Rīgā
12.09.2008. Nr.90/TA-1992
Saeimas Prezidijam
Nosūtām izskatīšanai Ministru kabineta sēdē atbalstīto likumprojektu "Grozījumi Stratēģiskas nozīmes preču aprites likumā". Likumprojektu izstrādāja Ārlietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Marcinkēviča 67016196, inga.marcinkevica@mfa.gov.lv).
Pielikumā: 1. Likumprojekts
uz 4 lp.
2. Likumprojekta anotācija
uz 8 lp.
3. Ministru kabineta 2008.gada 8.septembra sēdes
protokola Nr.63 3.§ izraksts uz 1 lp.
Ministru prezidents I.Godmanis
Stafecka 67082931
Grozījumi Stratēģiskas nozīmes
preču aprites likumā
Izdarīt Stratēģiskas nozīmes preču aprites likumā
(Latvijas Republikas Saeimas un Ministru Kabineta Ziņotājs, 2007, 15.nr.) šādus
grozījumus:
1. Aizstāt 1.panta 1.punktā vārdus "Eiropas
Padomes 2005.gada 25.aprīļa Eiropas Savienības Kopējā militāro preču sarakstā
2005/C127/01 (turpmāk Eiropas Savienības Kopējais militāro preču
saraksts)" ar vārdiem "Eiropas Savienības Kopējā militāro preču
sarakstā".
2. Izteikt 2.panta otro daļu šādā redakcijā:
"(2) Stratēģiskas nozīmes preču aprite
notiek saskaņā ar šo likumu, Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām,
starptautisko eksporta kontroles režīmu Austrālijas Grupas, Vasenāras
Vienošanās, Raķešu tehnoloģijas kontroles režīma un Kodolmateriālu piegādātāju
grupas prasībām, kā arī saskaņā ar Eiropas Savienības Rīcības kodeksu ieroču
eksporta jomā (turpmāk Eiropas Savienības Rīcības kodekss), regulu 1334/2000
un citiem stratēģiskas nozīmes preču apriti regulējošiem normatīvajiem
dokumentiem."
3. Izteikt 5.panta 12.daļu šādā redakcijā:
"(12) Vispārējās eksporta
un tranzīta licences komiteja izsniedz stratēģiskas nozīmes preču aprites
subjektiem, kuri nav sodīti par šā likuma pārkāpumiem un kuri pārvieto vienas
un tās pašas preces vieniem un tiem pašiem gala lietotājiem. Vispārējo licenču
derīguma termiņš ir viens gads. Vispārējo licenču izsniegšanas kārtību nosaka
Ministru kabinets."
4. Papildināt likumu ar 5.1
pantu šādā redakcijā:
"5.1 pants.
Sevišķā veidā veicamiem operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītu vai
pielāgotu iekārtu, ierīču vai instrumentu un to komponentu aprite
(1) Fiziskām personām aizliegts
iegādāties, glabāt un lietot Latvijas
Republikas Nacionālajā
stratēģiskas nozīmes preču un pakalpojumu sarakstā minētas sevišķā veidā
veicamiem operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītas vai pielāgotas
iekārtas, ierīces vai instrumentus un to komponentus.
(2) Lai lietotu,
glabātu, ražotu, transportētu, realizētu un apkalpotu sevišķā veidā veicamiem
operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītas vai pielāgotas iekārtas,
ierīces vai instrumentus un to komponentus, kā arī lai saņemtu eksporta,
importa, tranzīta un pārvietošanas licences šīm precēm, stratēģiskas nozīmes
preču aprites subjektam ir nepieciešama Iekšlietu ministrijas speciālā atļauja
(licence) komercdarbībai ar Latvijas Republikas Nacionālajā stratēģiskas
nozīmes preču un pakalpojumu sarakstā minētām sevišķā veidā veicamiem
operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītām vai pielāgotām iekārtām,
ierīcēm vai instrumentiem un to komponentiem.
