Rīgā
12.11.2008. Nr.90/TA-3341
Saeimas Prezidijam
Nosūtām izskatīšanai Ministru kabineta sēdē atbalstīto likumprojektu "Grozījumi Pārapdrošināšanas likumā". Likumprojektu izstrādāja Finanšu ministrija (atbildīgā amatpersona - Alaine 67774818, Agnese.Alaine@fktk.lv).
Pielikumā: 1. Likumprojekts
uz 4 lp.
2. Likumprojekta anotācija
uz 5 lp.
3. Ministru kabineta 2008.gada 4.novembra sēdes protokola Nr.78 58.§ izraksts uz 1 lp.
Ministru prezidents I.Godmanis
Stafecka 67082931
Grozījumi Pārapdrošināšanas
likumā
Izdarīt Pārapdrošināšanas likumā (Latvijas
Republikas Saeimas un Ministru Kabineta Ziņotājs, 2008, 15.nr.) šādus
grozījumus:
1. Izteikt 1.panta 17.punktu šādā redakcijā:
"17) būtiska līdzdalība personas vai vairāku personu, kas uz
vienošanās pamata rīkojas saskaņoti, tieši vai netieši iegūta līdzdalība, kura
aptver 10 un vairāk procentus no komercsabiedrības pamatkapitāla vai
balsstiesīgo akciju skaita vai dod iespēju būtiski ietekmēt komercsabiedrības
darbību;".
2. 31. pantā:
papildināt pirmo daļu aiz skaitļa un vārdiem
"16.panta prasībām" ar vārdiem un skaitli "un nodrošina 32.panta
piektajā daļā noteikto kritēriju izpildi";
izteikt otro daļu šādā redakcijā:
"(2) Finanšu un kapitāla tirgus
komisijai ir tiesības pieprasīt informāciju par personām, kas pretendē uz
būtisku līdzdalību (būtisku līdzdalību faktiski ieguvušajām vai aizdomās par
šādas līdzdalības iegūšanu turamajām personām), to skaitā par juridisko
(reģistrēto) personu īpašniekiem (patiesajiem labuma guvējiem) fiziskajām
personām , lai spriestu par šo personu
atbilstību šā likuma 32.panta piektajā daļā noteiktajiem kritērijiem."
3. Izteikt 32.pantu šādā redakcijā:
"32.pants. (1) Persona, kas vēlas
iegūt būtisku līdzdalību pārapdrošināšanas sabiedrībā, par to iepriekš
rakstveidā paziņo Finanšu un kapitāla tirgus komisijai. Paziņojumā norāda
iegūstamo līdzdalības apmēru procentos no pārapdrošināšanas sabiedrības
pamatkapitāla vai balsstiesīgo akciju vai daļu skaita. Paziņojumam pievieno
Finanšu un kapitāla tirgus komisijas sarakstā (publicēts Finanšu un kapitāla
tirgus komisijas mājaslapā internetā) minēto informāciju, kas nepieciešama, lai
spriestu par šīs personas atbilstību šā panta piektajā daļā noteiktajiem
kritērijiem.
(2) Ja persona vēlas palielināt savu
būtisko līdzdalību, sasniedzot vai pārsniedzot 20, 33 vai 50 procentu no
pārapdrošināšanas sabiedrības pamatkapitāla vai balsstiesīgo akciju vai daļu
skaita, vai ja pārapdrošināšanas sabiedrība kļūst par šīs personas meitas
sabiedrību, attiecīgā persona par to iepriekš rakstveidā paziņo Finanšu un
kapitāla tirgus komisijai. Paziņojumā norāda iegūstamo līdzdalības apmēru
procentos no pārapdrošināšanas sabiedrības pamatkapitāla vai balsstiesīgo
akciju vai daļu skaita. Paziņojumam pievieno Finanšu un kapitāla tirgus
komisijas sarakstā (publicēts Finanšu un kapitāla tirgus komisijas mājaslapā
internetā) minēto informāciju, kas nepieciešama, lai spriestu par šīs personas
atbilstību šā panta piektajā daļā noteiktajiem kritērijiem.
(3) Finanšu un kapitāla tirgus komisija
divu darbdienu laikā no dienas, kad saņemts šā panta pirmajā vai otrajā daļā
minētais paziņojums, vai divu darbdienu laikā pēc Finanšu un kapitāla tirgus
komisijas pieprasītās papildu informācijas saņemšanas rakstveidā apstiprina
paziņojuma vai papildu informācijas saņemšanu un informē personu par vērtēšanas
perioda beigu datumu.
