29.01.09. 9/7 -
Saeimas Prezidijam
Augsti godātie Saeimas Prezidija locekļi!
Valsts pārvaldes un pašvaldības komisija iesniedz izskatīšanai Saeimā 2.lasījumā likumprojektu Grozījumi Informācijas atklātības likumā (855/Lp9).
Pielikumā: likumprojekts un priekšlikumu apkopojums.
Cieņā
Komisijas priekšsēdētājs Oskars Spurdziņš
Valsts pārvaldes
un pašvaldības komisija
Likumprojekts 2.lasījumam
Grozījumi Informācijas atklātības likumā (reģ.nr.855/Lp9)
Likuma pantu spēkā esošā redakcija |
Pirmā lasījuma redakcija (dok.nr.2891) |
Nr. |
Priekšlikumi otrajam lasījumam (33) |
Komisijas atzinums |
Komisijas atbalstītā otrā lasījuma redakcija |
||
|
Izdarīt Informācijas atklātības likumā (Latvijas Republikas Saeimas un
Ministru Kabineta Ziņotājs, 1998, 24.nr.; 2003, 12.nr.; 2004, 2., 6.nr.;
2006, 2., 21.nr.) šādus grozījumus: |
|
|
|
Izdarīt Informācijas atklātības likumā
(Latvijas Republikas Saeimas un Ministru Kabineta Ziņotājs, 1998, 24.nr.;
2003, 12.nr.; 2004, 2., 6.nr.; 2006, 2., 21.nr.) šādus grozījumus: |
||
10.pants. Pienākums sniegt
informāciju (1) Iestāde informāciju sniedz pēc savas iniciatīvas vai pēc
privātpersonas pieprasījuma. (2) Ievērojot labas pārvaldības principu, iestāde pēc savas iniciatīvas
nodrošina piekļuvi noteikta veida vispārpieejamai informācijai. (3) Vispārpieejamo informāciju sniedz arī pēc privātpersonas
pieprasījuma. Šādu informāciju sniedz jebkuram, kas to vēlas saņemt,
ievērojot personu vienlīdzību informācijas iegūšanā. Pieprasītājam nav īpaši
jāpamato sava interese par vispārpieejamu informāciju, un to viņam nevar
liegt tāpēc, ka šī informācija neattiecas uz pieprasītāju. (4) Ja pieprasītās informācijas kopums ietver arī ierobežotas pieejamības
informāciju, iestāde izsniedz tikai to informācijas daļu, kas ir
vispārpieejama. To informācijas daļu, kas ietver ierobežotas pieejamības
informāciju, izsniedz, ievērojot šajā likumā noteikto īpašo kārtību. (5) Iestāde var vienoties ar informācijas pieprasītāju par pastāvīgu
sadarbību tās rīcībā esošās informācijas nodošanā atkalizmantošanai. (6) Kārtību, kādā iestādes ievieto informāciju internetā, nosaka Ministru
kabinets. |
|
1. 2. 3. |
Deputāts K.Šadurskis Papildināt likumprojektu ar jaunu pantu šādā redakcijā: Papildināt Likuma 10. pantu ar jaunu daļu šādā redakcijā: "Iestāde
nodrošina, ka tās izvietotā informācija internetā atbilst īstenībai un uz to
var tiesiski paļauties. Deputāts K.Šadurskis Papildināt likumprojektu ar jaunu pantu šādā redakcijā: Papildināt Likuma 10. pantu ar jaunu daļu šādā redakcijā: Iestāde informāciju par valsts
amatpersonu amata aprakstiem, darba līgumiem un atalgojumu, tajā skaitā
prēmijām un piemaksām, nekavējoties publicē internetā." Deputāts K.Šadurskis Papildināt likumprojektu ar jaunu pantu šādā redakcijā: Papildināt Likuma 10. pantu ar jaunu daļu šādā redakcijā: Ministru kabineta un Ministru kabineta komiteju sēdes fiksē fonogrammā,
pēc kuras sagatavo stenogrammu. Ministru kabineta un Ministru kabineta
komiteju sēžu atklāto daļu fonogrammas un stenogrammas publicē internetā.