(3) Šā panta otrajā daļā minēto
speciālo atļauju (licenci) ir tiesīgs saņemt individuālais komersants vai
komercsabiedrība, ja valsts drošības iestāžu rīcībā nav ziņu par to, ka
attiecīgā komersanta darbība ir vērsta pret Latvijas Republikas drošību vai šis
komersants pārkāpj starptautiskajos līgumos ietvertos vai starptautisko
organizāciju noteiktos ierobežojumus, un ja tā dalībnieki, vadītāji, personas,
kas ieņem amatus pārvaldes institūcijās, kā arī darbinieki, kas tieši saistīti
ar speciālajā atļaujā (licencē) minētajām darbībām (turpmāk lietotājs),
atbilst šādām prasībām:
1) lietotājs
ir vismaz 21 gada vecumu sasniedzis Latvijas Republikas pilsonis vai Eiropas
Savienības dalībvalstu pilsonis, vai Eiropas Ekonomikas zonas valsts pilsonis;
2) lietotājs
nav sodīts par noziedzīga nodarījuma izdarīšanu vismaz trīs gadus pēc
sodāmības dzēšanas vai noņemšanas;
3) ir psihiatra atzinums, ka lietotājam nav diagnosticēti psihiski traucējumi;
4) ir narkologa atzinums, ka lietotājam nav diagnosticēta alkohola, narkotisko, psihotropo vai
toksisko vielu atkarība;
5) lietotājs
pēdējā gada laikā nav administratīvi sodīts par alkohola, narkotisko,
psihotropo vai toksisko vielu ietekmē izdarītiem pārkāpumiem;
6) Valsts policijai, prokuratūrai vai valsts
drošības iestādēm nav ziņu, kas apliecinātu lietotāja piederību pie aizliegtiem
militarizētiem vai bruņotiem grupējumiem, sabiedriskām organizācijām (partijām)
vai to apvienībām;
7) lietotājam ir
deklarēta (reģistrēta) dzīvesvieta;
8) lietotājs nav notiesāts
par tīša noziedzīga nodarījuma izdarīšanu.
(4) Šā panta otrajā daļā minēto
speciālo atļauju (licenču) izsniegšanas, pārreģistrācijas, anulēšanas un
darbības apturēšanas kārtību nosaka Ministru kabinets. Par speciālo atļauju
(licenču) izsniegšanu un pārreģistrāciju iekasē valsts nodevu. Valsts nodevas
apmēru un kārtību, kādā maksājama valsts nodeva, nosaka Ministru kabinets.
(5) Šā panta otrajā daļā minētā
speciālā atļauja (licence) nav nepieciešama iekārtām un programmatūrai, kura
operatīvās darbības subjektiem, kā arī elektronisko sakaru komersantiem
nepieciešama viņiem normatīvajos aktos noteikto pienākumu izpildei.
(6) Iekšlietu ministrijas
izsniegto speciālo atļauju (licenci) komercdarbībai ar Latvijas Republikas
Nacionālajā stratēģiskas nozīmes preču un pakalpojumu sarakstā minētajām
sevišķā veidā veicamiem operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītām vai
pielāgotām iekārtām, ierīcēm vai instrumentiem un to komponentiem pēc Ministru
kabineta noteiktās valsts nodevas samaksas izsniedz uz nenoteiktu laiku.
Speciālo licenci (atļauju) katru gadu pārreģistrē Iekšlietu ministrijā.
(7) Iekšlietu ministrija ir tiesīga neizsniegt
speciālo atļauju (licenci), atteikt tās pārreģistrāciju, apturēt tās darbību uz
laiku līdz diviem mēnešiem vai anulēt to, ja:
1) komersants ar tiesas spriedumu atzīts par vainīgu
līdzdalībā noziedzīgā organizācijā, krāpnieciskās darbībās finanšu jomā vai
noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijā;
2) komersants ar tiesas spriedumu pasludināts par
maksātnespējīgu, tā saimnieciskā darbība apturēta vai pārtraukta vai ir uzsākta
tiesvedība par komersanta bankrotu;
3) pamatojoties uz spēkā stājušos tiesas spriedumu vai
citas kompetentas institūcijas sniegtu atzinumu par būtisku attiecīgo nozari
regulējošo normatīvo aktu pārkāpumu, kā arī vides aizsardzības, konkurences un
darba tiesību būtisku pārkāpumu, par komersanta profesionālās darbības
pārkāpumiem pēdējo triju gadu laikā pēc pieteikuma iesniegšanas;
4) konstatēts, ka komersants speciālās atļaujas
(licences) saņemšanai vai tās derīguma termiņa pagarināšanai sniedzis
nepatiesas ziņas;
5) komersants neatbilst šā panta trešās daļas
prasībām;
6) ir pārkāptas šā likuma vai citu normatīvo aktu
prasības vai speciālajā atļaujā (licencē) iekļautie nosacījumi.
