Rīgā
2007.gada 1.martā.
Nr. ____________
Pilsonības likuma izpildes komisija
lūdz iekļaut Saeimas kārtējās sēdes darba kārtībā komisijas izstrādāto
likumprojektu Par Andreja Perepļotkina atzīšanu par Latvijas pilsoni.
Komisija lūdz minēto likumprojektu nodot tikai Pilsonības likuma
izpildes komisijai.
Komisija lūdz virzīt minēto likumprojektu bez atkārtotas izskatīšanas
atbildīgajā komisijā un iekļaut to Saeimas sēdes darba kārtībā izskatīšanai
pirmajā lasījumā.
Komisija ierosina atzīt likumprojektu par steidzamu.
Pielikumā: 1) likumprojekts uz 1 lpp.;
2) likumprojekta anotācija uz 3 lpp.;
3) pievienotie dokumenti uz 10 lpp.
Cieņā,
komisijas priekšsēdētājs Pēteris Tabūns
Par Andreja
Perepļotkina atzīšanu par Latvijas pilsoni
Atzīt Andreju Perepļotkinu
(personas kods 271284-14668) par Latvijas pilsoni.
Likums stājas spēkā nākamajā dienā pēc tā
izsludināšanas.
Likumprojekts
Par Andreja Perepļotkina atzīšanu par Latvijas pilsoni
Anotācija
I. Kādēļ normatīvais akts ir vajadzīgs |
||||||
1. Pašreizējās situācijas raksturojums |
Likumprojekts
ir izstrādāts, lai atzītu Krievijas Federācijas pilsoni Andreju Perepļotkinu
par Latvijas pilsoni. Andrejs Perepļotkins ir dzimis 1984.gada 27.decembrī Harkovā, Ukrainā. Kopš 6 gadu vecuma aktīvi nodarbojas ar futbolu. Ir spēlējis vairākos ārzemju futbola klubos. Kopš 2004.gada A.Perepļotkins dzīvo Latvijā un spēlē futbola klubā Skonto, ar kuru ir noslēdzis līgumu līdz 2010.gadam. Uzsākot savas sporta gaitas Latvijā, viņš uzsāka latviešu valodas apguvi. A.Perepļotkins savu nākotni saista ar Latviju un to pauda arī Pilsonības likuma izpildes komisijas sēdē. Latvijas Futbola federācija, futbola klubs Skonto atbalsta un lūdz atzīt A.Perepļotkinu par Latvijas pilsoni. Kā norāda pilsonības pretendenta ieteicēji, sportista profesionālisms un meistarība ir izveidojusies tieši spēlējot Latvijas futbola klubā, palīdzot klubam Skonto Latvijas čempionāta spēlēs, UEFA Čempionu līgas un UEFA Kausu izcīņas sacensībās gūt labus rezultātus. Latvijas Nacionālās futbola izlases treneri un vadība izteikuši vēlmi iekļaut A.Perepļotkinu valsts izlasē. Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas Sporta apakškomisija 2006.gada 21.decembra vēstulē Nr.9/5-2S-1-(9/06) lūdz Pilsonības likuma izpildes komisiju izskatīt jautājumu par A.Perepļotkina atzīšanu par Latvijas pilsoni, norādot, ka apakškomisijas attieksme pret futbolista sasniegumiem un vēlmi startēt Latvijas futbola izlasē un Latvijas futbola olimpiskajā izlasē ir pozitīva. Iesniegumā
Pilsonības likuma izpildes komisijai A.Perepļotkins apliecina savu gatavību
atteikties no Krievijas Federācijas pilsonības, ja Saeima atzīs viņu par
Latvijas pilsoni. Ņemot vērā A.Perepļotkina nopelnus,
spēlējot un pārstāvot futbola klubu Skonto starptautiskos turnīros, kā arī
iespējamo turpmāko ieguldījumu futbola attīstībā Latvijā, pārstāvot nacionālo
izlasi, Pilsonības likuma izpildes komisija atbalstīja A.Perepļotkina
atzīšanu par Latvijas pilsoni. |
|||||
Likumprojekts paredz atzīt Andreju
