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde |
|
1. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde no valsts un pašvaldību puses vai tiek radītas jaunas valsts institūcijas vai paplašinātas esošo institūciju funkcijas |
Likumprojekta īstenošanai jaunas institūcijas netiks veidotas. Likumprojektā ietverto tiesību normu realizāciju uzraudzīs un kontrolēs Labklājības ministrijas Sociālo pakalpojumu pārvalde, kuras esošās funkcijas netiks mainītas vai paplašinātas. Likumprojektā ietverto pasākumu īstenošana, saskaņā ar tajā ietvertajiem pārejas noteikumiem plānota attiecīgi 2010.gada 1.janvārī (sociālās rehabilitācijas pakalpojumu uzsākšana vardarbībā cietušām pilngadīgām personām) un 2010.gada 1.oktobrī (sociālās rehabilitācijas pakalpojumu uzsākšana vardarbību veikušām personām). |
2. Kā sabiedrība tiks informēta par normatīvā akta ieviešanu |
Sabiedrība tiks informēta ar likuma publikāciju Latvijas Republikas oficiālajā laikrakstā Latvijas Vēstnesis, Normatīvo aktu informācijas sistēmas (NAIS) un bezmaksas datu bāzes www.likumi.lv starpniecību, ar publikācijām citos sabiedrības saziņas līdzekļos, kā arī ievietota Labklājības ministrijas mājas lapā. |
3. Kā indivīds var aizstāvēt savas tiesības, ja normatīvais akts viņu ierobežo |
Tiesiskajām
attiecībām, kas izriet no likumprojekta, ir piemērojams vispārējais
administratīvais process. Lēmumu par sociālo pakalpojumu vai sociālās palīdzības sniegšanu
indivīds var apstrīdēt un pārsūdzēt Administratīvā procesa likuma noteiktajā kārtībā. Atbilstoši Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības
likuma 171.pantam: (2) Citu
personu kā sociālo pakalpojumu sniedzēju izdotu administratīvo aktu vai
faktisko rīcību apstrīd un pārsūdz Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā. (3)
Sociālo pakalpojumu pārvaldes darbinieku izdotu administratīvo aktu vai
faktisko rīcību apstrīd Sociālo pakalpojumu pārvaldes direktoram, bet viņa
lēmumu pārsūdz tiesā. |
4. Cita informācija |
Nav attiecināms |
Labklājības ministre I.Purne
Valsts sekretārs |
Eiropas un juridisko lietu departamenta direktors |
Par kontroli atbildīgā amatpersona |
Atbildīgā amatpersona |
|
|
|
|
R.Beinarovičs |
E.Korčagins |
Z.Uzuliņa |
D.Mauliņa |
27.10.2008. 14:15
3495
D.Mauliņa
67021673, Dace.Maulina@lm.gov.lv
LATVIJAS REPUBLIKAS MINISTRU KABINETA SĒDE
___________________________________________________________
protokola izraksts
Rīgā |
Nr.93 |
2008.gada 16.decembrī |
18.§
Likumprojekts "Grozījumi Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības likumā"
TA-2416, SAN-3914
___________________________________________________________
(I.Purne, I.Godmanis)
1. Atbalstīt iesniegto
likumprojektu.
Valsts kancelejai
sagatavot likumprojektu iesniegšanai Saeimā.
2. Noteikt, ka atbildīgā
par likumprojekta turpmāko virzību Saeimā ir labklājības ministre.
3. Jautājumu par papildu
valsts budžeta līdzekļu piešķiršanu 2010.gadā un turpmākajos gados likuma
īstenošanai izskatīt Ministru kabinetā vienlaikus ar visu ministriju un citu
centrālo valsts iestāžu vidēja termiņa budžeta prioritātēm likuma par valsts
budžetu kārtējam gadam sagatavošanas un izskatīšanas procesā.
Ministru prezidents |
|
I.Godmanis |
|
||
Valsts kancelejas
direktore |
|
G.Veismane |
|
2008-MK-PROT-93-1612-#18.doc
1