Rīgā
24.09.2008. Nr.90/TA-2057
Saeimas Prezidijam
Nosūtām izskatīšanai Ministru kabineta sēdē atbalstīto likumprojektu "Par Latvijas Kultūras akadēmijas Satversmes grozījumiem". Likumprojektu izstrādāja Izglītības un zinātnes ministrija (atbildīgā amatpersona - Bajāre 67047898, kintija.bajare@izm.gov.lv).
Pielikumā: 1. Likumprojekts
uz 1 lp.
2. Grozījumi Latvijas Kultūras akadēmijas
Satversmē uz 5 lp.
3. Likumprojekta anotācija
uz 7 lp.
4. Ministru kabineta 2008.gada 22.septembra sēdes protokola Nr.67 17.§ izraksts uz 1 lp.
Ministru prezidents I.Godmanis
Stafecka 67082931
1.pants. Ar šo likumu tiek apstiprināti Latvijas Kultūras akadēmijas Satversmes sapulces
2006.gada 21.novembrī pieņemtie Latvijas Kultūras akadēmijas Satversmes
grozījumi.
2.pants. Līdz ar likumu
izsludināmi Latvijas Kultūras akadēmijas Satversmes grozījumi.
Izglītības un zinātnes
ministra vietā
labklājības ministre
I.Purne
Pieņemti
Latvijas Kultūras akadēmijas Satversmes sapulcē
2006.gada 21.novembrī
Grozījumi Latvijas Kultūras akadēmijas Satversmē
Izdarīt Latvijas Kultūras
akadēmijas Satversmē (Latvijas Republikas Saeimas un Ministru Kabineta
Ziņotājs, 2005, 8.nr.) šādus grozījumus:
1.
Aizstāt visā tekstā vārdu šķīrējtiesa (attiecīgajā locījumā) ar vārdiem
akadēmiskā šķīrējtiesa (attiecīgajā locījumā).
2.
Aizstāt 1.punktā
vārdu iestāde ar vārdu institūcija.
3. Aizstāt 6.punktā
vārdus publisko tiesību juridiska persona ar vārdiem atvasināta publiska
persona.
4. Aizstāt II nodaļas nosaukumā vārdu
uzņēmumi ar vārdu komercsabiedrības.
5. 14.punktā:
izteikt 14.6.apakšpunktu šādā redakcijā:
14.6. ievēlē akadēmiskā personāla pārstāvjus
Akadēmiskajā šķīrējtiesā un atceļ tās locekļus.;
papildināt 14.7.apakšpunktu pēc vārda
apstiprina ar vārdiem Satversmes sapulces.
6. Izteikt 15.punktu šādā redakcijā:
15. Satversmes sapulci 50 cilvēku sastāvā uz
trīs gadiem ievēlē no akadēmiskā personālā, studējošiem un vispārējā personāla,
tām iedalīto vietu apjomā, proporcionālas pārstāvniecības nodrošināšanai.
Izvirzīt minēto personālā grupu pārstāvju kandidatūras un par viņiem balsot var
tikai attiecīgās grupas personāls. Vēlēšanas notiek aizklāti, ar biļeteniem,
kuros norādīti visi izvirzītie kandidāti. Akadēmiskā personāla īpatsvars
Satversmes sapulcē nedrīkst būt mazāks par 60% (30 delegāti) un studējošo
īpatsvars ne mazāks par 20% (10 delegāti). Satversmes sapulces delegātu var
atsaukt tā personāla pārstāvju grupa, kura viņu ievēlējusi. Studējošo pārstāvi
Satversmes sapulcē atbilstoši savam nolikumam atsauc Akadēmijas Studējošo
pašpārvalde. Satversmes sapulces dalībnieks ir atsaukts, ja par tā atsaukšanu
nobalso ne mazāk kā 75% no personāla, kuram ir tiesības ievēlēt attiecīgo
Satversmes sapulces delegātu. Satversmes sapulci sasauc Rektors vai Senāts ne
retāk kā reizi gadā. Satversmes sapulces sasaukšanas un norises kārtību nosaka
Satversmes sapulces nolikums..
7. Izteikt 18.punktu šādā redakcijā:
18. Akadēmijas Senātā ir 20 senatori, no
kuriem 15 ir akadēmiskā personāla pārstāvji, četri studējošo pārstāvji un
viens vispārējā personāla pārstāvis..
