Izdarīt likumā "Par mērījumu
vienotību" (Latvijas Republikas Saeimas un Ministru Kabineta Ziņotājs,
1997, 7.nr.; 1998, 9.nr.; 1999, 7.nr.; 2001, 10.nr.; 2004,
13.nr.) šādus grozījumus:
1. 1.pantā:
izteikt 8.punktu šādā redakcijā:
"8) tipa apstiprināšana mērīšanas līdzekļa tipa atbilstības
novērtēšana saskaņā ar normatīvajiem aktiem par tipa apstiprināšanu lietošanai
reglamentētajā sfērā;";
izteikt 16.punktu šādā redakcijā:
"16) verificēšana darbību kopums, lai konstatētu un
apstiprinātu, ka valsts metroloģiskajai kontrolei pakļautie mērīšanas līdzekļi
atbilst noteiktajām prasībām;";
papildināt pantu ar 17. un 18.punktu šādā redakcijā:
"17) pirmreizējā verificēšana iepriekš neverificēta mērīšanas
līdzekļa verificēšana pirms tā ievietošanas tirgū vai nodošanas lietošanai;
18) atkārtotā verificēšana mērīšanas līdzekļa periodiska
verificēšana pēc iepriekšējas verificēšanas, kā arī mērīšanas līdzekļa
verificēšana pēc tā remonta."
2. Aizstāt 5.panta otrajā daļā vārdus "Latvijas Nacionālā
metroloģijas centra (turpmāk Metroloģijas centrs)" ar vārdiem
"Valsts aģentūras "Latvijas Nacionālā metroloģijas aģentūra"
(turpmāk Metroloģijas aģentūra)".
3. Izteikt 7.panta otro daļu šādā redakcijā:
"(2)
Valsts metroloģiskajai kontrolei pakļauto mērīšanas
līdzekļu sarakstu, norādot to pirmreizējās un
atkārtotās verificēšanas periodiskumu, apstiprina Ministru kabinets."
4. Izteikt 8.pantu šādā redakcijā:
"8.pants. Mērīšanas līdzekļu valsts metroloģiskās kontroles veidi
Mērīšanas līdzekļiem ir noteikti šādi valsts
metroloģiskās kontroles veidi:
1) tipa apstiprināšana;
2) pirmreizējā verificēšana;
3) atkārtotā verificēšana;
4) valsts metroloģiskā uzraudzība."
5. 9.pantā:
aizstāt pirmajā daļā vārdu "centrs" ar vārdu
"aģentūra";
aizstāt otrajā daļā vārdu "verificēšana" ar vārdiem
"pirmreizējā un atkārtotā verificēšana";
izteikt trešo daļu šādā redakcijā:
"(3) Valsts metroloģiskajai kontrolei pakļauto mērīšanas līdzekļu tipu
apstiprina Metroloģijas aģentūra.";
aizstāt ceturtajā daļā vārdu "verificēšanu" ar vārdiem
"pirmreizējo un atkārtoto verificēšanu";
izteikt piekto un sesto daļu šādā redakcijā:
"(5) Mērīšanas līdzekļu pirmreizējās un atkārtotās
verificēšanas pozitīvu rezultātu apstiprina, izdarot īpašu atzīmi uz mērīšanas
līdzekļa vai izsniedzot verificēšanas sertifikātu.
(6) Mērīšanas līdzekļu pirmreizējās un atkārtotās verificēšanas atzīmes
formu un pirmreizējās un atkārtotās verificēšanas sertifikātā iekļaujamo
informāciju nosaka Ministru kabinets.";
aizstāt septītajā daļā vārdu "verificēšana" ar vārdiem
"pirmreizējā un atkārtotā verificēšana";
aizstāt astotajā daļā vārdus "Valsts metroloģiskā inspekcija" ar
vārdiem "Patērētāju tiesību aizsardzības centrs";
izteikt devītās daļas ievaddaļu šādā redakcijā:
"(9) Veicot valsts metroloģisko uzraudzību, Patērētāju tiesību
aizsardzības centrs pārbauda:";
aizstāt devītās daļas 2.punktā vārdu "verificēšanas" ar vārdiem
"atkārtotās verificēšanas";
papildināt pantu ar desmito daļu šādā redakcijā:
"(10) Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir pilnvarots veikt
metroloģisko uzraudzību vietās, kur lieto, izgatavo, remontē vai realizē
mērīšanas līdzekļus."
6. 11.pantā:
aizstāt otrajā daļā vārdu "centra" ar vārdu "aģentūras";
aizstāt trešās daļas 4.punktā vārdu "verificēšanas" ar vārdiem
"atkārtotās verificēšanas".
7. Izteikt 14.pantu šādā redakcijā:
"14.pants. Metroloģijas aģentūra
(1) Metroloģijas aģentūra ir nacionālā metroloģijas
institūcija, un tā ir atbildīga par šā likuma un citu normatīvo aktu ievērošanu
metroloģijas jomā.
