Rīgā

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rīgā

 

24.09.2008.                Nr.90/TA-2057

 

Saeimas Prezidijam

 

Nosūtām izskatīšanai Ministru kabineta sēdē atbalstīto likumprojektu "Par Latvijas Kultūras akadēmijas Satversmes grozījumiem". Likumprojektu izstrādāja Izglītības un zinātnes ministrija (atbildīgā amatpersona - Bajāre 67047898, kintija.bajare@izm.gov.lv).

 

Pielikumā: 1. Likumprojekts uz 1 lp.

2. Grozījumi Latvijas Kultūras akadēmijas Satversmē uz 5 lp.

3. Likumprojekta anotācija uz 7 lp.

4. Ministru kabineta 2008.gada 22.septembra sēdes protokola Nr.67  17.§ izraksts uz 1 lp.

 

 

 

Ministru prezidents                                                     I.Godmanis

 

 

 

 

 

 

Stafecka 67082931

 


Likumprojekts

 

Par Latvijas Kultūras akadēmijas Satversmes grozījumiem

 

1.pants. Ar šo likumu tiek apstiprināti Latvijas Kultūras akadēmijas Satversmes sapulces 2006.gada 21.novembrī pieņemtie Latvijas Kultūras akadēmijas Satversmes grozījumi.

 

2.pants. Līdz ar likumu izsludināmi Latvijas Kultūras akadēmijas Satversmes grozījumi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Izglītības un zinātnes ministra vietā –

labklājības ministre

I.Purne


 

Pieņemti

Latvijas Kultūras akadēmijas Satversmes sapulcē

2006.gada 21.novembrī

 

Grozījumi Latvijas Kultūras akadēmijas Satversmē

 

Izdarīt Latvijas Kultūras akadēmijas Satversmē (Latvijas Republikas Saeimas un Ministru Kabineta Ziņotājs, 2005, 8.nr.) šādus grozījumus:

 

          1. Aizstāt visā tekstā vārdu „šķīrējtiesa” (attiecīgajā locījumā) ar vārdiem „akadēmiskā šķīrējtiesa” (attiecīgajā locījumā).

 

2.     Aizstāt 1.punktā vārdu „iestāde” ar vārdu „institūcija”.

 

3. Aizstāt 6.punktā vārdus „publisko tiesību juridiska persona” ar vārdiem „atvasināta publiska persona”.

 

4. Aizstāt II nodaļas nosaukumā vārdu „uzņēmumi” ar vārdu „komercsabiedrības”.

 

5. 14.punktā:

izteikt 14.6.apakšpunktu šādā redakcijā:

„14.6. ievēlē akadēmiskā personāla pārstāvjus Akadēmiskajā šķīrējtiesā un atceļ tās locekļus.”;

papildināt 14.7.apakšpunktu pēc vārda „apstiprina” ar vārdiem „Satversmes sapulces”.

 

6.     Izteikt 15.punktu šādā redakcijā:

„15. Satversmes sapulci 50 cilvēku sastāvā uz trīs gadiem ievēlē no akadēmiskā personālā, studējošiem un vispārējā personāla, tām iedalīto vietu apjomā, proporcionālas pārstāvniecības nodrošināšanai. Izvirzīt minēto personālā grupu pārstāvju kandidatūras un par viņiem balsot var tikai attiecīgās grupas personāls. Vēlēšanas notiek aizklāti, ar biļeteniem, kuros norādīti visi izvirzītie kandidāti. Akadēmiskā personāla īpatsvars Satversmes sapulcē nedrīkst būt mazāks par 60% (30 delegāti) un studējošo īpatsvars – ne mazāks par 20% (10 delegāti). Satversmes sapulces delegātu var atsaukt tā personāla pārstāvju grupa, kura viņu ievēlējusi. Studējošo pārstāvi Satversmes sapulcē atbilstoši savam nolikumam atsauc Akadēmijas Studējošo pašpārvalde. Satversmes sapulces dalībnieks ir atsaukts, ja par tā atsaukšanu nobalso ne mazāk kā 75% no personāla, kuram ir tiesības ievēlēt attiecīgo Satversmes sapulces delegātu. Satversmes sapulci sasauc Rektors vai Senāts ne retāk kā reizi gadā. Satversmes sapulces sasaukšanas un norises kārtību nosaka Satversmes sapulces nolikums.”.

