Likumprojekts
Par valsts budžetu
2007.gadam
___________________________________
2006.gada
decembris
Saturs.
|
Likumprojekts Par valsts budžetu 2007.gadam |
|
1. |
1 8 |
|
2. |
9 - 10 |
|
3. |
2.pielikums Valsts
budžeta ieņēmumi |
11 - 14 |
4. |
3.pielikums Valsts
pamatbudžeta un valsts speciālā budžeta kopsavilkums |
15 - 24 |
5. |
4.pielikums Valsts
pamatbudžeta ieņēmumu un izdevumu atšifrējums pa programmām un
apakšprogrammām |
25 - 152 |
6. |
5.pielikums Valsts
speciālā budžeta ieņēmumu un izdevumu atšifrējums pa programmām un
apakšprogrammām |
153 159 |
7. |
160 |
|
8. |
7.pielikums
Mērķdotācijas republikas pilsētu un rajonu pašvaldībām - interešu izglītības
programmu pedagogu daļējai darba
samaksai un valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām |
161 |
9. |
8.pielikums
Mērķdotācijas republikas pilsētu un rajonu pašvaldībām - pašvaldību
speciālās izglītības iestāžu pedagogu darba samaksai un valsts sociālās
apdrošināšanas obligātajām iemaksām |
162 |
10. |
9.pielikums
Mērķdotācijas republikas pilsētu un rajonu pašvaldībām - pašvaldību profesionālās
izglītības iestāžu pedagogu darba samaksai un valsts sociālās apdrošināšanas
obligātajām iemaksām |
162 |
11. |
10.pielikums
Mērķdotācijas republikas pilsētu un
rajonu pašvaldībām - pašvaldību speciālajām pirmsskolas iestādēm,
internātskolām un sanatorijas tipa internātskolām, speciālajām internātskolām
bērniem ar fiziskās un garīgās attīstības traucējumiem |
163 |
12. |
11.pielikums
Mērķdotācijas republikas pilsētu un rajonu pašvaldībām - pašvaldību
izglītības iestādēs piecgadīgo un sešgadīgo bērnu apmācībā nodarbināto
pedagogu darba samaksai un valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām
iemaksām |
164 |
13. |
12.pielikums
Mērķdotācijas republikas pilsētu un rajonu pašvaldībām - pašvaldību
pirmsskolas izglītības iestādēs nodarbināto pedagogu darba samaksas
paaugstināšanai un valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām |
165 |
14. |
13.pielikums
Mērķdotācijas pašvaldību tautas mākslas kolektīvu vadītāju darba samaksai un
valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām |
166 |
16. |
167 - 323 |
|
17. |
324 |
|
18. |
16.pielikums Programma Valsts aizsardzība, drošība un integrācija
NATO 2007.gadam |
325 |
19. |
17.pielikums Ambulatorās un stacionārās
veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēju attīstības programmas atbalsta
pasākumi |
326 |
Likumprojekts
Par valsts budžetu 2007.gadam Paskaidrojumi
Likumprojekta Par valsts budžetu 2007.gadam
anotācija
I. Kādēļ normatīvais akts ir vajadzīgs |
|||||||||
1.Pašreizējās
situācijas raksturojums |
Saskaņā ar Likumā par budžetu un finanšu
vadību noteikto budžets ir līdzeklis valsts politikas realizācijai ar finansiālām
metodēm. Tas ir
valdības finansiālās darbības un vadības pamatā. Budžeta mērķis ir noteikt un pamatot,
kādi līdzekļi nepieciešami valdībai, citām valsts institūcijām un pašvaldībām
to valsts pienākumu izpildei, kuru finansēšana ir noteikta ar normatīvajiem
aktiem, nodrošinot, lai tajā laikposmā, kuram šie līdzekļi paredzēti,
izdevumus segtu atbilstoši resursi. Visi maksājumi, kas saskaņā ar likumu vai
citu normatīvo aktu vai līgumu ieskaitāmi valsts budžeta ieņēmumos, ir valsts budžeta
līdzekļi, kurus saskaņā ar gadskārtējā valsts budžeta likumā noteiktu