(4) Finanšu un kapitāla tirgus komisijai
šā panta piektajā daļā noteiktā vērtēšanas
perioda laikā, bet ne vēlāk kā pēc vērtēšanas perioda piecdesmitās darbdienas,
ir tiesības pieprasīt papildu informāciju par šajā pantā minētajām personām,
lai spriestu par šo personu atbilstību šā panta piektajā daļā noteiktajiem
kritērijiem.
(5) Finanšu un kapitāla tirgus komisija
ne vēlāk kā 60 darbdienu laikā no dienas, kad nosūtīts šā panta trešajā
daļā minētais rakstveida apstiprinājums par paziņojuma vai papildu informācijas
saņemšanu (šajā termiņā netiek ieskaitīts šā panta sestajā daļā noteiktais vērtēšanas
perioda pārtraukums), izvērtē personas brīvā kapitāla pietiekamību, stabilitāti
un plānotās līdzdalības iegūšanas finansiālo pamatotību, lai nodrošinātu tās
pārapdrošināšanas sabiedrības noturīgu un rūpīgu pārvaldību, kurā plānots iegūt
līdzdalību, un ņem vērā šīs personas iespējamo ietekmi uz pārapdrošināšanas
sabiedrības vadību un darbību, kā arī šādus kritērijus:
1) personas nevainojama reputācija un atbilstība šā
likuma 16.panta prasībām;
2) tās personas nevainojama reputācija un pieredze,
kas plānotās līdzdalības iegūšanas rezultātā vadīs pārapdrošināšanas
sabiedrības darbību;
3) personas finanšu stabilitāte, jo īpaši saistībā
ar veiktās vai plānotās saimnieciskās darbības veidu pārapdrošināšanas
sabiedrībā, kurā plānots iegūt līdzdalību;
4) vai pārapdrošināšanas
sabiedrība spēs pildīt un turpmāk pildīs šajā likumā un citos normatīvajos
aktos noteiktās regulējošās prasības un vai tās uzņēmumu grupas struktūra,
kuras sastāvā tā iekļausies, neierobežo Finanšu un
kapitāla tirgus komisijas iespējas veikt tai likumā noteiktās
uzraudzības funkcijas, nodrošināt efektīvu informācijas apmaiņu starp
pārapdrošinātāju uzraudzības institūcijām un noteikt pārapdrošinātāju
uzraudzības institūciju uzraudzības pilnvaru sadalījumu;
5) vai nepastāv pamatotas
šaubas, ka saistībā ar plānoto līdzdalības iegūšanu ir veikta nelikumīgi iegūtu
līdzekļu legalizēšana un terorisma finansēšana vai mēģināts veikt šādas
darbības, vai ka plānotā līdzdalības iegūšana varētu palielināt šādu risku.
(6) Finanšu un kapitāla
tirgus komisijai, pieprasot šā panta ceturtajā daļā minēto papildu informāciju,
ir tiesības vienu reizi pārtraukt vērtēšanas periodu līdz dienai, kad tā tiek
saņemta, bet ne ilgāk kā uz 20 darbdienām. Finanšu un kapitāla tirgus
komisija drīkst pagarināt minēto vērtēšanas perioda pārtraukumu līdz
30 darbdienām, ja persona, kura vēlas
iegūt, ir ieguvusi, vēlas palielināt vai ir palielinājusi savu būtisko
līdzdalību pārapdrošināšanas sabiedrībā, nav pakļauta kredītiestāžu,
apdrošināšanas sabiedrību, pārapdrošināšanas sabiedrību, ieguldījumu pārvaldes
sabiedrību vai ieguldījumu brokeru sabiedrību darbības uzraudzībai vai šīs
personas mītnes vai reģistrācijas vieta nav dalībvalsts.