8. Izteikt 19.punktu šādā reda
kcijā:
19. Senatorus, aizklāti balsojot, ievēlē
Akadēmijas Satversmes sapulce uz trim gadiem no Akadēmijas personāla locekļiem.
Vispārējā un akadēmiskā personāla pārstāvjus un studējošos Senātā vēlē tikai
tie Satversmes sapulces dalībnieki, kuri ir attiecīgās kategorijas personāla
locekļi. Senatoru atsauc Satversmes sapulce, ja to rakstveidā ierosina ½ tās
personāla grupas, kas viņu ievēlējusi. Studējošo pārstāvjus Senātā atbilstoši
savam nolikumam ievēlē un atsauc Akadēmijas Studējošo pašpārvalde. Ja senators
pārtrauc darba vai studiju attiecības ar Akadēmiju, tad viņam izbeidzas Senāta
locekļa pilnvaras un tie Satversmes sapulces dalībnieki, kuri ir attiecīgās
kategorijas personāla locekļi, ievēlē jaunu senatoru. Senāta darbību reglamentē
Satversmes sapulces apstiprināts nolikums..
9. Izteikt 24.punktu šādā redakcijā:
24. Akadēmijas Padomnieku konventu,
atbilstoši Augstskolu likumam, dibina pēc Akadēmijas Senāta iniciatīvas vai
izglītības un zinātnes ministra pieprasījuma uz trīs gadiem. Akadēmijas
Padomnieku konventa locekļus ievēlē Akadēmijas Senāts. Padomnieku konventu vada
tā priekšsēdētājs..
10. Svītrot 31.punktu.
11. Papildināt 33.punktu ar teikumu šādā redakcijā:
Rektorāta sanāksmēs ir tiesīgi piedalīties
Akadēmijas Studējošo pašpārvaldes pārstāvji..
12. Izteikt
35., 36. un 37.punktu šādā redakcijā:
35. Akadēmijas
Akadēmiskā šķīrējtiesa izskata akadēmiskā personāla un studējošo iesniegumus
par Akadēmijas Satversmē noteikto akadēmisko tiesību ierobežojumiem, strīdus
starp Akadēmijas amatpersonām, struktūrvienību pārvaldes institūcijām, kas
atrodas pakļautības attiecībās, kā arī citus jautājumus, kas ietilpst tās
kompetencē saskaņā ar Augstskolu likumu.
36. Akadēmiskā
šķīrējtiesa darbojas trīs cilvēku sastāvā, no kuriem divus uz trim gadiem
ievēlē Satversmes sapulce no akadēmiskā personāla vidus. Akadēmiskās
šķīrējtiesas sastāvā nedrīkst būt Akadēmijas administratīvā personāla
pārstāvji. Studējošo pārstāvi no Akadēmijas studējošo vidus Akadēmiskajā
šķīrējtiesā uz trim gadiem ievēlē Akadēmijas Studējošo pašpārvalde.
37. Akadēmiskās
šķīrējtiesas lēmumus, kurus apstiprina Senāts, izpilda administrācija.
Akadēmiskās šķīrējtiesas locekļi par savu darbību atbild Satversmes sapulcei.
Pēc darba devēja iniciatīvas Akadēmiskās šķīrējtiesas locekļus no darba var
atlaist tikai ar Satversmes sapulces piekrišanu. Akadēmisko šķīrējtiesu vai tās
locekli atsauc Satversmes sapulce pēc Senāta vai 2/3 Satversmes sapulces
dalībnieku pieprasījuma vai Akadēmijas Studējošo pašpārvaldes pieprasījuma par
studējošo pārstāvja atsaukšanu. Akadēmiskās šķīrējtiesas lēmumus
administratīvos aktus var pārsūdzēt tiesā Administratīvā procesa likumā
noteiktajā kārtībā. Pārējie akadēmiskās šķīrējtiesas lēmumi, kuri nav
administratīvie akti nav pārsūdzami..