apropriāciju paredz valsts mērķim. Valsts budžeta izdevumi sastāv
no apropriācijām, kas noteiktas konkrētām valsts vajadzībām saskaņā ar
gadskārtējo valsts budžeta likumu. |
||||||||
2.Tiesību akta projekta būtība |
Likumprojekts Par valsts budžetu 2007.gadam paredz valsts budžeta līdzekļu
sadalījumu, kuru var saņemt ar gadskārtējā valsts budžeta likumā paredzētu
apropriāciju, lai nodrošinātu valsts iestāžu darbību, uzsākto un jaunu pasākumu,
prioritāšu finansēšanu. |
||||||||
Likumprojekts šo jomu neskar. |
|||||||||
II. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz sabiedrības
un tautsaimniecības attīstību |
|||||||||
1. Ietekme uz makroekonomisko vidi |
Likumprojekts Par valsts budžetu 2007.gadam
izstrādāts ievērojot Likuma par budžetu un finanšu vadību izvirzītās
prasības, Deklarācijā par Ministru
kabineta iecerēto darbību noteiktos pamatuzdevumus, Valdības
izvirzītos ilgtermiņa pamatuzdevumus un neatliekamos uzdevumus, ministriju un
citu centrālo valsts iestāžu iesniegtos priekšlikumus, kā arī ņemot vērā
valsts ekonomisko stāvokli un tautsaimniecības attīstības tendences
turpmākajiem gadiem. Turpmākajos gados tiks realizēta ekonomiskā un fiskālā
politika, kuras pamatmērķis ir ilgtspējīga un sabalansēta tautsaimniecības un
sociālā attīstība atbilstoši vidēja termiņa makroekonomiskajām prognozēm, un
Latvijas pilnvērtīga integrācija starptautiskajās struktūrās. Valdība nodrošina, ka valsts budžeta
finansiālais deficīts iekļaujas Mārstrihtas kritērijos noteiktajās robežās,
plānojot deficītu 1,4% no iekšzemes kopprodukta. 2007.gada valsts budžeta projektā ir noteiktas
šādas galvenās prioritātes: 1) funkcionējošas veselības aprūpes sistēmas
izveidošana, kas balstīta uz kvalitatīvas veselības aprūpes sniegto pakalpojumu
pieejamības nodrošināšanu plašiem iedzīvotāju slāņiem; 2) krīzes pārvarēšana iekšlietu sistēmā,
veidojot efektīvu iekšējās drošības sistēmu un valdības doto saistību izpilde
sistēmā strādājošo darbinieku algu paaugstināšanā; 3) izglītības sistēmas pilnveide, orientējot to
uz zināšanu ekonomikas attīstības vajadzībām un zinošas, radošas un
mērķtiecīgas personības veidošanu; 4) sociālās aizsardzības sistēmas modernizēšana,
nodrošinot tās pieejamību dažādu sociālo slāņu un ekonomisko iespēju
iedzīvotājiem, paredzot līdzekļus sociālo vajadzību apmierināšanai un
nodrošinot savlaicīgas izmaksas iedzīvotājiem; 5) tiesībsargājošo iestāžu administratīvās un
institucionālās kapacitātes stiprināšana, caurredzamas iekšējas kontroles un
pārraudzības sistēmas izveidošana; 6) efektīva ES fondu un Eiropas Ekonomikas zonas
valsts finanšu līdzekļu plānošana, piesaiste un izmantošana, nodrošinot
projektu savlaicīgu īstenošanu un izvirzīto mērķu sasniegšanu; 7) aizsardzības sistēmas pāreja uz
profesionālajiem bruņotajiem spēkiem, nodrošinot valsts drošības aizsardzības
uzdevumu realizāciju, starptautisko un starpvalsts līgumos paredzēto saistību
kvalitatīvu un profesionālu izpildi. 8) kvalitatīvas un modernas kultūras
infrastruktūras izveidošana, nodrošinot sabiedrības kultūras vajadzību
apmierināšanu un izpratnes par kultūru kā zināšanu ekonomikas pilnvērtīgu
sastāvdaļu palielināšanu; 9) valsts pārvaldes sistēmas modernizācija un