(8) Lai saņemtu importa, eksporta, pārvietošanas vai
tranzīta licenci iekārtām, kas minētas Latvijas Republikas Nacionālajā
stratēģiskas nozīmes preču un pakalpojumu sarakstā un paredzētas analogo,
ciparu vai mobilo telekomunikāciju sarunu vai citas informācijas pārtveršanai
no tehniskajiem vai sakaru kanāliem, komersants, kuram ir izsniegta Iekšlietu
ministrijas speciālā atļauja (licence) komercdarbībai ar sevišķā veidā
veicamiem operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītām vai pielāgotām
iekārtām, ierīcēm vai instrumentiem un to komponentiem, iesniedz komitejai
līgumu, ko viņš noslēdzis ar kādu no Latvijas Republikas operatīvās darbības
subjektiem, vai tās ārvalsts institūcijas izsniegtu galīgā izlietojuma apliecinājumu,
ar kuru tiek veikts darījums.
(9) Sevišķā veidā veicamiem
operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītu vai pielāgotu iekārtu, ierīču
vai instrumentu un to komponentu aprites kārtību nosaka Ministru
kabinets."
5. Aizstāt 7.panta pirmajā daļā vārdus "galīgā
izlietojuma apliecinājumus un sertifikātus" ar vārdiem "galīgā
izlietojuma apliecinājumus, importa sertifikātus".
6. Papildināt pārejas noteikumus ar 3. un 4.punktu šādā redakcijā:
"3. Līdz šā likuma 5.panta divpadsmitajā daļā
minēto Ministru kabineta noteikumu spēkā stāšanās dienai, bet ne ilgāk kā līdz
2009.gada 1.jūnijam piemērojami Ministru kabineta 2
007.gada 6.novembra
noteikumi Nr.747 "Kārtība, kādā izsniedz stratēģiskas nozīmes preču
licences un citus ar stratēģiskas nozīmes preču apriti saistītos
dokumentus", ciktāl tie nav pretrunā ar šo likumu.
4. Ministru kabinets līdz 2009.gada 1.martam izdod šā
likuma 5.1 panta ceturtajā un devītajā daļā minētos noteikumus."
Ārlietu ministrs
M.Riekstiņš
I. Kādēļ tiesību akts ir vajadzīgs |
|
1. Atsauce uz Deklarāciju par
Ministru kabineta iecerēto darbību, politikas plānošanas dokumentu un citiem
dokumentiem, kuros dots uzdevums izstrādāt normatīvā akta projektu |
Ar
Ministru kabineta 18.12.2007 sēdes protokollēmumu (Nr.70, 9.paragrāfs)
Ārlietu ministrijai tika uzdots izstrādāt Grozījumu Stratēģiskas nozīmes
preču aprites likumā, precizējot 7.panta pirmo daļu. |
2. Pašreizējās situācijas
raksturojums |
Grozījumi
nepieciešami, lai saskaņotu Stratēģiskas nozīmes preču aprites likuma un
likuma Par nodokļiem un nodevām normas, novērstu neprecizitātes esošajā
likuma redakcijā, kā arī lai pakļautu kontrolei Latvijas Republikas
Nacionālajā stratēģiskas nozīmes preču un pakalpojumu sarakstā minēto sevišķā
veidā veicamiem operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītu vai pielāgotu
iekārtu, ierīču vai instrumentu un to komponentu apriti. Grozījumi
likumā nepieciešami, lai Krimināllikumā varētu paredzēt sodu par minēto preču
neatļautu apriti. |
3. Tiesību akta
projekta būtība |
Likumprojekts
pilnveido esošo stratēģiskas nozīmes preču kontroles sistēmu, paredzot
regulējumu importa, eksporta, tranzīta un pārvietošanas licenču saņemšanai
Latvijas Republikas Nacionālajā stratēģiskas nozīmes preču un pakalpojumu
sarakstā minēto sevišķā veidā veicamiem operatīvās darbības pasākumiem
speciāli radītu vai pielāgotām iekārtām, ierīcēm vai instrumentiem un to
komponentiem. Izvērtējums no
Pakalpojumu direktīvas viedokļa: 1)
Jaunas
speciālās atļaujas (licences) veida ieviešana neparedz atšķirīgu attieksmi
pret savas valsts un citu ES dalībvalstu pakalpojumu sniedzējiem. Turklāt,
darījumus ar stratēģiskas nozīmes precēm Latvijā var veikt tikai ar LR
Stratēģiskas nozīmes preču kontroles komitejas izsniegtām eksporta, importa,
tranzīta un pārvietošanas licencēm. Šādas licences saskaņā ar ES īstenoto
praksi var saņemt Latvijā, nevis citās dalībvalstīs reģistrēti uzņēmumi. 2)
Jaunais
atļaujas veids tiek ieviests gan sabiedrības kopumā, gan katras
privātpersonas interesēs. Tas sekmēs drošību (operatīvās darbības līdzekļu
aprite tiks kontrolēta un būs legāla) un palīdzēs nodrošināt personas
privātās informācijas neaizskaramību. Minētos mērķus nav iespējams sasniegt
ar mazāk ierobežojošiem līdzekļiem. |
3. Cita informācija |
Nav citas
informācijas. |
II.