13. Izteikt 39.punktu šādā redakcijā:
39. Revīzijas komisijas trīs locekļus uz trim
gadiem ievēlē Akadēmijas Satversmes sapulce. Revīzijas komisijā nedrīkst būt
administratīvā personāla pārstāvji. Vienu studējošo pārstāvi Revīzijas komisijā
atbilstoši savam nolikumam uz trim gadiem ievēlē un atsauc Akadēmijas studējošo
pašpārvalde..
14. Izteikt 50.punktu šādā redakcijā:
50. Fakultātes darbību
reglamentē Senāta apstiprināts nolikums, kas nosaka fakultātes darbības
principus.
50.1. Akadēmija saskaņā ar Augstskolu likumu,
Valsts pārvaldes iekārtas likumu, šo Satversmi un citiem normatīvajiem aktiem
ar Senāta lēmumu var izveidot iestādi, t.sk. publisku aģentūru vai filiāli, kas
darbojas saskaņā ar Senāta apstiprinātu nolikumu. Akadēmijas koledžu izveido,
kā arī likvidē vai reorganizē normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
50.2. Akadēmija saskaņā ar
Augstskolu likumu, Komerclikumu, šo Satversmi un citiem normatīvajiem aktiem ar
Senāta lēmumu var nodibināt komercsabiedrību, kas darbojas saskaņā ar Senāta
apstiprinātiem un normatīvajos aktos noteiktā kārtībā reģistrētiem statūtiem.
50.3.
Akadēmijas iestādi, t.sk. publisku aģentūru, filiāli vai komercsabiedrību
normatīvajos aktos noteiktā kārtībā reorganizē vai likvidē ar Akadēmijas Senāta
lēmumu..
15. Izteikt 51.1.apakšpunktu šādā redakcijā:
51.1. akadēmiskais personāls Akadēmijā
akadēmiskajos amatos ievēlētie darbinieki.
16. Svītrot 51.2.apakšpunktā vārdus kuram
Akadēmija ir pamatdarba vieta.
17. Svītrot 66.punktā vārdus zinātnē,
mākslā.
18.
Papildināt 69.punktu ar teikumu šādā redakcijā: Profesoru štata vietu skaitu
nosaka Akadēmijas Senāts.
19. Izteikt 78.punktu šādā redakcijā:
78. Tiesības studēt Akadēmijā nosaka
Augstskolu likums. Imatrikulācija notiek saskaņā ar normatīvajos aktos noteiktā
kārtībā apstiprinātiem Uzņemšanas noteikumiem. Ja reflektantu skaits ir lielāks par izsludināto studiju vietu
skaitu, studējošo atlasi veic konkursa kārtībā, atbilstoši iestājpārbaudījumu
rezultātiem..
20. Papildināt 81.punkta otro teikumu pēc
vārdiem viņu studijām ar vārdiem un iespējamo karjeru.
21. 83.punktā:
izteikt
83.2.apakšpunktu šādā redakcijā:
83.2. Studējošo
pašpārvalde Akadēmijas un citās valsts institūcijās pārstāv studējošo intereses
akadēmiskās, materiālās un kultūras dzīves jautājumos. Akadēmijas pienākums ir
atbalstīt un sekmēt studējošo pašpārvaldes darbību. Studējošo pašpārvaldi no
Akadēmijas budžeta finansē Augstskolu likumā noteiktajā apmērā. Šos līdzekļus
studējošo pašpārvalde izmanto savu Augstskolu likumā noteikto funkciju
veikšanai.;
izteikt
83.3.apakšpunktu šādā redakcijā:
83.3. Akadēmijas
Senātā, fakultātes domē un Satversmes sapulcē pārstāvētajiem studējošiem ir
veto tiesības jautājumos, kas saistīti ar studējošo interesēm. Pēc veto
piemērošanas jautājumu izskata saskaņošanas komisija, ko izveido attiecīgā
vadības institūcija ar klātesošo divu trešdaļu balsu vairākumu..
22. Izteikt 84.punktu šādā redakcijā:
84. Akadēmijas īpašumā vai tās valdījumā var
būt zeme, cits nekustamais, kustamais un intelektuālais īpašums, kā arī naudas
līdzekļi Latvijā un ārvalstīs saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
Akadēmijai ir tiesības rīkoties ar savu īpašumu šajā Satversmē norādīto mērķu
sasniegšanai. Akadēmijas īpašums tiek pārvaldīts nošķirti no tai valdījumā
nodotā valsts īpašuma..