Ministru kabineta un Ministru kabineta komiteju sēžu atklāto daļu
audiovizuālā tiešraidē pārraida internetā. |
Neatbalstīts Neatbalstīts Neatbalstīts |
|
||
11.pants. Informācijas
pieprasījuma forma un reģistrēšanas kārtība (1) Informāciju var pieprasīt rakstveidā vai mutvārdos. (2) Visi informācijas rakstveida pieprasījumi ir reģistrējami. Iestāde
var noteikt kārtību, kādā reģistrējami arī mutvārdos izteiktie pieprasījumi
un izsniegtās informācijas saturs. (3) Informācijas rakstveida pieprasījumā norāda pieprasītāja
vārdu, uzvārdu vai nosaukumu (firmu), dzīvesvietu, uzturēšanās vietu
Latvijā vai juridisko adresi, un to paraksta informācijas pieprasītājs.
Informācijas pieprasījums formulējams iespējami precīzi. (4) Ierobežotas pieejamības informāciju pieprasa rakstveidā. Pieprasot
ierobežotas pieejamības informāciju, persona pamato savu pieprasījumu un
norāda mērķi, kādam tā tiks izmantota. Ja ierobežotas pieejamības informācija
tiek izsniegta, tās saņēmējs uzņemas saistības šo informāciju izmantot tikai
tiem mērķiem, kuriem tā pieprasīta. (5) Iestāde var atteikties izpildīt pieprasījumu, ja tas nav noformēts
atbilstoši šā panta trešās un ceturtās daļas noteikumiem vai nav sniegts
apraksts, pēc kura šīs ziņas iespējams identificēt. (6) Iestādes sarakste ar informācijas pieprasītāju un ziņas par šo
personu uzskatāmas par ierobežotas pieejamības informāciju. |
|
4. 5. 6. 7. |
Juridiskais birojs Izteikt 11.panta pirmo daļu šādā redakcijā: (1) Informāciju var pieprasīt rakstveidā, mutvārdos vai elektroniskā
veidā. Juridiskais birojs Izteikt 11.panta otrās daļas otro teikumu šādā redakcijā: Iestāde var noteikt kārtību, kādā reģistrējami informācijas
pieprasījumi, kas izteikti mutvārdos, un tādi pieprasījumi, kas iesniegti
elektroniskā veidā un normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā nav parakstīti ar
elektronisko parakstu. Juridiskais birojs Aizstāt 11.panta trešajā daļā vārdus informācijas rakstveida
pieprasījumā ar vārdiem Informācijas pieprasījumā, kas izteikts rakstveidā
vai elektroniskā veidā. Deputāts K.Šadurskis Papildināt likumprojektu ar jaunu pantu šādā redakcijā: Aizstāt Likuma 11. panta trešajā daļā vārdus dzīvesvietu, uzturēšanās vietu
Latvijā vai juridisko adresi ar vārdiem adresi, kur nosūtāma informācija. |
Atbalstīts, mainīt turpmāko pantu numerāciju Atbalstīts Atbalstīts Atbalstīts |
1.