 

7. Izteikt 18.punktu šādā redakcijā:

„18. Akadēmijas Senātā ir 20 senatori, no kuriem 15 ir akadēmiskā personāla pārstāvji, četri — studējošo pārstāvji un viens vispārējā personāla pārstāvis.”.

 

8. Izteikt 19.punktu šādā reda kcijā:

„19. Senatorus, aizklāti balsojot, ievēlē Akadēmijas Satversmes sapulce uz trim gadiem no Akadēmijas personāla locekļiem. Vispārējā un akadēmiskā personāla pārstāvjus un studējošos Senātā vēlē tikai tie Satversmes sapulces dalībnieki, kuri ir attiecīgās kategorijas personāla locekļi. Senatoru atsauc Satversmes sapulce, ja to rakstveidā ierosina ½ tās personāla grupas, kas viņu ievēlējusi. Studējošo pārstāvjus Senātā atbilstoši savam nolikumam ievēlē un atsauc Akadēmijas Studējošo pašpārvalde. Ja senators pārtrauc darba vai studiju attiecības ar Akadēmiju, tad viņam izbeidzas Senāta locekļa pilnvaras un tie Satversmes sapulces dalībnieki, kuri ir attiecīgās kategorijas personāla locekļi, ievēlē jaunu senatoru. Senāta darbību reglamentē Satversmes sapulces apstiprināts nolikums.”.

 

9.     Izteikt 24.punktu šādā redakcijā:

„24. Akadēmijas Padomnieku konventu, atbilstoši Augstskolu likumam, dibina pēc Akadēmijas Senāta iniciatīvas vai izglītības un zinātnes ministra pieprasījuma uz trīs gadiem. Akadēmijas Padomnieku konventa locekļus ievēlē Akadēmijas Senāts. Padomnieku konventu vada tā priekšsēdētājs.”.

 

10.  Svītrot 31.punktu.

 

11.  Papildināt 33.punktu ar teikumu šādā redakcijā:

„Rektorāta sanāksmēs ir tiesīgi piedalīties Akadēmijas Studējošo pašpārvaldes pārstāvji.”.

 

12.  Izteikt 35., 36. un 37.punktu šādā redakcijā:

„35. Akadēmijas Akadēmiskā šķīrējtiesa izskata akadēmiskā personāla un studējošo iesniegumus par Akadēmijas Satversmē noteikto akadēmisko tiesību ierobežojumiem, strīdus starp Akadēmijas amatpersonām, struktūrvienību pārvaldes institūcijām, kas atrodas pakļautības attiecībās, kā arī citus jautājumus, kas ietilpst tās kompetencē saskaņā ar Augstskolu likumu.

 

36. Akadēmiskā šķīrējtiesa darbojas trīs cilvēku sastāvā, no kuriem divus uz trim gadiem ievēlē Satversmes sapulce no akadēmiskā personāla vidus. Akadēmiskās šķīrējtiesas sastāvā nedrīkst būt Akadēmijas administratīvā personāla pārstāvji. Studējošo pārstāvi no Akadēmijas studējošo vidus Akadēmiskajā šķīrējtiesā uz trim gadiem ievēlē Akadēmijas Studējošo pašpārvalde.

 

37. Akadēmiskās šķīrējtiesas lēmumus, kurus apstiprina Senāts, izpilda administrācija. Akadēmiskās šķīrējtiesas locekļi par savu darbību atbild Satversmes sapulcei. Pēc darba devēja ini­ciatīvas Akadēmiskās šķīrējtiesas locekļus no darba var atlaist tikai ar Satversmes sapulces piekrišanu. Akadēmisko šķīrējtiesu vai tās locekli atsauc Satversmes sapulce pēc Senāta vai 2/3 Satversmes sapulces dalībnieku pieprasījuma vai Akadēmijas Studējošo pašpārvaldes pieprasījuma par studējošo pārstāvja atsaukšanu. Akadēmiskās šķīrējtiesas lēmumus – administratīvos aktus – var pārsūdzēt tiesā Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā. Pārējie akadēmiskās šķīrējtiesas lēmumi, kuri nav administratīvie akti nav pārsūdzami.”.