tās rīcībspējas stiprināšana, pilnveidojot darbinieku profesionalitāti un
konsekventi realizējot pakāpenisku vienotas darba samaksas sistēmas ieviešanu
visā publiskajā sektorā. Likumprojektā paredzēts papildu finansējums
387,3 milj. latu apmērā, tajā skaitā šādiem nozīmīgākajiem prioritārajiem
pasākumiem: ·
80,4 milj. latu programmai Valsts aizsardzība, drošība un integrācija
NATO; ·
68,8 milj. latu veselības aprūpes jomai, tai skaitā 40,8 milj. latu
veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanas nodrošināšanai, 14,0 milj. latu
medikamentu apmaksāšanai u.c. pasākumiem; ·
14,5 milj. latu minimālās mēneša darba algas
palielināšanai no 90 uz 120 latiem ar 2007.gada 1.janvāri atbilstoši Ministru
kabineta 2006.gada 17.oktobra noteikumiem Nr.858; ·
10,5 milj. latu tiesnešu, tiesu darbinieku, prokuroru, prokuratūras
darbinieku atalgojumu palielinājumam; ·
8,0 milj. latu investīcijām izglītības infrastruktūrā; ·
6,1 milj. latu veselību uzturošos, veicinošos un augstas klases sporta
pasākumos iesaistīto iedzīvotāju skaita saglabāšanas un palielināšanas
nodrošināšanai; ·
4,3 milj. latu profesionālās izglītības iestāžu audzēkņu stipendiju
palielināšanai; ·
6,0 milj. latu - valsts atbalsta palielināšanai
ģimenēm ar bērniem un invalīdiem; ·
10,0 milj. latu - atbalstam novadiem; ·
7,1 milj. latu atbalstam mājokļiem un pašvaldībām
dzīvokļu jautājumu risināšanai (kopā 12,1 milj. latu); ·
4,1 milj. latu Microsoft programmatūras licenču pirkšanai, nomai un
atjaunošanai; ·
5,0 milj. latu - valsts siltumapgādes sektora programmas īstenošanai; ·
4,0 milj. latu - Mežaparka estrādes rekonstrukcijai, Dziesmu un deju
svētku procesa nodrošināšanai; ·
3,0 milj. latu - Koncertzāles būvniecībai Liepājā; ·
3,3 milj. latu - atalgojuma palielinājumam skatuves māksliniekiem; ·
3,2 milj. latu - Valsts pasūtījumam pasažieru
pārvadājumiem pa dzelzceļu; ·
4,1 milj. latu - dotācijai pasažieru regulārajiem pārvadājumiem ar
autobusiem u.c. Valsts
konsolidētā budžeta (valsts pamatbudžeta un valsts speciālā budžeta summa,
izslēdzot no ieņēmumu un izdevumu daļas savstarpējos pārskaitījumus starp
šiem budžetiem) ieņēmumi prognozēti 4 218,3 milj. latu,
bet izdevumi 4 396,1 milj. latu. Valsts pamatbudžeta ieņēmumi prognozēti
3 154,7 milj. latu un izdevumi plānoti 3 498,4 milj. latu apmērā.
Valsts pamatbudžeta izdevumu palielinājums, salīdzinot ar 2006.gada plānu ir
792,8 milj. latu jeb 29,3%. Valsts speciālā budžeta
ieņēmumi un izdevumi prognozēti attiecīgi 1 080,2 milj. latu un 914,2
milj. latu apmērā. Valsts speciālā budžeta izdevumu pieaugums pret 2006.gada
plānu ir 123,0 milj. latu jeb 15,5%. Likumprojekts izstrādāts, ņemot vērā valsts
ekonomisko stāvokli un tautsaimniecības attīstības tendences turpmākajiem
gadiem, nodrošinot stabilu finansiālo situāciju. |
||||||||
2.Ietekme uz uzņēmējdarbības vidi un administratīvo
procedūru vienkāršošanu |
Sekmē uzņēmējdarbības vides attīstību, atbalsta
Latvijas uzņēmumu eksportu un mazos un vidējos uzņēmumus, sekmē uzņēmumu
konkurētspējas celšanu starptautiskā mērogā un administratīvo kapacitāti
saistībā ar Eiropas Savienības procedūrām. Latvijai kā Eiropas Savienības
dalībvalstij ir pieejami Eiropas Savienības politiku instrumentu Eiropas
Savienības struktūrfondu, Kohēzijas fonda, kopējās lauksaimniecības politikas