(7) Finanšu un kapitāla
tirgus komisija šā panta piektajā daļā minētajā termiņā pieņem motivētu lēmumu,
ar kuru aizliedz personai iegūt vai palielināt būtisku līdzdalību
pārapdrošināšanas sabiedrībā, ja:
1) persona neatbilst šā
panta piektajā daļā noteiktajiem kritērijiem;
2) persona nesniedz vai
atsakās sniegt Finanšu un kapitāla tirgus komisijai šajā likumā noteikto
informāciju vai Finanšu un kapitāla tirgus komisijas pieprasīto papildu
informāciju;
3) no personas neatkarīgu
apstākļu dēļ tai nav iespējams sniegt Finanšu un kapitāla tirgus komisijas
pieprasīto vai šajā likumā noteikto informāciju.
(8) Finanšu un kapitāla
tirgus komisija divu darbdienu laikā, nepārsniedzot šā panta piektajā daļā
noteikto vērtēšanas periodu, pēc šā panta septītajā daļā minētā lēmuma
pieņemšanas nosūta to personai, kurai aizliedz iegūt vai palielināt būtisku
līdzdalību pārapdrošināšanas sabiedrībā.
(9) Ja Finanšu un kapitāla
tirgus komisija šā panta piektajā daļā minētajā termiņā nenosūta personai
motivētu lēmumu, ar kuru aizliedz personai iegūt vai palielināt būtisku
līdzdalību pārapdrošināšanas sabiedrībā, uzskatāms, ka tā piekrīt personas
būtiskas līdzdalības iegūšanai vai palielināšanai pārapdrošināšanas sabiedrībā.
(11) Ja Finanšu un kapitāla
tirgus komisija ir piekritusi, ka persona iegūst vai palielina būtisku
līdzdalību pārapdrošināšanas sabiedrībā, šī persona savu būtisko līdzdalību
pārapdrošināšanas sabiedrībā iegūst vai palielina ne vēlāk kā sešu mēnešu laikā
no dienas, kad nosūtīts šā panta trešajā daļā minētais rakstveida
apstiprinājums par paziņojuma un papildu informācijas saņemšanu. Ja līdz minētā
termiņa beigām persona nav ieguvusi vai palielinājusi būtisku līdzdalību
pārapdrošināšanas sabiedrībā, Finanšu un kapitāla tirgus komisijas piekrišana
tās būtiskas līdzdalības iegūšanai vai palielināšanai pārapdrošināšanas
sabiedrībā zaudē spēku. Pēc personas motivēta rakstveida lūguma Finanšu un
kapitāla tirgus komisij
a var lemt par minētā termiņa pagarināšanu.
(12) Šā
panta septītajā daļā minētā Finanšu un kapitāla tirgus komisijas izdotā
administratīvā akta pārsūdzēšana neaptur tā darbību."
4. Izteikt 33.panta pirmo daļu
šādā redakcijā:
"33.pants. (1) Izvērtējot šā likuma
32.panta pirmajā un otrajā daļā minētos paziņojumus, Finanšu un kapitāla tirgus
komisija konsultējas ar attiecīgās dalībvalsts uzraudzības institūcijām, ja
būtiskas līdzdalības ieguvējs ir dalībvalsts apdrošinātājs, dalībvalsts
pārapdrošinātājs, dalībvalstī reģistrēta kredītiestāde, ieguldījumu pārvaldes
sabiedrība vai ieguldījumu brokeru sabiedrība, kā arī dalībvalsts
apdrošinātāja, dalībvalsts pārapdrošinātāja, dalībvalstī reģistrētas
kredītiestādes, ieguldījumu pārvaldes sabiedrības vai ieguldījumu brokeru
sabiedrības mātes sabiedrība, vai persona, kas kontrolē dalībvalsts
apdrošinātāju, dalībvalsts pārapdrošinātāju, dalībvalstī reģistrētu
kredītiestādi, ieguldījumu pārvaldes sabiedrību vai ieguldījumu brokeru
sabiedrību, un ja, attiecīgajai personai iegūstot vai palielinot būtisku
līdzdalību, pārapdrošināšanas sabiedrība kļūst par šīs personas meitas
sabiedrību vai nonāk tās kontrolē."
5. Papildināt informatīvo
atsauci uz Eiropas Savienības direktīvām ar 5.punktu šādā redakcijā:
"5) Eiropas
Parlamenta un Padomes 2007.gada 5.septembra direktīvas 2007/44/EK, ar ko groza Padomes direktīvu 92/49/EEK un direktīvas 2002/83/EK, 2004/39/EK, 2005/68/EK un
2006/48/EK attiecībā uz procedūras noteikumiem un vērtēšanas kritērijiem, kas piemērojami, veicot piesardzīgu novērtējumu par līdzdalības iegūšanu un palielināšanu finanšu nozarē."