11.pantā: izteikt pirmo daļu šādā redakcijā: (1) Informāciju var pieprasīt rakstveidā, mutvārdos vai elektroniskā
veidā.; izteikt otrās daļas otro teikumu šādā redakcijā: Iestāde var noteikt kārtību, kādā reģistrējami informācijas
pieprasījumi, kas izteikti mutvārdos, un tādi pieprasījumi, kas iesniegti
elektroniskā veidā un normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā nav parakstīti ar
elektronisko parakstu.; aizstāt trešajā daļā vārdus Informācijas rakstveida pieprasījumā ar
vārdiem Informācijas pieprasījumā, kas izteikts rakstveidā vai elektroniskā
veidā un vārdus dzīvesvietu, uzturēšanās vietu Latvijā
vai juridisko adresi - ar vārdiem adresi, kur nosūtāma informācija. |
||
12.pants. Pieprasītās
informācijas atteikšana un kārtība, kādā sniedzama izziņa par pieprasīto informāciju (1) Ja iestāde atsaka sniegt rakstveidā pieprasīto informāciju, tā savā
rakstveida atteikumā norāda, uz kāda pamata pieprasījums pilnīgi vai daļēji
atteikts, kur un kādā termiņā šo atteikumu var pārsūdzēt. (2) Ja pieprasītās informācijas nav iestādes rīcībā, iestāde sniedz
izziņu par informācijas atrašanās vietu un, ja tas iestādei ir zināms,
norāda, kādā kārtībā informācija ir pieejama. (3) Ja informācija ir publicēta laikrakstā Latvijas Vēstnesis, iestāde,
izvērtējusi, vai šis laikraksts ir pieejams pieprasītājam, var atteikties
izsniegt pieprasīto informāciju, norādot, kad un kurā vietā informācija
publicēta laikrakstā Latvijas Vēstnesis. (4) Šā likuma 11.2 panta ceturtajā daļā minētajā gadījumā iestāde noformē
atteikumu sniegt informāciju, ja pēc tās paziņojuma par
iespējamo informācijas izsniegšanas veidu saņemšanas informācijas
pieprasītājs rakstveidā informē iestādi, ka nepiekrīt tās piedāvātajam
informācijas izsniegšanas veidam. |
|
8. 9. 10. |
Juridiskais birojs Aizstāt 12.panta pirmajā daļā vārdu pārsūdzēt ar vārdiem apstrīdēt vai
pārsūdzēt. Valsts pārvaldes un
pašvaldības komisija Izteikt 12.panta trešo daļu šādā redakcijā: (3) Ja informācija, kas pieprasīta
iestādei, ir pieejama internetā bez maksas, iestāde var atteikties izsniegt
pieprasīto informāciju, norādot tās mājaslapas adresi, kur attiecīgā
informācija ir pieejama, izņemot gadījumu, kad pieprasītājs ir norādījis, ka
viņa tiesiskā statusa, veselības stāvokļa vai citu pamatotu apstākļu dēļ nav
iespējas iegūt informāciju internetā. Ja iestādei pieprasīts likuma vai
Ministru kabineta noteikumu teksts, iestāde var atteikties to izsniegt,
norādot laikrakstu vai mājaslapu internetā, kur attiecīgais normatīvais akts
ir pieejams. Juridiskais birojs Aizstāt 12.panta ceturtajā daļā vārdus sniegt informāciju ar vārdiem
izpildīt informācijas pieprasījumu vai atsevišķu tā nosacījumu. |
Atbalstīts Atbalstīts Atbalstīts |
2.
12.pantā: aizstāt pirmajā daļā vārdu pārsūdzēt ar vārdiem apstrīdēt vai
pārsūdzēt; izteikt trešo daļu šādā redakcijā: (3) Ja informācija, kas pieprasīta iestādei, ir pieejama internetā
bez maksas, iestāde var atteikties izsniegt pieprasīto informāciju, norādot tās
mājaslapas adresi, kur attiecīgā informācija ir pieejama, izņemot gadījumu, kad
pieprasītājs ir norādījis, ka viņa tiesiskā statusa, veselības stāvokļa vai
citu pamatotu apstākļu dēļ nav iespējas iegūt informāciju internetā. Ja
iestādei pieprasīts likuma vai Ministru kabineta noteikumu teksts, iestāde