Perepļotkinu, personas kods 271284-14668, par Latvijas pilsoni. |
||||||
II. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz sabiedrības un tautsaimniecības
attīstību |
||||||
1. Ietekme attiecībā uz makroekonomisko vidi |
Likumprojekts šo jomu neskar |
|||||
2. Ietekme uz uzņēmējdarbības vidi un administratīvo procedūru
vienkāršošanu |
Likumprojekts šo jomu neskar |
|||||
3. Sociālo seku izvērtējums |
Likumprojekts šo jomu neskar |
|||||
4. Ietekme uz vidi |
Likumprojekts šo jomu neskar |
|||||
5. Cita informācija |
|
|||||
III. Kāda var būt
normatīvā akta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem |
||||||
|
Tūkst. Ls |
|||||
Rādītāji |
Kārtējais gads |
Trīs nākamie gadi |
Vidēji piecu gadu laikā pēc kārtējā gada |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
1.Izmaiņas budžeta ieņēmumos |
Likumprojekts šo jomu neskar |
|||||
2. Izmaiņas budžeta izdevumos |
Likumprojekts šo jomu neskar |
|||||
3. Finansiālā ietekme |
Likumprojekts šo jomu neskar |
|||||
4.Prognozējamie
kompensējošie pasākumi papildu izdevumu finansēšanai |
Likumprojekts šo jomu neskar |
|||||
5. Detalizēts finansiālā pamatojuma aprēķins |
Likumprojekts šo jomu neskar |
|||||
6. Cita informācija |
|
|||||
IV. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz spēkā
esošo tiesību normu sistēmu |
||||||
1. Kādi normatīvie akti likumi un Ministru kabineta
noteikumi papildus jāizdod un vai ir sagatavoti to projekti. Attiecībā uz Ministru kabineta noteikumiem
(arī tiem, kuru izdošana ir paredzēta izstrādātajā likumprojektā) norāda to
izdošanas mērķi un satura galvenos punktus, kā arī termiņu, kādā ir paredzēts
šos noteikumus izstrādāt. |
Likumprojekts šo jomu neskar |
|||||
2. Cita informācija |
|
|||||
V. Kādām Latvijas starptautiskajām saistībām
atbilst normatīvais akts |
|
1. Saistības pret Eiropas Savienību |
Likumprojekts šo jomu neskar |
2. Saistības pret citām starptautiskajām organizācijām |
Likumprojekts šo jomu neskar |
3. Atbilstības izvērtējuma tabula |
Likumprojekts šo jomu neskar |
VI. Kādas konsultācijas
notikušas, sagatavojot normatīvā akta projektu |
|
Latvijas Futbola federācija Futbola klubs Skonto |
|
2. Kāda ir šo nevalstisko organizāciju
pozīcija (atbalsta, iestrādāti tās iesniegtie priekšlikumi, mainīts
formulējums to interesēs, neatbalsta) |
Atbalsta Latvijas pilsonības atzīšanu
Andrejam Perepļotkinam |
3. Kādi sabiedrības informēšanas pasākumi
ir veikti un kāds ir sabiedriskās domas viedoklis |
Pasākumi nav veikti |
Konsultācijas nav notikušas |
|
|
|
VII. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde |
|
1. Kā tiks
nodrošināta normatīvā akta izpilde no valsts puses - vai tiek radītas jaunas valsts
institūcijas vai paplašinātas esošo institūciju funkcijas |
Likumprojekts šo jomu neskar |
2. Kā
sabiedrība tiks informēta par normatīvā akta ieviešanu |
Likuma tekstu publicēs laikrakstā Latvijas Vēstnesis |
3. Kā indivīds var aizstāvēt savas tiesības, ja likums
viņu ierobežo |
Likumprojekts šo jomu neskar |
4. Cita informācija |
|