Finanšu ministrs
A.Slakteris
Likumprojekta "Grozījumi Pārapdrošināšanas
likumā" anotācija
I. Kādēļ normatīvais akts ir vajadzīgs |
|
1. Atsauce
uz Deklarāciju par Ministru kabineta iecerēto darbību, politikas plānošanas
dokumentu un citiem dokumentiem, kuros dots uzdevums izstrādāt normatīvā akta
projektu |
Eiropas
Parlamenta un Padomes 2007. gada 5. septembra direktīva 2007/44/EK, ar ko
groza Padomes direktīvu 92/49/EEK un direktīvas 2002/83/EK, 2004/39/EK,
2005/68/EK un 2006/48/EK attiecībā uz procedūras noteikumiem un vērtēšanas
kritērijiem, kas piemērojami, veicot piesardzīgu novērtējumu par līdzdalības
iegūšanu un palielināšanu finanšu nozarē (tālāk tekstā Direktīva
2007/44/EK). |
2. Pašreizējās situācijas raksturojums |
Šobrīd
Pārapdrošināšanas likumā noteiktais tiesiskais regulējums būtiskas
līdzdalības iegūšanai pārapdrošināšanas uzņēmumā atbilst Eiropas Parlamenta
un Padomes 2005. gada 16. novembra direktīvai 2005/68/EK par pārapdrošināšanu
un Padomes Direktīvu 73/239/EEK un 92/49/EEK grozījumiem, kā arī Direktīvu
98/78/EK un 2002/83/EK grozījumiem. |
3.
Normatīvā akta projekta būtība |
Likumprojekta mērķis ir ieviest Direktīvas 2007/44/EK prasības attiecībā uz pārapdrošināšanas uzņēmumiem. Likumprojekts nosaka konkrētus kritērijus, kādus paredz Direktīvas 2007/44/EK 4.pants, piemēram, reputācija un finanšu stabilitāte pēc kuriem izvērtēt plānoto būtiskās līdzdalības kredītiestādē iegūšanu. Tāpat likumprojekts paredz precizēt būtiskas līdzdalības iegūšanas piesardzīga novērtējuma procedūru, lai nodrošinātu nepieciešamo tiesisko noteiktību, skaidrību un paredzamību attiecībā uz vērtēšanas procedūru un tās rezultātiem atbilstoši Direktīvā 2007/44/EK noteiktajam un vadlīnijās, kas publiskas un izstrādātas, lai vienotu direktīvas ieviešanu un piemērošanu dalībvalstu uzraudzība institūciju starpā paredzētajam. |
4. Cita
informācija |
Nav
attiecināms. |
II. Kāda var būt normatīvā akta ietekme
uz |
|
1. Vispārēja
ietekme uz sabiedrības un tautsaimniecības pārmaiņām |
Likumprojekts ir vērsts uz detalizētākas kārtības būtiskas līdzdalības iegūšanai pārapdrošināšanas uzņēmumā noteikšanu, un tas nodrošinās Eiropas Kopienas tiesību aktu prasībām atbilstošu būtiskas līdzdalības pārapdrošināšanas uzņēmumā iegūšanas procedūras normatīvo regulējumu. |
2. Ekonomiskā ietekme: 2.1. makroekonomiskā vide; 2.2. preču un pakalpojumu ražošanas apjoms un
kvalitāte; 2.3. cenas; 2.4. eksporta un importa apjoms; 2.5. konkurences apstākļi; 2.6. jauninājumi un pētījumi; 2.7. augstāka resursu izmantošanas efektivitāte |
Nav attiecināms. |
3. Ietekme
uz uzņēmējdarbības vidi, administratīvajām procedūrām un administratīvo slogu
komersantiem, pašnodarbinātajām personām, zemnieku un zvejnieku
saimniecībām |
Likumprojekts ir vērsts uz detalizētākas kārtības būtiskas
līdzdalības iegūšanai pārapdrošināšanas uzņēmumā noteikšanu, kā arī konkrētu
izvērtējamo kritēriju, kas attiecināmi uz personām, kas vēlas iegūt būtisku
līdzdalību pārapdrošināšanas uzņēmumā, paredzēšanu. |
4. Ietekme
uz administratīvajām procedūrām un administratīvo slogu fiziskām personām |
Likumprojekts neievieš jaunu administratīvo slogu. |
5. Sociālā ietekme: 5.1. sociālās situācijas izmaiņas; 5.2. nodarbinātība |
Nav
attiecināms. |