 

13.  Izteikt 39.punktu šādā redakcijā:

„39. Revīzijas komisijas trīs locekļus uz trim gadiem ievēlē Akadēmijas Satversmes sapulce. Revīzijas komisijā nedrīkst būt administratīvā personāla pārstāvji. Vienu studējošo pārstāvi Revīzijas komisijā atbilstoši savam nolikumam uz trim gadiem ievēlē un atsauc Akadēmijas studējošo pašpārvalde.”.

 

14. Izteikt 50.punktu šādā redakcijā:

„50. Fakultātes darbību reglamentē Senāta apstiprināts nolikums, kas nosaka fakultātes darbības principus.

50.1. Akadēmija saskaņā ar Augstskolu likumu, Valsts pārvaldes iekārtas likumu, šo Satversmi un citiem normatīvajiem aktiem ar Senāta lēmumu var izveidot iestādi, t.sk. publisku aģentūru vai filiāli, kas darbojas saskaņā ar Senāta apstiprinātu nolikumu. Akadēmijas koledžu izveido, kā arī likvidē vai reorganizē normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

      

            50.2. Akadēmija saskaņā ar Augstskolu likumu, Komerclikumu, šo Satversmi un citiem normatīvajiem aktiem ar Senāta lēmumu var nodibināt komercsabiedrību, kas darbojas saskaņā ar Senāta apstiprinātiem un normatīvajos aktos noteiktā kārtībā reģistrētiem statūtiem.

           

            50.3. Akadēmijas iestādi, t.sk. publisku aģentūru, filiāli vai komercsabiedrību normatīvajos aktos noteiktā kārtībā reorganizē vai likvidē ar Akadēmijas Senāta lēmumu.”.

 

15. Izteikt 51.1.apakšpunktu šādā redakcijā:

„51.1. akadēmiskais personāls – Akadēmijā akadēmiskajos amatos ievēlētie darbinieki.”

 

16. Svītrot 51.2.apakšpunktā vārdus „kuram Akadēmija ir pamatdarba vieta”.

 

17. Svītrot 66.punktā vārdus „zinātnē, mākslā”.

 

 18. Papildināt 69.punktu ar teikumu šādā redakcijā: „Profesoru štata vietu skaitu nosaka Akadēmijas Senāts.”

 

19. Izteikt 78.punktu šādā redakcijā:

„78. Tiesības studēt Akadēmijā nosaka Augstskolu likums. Imatrikulācija notiek saskaņā ar normatīvajos aktos noteiktā kārtībā apstiprinātiem Uzņemšanas noteikumiem. Ja reflektantu skaits ir lielāks par izsludināto studiju vietu skaitu, studējošo atlasi veic konkursa kārtībā, atbilstoši iestājpārbaudījumu rezultātiem.”.

 

20. Papildināt 81.punkta otro teikumu pēc vārdiem „viņu studijām” ar vārdiem „un iespējamo karjeru”.

 

21. 83.punktā:

izteikt 83.2.apakšpunktu šādā redakcijā:

„83.2. Studējošo pašpārvalde Akadēmijas un citās valsts institūcijās pārstāv studējošo intereses akadēmiskās, materiālās un kultūras dzīves jautājumos. Akadēmijas pienākums ir atbalstīt un sekmēt studējošo pašpārvaldes darbību. Studējošo pašpārvaldi no Akadēmijas budžeta finansē Augstskolu likumā noteiktajā apmērā. Šos līdzekļus studējošo pašpārvalde izmanto savu Augstskolu likumā noteikto funkciju veikšanai.”;

izteikt 83.3.apakšpunktu šādā redakcijā:

„83.3. Akadēmijas Senātā, fakultātes domē un Satversmes sapulcē pārstāvētajiem studējošiem ir veto tiesības jautājumos, kas saistīti ar studējošo interesēm. Pēc veto piemērošanas jautājumu izskata saskaņošanas komisija, ko izveido attiecīgā vadības institūcija ar klātesošo divu trešdaļu balsu vairākumu.”.

22. Izteikt 84.punktu šādā redakcijā:

„84. Akadēmijas īpašumā vai tās valdījumā var būt zeme, cits nekustamais, kustamais un intelektuālais īpašums, kā arī naudas līdzekļi Latvijā un ārvalstīs saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem. Akadēmijai ir tiesības rīkoties ar savu īpašumu šajā Satversmē norādīto mērķu sasniegšanai. Akadēmijas īpašums tiek pārvaldīts nošķirti no tai valdījumā nodotā valsts īpašuma.”.

