Rīgā

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rīgā

 

12.09.2008.                Nr.90/TA-1992

 

Saeimas Prezidijam

 

Nosūtām izskatīšanai Ministru kabineta sēdē atbalstīto likumprojektu "Grozījumi Stratēģiskas nozīmes preču aprites likumā". Likumprojektu izstrādāja Ārlietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Marcinkēviča 67016196, inga.marcinkevica@mfa.gov.lv).

 

Pielikumā: 1. Likumprojekts uz 4 lp.

2. Likumprojekta anotācija uz 8 lp.

3. Ministru kabineta 2008.gada 8.septembra sēdes protokola Nr.63  3.§ izraksts uz 1 lp.

 

 

 

Ministru prezidents                                                     I.Godmanis

 

 

 

 

 

 

Stafecka 67082931


Likumprojekts

 

Grozījumi Stratēģiskas nozīmes preču aprites likumā

 

Izdarīt Stratēģiskas nozīmes preču aprites likumā (Latvijas Republikas Saeimas un Ministru Kabineta Ziņotājs, 2007, 15.nr.) šādus grozījumus:

 

1. Aizstāt 1.panta 1.punktā vārdus "Eiropas Padomes 2005.gada 25.aprīļa Eiropas Savienības Kopējā militāro preču sarakstā 2005/C127/01 (turpmāk – Eiropas Savienības Kopējais militāro preču saraksts)" ar vārdiem "Eiropas Savienības Kopējā militāro preču sarakstā".

 

2. Izteikt 2.panta otro daļu šādā redakcijā:

 

"(2) Stratēģiskas nozīmes preču aprite notiek saskaņā ar šo likumu, Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām, starptautisko eksporta kontroles režīmu – Austrālijas Grupas, Vasenāras Vienošanās, Raķešu tehnoloģijas kontroles režīma un Kodolmateriālu piegādātāju grupas – prasībām, kā arī saskaņā ar Eiropas Savienības Rīcības kodeksu ieroču eksporta jomā (turpmāk – Eiropas Savienības Rīcības kodekss), regulu 1334/2000 un citiem stratēģiskas nozīmes preču apriti regulējošiem normatīvajiem dokumentiem."

 

3. Izteikt 5.panta 12.daļu šādā redakcijā:

 

"(12) Vispārējās eksporta un tranzīta licences komiteja izsniedz stratēģiskas nozīmes preču aprites subjektiem, kuri nav sodīti par šā likuma pārkāpumiem un kuri pārvieto vienas un tās pašas preces vieniem un tiem pašiem gala lietotājiem. Vispārējo licenču derīguma termiņš ir viens gads. Vispārējo licenču izsniegšanas kārtību nosaka Ministru kabinets."

 

4. Papildināt likumu ar 5.1 pantu šādā redakcijā:

 

"5.1 pants. Sevišķā veidā veicamiem operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītu vai pielāgotu iekārtu, ierīču vai instrumentu un to komponentu aprite

(1) Fiziskām personām aizliegts iegādāties, glabāt un lietot Latvijas Republikas Nacionālajā stratēģiskas nozīmes preču un pakalpojumu sarakstā minētas sevišķā veidā veicamiem operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītas vai pielāgotas iekārtas, ierīces vai instrumentus un to komponentus.

(2) Lai lietotu, glabātu, ražotu, transportētu, realizētu un apkalpotu sevišķā veidā veicamiem operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītas vai pielāgotas iekārtas, ierīces vai instrumentus un to komponentus, kā arī lai saņemtu eksporta, importa, tranzīta un pārvietošanas licences šīm precēm, stratēģiskas nozīmes preču aprites subjektam ir nepieciešama Iekšlietu ministrijas speciālā atļauja (licence) komercdarbībai ar Latvijas Republikas Nacionālajā stratēģiskas nozīmes preču un pakalpojumu sarakstā minētām sevišķā veidā veicamiem operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītām vai pielāgotām iekārtām, ierīcēm vai instrumentiem un to komponentiem.