var atteikties to izsniegt, norādot laikrakstu vai mājaslapu internetā, kur
attiecīgais normatīvais akts ir pieejams.; aizstāt ceturtajā daļā vārdus sniegt informāciju ar vārdiem izpildīt
informācijas pieprasījumu vai atsevišķu tā nosacījumu. |
||
13.pants. Maksa par
informācijas izsniegšanu (1) Vispārpieejamo informāciju, kas nav papildus jāapstrādā, izsniedz bez
maksas. (2) Maksa par informācijas sniegšanu nedrīkst pārsniegt dokumentu vai
informācijas meklēšanas, papildu apstrādes un pavairošanas
izdevumus. Maksā neiekļauj jebkurus citus izdevumus, kas radušies, risinot
juridiskos vai politiskos jautājumus, kuri saistīti ar atbildes sniegšanu uz
informācijas pieprasījumu. (3) Ikviens informācijas pieprasītājs var lūgt atbrīvojumu no maksas par
pakalpojumu. Ministru kabinets nosaka gadījumus, kad privātpersonai samazina
maksu par informācijas sniegšanu vai atbrīvo no tās. (4) Kārtību, kādā veic samaksu par informācijas sniegšanu, kā arī maksas
pakalpojumus un to apmēru nosaka Ministru kabinets. (5) Publiskas personas dibinātai komercsabiedrībai par informācijas
atkalizmantošanu savā komercdarbībā piemēro tādu pašu maksu un sniegšanas
kārtību kā citiem informācijas pieprasītājiem. |
|
11. 12. 13. 14. 15. |
Deputāts K.Šadurskis Papildināt likumprojektu ar jaunu pantu šādā redakcijā: Izslēgt Likuma 13. panta otrajā daļā vārdus un pieturzīmi
"meklēšanas,", "un pavairošanas". Deputāts K.Šadurskis Papildināt likumprojektu ar jaunu pantu šādā redakcijā: Papildināt Likuma 13. panta otro daļu ar teikumu: "Informācijas
papildu apstrāde nozīmē jauna dokumenta izveidošanu, kurā ietilpstošās
informācijas meklēšana, apkopošana un analīze ir īpaši sarežģīta un nav
saistīta ar ikdienas iestādē lietojamās informācijas apstrādi. Deputāts K.Šadurskis Papildināt likumprojektu ar jaunu pantu šādā redakcijā: Papildināt Likuma 13. panta otro daļu ar teikumu: "Elektroniski
informāciju vai dokumentu sniegšanu veic bez maksas. Iestādi maksimāli
veicina informācijas izsniegšanu elektroniski. Deputāts K.Šadurskis Papildināt likumprojektu ar jaunu pantu šādā redakcijā: Papildināt Likuma 13. panta otro daļu ar teikumu: "Vispārpieejamās
informācijas sniegšana papīra veidā ir bez maksas, izņemot, ja sniedzamo
kopiju daudzums pārsniedz simt lappuses un ja sniedzamā informācija nav
saistīta ar personas tiesību aizsardzību administratīvajā procesā,
civilprocesā un kriminālprocesā." Valsts pārvaldes un
pašvaldības komisija Izteikt 13.panta otro daļu šādā redakcijā: (2) Maksa par informācijas sniegšanu nedrīkst pārsniegt informācijas papildu
apstrādes (kopēšanas, meklēšanas u.tml.) izdevumus. Izdodot normatīvos aktus
par maksas pakalpojumiem par informācijas izsniegšanu, ņem vērā, ka maksā
nedrīkst iekļaut izdevumus, kas radušies, risinot juridiskos vai politiskos
jautājumus, kuri saistīti ar atbildes sniegšanu uz informācijas pieprasījumu,
kā arī informācijas meklēšanas izdevumus, izņemot gadījumu, kad informāciju
izsniedz no arhīva fonda vai muzeja krājuma. |
Daļēji atbalstīts, skat. 15.priekšl. Neatbalstīts Neatbalstīts Neatbalstīts Atbalstīts |
3. Izteikt 13.panta otro daļu šādā redakcijā: (2) Maksa par informācijas sniegšanu nedrīkst
pārsniegt informācijas papildu apstrādes (kopēšanas, meklēšanas u.tml.)
