Latvijas
Republikas
8.Saeimas
Prezidijam
2006.gada __________________Nr.
Rīgā
Saskaņā ar Saeimas kārtības ruļļa 79.pantu iesniedzam likumprojektu "Grozījums Saeimas kārtības rullī.
Lūdzam nodot likumprojektu Korupcijas, kontrabandas un organizētās noziedzības novēršanas un apkarošanas uzraudzības komisijai un noteikt, ka tā ir atbildīgā komisija.
Lūdzam atzīt likumprojektu par steidzamu.
Pielikumā:
1. Likumprojekts.
2. Anotācija (uz 3 lp.).
8. Saeimas
deputāti:
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
Likumprojekts
Grozījums Saeimas kārtības rullī
Izdarīt Saeimas kārtības rullī (Latvijas Republikas Saeimas un Ministru Kabineta Ziņotājs, 1994, 17., 24.nr.; 1995, 10., 24.nr.; 1996, 13., 22.nr.; 1997, 12., 21.nr.; 1998, 22.nr.; 2000, 2.nr.; 2001, 5., 10.nr.; 2002, 12., 22.nr.; 2004, 23.nr.; 2005, 14.nr.; 2006, 8., 14.nr.) šādu grozījumu:
Izteikt 186.pantu šādā redakcijā:
186. Ne mazāk kā pieci viena
nosaukuma deputātu kandidātu saraksta deputāti var izveidot frakciju. Viena
nosaukuma deputātu kandidātu saraksta deputāti var izveidot tikai vienu frakciju.
Deputāts, kas izstājies no frakcijas,
kļūst par neatkarīgu deputātu. Neatkarīgu deputātu nevar uzņemt citā frakcijā.
Likums stājas spēkā ar 9.Saeimas sanākšanu.
8. Saeimas
deputāti:
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
ANOTĀCIJA
likumprojektam
Grozījums
Saeimas kārtības rullī
I. Kādēļ normatīvais akts ir vajadzīgs |
|
||||||||||
1. Pašreizējās situācijas raksturojums |
Saeimas kārtības ruļļa 186.pants paredz, ka Ne
mazāk kā pieci vienas politiskās partijas vai viena nosaukuma deputātu
kandidātu saraksta deputāti var izveidot frakciju. |
|
|||||||||
2. Normatīvā akta projekta būtība |
Likumprojekts paredz, ka frakciju var izveidot
tikai viena nosaukuma deputātu kandidātu saraksta deputāti (turklāt viņi var
izveidot tikai vienu frakciju). Ja deputāts izstājas no frakcijas, šo
deputātu nevar uzņemt citā frakcijā viņš kļūst par neatkarīgu deputātu vai
noliek mandātu. |
|
|||||||||
3. Cita informācija |
Nav |
|
|||||||||
II. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz sabiedrības
un tautsaimniecības attīstību |
|
||||||||||
1. Ietekme uz makroekonomisko vidi |
Nav ietekmes |
|
|||||||||
2. Ietekme uz uzņēmējdarbības vidi un administratīvo procedūru
vienkāršošanu |
Nav ietekmes |
|
|||||||||
3. Sociālo seku izvērtējums |
Tiks novērsta deputātu pāreja uz citām frakcijām,
tādējādi paaugstinot sabiedrības uzticību Saeimai. |
|
|||||||||
4. Ietekme uz vidi |
Nav ietekmes |
|
|||||||||
5. Cita informācija |
- |
|
|||||||||
III. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz valsts
budžetu un pašvaldību budžetiem |
|||||||||||
|
(tūkst. latu) |
||||||||||
Rādītāji |
Kārtējais gads |
Nākamie trīs gadi |
Vidēji piecu gadu laikā pēc
kārtējā gada |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
||||||
1. Izmaiņas budžeta ieņēmumos |
- |
- |
- |
- |
- |
||||||
2. Izmaiņas budžeta izdevumos |
- |
- |
- |
- |
- |
||||||
3. Finansiālā ietekme |
- |
- |
- |
- |
- |
||||||
4. Prognozējamie kompensējošie pasākumi papildu izdevumu finansēšanai |
- |
- |
- |
- |
- |
||||||
5. Detalizēts finansiālā pamatojuma aprēķins |
- |
||||||||||
6. Cita informācija |
- |
||||||||||
IV. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz |
|
||||||||||
1. Kādi normatīvie akti (likumi un Ministru kabineta noteikumi) papildus
jāizdod |
Normatīvie akti nav jāizdod |
|
|||||||||
2. Cita informācija |
- |
|
|||||||||
V. Kādām Latvijas starptautiskajām saistībām |
|
||||||||||
1. Saistības pret Eiropas Savienību |
Likumprojekts šo jomu neskar. |
|
|||||||||
2. Saistības pret citām starptautiskajām organizācijām |
Likumprojekts šo jomu neskar. |
|
|||||||||
3. Saistības, kas izriet no Latvijai saistošajiem divpusējiem un
daudzpusējiem starptautiskajiem līgumiem |
- |
|
|||||||||
4. Atbilstības izvērtējums 1.tabula |
|
||||||||||
Attiecīgie Eiropas Savienības normatīvie akti un citi dokumenti
(piemēram, Eiropas Tiesas spriedumi, vadlīnijas, juridiskās doktrīnas
atzinums u.tml.), norādot numuru, pieņemšanas datumu, nosaukumu un
publikāciju |
- |
|
|||||||||
2.tabula |
|
||||||||||
Latvijas normatīvā akta projekta norma (attiecīgā panta, punkta Nr.) |
Eiropas Savienības normatīvais akts un attiecīgā panta Nr. |
Atbilstības pakāpe (atbilst/ |
Komentāri |
|
|||||||
5. Cita informācija |
- |
|
|||||||||
VI. Kādas konsultācijas notikušas, |
|
||||||||||
1. Ar kurām nevalstiskajām organizācijām konsultācijas ir notikušas |
Konsultācijas nav notikušas |
|
|||||||||
2. Kāda ir šo nevalstisko organizāciju pozīcija (atbalsta, iestrādāti tās
iesniegtie priekšlikumi, mainīts formulējums to interesēs, neatbalsta) |
- |
|
|||||||||
3. Kādi sabiedrības informēšanas pasākumi ir veikti un kāds ir
sabiedriskās domas viedoklis |
- |
< /td> | |||||||||
4. Konsultācijas ar starptautiskajiem konsultantiem |
- |
|
|||||||||
5. Cita informācija |
- |
|
|||||||||
VII. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde |
|
||||||||||
1. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde no valsts un (vai)
pašvaldību puses - vai tiek radītas jaunas valsts institūcijas vai
paplašinātas esošo institūciju funkcijas |
Jaunas institūcijas netiek radītas; esošo
institūciju funkcijas netiek paplašinātas. |
|
|||||||||
2. Kā sabiedrība tiks informēta par normatīvā akta ieviešanu |
Saskaņā ar likumu Par likumu un citu Saeimas,
Valsts prezidenta un Ministru kabineta pieņemto aktu izsludināšanas,
publicēšanas, spēkā stāšanās kārtību un spēkā esamību normatīvais akts tiks
publicēts oficiālajā preses izdevumā Latvijas Vēstnesis un Latvijas
Republikas Saeimas un Ministru kabineta Ziņotājs. |
|
|||||||||
3. Kā indivīds var aizstāvēt savas tiesības, ja normatīvais akts viņu
ierobežo |
Likumprojekts neierobežo indivīda tiesības |
|
|||||||||
4. Cita informācija |
- |
|
|||||||||