(3) Šā panta otrajā daļā minēto speciālo atļauju (licenci) ir tiesīgs saņemt individuālais komersants vai komercsabiedrība, ja valsts drošības iestāžu rīcībā nav ziņu par to, ka attiecīgā komersanta darbība ir vērsta pret Latvijas Republikas drošību vai šis komersants pārkāpj starptautiskajos līgumos ietvertos vai starptautisko organizāciju noteiktos ierobežojumus, un ja tā dalībnieki, vadītāji, personas, kas ieņem amatus pārvaldes institūcijās, kā arī darbinieki, kas tieši saistīti ar speciālajā atļaujā (licencē) minētajām darbībām (turpmāk – lietotājs), atbilst šādām prasībām:

1) lietotājs ir vismaz 21 gada vecumu sasniedzis Latvijas Republikas pilsonis vai Eiropas Savienības dalībvalstu pilsonis, vai Eiropas Ekonomikas zonas valsts pilsonis;

2) lietotājs nav sodīts par noziedzīga nodarījuma izdarīšanu – vismaz trīs gadus pēc sodāmības dzēšanas vai noņemšanas;

3) ir psihiatra atzinums, ka lietotājam nav diagnosticēti psihiski traucējumi;

4) ir narkologa atzinums, ka lietotājam nav diagnosticēta alkohola, narkotisko, psihotropo vai toksisko vielu atkarība;

5) lietotājs pēdējā gada laikā nav administratīvi sodīts par alkohola, narkotisko, psihotropo vai toksisko vielu ietekmē izdarītiem pārkāpumiem;

6) Valsts policijai, prokuratūrai vai valsts drošības iestādēm nav ziņu, kas apliecinātu lietotāja piederību pie aizliegtiem militarizētiem vai bruņotiem grupējumiem, sabiedriskām organizācijām (partijām) vai to apvienībām;

7) lietotājam ir deklarēta (reģistrēta) dzīvesvieta;

8) lietotājs nav notiesāts par tīša noziedzīga nodarījuma izdarīšanu.

(4) Šā panta otrajā daļā minēto speciālo atļauju (licenču) izsniegšanas, pārreģistrācijas, anulēšanas un darbības apturēšanas kārtību nosaka Ministru kabinets. Par speciālo atļauju (licenču) izsniegšanu un pārreģistrāciju iekasē valsts nodevu. Valsts nodevas apmēru un kārtību, kādā maksājama valsts nodeva, nosaka Ministru kabinets.

(5) Šā panta otrajā daļā minētā speciālā atļauja (licence) nav nepieciešama iekārtām un programmatūrai, kura operatīvās darbības subjektiem, kā arī elektronisko sakaru komersantiem nepieciešama viņiem normatīvajos aktos noteikto pienākumu izpildei.

(6) Iekšlietu ministrijas izsniegto speciālo atļauju (licenci) komercdarbībai ar Latvijas Republikas Nacionālajā stratēģiskas nozīmes preču un pakalpojumu sarakstā minētajām sevišķā veidā veicamiem operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītām vai pielāgotām iekārtām, ierīcēm vai instrumentiem un to komponentiem pēc Ministru kabineta noteiktās valsts nodevas samaksas izsniedz uz nenoteiktu laiku. Speciālo licenci (atļauju) katru gadu pārreģistrē Iekšlietu ministrijā.

(7) Iekšlietu ministrija ir tiesīga neizsniegt speciālo atļauju (licenci), atteikt tās pārreģistrāciju, apturēt tās darbību uz laiku līdz diviem mēnešiem vai anulēt to, ja:

1) komersants ar tiesas spriedumu atzīts par vainīgu līdzdalībā noziedzīgā organizācijā, krāpnieciskās darbībās finanšu jomā vai noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijā;

2) komersants ar tiesas spriedumu pasludināts par maksātnespējīgu, tā saimnieciskā darbība apturēta vai pārtraukta vai ir uzsākta tiesvedība par komersanta bankrotu;

3) pamatojoties uz spēkā stājušos tiesas spriedumu vai citas kompetentas institūcijas sniegtu atzinumu par būtisku attiecīgo nozari regulējošo normatīvo aktu pārkāpumu, kā arī vides aizsardzības, konkurences un darba tiesību būtisku pārkāpumu, par komersanta profesionālās darbības pārkāpumiem pēdējo triju gadu laikā pēc pieteikuma iesniegšanas;

4) konstatēts, ka komersants speciālās atļaujas (licences) saņemšanai vai tās derīguma termiņa pagarināšanai sniedzis nepatiesas ziņas;

5) komersants neatbilst šā panta trešās daļas prasībām;

6) ir pārkāptas šā likuma vai citu normatīvo aktu prasības vai speciālajā atļaujā (licencē) iekļautie nosacījumi.