 

23. Aizstāt 87.punktā vārdu „uzņēmējdarbību” ar vārdiem „saimniecisko darbību”.

 

24. Izteikt 90.punktu šādā redakcijā:

„90. Lēmumu par Akadēmijas reorganizāciju vai likvidāciju pieņem Ministru kabinets pēc izglītības un zinātnes ministra vai kultūras ministra ierosinājuma. Ministru kabineta rīkojuma projektam par Akadēmijas reorganizāciju vai likvidāciju pievienojams Augstākās izglītības padomes atzinums. Ja Ministru kabineta rīkojuma projektu iesniedz kultūras ministrs, šis projekts ir jāsaskaņo arī ar izglītības un zinātnes ministru.”.

 

 

Latvijas Kultūras akadēmijas

rektors                                                                       Prof. Jānis Siliņš

 

 

 

 

Izglītības un zinātnes ministra vietā –

labklājības ministre

Valsts sekretāra vietā –

valsts sekretāra vietniece nozares politikas jautājumos

Juridiskā dienesta vadītājs

Par kontroli atbildīgā amatpersona

Atbildīgā amatpersona

 

 

 

 

 

 

I.Purne

K.Vāgnere

E.Martinsons

S.Obodova

A.Melnis

 

        21.08.2008 8:53

        1114

        K.Bajāre

        67047898, kintija.bajare@izm.gov.lv


Likumprojekta

„Par Latvijas Kultūras akadēmijas Satversmes grozījumiem”

anotācija

 

I. Kādēļ normatīvais akts ir vajadzīgs

1. Atsauce uz Deklarāciju par Ministru kabineta iecerēto darbību, politikas plānošanas dokumentu, uzdevumu u.tml.

Nav attiecināms.

2. Pašreizējās situācijas raksturojums

 

 

 

 

2006.gada 6.aprīlī stājās spēkā grozījumi Augstskolu likumā, kuri papildināja Augstskolu likumu ar pārejas noteikumu 19.punktu, kurš paredz augstskolām nodrošināt savu satversmju atbilstību Augstskolu likumā noteiktajām prasībām. Līdz ar to, ņemot vērā Augstskolu likuma 10.panta trešajā daļā noteikto, ka valsts dibināto augstskolu satversmi un grozījumus tajā pieņem attiecīgās augstskolas satversmes sapulce un pēc izglītības un zinātnes ministra ieteikuma ar likumu apstiprina Saeima, ir nepieciešams šis likumprojekts.

3.  Normatīvā akta projekta būtība

 

 

Likumprojekts apstiprina Latvijas Kultūras akadēmijas Satversmes grozījumus. Saskaņā ar šiem grozījumiem tiek precizēts Latvijas Kultūras akadēmijas juridiskais statuss un tiek noteikts, ka tā ir atvasināta publiska persona. Satversmes grozījumos iekļautas prasības par studējošo īpatsvara izmaiņām Latvijas Kultūras akadēmijas Satversmes sapulcē un Senātā. Satversmes grozījumi paredz svītrot tiesību normu, kas nosaka, ka rektora lēmumu var pārsūdzēt Akadēmijas Senātā, tādējādi nodrošinot Augstskolas Satversmes atbilstību Augstskolu likumā noteiktajām prasībām, kā arī paredz papildināt Augstskolas Satversmi ar regulējumu, kas nosaka Akadēmijas izveidoto iestāžu un komercsabiedrību darbības, reorganizācijas vai likvidācijas kārtību. Satversmes grozījumi ietver arī jaunu jēdzienu „ievēlēšanas vieta” iepriekšējā jēdziena „pamatdarba vieta” vietā, kā arī tajos tiek izdarītas redakcionālas izmaiņas – vārds “iestāde” tekstā aizstāts ar vārdu “institūcija” vārds “šķīrējtiesa” aizstāts ar vārdiem “akadēmiskā šķīrējtiesa”, vārds „uzņēmumi” aizstāts ar vārdu „komercsabiedrības” u.c.

4. Cita informācija

 Citas informācijas nav.