23. Aizstāt 87.punktā vārdu uzņēmējdarbību
ar vārdiem saimniecisko darbību.
24. Izteikt
90.punktu šādā redakcijā:
90. Lēmumu par
Akadēmijas reorganizāciju vai likvidāciju pieņem Ministru kabinets pēc
izglītības un zinātnes ministra vai kultūras ministra ierosinājuma. Ministru
kabineta rīkojuma projektam par Akadēmijas reorganizāciju vai likvidāciju
pievienojams Augstākās izglītības padomes atzinums. Ja Ministru kabineta
rīkojuma projektu iesniedz kultūras ministrs, šis projekts ir jāsaskaņo arī ar
izglītības un zinātnes ministru..
Latvijas Kultūras akadēmijas
rektors Prof.
Jānis Siliņš
Izglītības un zinātnes ministra vietā labklājības ministre |
Valsts sekretāra vietā valsts sekretāra vietniece nozares politikas
jautājumos |
Juridiskā dienesta vadītājs |
Par kontroli atbildīgā amatpersona |
Atbildīgā amatpersona |
|
|
|
|
|
I.Purne |
K.Vāgnere |
E.Martinsons |
S.Obodova |
A.Melnis |
21.08.2008
8:53
1114
K.Bajāre
67047898,
kintija.bajare@izm.gov.lv
Par Latvijas Kultūras akadēmijas Satversmes
grozījumiem
anotācija
I. Kādēļ normatīvais akts ir vajadzīgs |
|
1. Atsauce uz
Deklarāciju par Ministru kabineta iecerēto darbību, politikas plānošanas
dokumentu, uzdevumu u.tml. |
Nav attiecināms. |
2. Pašreizējās
situācijas raksturojums |
2006.gada 6.aprīlī stājās spēkā grozījumi
Augstskolu likumā, kuri papildināja Augstskolu likumu ar pārejas noteikumu
19.punktu, kurš paredz augstskolām nodrošināt savu satversmju atbilstību
Augstskolu likumā noteiktajām prasībām. Līdz ar to, ņemot vērā Augstskolu
likuma 10.panta trešajā daļā noteikto, ka valsts dibināto augstskolu
satversmi un grozījumus tajā pieņem attiecīgās augstskolas satversmes sapulce
un pēc izglītības un zinātnes ministra ieteikuma ar likumu apstiprina Saeima,
ir nepieciešams šis likumprojekts. |
3. Normatīvā
akta projekta būtība |
Likumprojekts apstiprina Latvijas Kultūras akadēmijas Satversmes
grozījumus. Saskaņā ar šiem grozījumiem tiek precizēts Latvijas Kultūras
akadēmijas juridiskais statuss un tiek noteikts, ka tā ir atvasināta publiska
persona. Satversmes grozījumos iekļautas prasības par studējošo īpatsvara
izmaiņām Latvijas Kultūras akadēmijas Satversmes sapulcē un Senātā. Satversmes
grozījumi paredz svītrot tiesību normu, kas nosaka, ka rektora lēmumu var
pārsūdzēt Akadēmijas Senātā, tādējādi nodrošinot Augstskolas Satversmes
atbilstību Augstskolu likumā noteiktajām prasībām, kā arī paredz papildināt
Augstskolas Satversmi ar regulējumu, kas nosaka Akadēmijas izveidoto iestāžu
un komercsabiedrību darbības, reorganizācijas vai likvidācijas kārtību.
Satversmes grozījumi ietver arī jaunu jēdzienu ievēlēšanas vieta
iepriekšējā jēdziena pamatdarba vieta vietā, kā arī tajos tiek izdarītas
redakcionālas izmaiņas vārds iestāde tekstā aizstāts ar vārdu
institūcija vārds šķīrējtiesa aizstāts ar vārdiem akadēmiskā
šķīrējtiesa, vārds uzņēmumi aizstāts ar vārdu komercsabiedrības u.c. |
4. Cita informācija |
Citas informācijas nav. |
II. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz |
|
1. Vispārēja
ietekme uz sabiedrības un tautsaimniecības pārmaiņām |
Nav attiecināms. |
2. Ekonomiskā
ietekme: 2.1.