(8) Lai saņemtu importa, eksporta, pārvietošanas vai tranzīta licenci iekārtām, kas minētas Latvijas Republikas Nacionālajā stratēģiskas nozīmes preču un pakalpojumu sarakstā un paredzētas analogo, ciparu vai mobilo telekomunikāciju sarunu vai citas informācijas pārtveršanai no tehniskajiem vai sakaru kanāliem, komersants, kuram ir izsniegta Iekšlietu ministrijas speciālā atļauja (licence) komercdarbībai ar sevišķā veidā veicamiem operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītām vai pielāgotām iekārtām, ierīcēm vai instrumentiem un to komponentiem, iesniedz komitejai līgumu, ko viņš noslēdzis ar kādu no Latvijas Republikas operatīvās darbības subjektiem, vai tās ārvalsts institūcijas izsniegtu galīgā izlietojuma apliecinājumu, ar kuru tiek veikts darījums.

(9) Sevišķā veidā veicamiem operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītu vai pielāgotu iekārtu, ierīču vai instrumentu un to komponentu aprites kārtību nosaka Ministru kabinets."

 

5. Aizstāt 7.panta pirmajā daļā vārdus "galīgā izlietojuma apliecinājumus un sertifikātus" ar vārdiem "galīgā izlietojuma apliecinājumus, importa sertifikātus".

 

6. Papildināt pārejas noteikumus ar 3. un 4.punktu šādā redakcijā:

 

"3. Līdz šā likuma 5.panta divpadsmitajā daļā minēto Ministru kabineta noteikumu spēkā stāšanās dienai, bet ne ilgāk kā līdz 2009.gada 1.jūnijam piemērojami Ministru kabineta 2 007.gada 6.novembra noteikumi Nr.747 "Kārtība, kādā izsniedz stratēģiskas nozīmes preču licences un citus ar stratēģiskas nozīmes preču apriti saistītos dokumentus", ciktāl tie nav pretrunā ar šo likumu.

4. Ministru kabinets līdz 2009.gada 1.martam izdod šā likuma 5.1 panta ceturtajā un devītajā daļā minētos noteikumus."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ārlietu ministrs

M.Riekstiņš


Likumprojekta “Grozījumi

“Stratēģiskas nozīmes preču aprites likumā”

anotācija

 

I. Kādēļ tiesību akts ir vajadzīgs

1. Atsauce uz Deklarāciju par Ministru kabineta iecerēto darbību, politikas plānošanas dokumentu un citiem dokumentiem, kuros dots uzdevums izstrādāt normatīvā akta projektu

Ar Ministru kabineta 18.12.2007 sēdes protokollēmumu (Nr.70, 9.paragrāfs) Ārlietu ministrijai tika uzdots izstrādāt Grozījumu Stratēģiskas nozīmes preču aprites likumā, precizējot 7.panta pirmo daļu.

2. Pašreizējās situācijas raksturojums

 

Grozījumi nepieciešami, lai saskaņotu “Stratēģiskas nozīmes preču aprites likuma” un likuma “Par nodokļiem un nodevām” normas, novērstu neprecizitātes esošajā likuma redakcijā, kā arī lai pakļautu kontrolei Latvijas Republikas Nacionālajā stratēģiskas nozīmes preču un pakalpojumu sarakstā minēto sevišķā veidā veicamiem operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītu vai pielāgotu iekārtu, ierīču vai instrumentu un to komponentu apriti.

Grozījumi likumā nepieciešami, lai Krimināllikumā varētu paredzēt sodu par minēto preču neatļautu apriti.

3. Tiesību akta projekta būtība

Likumprojekts pilnveido esošo stratēģiskas nozīmes preču kontroles sistēmu, paredzot regulējumu importa, eksporta, tranzīta un pārvietošanas licenču saņemšanai Latvijas Republikas Nacionālajā stratēģiskas nozīmes preču un pakalpojumu sarakstā minēto sevišķā veidā veicamiem operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītu vai pielāgotām iekārtām, ierīcēm vai instrumentiem un to komponentiem.