un citi Eiropas Savienības finanšu līdzekļi, kas paredz sākotnēji valsts
ieguldījumu, kas vēlāk, atbilstoši Eiropas Komisijas noteiktajām prasībām un
pamatprincipiem tiek atmaksāti valsts budžetam. |
||||||||
3. Sociālo seku izvērtējums |
Nodrošinot minimālās darba algas paaugstināšanu,
kā arī darba samaksas paaugstināšanu pedagogiem, iekšlietu sistēmas iestāžu
darbiniekiem, tiesnešiem un tiesu darbiniekiem, prokuroriem, tiešās pārvaldes iestāžu darbiniekiem pozitīvi ietekmēs šo
darbinieku pirktspēju, līdz ar to uzlabosies arī to dzīves līmenis. Nodrošināts finansējums pensiju indeksācijai,
pabalstu izmaksām un piemaksām pie valsts vecuma pensijām, kuru apmērs mēnesī
nepārsniedz 135 latus. Labvēlīgi sabiedrības sociālo stāvokli ietekmēs
paredzētais papildu finansējums veselības jomā. Finansējums zinātnei, augstākās izglītības un
profesionālās izglītības kvalitātes veicināšanai veicinās zinātnes pētījumus
un augsti kvalificētu speciālistu pieaugumu valstī. |
||||||||
4. Ietekme uz vidi |
Paredzētais finansējums nodrošina vides
kvalitātes uzlabošanu un infrastruktūras sakārtošanu, dabas resursu saglabāšanu,
apsaimniekošanu un ilgtspējīgu izmantošanu, sabiedrības aizsardzību pret
jonizējošo starojumu un drošu radioaktīvo vielu, bīstamo atkritumu un
radioaktīvo atkritumu apsaimniekošanu, normatīvo aktu un politikas
īstenošanas dokumentu izstrādi vides un dabas aizsardzības jomā atbilstoši
Eiropas Savienības likumdošanas prasībām. |
||||||||
5.Cita informācija |
Likumprojekts šo jomu neskar. |
||||||||
III. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz valsts
budžetu un pašvaldību budžetiem |
|||||||||
|
tūkst. Ls |
||||||||
Rādītāji |
|
Trīs nākamie gadi |
Vidēji piecu gadu laikā pēc
kārtējā gada |
||||||
|
2006* |
2007* |
2008 |
2009 |
- |
||||
1. Izmaiņas budžeta ieņēmumos |
3 397 215,1 |
4 218 294,4 |
- |
- |
- |
||||
2. Izmaiņas budžeta izde- vumos |
3 481 222,1 |
4 396 125,2 |
- |
- |
- |
||||
3. Finansiālā ietekme |
- 84 997,0 |
-177 830,8 |
- |
- |
- |
||||
4.Prognozējamie
kompensējošie pasākumi papildu izdevumu finansēšanai
Deficīta finansēšanas avoti: ·
aizņēmumi, valsts pamatbudžeta maksas pakalpojumu un citu pašu ieņēmumu
naudas līdzekļu atlikuma izmaiņas u.c. |
84 997,0
|
177 830,8 |
- |
- |
- |
||||
5.Detalizēts finansiālā pamatojuma aprēķins |
- |
- |
- |
- |
- |
||||
6.Cita informācija
|
* 2006.gadā parādīti likumā Grozījumi likumā
Par valsts budžetu 2006.gadam apstiprinātie dati, 2007.gadā atspoguļoti
likumprojekta Par valsts budžetu 2007.gadam dati. Lai dati būtu salīdzināmi, 2006.gada plāns
koriģēts atbilstoši jaunajām klasifikācijām, no izdevumiem izslēdzot atmaksas
pamatbudžetam, kas turpmāk tiks atspoguļotas finansēšanā. |
||||||||
IV. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz spēkā esošo
tiesību normu sistēmu |
|||||||||
1.Kādi normatīvie akti (likumi un Ministru kabineta noteikumi)
papildus jāizdod un vai ir sagatavoti to projekti Attiecībā uz Ministru kabineta noteikumiem (arī
tiem, kuru izdošana ir paredzēta izstrādātajā likumprojektā) norāda to
izdošanas mērķi un satura galvenos punktus, kā arī termiņu, kādā ir paredzēts
šos noteikumus izstrādāt |
Valsts budžeta 2007.gadam likumu projektu paketē ir iekļauti un jāpieņem
likumprojekti: ·