 

II. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz
sabiedrības un tautsaimniecīb as attīstību

1. Vispārēja ietekme uz sabiedrības un tautsaimniecības pārmaiņām

Nav attiecināms.

2. Ekonomiskā ietekme:

2.1. makroekonomiskā vide;

2.2. preču un pakalpojumu ražošanas apjoms un kvalitāte;

2.3. cenas;

2.4. eksporta un importa apjoms;

2.5. konkurences apstākļi;

2.6. jauninājumi un pētījumi;

2.7. augstāka resursu izmantošanas efektivitāte

 Nav attiecināms.

3. Ietekme uz uzņēmējdarbības vidi, administratīvajām procedūrām un administratīvo slogu komersantiem, pašnodarbinātajām personām, zemnieku un zvejnieku saimniecībām

 

 Nav attiecināms.

4. Ietekme uz administratīvajām procedūrām un administratīvo slogu fiziskām personām

Nav attiecināms.

5. Sociālā ietekme: 

5.1. sociālās situācijas izmaiņas;

5.2. nodarbinātība

 

 Nav attiecināms.

6. Ietekme uz vidi:

6.1. dabas resursu lietošana;

6.2. ietekme uz piesārņojošo vielu emisiju vidē;

6.3. darbības radītie atkritumi;

6.4. ķīmisko vielu produktu ražošana;

6.5. ietekme uz īpaši aizsargājamām sugām vai biotopiem;

6.5. ietekme uz īpaši aizsargājamām teritorijām;

6.6. cita veida piesārņojuma emisija vidē

 

 Nav attiecināms.

7. Cita ietekme

 Citas informācijas nav.

 

III. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz
valsts budžetu un pašvaldību budžetiem

 

(tūkst. latu)

Rādītāji

n-tais gads

Turpmākie trīs gadi

n+1      n+2               n+3

1

2

3

4

5

1. Izmaiņas budžeta ieņēmumos:

1.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi;

1.2. speciālais budžets;

1.3. pašvaldību budžets

 

 

 

 

 

 

 

Nav attieci-nāms

 Nav attieci-nāms

 Nav attieci-nāms

Nav attiecināms

2. Izmaiņas budžeta izdevumos:

2.1. valsts pamatbudžets,

tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi;

2.2. speciālais budžets;

2.3. pašvaldību budžets

 Nav attieci-nāms

 Nav attieci-nāms

 Nav attieci-nāms

 Nav attiecināms

3. Finansiālā ietekme:

3.1. valsts pamatbudžets,

tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi;

3.2. speciālais budžets;

3.3. pašvaldību budžets 

 Nav attieci-nāms

 Nav attieci-nāms

 Nav attieci-nāms

 Nav attiecināms

 

4. Prognozējamie kompensējošie pasākumi papildu izdevumu finansēšanai 

 Nav attieci-nāms

 Nav attieci-nāms

  Nav attieci-nāms

 Nav attiecināms

5. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas pielikumā)

 

 

 

 Nav attiecināms.

 

 

 

6. Cita informācija 

 

 Citas informācijas nav.

 

IV. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz
spēkā esošo tiesību normu sistēmu

1. Kādi normatīvie akti (likumi un Ministru kabineta noteikumi) papildus jāizdod un vai ir sagatavoti to projekti, to būtība, kā arī ministrija, kura ir atbildīga par tā sagatavošanu. Par Ministru kabineta noteikumiem (arī tiem, kuru izdošana ir paredzēta izstrādātajā likumprojektā) - norāda to izdošanas mērķi un galvenos satura punktus, kā arī termiņu, kādā paredzēts šos noteikumus izstrādāt 

Papildus normatīvie akti nav jāizdod.

2. Cita informācija

 

 Citas informācijas nav.

 

V. Kādām Latvijas starptautiskajām saistībām
atbilst normatīvais akts

1. Saistības pret Eiropas Savienību

 Nav attiecināms.

2. Saistības pret citām valstīm un starptautiskajām institūcijām un organizācijām

 Nav attiecināms.

3. Saistības, kas izriet no Latvijai saistošajiem divpusējiem un daudzpusējiem starptautiskajiem līgumiem 

 Nav attiecināms.