Izvērtējums no Pakalpojumu direktīvas viedokļa:

1)     Jaunas speciālās atļaujas (licences) veida ieviešana neparedz atšķirīgu attieksmi pret savas valsts un citu ES dalībvalstu pakalpojumu sniedzējiem. Turklāt, darījumus ar stratēģiskas nozīmes precēm Latvijā var veikt tikai ar LR Stratēģiskas nozīmes preču kontroles komitejas izsniegtām eksporta, importa, tranzīta un pārvietošanas licencēm. Šādas licences saskaņā ar ES īstenoto praksi var saņemt Latvijā, nevis citās dalībvalstīs reģistrēti uzņēmumi.

2)     Jaunais atļaujas veids tiek ieviests gan sabiedrības kopumā, gan katras privātpersonas interesēs. Tas sekmēs drošību (operatīvās darbības līdzekļu aprite tiks kontrolēta un būs legāla) un palīdzēs nodrošināt personas privātās informācijas neaizskaramību. Minētos mērķus nav iespējams sasniegt ar mazāk ierobežojošiem līdzekļiem.

3. Cita informācija

Nav citas informācijas.

 


II. Kāda var būt tiesību akta ietekme uz sabiedrības

un tautsaimniecības attīstību

1. Vispārējā ietekme uz sabiedrības un tautsaimniecības pārmaiņām

Nav attiecināms.

2. Ekonomiskā ietekme

 

Likumprojekts neietekmēs eksporta un importa apjomu, kā arī ekonomiskos rādītājus Latvijā.

3. Ietekme uz uzņēmējdarbības vidi, administratīvajām procedūrām un administratīvo slogu komersantiem, pašnodarbinātajām personām, zemnieku un zvejnieku saimniecībām

Likumprojekts paredz jauna dokumenta ieviešanu – Iekšlietu ministrijas speciālo atļauju (licenci) komercdarbībai ar sevišķā veidā veicamiem operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītu vai pielāgotu iekārtu, ierīču vai instrumentu un to komponentiem. Speciālās atļaujas ieviešana ir nepieciešama, lai noteiktu subjektu loku, kas drīkst strādāt ar minētajām iekārtām, ierīcēm vai instrumentiem un to komponentiem. Pretējā gadījumā nav iespējams nodrošināt, lai šādu preču aprite notiktu legāli.

Paredzams, ka gadā šādu speciālo atļauju pieprasīs ne vairāk kā 15 individuālie komersanti vai komercsabiedrības. Atļaujas saņemšana neradīs ievērojamu administratīvu slogu, jo tā tiks izsniegta uz nenoteiktu laiku un būs jāpārreģistrē reizi gadā.

Dokumentu skaits, kas jāiesniedz atļaujas saņemšanai, iesniegšanas veids (personīgi vai elektroniski), valsts nodevas apmēri un kārtība, kādā maksājama valsts nodeva, kā arī lēmuma pieņemšanas ilgums tiks noteikts ar atsevišķiem Iekšlietu ministrijas sagatavotiem Ministru kabineta noteikumiem.

Sadarbību starp valsts pārvaldes iestādēm normatīvais akts būtiski nemainīs.

4. Ietekme uz administratīvajām procedūrām un administratīvo slogu fiziskām personām

Nav attiecināms.

5. Sociālā ietekme

Nav attiecināms.

6. Ietekme uz vidi

Nav attiecināms.

7. Cita ietekme

Likumprojekts noteiks juridisko personu loku, kam ir tiesības veikt komercdarbību ar Latvijas Republikas Nacionālajā stratēģiskas nozīmes preču un pakalpojumu sarakstā minēto sevišķā veidā veicamiem operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītām vai pielāgotām iekārtām, ierīcēm vai instrumentiem un to komponentiem. Likumprojekts nosaka arī vispārējās apgrozības aizliegumu iekārtām un ierīcēm, kas paredzētas telefona sarunu vai citas informācijas pārtveršanai no tehniskajiem vai sakaru kanāliem. Līdz ar to Krimināllikumā būs iespēja paredzēt kriminālatbildību par šādu ierīču un iekārtu neatļautu iegādāšanos. Tādējādi tiks sekmēta valsts iekšējā drošība.