Likumprojekts Grozījumi Dabas resursu nodokļa likumā; ·
Likumprojekts Grozījumi likumā Par iedzīvotāju ienākuma nodokli; ·
Likumprojekts Grozījumi likumā ²Par pievienotās
vērtības nodokli; ·
Likumprojekts Grozījumi likumā Par uzņēmumu un uzņēmējsabiedrību
maksātnespēju; ·
Likumprojekts Grozījumi likumā Par darbinieku aizsardzību darba devēja
maksātnespējas gadījumā; ·
Likumprojekts Grozījums Fizisko personu datu aizsardzības likumā; ·
Likumprojekts Grozījumi likumā Par nodokļiem un nodevām; ·
Likumprojekts Grozījumi Pārtikas aprites uzraudzības likumā; ·
Likumprojekts
Grozījums Patentu likumā; ·
Likumprojekts Grozījumi likumā Par audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļu piemērošanu bērniem; ·
Likumprojekts Grozījumi likumā Par zemes īpašnieku tiesībām uz
kompensāciju par saimnieciskās darbības ierobežojumiem īpaši aizsargājamās
dabas teritorijās un mikroliegumos; ·
Likumprojekts Grozījumi likumā Par akcīzes nodokli; ·
Likumprojekts Grozījums likumā Par valsts sociālo apdrošināšanu; ·
Likumprojekts Par elektroenerģijas nodokli; ·
Likumprojekts Grozījumi Likumā par budžetu un finanšu vadību; ·
Likumprojekts Grozījumi likumā Par uzņēmumu ienākuma nodokli; ·
Likumprojekts Grozījumi Sēklu aprites likumā; ·
Likumprojekta Grozījumi Ceļu satiksmes likumā; ·
Likumprojekts Grozījumi likumā Par nodokļu piemērošanu brīvostās un
speciālajās ekonomiskajās zonās; ·
Likumprojekts
Grozījumi Ciltsdarba likumā; ·
Likumprojekts Grozījums Izglītības likumā; ·
Likumprojekts Grozījumi Medību
likumā; ·
Likumprojekts Grozījums Meža likumā; ·
Likumprojekts Grozījums Lauksaimniecības un lauku attīstības likumā; ·
Likumprojekts Grozījums Valsts meža dienesta likumā; ·
Likumprojekts Grozījumi Dzīvnieku aizsardzības likumā; ·
Ministru kabineta noteikumu
projekts Grozījums Ministru kabineta 2002.gada 7.maija noteikumos Nr.180
Noteikumi par nekustamā īpašuma nodokļa prognozi un saskaņošanu ar
pašvaldībām; Paredzēts
sagatavot Ministru kabineta noteikumu projektu par ministriju un citu
centrālo valsts iestāžu programmu un apakšprogrammu rezultatīvajiem
rādītājiem, kas paredz kārtību, kādā nosaka rezultatīvos rādītājus un sniedz
pārskatus par to izpildi.
|
||||||||
2. Cita
informācija |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
||||||||
V. Kādām Latvijas starptautiskajām saistībām atbilst
tiesību akts |
|||||||||
1. Saistības pret Eiropas Savienību |
Likumprojektā paredzētas Latvijas iemaksas
Eiropas Savienības budžetā. Eiropas Savienības dalībvalstu saistības veikt
iemaksas nosaka Eiropas Kopienas dibināšanas līgums, Eiropas Atomenerģijas
Kopienas dibināšanas līgums, kā arī 2003.gada maijā parakstītais
Pievienošanās Eiropas Savienībai līgums, kas paredz visu pilntiesīgas
dalībvalsts saistību, pienākumu un tiesību pārņemšanu līdz ar iestāšanās
brīdi Eiropas Savienībā, kā rezultātā šādas dalībvalsts iemaksas veicamas
katru gadu ik mēnesi. Iemaksu kārtību nosaka Padomes 2000. gada 29.
septembra Lēmums par Kopienu pašu resursu sistēmu (2000/597/EC, Euratom),
Padomes 2000. gada 22. maija Regula (EK, Euratom) Nr.1150/2000, ar ko īsteno
Lēmumu 94/728/EC, Euratom par Kopienu pašu resursu sistēmu, kā arī Padomes
2004. gada 16. novembra Regula (EK, Euratom) Nr. 2028/2004, ar kuru groza
Regulu (EK, Euratom) Nr. 1150/2000. |
||||||||
2.