Kāda var būt tiesību akta ietekme uz sabiedrības un
tautsaimniecības attīstību |
|
1. Vispārējā
ietekme uz sabiedrības un tautsaimniecības pārmaiņām |
Nav attiecināms. |
2. Ekonomiskā ietekme |
Likumprojekts
neietekmēs eksporta un importa apjomu, kā arī ekonomiskos rādītājus Latvijā. |
3. Ietekme uz
uzņēmējdarbības vidi, administratīvajām procedūrām un administratīvo slogu
komersantiem, pašnodarbinātajām personām, zemnieku un zvejnieku saimniecībām |
Likumprojekts paredz jauna dokumenta ieviešanu Iekšlietu ministrijas speciālo
atļauju (licenci) komercdarbībai ar sevišķā veidā veicamiem operatīvās
darbības pasākumiem speciāli radītu vai pielāgotu iekārtu, ierīču vai
instrumentu un to komponentiem. Speciālās atļaujas ieviešana ir nepieciešama,
lai noteiktu subjektu loku, kas drīkst strādāt ar minētajām iekārtām, ierīcēm
vai instrumentiem un to komponentiem. Pretējā gadījumā nav iespējams
nodrošināt, lai šādu preču aprite notiktu legāli. Paredzams, ka gadā šādu speciālo atļauju pieprasīs ne vairāk kā 15
individuālie komersanti vai komercsabiedrības. Atļaujas saņemšana neradīs
ievērojamu administratīvu slogu, jo tā tiks izsniegta uz nenoteiktu laiku un
būs jāpārreģistrē reizi gadā. Dokumentu skaits, kas jāiesniedz atļaujas saņemšanai, iesniegšanas veids
(personīgi vai elektroniski), valsts
nodevas apmēri un kārtība, kādā maksājama valsts nodeva, kā arī lēmuma pieņemšanas
ilgums tiks noteikts ar atsevišķiem Iekšlietu ministrijas sagatavotiem
Ministru kabineta noteikumiem. Sadarbību starp valsts pārvaldes iestādēm normatīvais akts būtiski
nemainīs. |
4. Ietekme uz administratīvajām procedūrām un administratīvo slogu
fiziskām personām |
Nav attiecināms. |
5. Sociālā ietekme |
Nav attiecināms. |
6. Ietekme uz vidi |
Nav attiecināms. |
7. Cita ietekme |
Likumprojekts noteiks juridisko personu loku, kam ir tiesības veikt
komercdarbību ar Latvijas Republikas Nacionālajā stratēģiskas nozīmes preču
un pakalpojumu sarakstā minēto sevišķā veidā veicamiem operatīvās darbības
pasākumiem speciāli radītām vai pielāgotām iekārtām, ierīcēm vai
instrumentiem un to komponentiem. Likumprojekts nosaka arī vispārējās
apgrozības aizliegumu iekārtām un ierīcēm, kas paredzētas telefona sarunu vai
citas informācijas pārtveršanai no tehniskajiem vai sakaru kanāliem. Līdz ar
to Krimināllikumā būs iespēja paredzēt kriminālatbildību par šādu ierīču un
iekārtu neatļautu iegādāšanos. Tādējādi tiks sekmēta valsts iekšējā drošība. |
III.
Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz valsts
budžetu un pašvaldību budžetiem |
|||||
|
(tūkst. latu) |
||||
Rādītāji
|
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
|
1
|
2 |
3 |
4 |
5 |
|
1.
Izmaiņas valsts budžeta ieņēmumos
|
0 |
+10,8 |
+11,7 |
+13,5 |
|
2.
Izmaiņas budžeta izdevumos
|
0 |
0 |
0 |
0 |
|
3.
Finansiālā ietekme
|
0 |
+10,8 |
+11,7 |
+13,5 |
|
4. Prognozējamie
kompensējošie pasākumi papildu izdevumu finansēšanai |
Nav attiecināms. |
||||
5. Detalizēts
finansiālā pamatojuma aprēķins |
Valsts nodevas
apmēri par Iekšlietu ministrijas speciālo atļauju (licenču) izsniegšanu un
pārreģistrāciju tiks noteikti ar likumprojekta 6.pantā minētajiem Ministru
kabineta noteikumiem. Vadoties no šiem noteikumiem, varēs veikt detalizētāku
aprēķinu. Pašlaik, pieņemot, ka IeM gadā izsniegs 12-15 speciālās
atļaujas (licences) un to, ka maksa par vienu speciālo atļauju (licenci) komercdarbībai ar
sevišķā veidā veicamiem operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītām vai
pielāgotām iekārtām, ierīcēm vai instrumentiem un to komponentiem tiks noteikta 900 LVL apmērā, valsts
budžeta ieņēmumi par minēto speciālo atļauju izsniegšanu būtu 10 800 13 500
LVL gadā. Noteikumus plānots pieņemt 2009.gadā, tāpēc 2008.gada ieņēmumus
normatīvais akts neietekmēs. |
||||
6. Cita informācija |
Nav citas
informācijas. |
||||
IV.
Kāda var būt tiesību akta ietekme uz spēkā esošo tiesību
normu sistēmu |
|
1. Kādi normatīvie akti (likumi
un Ministru kabineta noteikumi) papildus jāizdod un vai ir sagatavoti to
projekti |
Grozījumu rezultātā
Iekšlietu ministrijai līdz 2009.gada 1.martam nepieciešams sagatavot Ministru
kabineta noteikumu projektus: 1) par sevišķā
veidā veicamiem operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītu vai pielāgotu
iekārtu, ierīču vai instrumentu un to komponentu apriti; 2) par minēto
speciālo atļauju (licenču) izsniegšanas, pārreģistrācijas, anulēšanas un
darbības apturēšanas kārtību; 3) par valsts
nodevas apmēriem un kārtību, kādā maksājama valsts nodeva par minētajām
atļaujām. Tieslietu ministrija plāno izstrādāt grozījumus Krimināllikumā, paredzot kriminālatbildību par sevišķā veidā veicamiem operatīvās darbības
pasākumiem speciāli radītu vai pielāgotu iekārtu, ierīču vai instrumentu neatļautu iegādāšanos. |
2. Cita informācija |
Nav citas
informācijas. |
V.
Kādām Latvijas starptautiskajām saistībām atbilst tiesību akts |
|||
1. Saistības pret
Eiropas Savienību |
1) Eiropas
Savienības Rīcības kodeksu ieroču eksporta jomā; 2) Eiropas
Savienības Kopējais militāro preču saraksts; 3) ES Padomes
regula 1334/2000, ar ko nosaka Kopienas režīmu divējāda lietojuma preču un
tehnoloģiju eksporta kontrolei; 4) Eiropas
Parlamenta un Padomes Direktīva 2006/123/EK par pakalpojumiem iekšējā tirgū. |
||
2. Saistības pret
citām starptautiskajām organizācijām |
Saistības, kuras
Latvija uzņēmusies starptautisko eksporta kontroles režīmu Austrālijas
Grupas, Vasenāras Vienošanās, Raķešu tehnoloģijas kontroles režīma un
Kodolmateriālu piegādātāju grupas ietvaros. |
||
3. Saistības, kas
izriet no Latvijai saistošiem divpusējiem un daudzpusējiem starptautiskajiem
līgumiem |
Nav attiecināms. |
||
4. Atbilstības
izvērtējuma tabula |
|||
Attiecīgo ES
tiesību aktu veids, nosaukums, datums un numurs, kuru prasības tiek pārņemtas
vai ieviestas ar normatīvo aktu. |
|||
Eiropas Savienības tiesību akts un attiecīgā panta Nr. |
Latvijas normatīvā akta projekta norma, kas pārņem katru šīs tabulas
1.ailē norādīto direktīvas vienību |
Komentāri
|
|
ES Padomes Regula Nr.1334/2000 |
Likumprojekta
1.pants |
Likumprojektā
izdarīta atsauce uz regulu kopumā. Atsevišķas regulas prasības jau
iestrādātas Stratēģiskas nozīmes preču aprites likumā. |
|
5. Saistības sniegt paziņojumu Eiropas Savienības institūcijām
atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par
tehnisko noteikumu, valsts atbalsta sniegšanas un finanšu noteikumu
projektiem |
Nav attiecināms. |
||
6. Cita informācija |
Nav citas
informācijas. |
||
VI.