makroekonomiskā vide; 2.2. preču un
pakalpojumu ražošanas apjoms un kvalitāte; 2.3. cenas; 2.4. eksporta un
importa apjoms; 2.5. konkurences
apstākļi; 2.6. jauninājumi un
pētījumi; 2.7. augstāka
resursu izmantošanas efektivitāte |
Nav
attiecināms. |
3. Ietekme uz
uzņēmējdarbības vidi, administratīvajām procedūrām un administratīvo slogu komersantiem,
pašnodarbinātajām personām, zemnieku un zvejnieku saimniecībām |
Nav
attiecināms. |
4. Ietekme uz
administratīvajām procedūrām un administratīvo slogu fiziskām personām |
Nav attiecināms. |
5. Sociālā
ietekme: 5.1. sociālās
situācijas izmaiņas; 5.2. nodarbinātība |
Nav
attiecināms. |
6. Ietekme uz vidi: 6.1. dabas resursu
lietošana; 6.2. ietekme uz
piesārņojošo vielu emisiju vidē; 6.3. darbības
radītie atkritumi; 6.4. ķīmisko vielu
produktu ražošana; 6.5. ietekme uz
īpaši aizsargājamām sugām vai biotopiem; 6.5. ietekme uz
īpaši aizsargājamām teritorijām; 6.6. cita veida piesārņojuma emisija vidē |
Nav attiecināms. |
7. Cita ietekme |
Citas informācijas nav. |
III. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz |
||||
|
(tūkst. latu) |
|||
Rādītāji |
n-tais gads |
Turpmākie trīs gadi |
||
n+1
n+2 n+3 |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. Izmaiņas budžeta
ieņēmumos: 1.1. valsts
pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi
pašu ieņēmumi; 1.2. speciālais
budžets; 1.3. pašvaldību budžets
|
Nav attieci-nāms |
Nav attieci-nāms |
Nav attieci-nāms |
Nav attiecināms |
2. Izmaiņas budžeta
izdevumos: 2.1. valsts
pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu
ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi; 2.2. speciālais
budžets; 2.3. pašvaldību budžets |
Nav attieci-nāms |
Nav attieci-nāms |
Nav attieci-nāms |
Nav attiecināms |
3. Finansiālā
ietekme: 3.1. valsts
pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu
ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi; 3.2. speciālais
budžets; 3.3. pašvaldību budžets |
Nav attieci-nāms |
Nav attieci-nāms |
Nav attieci-nāms |
Nav attiecināms |
4. Prognozējamie
kompensējošie pasākumi papildu izdevumu finansēšanai |
Nav attieci-nāms |
Nav attieci-nāms |
Nav attieci-nāms |
Nav attiecināms |
5. Detalizēts
ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un
izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas pielikumā) |
Nav attiecināms.
|
|||
6. Cita
informācija
|
Citas informācijas nav. |
IV. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz |
|
1. Kādi normatīvie
akti (likumi un Ministru kabineta noteikumi) papildus jāizdod un vai ir
sagatavoti to projekti, to būtība, kā arī ministrija, kura ir atbildīga par tā
sagatavošanu. Par Ministru kabineta noteikumiem (arī tiem, kuru izdošana ir
paredzēta izstrādātajā likumprojektā) - norāda to izdošanas mērķi un galvenos
satura punktus, kā arī termiņu, kādā paredzēts šos noteikumus izstrādāt |
Papildus normatīvie
akti nav jāizdod. |
2. Cita informācija |
Citas
informācijas nav. |
V. Kādām Latvijas starptautiskajām saistībām |
|
1. Saistības pret
Eiropas Savienību |
Nav attiecināms. |
2. Saistības pret
citām valstīm un starptautiskajām institūcijām un organizācijām |
Nav attiecināms. |
3. Saistības, kas
izriet no Latvijai saistošajiem divpusējiem un daudzpusējiem
starptautiskajiem līgumiem |
Nav attiecināms. |
4. Atbilstības
izvērtējums 1.tabula |
||
Attiecīgo Eiropas
Savienības tiesību aktu veids (piemēram, Eiropas Kopienas dibināšanas līgums,
direktīva, regula, lēmums, vadlīnijas, rekomendācijas), nosaukums, datums un
numurs, kuru prasības tiek pārņemtas vai ieviestas ar normatīvo aktu |
Nav attiecināms. |
|
2.tabula |
||
Eiropas Savienības tiesību akts un attiecīgā panta
Nr. (uzskaitot katru direktīvas vienību pantu, daļu, punktu,
apakšpunktu) |
Latvijas normatīvā
akta projekta norma, kas pārņem katru šīs tabulas 1.ailē norādīto direktīvas
vienību (uzskaitot visu normatīvā akta projekta vienību Nr.) |
Komentāri |
Nav attiecināms.