izdevumus. Izdodot normatīvos aktus par maksas pakalpojumiem par informācijas
izsniegšanu, ņem vērā, ka maksā nedrīkst iekļaut izdevumus, kas radušies,
risinot juridiskos vai politiskos jautājumus, kuri saistīti ar atbildes sniegšanu
uz informācijas pieprasījumu, kā arī informācijas meklēšanas izdevumus,
izņemot gadījumu, kad informāciju izsniedz no arhīva fonda vai muzeja
krājuma. |
||
14.pants. Informācijas
sniegšanas termiņi (1) Iestāde, kas saņēmusi informācijas pieprasījumu, veic vienu no šādām
darbībām: 1) septiņu dienu laikā sniedz šā likuma 11.2 panta ceturtajā daļā,
12.panta otrajā, trešajā vai ceturtajā daļā minēto atbildi; 2) 15 dienu laikā atbild iesniedzējam, ja informācijai nav
nepieciešama papildu apstrāde; 3) 30 dienu laikā atbild iesniedzējam, ja informācijai nepieciešama
papildu apstrāde, un ne vēlāk kā 15 dienu laikā paziņo par to iesniedzējam. (2) Atbilde uz kolektīvu informācijas pieprasījumu nosūtāma personai,
kura pirmā parakstījusi attiecīgo informācijas pieprasījumu, vai personai,
kuru norādījuši kolektīvie informācijas pieprasītāji. |
|
16. 17. 18. 19. 20. 21. |
Valsts pārvaldes un pašvaldības komisija Papildināt 14.panta pirmo daļu ar 1.1 punktu šādā redakcijā: 11) 10 dienu laikā atbild
iesniedzējam, ja informāciju pieprasīts sniegt tikai elektroniskā veidā un tai
nav nepieciešama papildu apstrāde; Deputāts K.Šadurskis Papildināt likumprojektu ar jaunu pantu šādā redakcijā: Aizstāt Likuma 14. panta pirmās daļas 2. punktā vārdus un ciparus 15 dienu
laikā ar 10 dienu laikā. Deputāts K.Šadurskis Papildināt likumprojektu ar jaunu pantu šādā redakcijā: Aizstāt Likuma 14. panta pirmās daļas 2. punktā vārdus un ciparus 30 dienu
laikā ar 20 dienu laikā, un vārdus un ciparus 15 dienu laikā aizstāt ar
10 dienu laikā. Deputāts K.Šadurskis Papildināt likumprojektu ar jaunu pantu šādā redakcijā: Papildināt Likuma 14. panta pirmo daļu ar 4. punktu šādā redakcijā: 4) iespējami
ātrāk, bet ne vēlāk kā piecu dienu laikā sniedz informāciju elektroniski, ja
informācijas pieprasītājs to lūdzis sniegt tikai elektroniski un informācijai
nav nepieciešama papildus apstrāde. Juridiskais birojs Izteikt 14.panta otro daļu šādā redakcijā: (2) Informācijas sniegšanai pēc vairāku personu kolektīvajiem
informācijas pieprasījumiem piemēro šajā likumā noteiktos termiņus un
Iesniegumu likuma 6.panta noteikumus. Valsts pārvaldes un
pašvaldības komisija Izteikt 14.panta otro daļu šādā redakcijā: (2) Informācijas sniegšanai pēc vairāku personu informācijas
pieprasījumiem piemēro šajā likumā noteiktos termiņus un Iesniegumu likuma
6.panta noteikumus. |
Atbalstīts Neatbalstīts Neatbalstīts Daļēji atbalstīts, skat. 9. un 16. priekšl. Daļēji atbalstīts, skat. 21.priekšl. Atbalstīts |
4. 14.pantā: papildināt pirmo daļu ar 1.1 punktu šādā redakcijā: 11) 10 dienu laikā atbild
iesniedzējam, ja informāciju pieprasīts sniegt tikai elektroniskā veidā un tai
nav nepieciešama papildu apstrāde;; izteikt otro daļu šādā redakcijā: (2) Informācijas sniegšanai pēc vairāku
personu informācijas pieprasījumiem piemēro šajā likumā noteiktos termiņus un
Iesniegumu likuma 6.panta noteikumus. |
||
15.pants. Iestādes lēmuma
un rīcības kontrole Iestādes izdoto administratīvo aktu vai veikto faktisko rīcību var
apstrīdēt vai pārsūdzēt Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā. |
1. Izteikt 15.pantu šādā redakcijā: ''15.pants. Iestādes lēmuma un
rīcības kontrole Iestādes izdoto administratīvo aktu vai tās faktisko rīcību var apstrīdēt
vai pārsūdzēt Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā. Administratīvās rajona