Kādas konsultācijas notikušas, sagatavojot tiesību akta projektu |
|
1. Ar kurām pilsoniskās sabiedrības
un sociālo partneru organizācijām un citām iesaistītajām institūcijām
konsultācijas ir notikušas |
Nav attiecināms. |
2. Kāda ir šo pilsoniskās sabiedrības un
sociālo partneru organizāciju un citu iesaistīto institūciju pozīcija |
Nav attiecināms. |
3. Kāds konsultāciju veids un sabiedrības
informēšanas pasākumi ir izmantoti |
Nav attiecināms. |
4. Konsultācijas ar
ekspertiem |
Konsultācijas nav
notikušas. |
5. Cita informācija |
Nav citas
informācijas. |
VII.
Kā tiks nodrošināta tiesību akta izpilde |
|
1. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde
no valsts un pašvaldību puses vai tiek radītas jaunas valsts institūcijas
vai paplašinātas esošo institūciju funkcijas |
Netiek radītas
jaunas valsts institūcijas. Tiek paplašinātas Iekšlietu ministrijas
funkcijas. Šī iemesla dēļ nav plānots palielināt Iekšlietu ministrijas
budžetu. |
2. Kā sabiedrība
tiks informēta par normatīvā akta ieviešanu |
Tiesību akts tiks
publicēts oficiālajā laikrakstā Latvijas Vēstnesis. |
3. Kā indivīds var aizstāvēt
savas tiesības, ja normatīvais akts viņu ierobežo |
Sūdzības par Iekšlietu ministrijas licencēšanas komisijas lēmumu atteikt,
anulēt vai apturēt speciālo atļauju (licenci) komercdarbībai ar sevišķā veidā
veicamiem operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītām vai pielāgotām
iekārtām, ierīcēm vai instrumentiem un to komponentiem juridiskās personas
varēs iesniegt iekšlietu ministram. Ministra lēmumu varēs pārsūdzēt
Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā, iesniedzot prasību rajona (pilsētas) tiesā. |
4. Cita informācija |
Nav citas
informācijas. |
Ārlietu ministrs Māris
Riekstiņš
Ārlietu ministrs |
Valsts sekretārs |
Juridiskā departamenta direktore |
Par kontroli atbildīgā amatpersona |
Atbildīgā amatpersona |
|
|
|
|
|
M.Riekstiņš |
N.Penke |
I.Mangule |
E.Vijupe |
I.Marcinkēviča |
26.06.2008 15:00
1324
I.Marcinkēviča
67016196, inga.marcinkevica@mfa.gov.lv
LATVIJAS REPUBLIKAS MINISTRU KABINETA SĒDE
___________________________________________________________
protokola izraksts
Rīgā |
Nr.63 |
2008.gada 8.septembrī |
3.§
Likumprojekts "Grozījumi Stratēģiskas nozīmes preču aprites likumā"
TA-1992
___________________________________________________________
(M.Riekstiņš, I.Godmanis)
1. Atbalstīt iesniegto
likumprojektu.
Valsts kancelejai
sagatavot likumprojektu iesniegšanai Saeimā.
2. Noteikt, ka
atbildīgais par likumprojekta turpmāko virzību Saeimā ir ārlietu ministrs.
Ministru prezidents |
|
I.Godmanis |
|
||
Valsts kancelejas
direktore |
|
G.Veismane |
|
2008-MK-PROT-63-0809-#03.doc
1