Saistības pret citām starptautiskajām organizācijām |
Institūcijām, kurām ir noslēgti līgumi par
dalību starptautiskajās organizācijās, likumprojektā ir paredzēts
nepieciešamais finansējums dalības maksai. |
||||||||
3. Saistības, kas izriet no Latvijas saistošajiem divpusējiem un
daudzpusējiem starptautiskajiem līgumiem |
Likumprojekts šo jomu neskar.
|
||||||||
Attiecīgie Eiropas Savienības normatīvie akti un citi dokumenti
(piemēram, Eiropas tiesas spriedumi, vadlīnijas, juridiskās doktrīnas atzinums
u.tml.), norādot numuru, pieņemšanas datumu, nosaukumu un publikāciju |
Likumprojekts šo
jomu neskar.
|
||||||||
|
2.tabula
|
||||||||
Latvijas normatīvā akta projekta
norma (attiecīgā panta, punkta Nr.) |
Eiropas Savienības normatīvais akts
un attiecīgā panta Nr. |
Atbilstības pakāpe
(atbilst/neatbilst) |
Komentāri
|
||||||
5.Cita informācija |
Likumprojekts šo
jomu neskar.
|
||||||||
VI. Kādas konsultācijas notikušas,
sagatavojot normatīvā akta projektu |
|||||||||
Notikušas sarunas ar Latvijas
Pašvaldību savienību. |
|||||||||
2.Kāda ir šo nevalstisko
organizāciju pozīcija (atbalsta, iestrādāti tās iesniegtie priekšlikumi,
mainīts formu- lējums to interesēs, neatbalsta) |
Latvijas Pašvaldību
savienības viedoklis iestrādāts Ministru kabineta un Latvijas Pašvaldību
savienības 2007.gada domstarpību un vienošanās protokola projektā. |
||||||||
3.Kādi sabiedrības informēšanas
pasākumi ir veikti un kāds ir sabiedriskās domas viedoklis |
Regulāri ar masu mediju starpniecību sabiedrība
informēta par likumprojekta Par valsts budžetu 2007.gadam izstrādes gaitu,
svarīgākajiem prognozējamiem makroekonomiskajiem un fiskālajiem rādītājiem,
izmaiņām nodokļu likumos un valsts budžeta prioritātēm. |
||||||||
Konsultācijas
nav notikušas. |
|||||||||
VII. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta
izpilde |
|||||||||
1. Kā tiks nodrošināta normatīvā
akta izpilde no valsts puses un (vai) pašvaldības puses - vai tiek radītas
jaunas valsts institūcijas vai paplašinātas esošo institūciju funkcijas |
Budžeta finansētu institūciju
budžeta iestāžu, pilnīgi vai daļēji no budžeta finansētu uzņēmumu
(uzņēmējsabiedrību) un organizāciju vadītāji (budžeta izpildītāji) var
izdarīt valsts budžeta izdevumus vai uzņemties saistības tikai likumā Par
valsts budžetu 2007.gadam noteikto apropriāciju ietvaros saskaņā ar
finansēšanas plānos noteiktajiem asignējumu apjomiem. Tiesībsarga darbības nodrošināšanai
tiek izveidots Tiesībsarga birojs, kas ir Valsts cilvēktiesību biroja tiesību
un saistību pārņēmējs. Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja
finansējums izdalīts atsevišķi no Ministru kabineta budžeta. |
||||||||
2. Kā sabiedrība tiks informēta par
normatīvā akta ieviešanu |
Paredzētas preses konferences ar preses pārstāvjiem par
likumprojektu Par valsts budžetu 2007.gadam, publikācija Latvijas Vēstnesī,
tiks izdota valsts budžeta 2007.gadam gadagrāmata. |
||||||||
3. Kā indivīds var aizstāvēt savas
tiesības, ja normatīvais akts viņu ierobežo |
Likumprojekts ir izstrādāts, ņemot
vērā indivīda intereses valdība ir centusies nodrošināt vismazāko iespējamo
finansiālā deficīta līmeni atbilstoši valsts budžeta ieņēmumu prognozēm līdz
gada beigām un, iekļaujot izdevumu daļā jaunos, neatliekamos pasākumus. |
||||||||
4. Cita informācija |
Likumprojekts šo jomu neskar. |
||||||||
Valsts sekretāre |
Juridiskā departamenta direktore |
Par kontroli atbildīgā amatpersona |
Atbildīgā amatpersona |
|
|
|
|
I.Krūmane
|
E.Strazdiņa |
M.Radeiko |
Z.Adijāne |
04.12.2006
16:00
2068
Z.Adijāne, 7095437