tiesas spriedumu administratīvajās lietās par iestādes izdoto administratīvo
aktu par atteikumu sniegt informāciju vai par iestādes faktisko rīcību, kas
izpaudusies kā informācijas nesniegšana vai nepienācīga sniegšana, var
pārsūdzēt, iesniedzot kasācijas sūdzību Augstākās tiesas Senāta Administratīvo lietu departamentam." |
22. 23. 24. 25. |
Deputāts K.Šadurskis : Izteikt 1. pantu šādā redakcijā: Papildināt Likuma 15. pantu ar šādā redakcijā: 15.pants. Iestādes lēmuma un
rīcības kontrole Iestādes izdoto administratīvo aktu vai tās faktisko rīcību var apstrīdēt
vai pārsūdzēt Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā. POA Par cilvēka tiesībām vienotā Latvijā
frakcija Izteikt 15.pantu šādā redakcijā: ''15.pants. Iestādes lēmuma un
rīcības kontrole Iestādes izdoto administratīvo aktu vai tās faktisko rīcību var apstrīdēt
vai pārsūdzēt Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā. Iestāde,
kura
s administratīvais akts vai faktiskā rīcība ir apstrīdēti, var
pārsūdzēt Administratīvās rajona tiesas spriedumu
administratīvajās lietās par iestādes izdoto administratīvo aktu par
atteikumu sniegt informāciju vai par iestādes faktisko rīcību, kas
izpaudusies kā informācijas nesniegšana vai nepienācīga sniegšana, iesniedzot
kasācijas sūdzību Augstākās tiesas Senāta Administratīvo lietu
departamentam." Juridiskais birojs Izteikt 15.pantu šādā redakcijā: 15.pants. Iestādes lēmuma un
rīcības kontrole (1) Iestādes izdoto administratīvo aktu par atteikumu sniegt informāciju
vai izpildīt informācijas pieprasījumu, kā arī faktisko rīcību, kas
izpaudusies kā informācijas nesniegšana vai nepienācīga sniegšana, var
apstrīdēt un pārsūdzēt Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā. (2) Administratīvās rajona tiesas spriedumu var pārsūdzēt kasācijas
kārtībā Augstākās tiesas Senāta Administratīvo lietu departamentā. (3) Ja informācijas pieprasījums saņemts elektroniskā veidā un nav
normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā parakstīts ar elektronisko parakstu, tā
iesniedzējs nav tiesīgs prasīt informācijas sniegšanu tiesas ceļā. Deputāts K.Šadurskis Papildināt likumprojekta 1. pantā paredzēto Likuma 15. panta redakciju ar
teikumu šādā redakcijā: Administratīvās rajona tiesas spriedumu administratīvajās lietās par
iestādes izdoto administratīvo aktu par atteikumu sniegt informāciju vai par
iestādes faktisko rīcību var arī pārsūdzēt Administratīvajā apgabaltiesā
iesniedzot apelācijas sūdzību Administratīvajā rajona tiesā, šādā gadījumā
attiecīgo Administratīvās apgabaltiesas nolēmumu var pārsūdzēt Augstākās
tiesas Senāta Administratīvo lietu departamentā, iesniedzot kasācijas sūdzību
Administratīvajā apgabaltiesā. |
Neatbalstīts Neatbalstīts Atbalstīts Neatbalstīts |
5. Izteikt 15.pantu šādā redakcijā: 15.pants. Iestādes lēmuma un
rīcības kontrole (1) Iestādes izdoto administratīvo aktu par atteikumu sniegt informāciju
vai izpildīt informācijas pieprasījumu, kā arī faktisko rīcību, kas
izpaudusies kā informācijas nesniegšana vai nepienācīga sniegšana, var
apstrīdēt un pārsūdzēt Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā. (2) Administratīvās rajona tiesas spriedumu var pārsūdzēt kasācijas
kārtībā Augstākās tiesas Senāta Administratīvo lietu departamentā. (3) Ja informācijas pieprasījums saņemts elektroniskā veidā un
normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā nav parakstīts ar elektronisko
parakstu, tā iesniedzējs nav tiesīgs prasīt informācijas sniegšanu tiesas
ceļā. |
||
19.pants. Uzraudzības