 

4. Atbilstības izvērtējums

1.tabula

Attiecīgo Eiropas Savienības tiesību aktu veids (piemēram, Eiropas Kopienas dibināšanas līgums, direktīva, regula, lēmums, vadlīnijas, rekomendācijas), nosaukums, datums un numurs, kuru prasības tiek pārņemtas vai ieviestas ar normatīvo aktu

 Nav attiecināms.

 

2.tabula

Eiropas Savienības tiesību akts un attiecīgā panta Nr. (uzskaitot katru direktīvas vienību – pantu, daļu, punktu, apakšpunktu)

Latvijas normatīvā akta projekta norma, kas pārņem katru šīs tabulas 1.ailē norādīto direktīvas vienību (uzskaitot visu normatīvā akta projekta vienību Nr.)

 

Komentāri

Nav attiecināms.

 

Nav attiecināms.

 Nav attiecināms.

5. Saistības sniegt paziņojumu Eiropas Savienības institūcijām atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta sniegšanas un finanšu noteikumu projektiem

Nav attiecināms.

6. Cita informācija

 Citas informācijas nav.

 

VI. Kādas konsultācijas notikušas,
sagatavojot normatīvā akta projektu

1. Ar kurām pilsoniskās sabiedrības un sociālo partneru organizācijām un citām iesaistītajām institūcijām konsultācijas ir notikušas

Konsultācijas ir notikušas ar Latvijas Studentu apvienību.

2. Kāda ir šo pilsoniskās sabiedrības un sociālo partneru organizāciju un citu iesaistīto institūciju pozīcija (atbalsta, iestrādāti to iesniegtie priekšlikumi, mainīts formulējums to interesēs, neatbalsta)

Latvijas Studentu apvienība kopumā atbalsta likumprojektu.

3. Kāds konsultāciju veids un sabiedrības informēšanas pasākumi ir izmantoti

Sabiedrības informēšanas pasākumi netika veikti.

4. Konsultācijas ar ekspertiem

Konsultācijas ar ekspertiem netika veiktas.

5. Cita informācija

 Citas informācijas nav.

 

VII. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde

1. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde no valsts un pašvaldību puses – vai tiek radītas jaunas valsts institūcijas vai paplašinātas esošo institūciju funkcijas

Jaunas institūcijas netiek radītas. Rektors atbild par augstskolas darbības atbilstību tās satversmei saskaņā ar Augstskolu likuma 171 . panta 1.punktu.

2. Kā sabiedrība tiks informēta par normatīvā akta ieviešanu

Sabiedrība tiks informēta, publicējot likumu pēc tā pieņemšanas likumā “Par likumu un citu Saeimas, Valsts prezidenta un Ministru kabineta pieņemto aktu izsludināšanas, publicēšanas, spēkā stāšanās kārtību un spēkā esamību” noteiktajā kārtībā.

3. Kā indivīds var aizstāvēt savas tiesības, ja normatīvais akts viņu ierobežo

 Nav attiecināms.

4. Cita informācija

 Citas informācijas nav.

 

 

Izglītības un zinātnes ministre                                                    T.Koķe

 

 

 

 

 

Valsts sekretārs

Juridiskā dienesta vadītājs

Par kontroli atbildīgā amatpersona

Atbildīgā amatpersona

 

 

 

 

 

M.Gruškevics

E.Martinsons

S.Obodova

G.Rēvalde

 

 

 

 

25.06.08 15:35

1013

K.Bajāre

67047898,kintija.bajare@izm.gov.lv

 

 


 

 

 

 

LATVIJAS REPUBLIKAS MINISTRU KABINETA SĒDE

___________________________________________________________

protokola izraksts

 

 

Rīgā

Nr.67

2008.gada 22.septembrī

 

 

17.§

 

Likumprojekts "Par Latvijas Kultūras akadēmijas Satversmes grozījumiem"

     TA-2057

___________________________________________________________

(I.Purne, H.Demakova, I.Godmanis)

 

     1. Atbalstīt iesniegto likumprojektu.

     Valsts kancelejai sagatavot likumprojektu iesniegšanai Saeimā.

     2. Noteikt, ka atbildīgā par likumprojekta turpmāko virzību Saeimā ir izglītības un zinātnes ministre.

     

 

 

Ministru prezidents

  

I.Godmanis

 

Valsts kancelejas direktore

  

G.Veismane

 

 

 

2008-MK-PROT-67-2209-#17.doc

1