6. Ietekme uz vidi: 6.1. dabas resursu lietošana; 6.2. ietekme uz piesārņojošo vielu emisiju vidē; 6.3. darbības radītie atkritumi; 6.4. ķīmisko vielu produktu ražošana; 6.5. ietekme uz īpaši aizsargājamām sugām vai
biotopiem; 6.6. ietekme uz īpaši aizsargājamām teritorijām; 6.7. cita veida piesārņojuma emisija vidē |
Nav
attiecināms. |
7. Cita
ietekme |
Nav
attiecināms. |
III. Kāda var būt normatīvā akta ietekme
uz |
||||
|
(tūkst. latu) |
|||
Rādītāji |
n-tais gads |
Turpmākie trīs gadi |
||
n+1 |
n+2 |
n+3 |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. Izmaiņas budžeta ieņēmumos: 1.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu
ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi; 1.2. speciālais budžets; 1.3. pašvaldību budžets |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
2. Izmaiņas budžeta izdevumos: 2.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas
pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi; 2.2. speciālais budžets; 2.3. pašvaldību budžets |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
3. Finansiālā ietekme: 3.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas
pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi; 3.2. speciālais budžets; 3.3. pašvaldību budžets |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
4. Prognozējamie kompensējošie pasākumi
papildu izdevumu finansēšanai |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
Nav attiecināms |
5. Detalizēts
ieņēmumu un izdevumu
aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var
pievienot anotācijas pielikumā) |
Nav attiecināms. |
|||
6. Cita informācija |
Nav attiecināms. |
IV. Kāda var būt normatīvā akta ietekme
uz |
|
1. Kādi
normatīvie akti (likumi un Ministru kabineta noteikumi) papildus jāizdod un
vai ir sagatavoti to projekti, to būtība, kā arī ministrija, kura ir
atbildīga par tā sagatavošanu. Par Ministru kabineta noteikumiem (arī tiem,
kuru izdošana ir paredzēta izstrādātajā likumprojektā) norāda to izdošanas
mērķi un galvenos satura punktus, kā arī termiņu, kādā paredzēts šos
noteikumus izstrādāt |
Nav attiecināms. |
2. Cita
informācija |
Nav attiecināms. |
V. Kādām Latvijas starptautiskajām
saistībām |
|
1. Saistības
pret Eiropas Savienību |
Ar likumprojektu tiek ieviestas Direktīvas 2007/44/EK prasības. Direktīvas prasības tiek ieviestas pilnībā daļā par pārapdrošināšanas uzņēmumiem. Saskaņā ar Direktīvas 2007/44/EK 7. pantu minētās direktīvas prasības jāievieš līdz 21.03.2009. |
2. Saistības
pret citām valstīm un starptautiskajām institūcijām un organizācijām |
Nav
attiecināms. |
3.
Saistības, kas izriet no Latvijai saistošajiem divpusējiem un daudzpusējiem
starptautiskajiem līgumiem |
Nav
attiecināms. |
4.
Atbilstības izvērtējums 1.tabula |
|||
Attiecīgo
Eiropas Savienības tiesību aktu veids (piemēram, Eiropas Kopienas dibināšanas
līgums, direktīva, regula, lēmums, vadlīnijas, rekomendācijas), nosaukums,
datums un numurs, kuru prasības tiek pārņemtas vai ieviestas ar normatīvo
aktu |
Direktīva
2007/44/EK. |
||
2.tabula |
|||
Eiropas Savienības tiesību
akts un attiecīgā panta Nr. (uzskaitot katru direktīvas vienību pantu,
daļu, punktu, apakšpunktu) |
Latvijas normatīvā akta
projekta norma, kas pārņem katru šīs tabulas 1.ailē norādīto direktīvas
vienību (uzskaitot visu normatīvā akta projekta vienību Nr.) |
Komentāri |
|
Direktīva 2007/44/EK, 4. panta 2. punkts |
1.