iestāde Šā likuma ievērošanu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā uzrauga Datu
valsts inspekcija. |
|
26. |
Deputāts K.Šadurskis Papildināt likumprojektu ar jaunu pantu šādā redakcijā: Papildināt
Likuma 19. pantu ar jaunu daļu šādā redakcijā: (2) Ministru kabinets nosaka
kārtību kādā Datu Valsts inspekcija īsteno likuma īstenošanas uzraudzību, kā
arī kārtību kādā veidā sauc amatpersonas pie administratīvās atbildības par
informācijas atklātību reglamentējošo normatīvo aktu pārkāpšanu. |
Neatbalstīts |
|
||
|
2. Papildināt pārejas noteikumus ar 8.punktu šādā redakcijā: "8. Šā likuma 15.pantā minētās administratīvās lietas, kuras
pieņemtas tiesvedībā līdz 2008.gada 31.decembrim un kuru izskatīšana pēc
būtības nav pabeigta, izskata tā tiesa, kas pieņēmusi lietu
izskatīšanai." |
27. 28. 29. |
Deputāts K.Šadurskis Izteikt likumprojekta 2. pantu šādā redakcijā: Papildināt pārejas noteikumus ar 8. punktu šādā redakcijā: Šā likuma
15. pantā minētās administratīvās lietas, kur pieteikums tiesā iesniegts līdz
2008. gada 31. decembrim, izskata atbilstoši tai administratīvā procesa
kārtībai, kāda bija spēkā līdz šo likuma grozījumu par administratīvā procesa
izmaiņām spēkā stāšanās brīdim. Juridiskais birojs Izteikt likumprojekta 2.pantu šādā redakcijā: Papildināt pārejas noteikumus ar 8.punktu šādā redakcijā: 8. Šā likuma 15.panta otrā daļa neattiecas uz tām lietām, kurās
Administratīvā rajona tiesa spriedumu pieņēmusi līdz 2008.gada 31.decembrim.
Šajās lietās spriedums pārsūdzams Administratīvā procesa likumā noteiktajā
kārtībā. Valsts pārvaldes un
pašvaldības komisija Izteikt likumprojekta 2.pantu šādā redakcijā: Papildināt pārejas noteikumus ar 8.punktu šādā redakcijā: 8. Šā likuma 15.panta otrā daļa neattiecas uz tām lietām, kurās
Administratīvā rajona tiesa spriedumu pieņēmusi līdz 2009.gada 31.martam.
Šajās lietās spriedums pārsūdzams Administratīvā procesa likumā noteiktajā
kārtībā. |
Daļēji atbalstīts, skat. 29.priekšl. Daļēji atbalstīts, skat. 29.priekšl. Atbalstīts |
6. Papildināt pārejas noteikumus ar 8.punktu šādā redakcijā: 8. Šā likuma 15.panta otrā daļa neattiecas uz tām lietām, kurās
Administratīvā rajona tiesa spriedumu pieņēmusi līdz 2009.gada 31.martam.
Šajās lietās spriedums pārsūdzams Administratīvā procesa likumā noteiktajā
kārtībā. |
||
|
|
30. |
Deputāts K.Šadurskis Papildināt likumprojektu ar jaunu pantu šādā redakcijā: Papildināt pārejas noteikumus ar jaunu punktu šādā redakcijā: Atbilstoši
tiesiskās paļāvības principam likuma 15. panta redakcija, kas paredz mainīt
administratīvo procesu lietās par informācijas atklātību stājas spēkā 2012.
gada 1. janvārī. |
Neatbalstīts |
|
||
|
|
31. |
Deputāts K.Šadurskis Papildināt likumprojektu ar jaunu pantu šādā redakcijā: Papildināt
pārejas noteikumus ar jaunu punktu šādā redakcijā: Ministru kabinets līdz
2009. gada 1. martam izdod šī likuma īstenošanai nepieciešamos Ministru
kabineta noteikumus, kā arī iesniedz Saeimai likumprojektu par grozījumiem
Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksā, kas paredz atbildīgajām
amatpersonām administratīvo atbildību par būtisku vai sistemātisku
informācijas atklātību reglamentējošo normu pārkāpšanu. |
Neatbalstīts |
|
||
|
Likums stājas spēkā 2009.gada 1.janvārī. |
32. 33. |
Deputāts K.Šadurskis Izteikt likumprojekta nobeiguma noteikumu šādā redakcijā: Likums stājas spēkā 2010. gada 1. janvārī. Valsts pārvaldes un
pašvaldības komisija Izteikt norādi par likuma spēkā stāšanos šādā redakcijā: Likums stājas spēkā 2009.gada
1.aprīlī. |
Neatbalstīts Atbalstīts |
Likums stājas spēkā 2009.gada 1.aprīlī. |
||