 

III. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz

valsts budžetu un pašvaldību budžetiem

 

(tūkst. latu)

Rādītāji

2008

2009

2010

2011

1

2

3

4

5

1. Izmaiņas valsts budžeta ieņēmumos

0

+10,8

+11,7

+13,5

2. Izmaiņas budžeta izdevumos

0

0

0

0

3. Finansiālā ietekme

0

+10,8

+11,7

+13,5

4. Prognozējamie kompensējošie pasākumi papildu izdevumu finansēšanai

Nav attiecināms.

5. Detalizēts finansiālā pamatojuma aprēķins

Valsts nodevas apmēri par Iekšlietu ministrijas speciālo atļauju (licenču) izsniegšanu un pārreģistrāciju tiks noteikti ar likumprojekta 6.pantā minētajiem Ministru kabineta noteikumiem. Vadoties no šiem noteikumiem, varēs veikt detalizētāku aprēķinu.

Pašlaik, pieņemot, ka IeM gadā izsniegs 12-15 speciālās atļaujas (licences) un to, ka maksa par vienu speciālo atļauju (licenci) komercdarbībai ar sevišķā veidā veicamiem operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītām vai pielāgotām iekārtām, ierīcēm vai instrumentiem un to komponentiem tiks noteikta 900 LVL apmērā, valsts budžeta ieņēmumi par minēto speciālo atļauju izsniegšanu būtu 10 800 – 13 500 LVL gadā. Noteikumus plānots pieņemt 2009.gadā, tāpēc 2008.gada ieņēmumus normatīvais akts neietekmēs.

6. Cita informācija

Nav citas informācijas.

 

IV. Kāda var būt tiesību akta ietekme uz spēkā esošo

tiesību normu sistēmu

1. Kādi normatīvie akti (likumi un Ministru kabineta noteikumi) papildus jāizdod un vai ir sagatavoti to projekti

 

Grozījumu rezultātā Iekšlietu ministrijai līdz 2009.gada 1.martam nepieciešams sagatavot Ministru kabineta noteikumu projektus:

1) par sevišķā veidā veicamiem operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītu vai pielāgotu iekārtu, ierīču vai instrumentu un to komponentu apriti;

2) par minēto speciālo atļauju (licenču) izsniegšanas, pārreģistrācijas, anulēšanas un darbības apturēšanas  kārtību;

3) par valsts nodevas apmēriem un kārtību, kādā maksājama valsts nodeva par minētajām atļaujām.

Tieslietu ministrija plāno izstrādāt grozījumus Krimināllikumā,  paredzot kriminālatbildību par sevišķā veidā veicamiem operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītu vai pielāgotu iekārtu, ierīču vai instrumentu neatļautu iegādāšanos.

2. Cita informācija

Nav citas informācijas.

 

V. Kādām Latvijas starptautiskajām saistībām atbilst tiesību akts

1. Saistības pret Eiropas Savienību

1) Eiropas Savienības Rīcības kodeksu ieroču eksporta jomā;

2) Eiropas Savienības Kopējais militāro preču saraksts;

3) ES Padomes regula 1334/2000, ar ko nosaka Kopienas režīmu divējāda lietojuma preču un tehnoloģiju eksporta kontrolei;

4) Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīva 2006/123/EK par pakalpojumiem iekšējā tirgū.

2. Saistības pret citām starptautiskajām organizācijām

Saistības, kuras Latvija uzņēmusies starptautisko eksporta kontroles režīmu – Austrālijas Grupas, Vasenāras Vienošanās, Raķešu tehnoloģijas kontroles režīma un Kodolmateriālu piegādātāju grupas – ietvaros.


3. Saistības, kas izriet no Latvijai saistošiem divpusējiem un daudzpusējiem starptautiskajiem līgumiem

Nav attiecināms.

4. Atbilstības izvērtējuma tabula

Attiecīgo ES tiesību aktu veids, nosaukums, datums un numurs, kuru prasības tiek pārņemtas vai ieviestas ar normatīvo aktu.