pants, 3. pants |
|
|
Direktīva 2007/44/EK, 4. panta 3. punkts |
2. pants, 3. pants |
Direktīvas 2005/68/EK 19.a panta 4. punkts papildus tiks ieviests ar
Finanšu un kapitāla tirgus komisijas normatīvajiem noteikumiem, nosakot
informāciju, kas jāiesniedz personai, kura vēlas iegūt vai palielināt būtisku
līdzdalību pārapdrošināšanas sabiedrībā. |
|
Direktīva 2007/44/EK, 4. panta 4. punkts |
4. pants |
|
|
5. Saistības
sniegt paziņojumu Eiropas Savienības institūcijām atbilstoši normatīvajiem
aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta
sniegšanas un finanšu noteikumu projektiem |
Nav
attiecināms. |
||
6. Cita
informācija |
Nav
attiecināms. |
||
VI. Kādas konsultācijas notikušas, |
|
1. Ar kurām
pilsoniskās sabiedrības un sociālo partneru organizācijām un citām
iesaistītajām institūcijām konsultācijas ir notikušas |
Latvijas Apdrošinātāju asociācija. |
2. Kāda ir
šo pilsoniskās sabiedrības un sociālo partneru organizāciju un citu
iesaistīto institūciju pozīcija (atbalsta, iestrādāti to iesniegtie priekšlikumi,
mainīts formulējums to interesēs, neatbalsta) |
Atbalsta. Likumprojektā iestrādāti tās
iesniegtie priekšlikumi. |
3. Kāds
konsultāciju veids un sabiedrības informēšanas pasākumi ir izmantoti |
Sabiedrības informēšanas pasākumi notikuši, ievietojot likumprojektu
Finanšu un kapitāla tirgus komisijas mājas lapā www.fktk.lv. |
4.
Konsultācijas ar ekspertiem |
Konsultācijas
nav notikušas. |
5. Cita
informācija |
Nav
attiecināms. |
VII. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde |
|
1. Kā tiks
nodrošināta normatīvā akta izpilde no valsts un pašvaldību puses vai tiek
radītas jaunas valsts institūcijas vai paplašinātas esošo institūciju
funkcijas |
Normatīvā akta izpildei nav nepieciešams radīt jaunas valsts
institūcijas. Normatīvā akta izpildi nodrošinās Finanšu un kapitāla tirgus
komisija. |
2. Kā
sabiedrība tiks informēta par normatīvā akta ieviešanu |
Pēc normatīvā akta pieņemšanas tas tiks publicēts laikrakstā
"Latvijas Vēstnesis", kā arī likuma teksts ar visiem grozījumiem
tiks ievietots Finanšu un kapitāla tirgus komisijas interneta mājas lapā
www.fktk.lv. Tāpat, normatīvais akts tiks iekļauts arī Normatīvo aktu
informācijas sistēmā (NAIS) un bezmaksas normatīvo aktu datu bāzē
www.likumi.lv. |
3. Kā
indivīds var aizstāvēt savas tiesības, ja normatīvais akts viņu ierobežo |
Indivīds varēs aizstāvēt savas tiesības Administratīvā
procesa likumā noteiktajā kārtībā. |
4. Cita
informācija |
Nav
attiecināms. |
Finanšu ministrs |
A. Slakteris |
Finanšu
ministrs |
Valsts
sekretārs |
Juridiskā departamenta direktore |
Par kontroli atbildīgā amatpersona |
Atbildīgā amatpersona |
|
|
|
|
|
A.
Slakteris |
M.
Bičevskis |
E. Strazdiņa |
M. Radeiko |
B. Stucka |
28/10/2008 9:10
1145
B. Stucka
67774865, baiba.stucka@fktk.lv
LATVIJAS REPUBLIKAS MINISTRU KABINETA SĒDE
___________________________________________________________
protokola izraksts
Rīgā |
Nr.78 |
2008.gada 4.novembrī |
58.§
Likumprojekts "Grozījumi Pārapdrošināšanas likumā"
TA-3341
___________________________________________________________
(A.Slakteris, I.Godmanis)
1. Atbalstīt iesniegto
likumprojektu.
Valsts kancelejai
sagatavot likumprojektu iesniegšanai Saeimā.
2. Noteikt, ka
atbildīgais par likumprojekta turpmāko virzību Saeimā ir finanšu ministrs.
Ministru prezidents |
|
I.Godmanis |
|
||
Valsts kancelejas
direktore |
|
G.Veismane |
|
2008-MK-PROT-78-0411-#58.doc
1