|
Nav attiecināms. |
Nav attiecināms. |
5. Saistības sniegt
paziņojumu Eiropas Savienības institūcijām atbilstoši normatīvajiem aktiem,
kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta
sniegšanas un finanšu noteikumu projektiem |
Nav attiecināms. |
|
6. Cita informācija |
Citas informācijas nav. |
VI. Kādas konsultācijas notikušas, |
|
1. Ar kurām
pilsoniskās sabiedrības un sociālo partneru organizācijām un citām
iesaistītajām institūcijām konsultācijas ir notikušas |
Konsultācijas ir
notikušas ar Latvijas Studentu apvienību. |
2. Kāda ir šo
pilsoniskās sabiedrības un sociālo partneru organizāciju un citu iesaistīto
institūciju pozīcija (atbalsta, iestrādāti to iesniegtie priekšlikumi,
mainīts formulējums to interesēs, neatbalsta) |
Latvijas Studentu
apvienība kopumā atbalsta likumprojektu. |
3. Kāds
konsultāciju veids un sabiedrības informēšanas pasākumi ir izmantoti |
Sabiedrības
informēšanas pasākumi netika veikti. |
4. Konsultācijas ar
ekspertiem |
Konsultācijas ar
ekspertiem netika veiktas. |
5. Cita informācija |
Citas informācijas nav. |
VII. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde |
|
1. Kā tiks
nodrošināta normatīvā akta izpilde no valsts un pašvaldību puses vai tiek
radītas jaunas valsts institūcijas vai paplašinātas esošo institūciju
funkcijas |
Jaunas institūcijas netiek radītas. Rektors atbild par augstskolas darbības atbilstību tās satversmei saskaņā ar Augstskolu likuma 171 . panta 1.punktu. |
2. Kā sabiedrība
tiks informēta par normatīvā akta ieviešanu |
Sabiedrība tiks informēta, publicējot likumu pēc tā pieņemšanas likumā Par likumu un citu Saeimas, Valsts prezidenta un Ministru kabineta pieņemto aktu izsludināšanas, publicēšanas, spēkā stāšanās kārtību un spēkā esamību noteiktajā kārtībā. |
3. Kā indivīds var
aizstāvēt savas tiesības, ja normatīvais akts viņu ierobežo |
Nav attiecināms. |
4. Cita informācija |
Citas informācijas nav. |
Izglītības un zinātnes ministre T.Koķe
Valsts sekretārs |
Juridiskā dienesta vadītājs |
Par kontroli atbildīgā amatpersona |
Atbildīgā amatpersona |
|
|
|
|
M.Gruškevics |
E.Martinsons |
S.Obodova |
G.Rēvalde |
25.06.08 15:35
1013
K.Bajāre
67047898,kintija.bajare@izm.gov.lv
LATVIJAS REPUBLIKAS MINISTRU KABINETA SĒDE
___________________________________________________________
protokola izraksts
Rīgā |
Nr.67 |
2008.gada 22.septembrī |
17.§
Likumprojekts "Par Latvijas Kultūras akadēmijas Satversmes grozījumiem"
TA-2057
___________________________________________________________
(I.Purne, H.Demakova, I.Godmanis)
1. Atbalstīt iesniegto
likumprojektu.
Valsts kancelejai
sagatavot likumprojektu iesniegšanai Saeimā.
2. Noteikt, ka atbildīgā
par likumprojekta turpmāko virzību Saeimā ir izglītības un zinātnes ministre.
Ministru prezidents |
|
I.Godmanis |
|
||
Valsts kancelejas
direktore |
|
G.Veismane |
|
2008-MK-PROT-67-2209-#17.doc
1