Eiropas Savienības Padomes Regula Nr.1334/2000 (2000. gada 20. jūnijs), ar ko nosaka Kopienas režīmu divējāda lietojuma preču un tehnoloģiju eksporta kontrolei

Eiropas Savienības tiesību akts un attiecīgā panta Nr.

Latvijas normatīvā akta projekta norma, kas pārņem katru šīs tabulas 1.ailē norādīto direktīvas vienību

Komentāri

ES Padomes Regula Nr.1334/2000

Likumprojekta 1.pants

Likumprojektā izdarīta atsauce uz regulu kopumā. Atsevišķas regulas prasības jau iestrādātas Stratēģiskas nozīmes preču aprites likumā.

5. Saistības sniegt paziņojumu Eiropas Savienības institūcijām atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta sniegšanas un finanšu noteikumu projektiem

Nav attiecināms.

6. Cita informācija

Nav citas informācijas.

 

VI. Kādas konsultācijas notikušas, sagatavojot tiesību akta projektu

1. Ar kurām pilsoniskās sabiedrības un sociālo partneru organizācijām un citām iesaistītajām institūcijām konsultācijas ir notikušas

Nav attiecināms.

2. Kāda ir šo pilsoniskās sabiedrības un sociālo partneru organizāciju un citu iesaistīto institūciju pozīcija

Nav attiecināms.

3. Kāds konsultāciju veids un sabiedrības informēšanas pasākumi ir izmantoti

Nav attiecināms.

4. Konsultācijas ar ekspertiem

Konsultācijas nav notikušas.

5. Cita informācija

Nav citas informācijas.

 

VII. Kā tiks nodrošināta tiesību akta izpilde

1. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde no valsts un pašvaldību puses – vai tiek radītas jaunas valsts institūcijas vai paplašinātas esošo institūciju funkcijas

Netiek radītas jaunas valsts institūcijas. Tiek paplašinātas Iekšlietu ministrijas funkcijas. Šī iemesla dēļ nav plānots palielināt Iekšlietu ministrijas budžetu.

2. Kā sabiedrība tiks informēta par normatīvā akta ieviešanu

Tiesību akts tiks publicēts oficiālajā laikrakstā „Latvijas Vēstnesis”.

3. Kā indivīds var aizstāvēt savas tiesības, ja normatīvais akts viņu ierobežo

 

Sūdzības par Iekšlietu ministrijas licencēšanas komisijas lēmumu atteikt, anulēt vai apturēt speciālo atļauju (licenci) komercdarbībai ar sevišķā veidā veicamiem operatīvās darbības pasākumiem speciāli radītām vai pielāgotām iekārtām, ierīcēm vai instrumentiem un to komponentiem juridiskās personas varēs iesniegt iekšlietu ministram. Ministra lēmumu varēs pārsūdzēt Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā, iesniedzot prasību rajona (pilsētas) tiesā.

4. Cita informācija

Nav citas informācijas.

 

 

          Ārlietu ministrs                                                      Māris Riekstiņš

Ārlietu ministrs

 

Valsts sekretārs

Juridiskā departamenta direktore

Par kontroli atbildīgā amatpersona

Atbildīgā

amatpersona

 

 

 

 

 

 

 

M.Riekstiņš

N.Penke

I.Mangule

E.Vijupe

I.Marcinkēviča

 

 

 

 

26.06.2008 15:00

1324

I.Marcinkēviča

67016196, inga.marcinkevica@mfa.gov.lv


 

 

 

 

LATVIJAS REPUBLIKAS MINISTRU KABINETA SĒDE

___________________________________________________________

protokola izraksts

 

 

Rīgā

Nr.63

2008.gada 8.septembrī

 

 

3.§

 

Likumprojekts "Grozījumi Stratēģiskas nozīmes preču aprites likumā"

     TA-1992

___________________________________________________________

(M.Riekstiņš, I.Godmanis)

 

     1. Atbalstīt iesniegto likumprojektu.

     Valsts kancelejai sagatavot likumprojektu iesniegšanai Saeimā.

     2. Noteikt, ka atbildīgais par likumprojekta turpmāko virzību Saeimā ir ārlietu ministrs.

     

 

 

Ministru prezidents

  

I.Godmanis

 

Valsts kancelejas direktore

  

G.Veismane

 

 

 

2008-MK-PROT-63-0809-#03.doc

1