(2) Metroloģijas aģentūra ir ekonomikas ministra pārraudzībā esoša valsts
pārvaldes iestāde.
(3) Metroloģijas aģentūras galvenie uzdevumi ir:
1) nodrošināt fizikālo lielumu mērvienību etalonu bāzi un mērvienību
reproducēšanu;
2) apstiprināt mērīšanas līdzekļu tipus un
reģistrēt tos valsts mērīšanas līdzekļu reģistrā;
3) sniegt kalibrēšanas pakalpojumus;
4) sadarboties ar citu valstu metroloģijas organizācijām;
5) iesaistīties starptautisko metroloģijas organizāciju darbā;
6) organizēt starplaboratoriju salīdzināšanu un piedalīties tajā;
7) organizēt apmācību metroloģijas jomā."
8. Svītrot 15.pantu.
9. 16.pantā:
izteikt pirmās daļas 4.punktu šādā redakcijā:
"4) valsts metroloģisko uzraudzību.";
izteikt trešo daļu šādā redakcijā:
"(3) Visus izdevumus, kas saistīti ar tipa apstiprināšanas un
kalibrēšanas pakalpojumiem, ko sniedz Metroloģijas aģentūra, kā arī ar
starplaboratoriju salīdzināšanu un apmācību metroloģijas jomā, sedz fiziskās
vai juridiskās personas normatīvajos aktos par publisko pakalpojumu izcenojumiem
noteiktajā kārtībā."
10. Papildināt pārejas noteikumus ar 5., 6., 7., 8., 9. un 10.punktu šādā
redakcijā:
"5. Ministru kabinets līdz 2006.gada 31.maijam apstiprina Metroloģijas
aģentūras nolikumu.
6. Līdz Metroloģijas aģentūras darbības uzsākšanai valsts
sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Latvijas Nacionālais metroloģijas
centrs" veic šajā likumā Metroloģijas aģentūrai noteiktās funkcijas un
valsts metroloģiskajai kontrolei pakļauto mērīšanas līdzekļu tipa
apstiprināšanu, pirmreizējo un atkārtoto verificēšanu.
7. Ekonomikas ministrija līdz 2006.gada 31.maijam likumā "Par valsts
un pašvaldību kapitāla daļām un kapitālsabiedrībām" noteiktajā kārtībā
pieņem lēmumu par valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Latvijas
Nacionālais metroloģijas centrs" turpmāko darbību.
8. Ar 2006.gada 1.jūniju reorganizējama Valsts metroloģiskā inspekcija,
pievienojot to Patērētāju tiesību aizsardzības centram.
9. Līdz 2006.gada 31.maijam Valsts metroloģiskā inspekcija
veic šajā likumā Patērētāju tiesību aizsardzības centram noteiktās funkcijas.
10. Līdz jaunu Ministru kabineta noteikumu spēkā stāšanās dienai, bet ne ilgāk kā līdz 2006.gada 31.decembrim ir spēkā Ministru kabineta 2005.gada 28.jūnija noteikumi Nr.452 "Noteikumi par mērīšanas līdzekļu verificēšanu, verificēšanas sertifikātiem un verificēšanas atzīmēm", ciktāl tie nav pretrunā ar šo likumu."
11. Papildināt likumu
ar informatīvu atsauci uz Eiropas Savienības direktīvu šādā redakcijā:
Likumā iekļautas tiesību normas, kas izriet no Eiropas Parlamenta un Padomes 2004.gada 31.marta Direktīvas 2004/22/EK par mērinstrumentiem."
Ekonomikas
ministrs
A.Štokenbergs
I.
Kādēļ normatīvais akts ir vajadzīgs |
|
1.
Patreizējās situācijas raksturojums |
Uz doto
brīdi mērījumu vienotību valstī, lai aizsargātu cilvēka dzīvību un veselību,
vidi un patērētāju no neprecīzu un nepareizu mērījumu negatīvām sekām un
veicinātu valsts ekonomikas un starptautiskās sadarbības attīstību,
reglamentē likums Par mērījumu vienotību un uz tā pamata izdotie Ministru
kabineta noteikumi. Mērījumu
vienotība valstī tiek nodrošināta ar mērījumu izsekojamību līdz nacionālajiem
un starptautiskajiem mērvienību etaloniem, kas uz doto brīdi ir viens no
valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību Latvijas Nacionālais metroloģijas
centrs (turpmāk LNMC) uzdevumiem. Likumā
Par mērījumu vienotību noteikts, kādās jomās mērīšanas līdzekļi ir pakļauti
valsts metroloģiskai kontrolei un metroloģiskās kontroles veidi (tipa
apstiprināšana, verificēšana un valsts metroloģiskā uzraudzība). Uz doto
brīdi valsts metroloģiskai kontrolei pakļauto mērīšanas līdzekļu tipa
apstiprināšanu ir tiesīgs veikt LNMC un akreditētas sertifikācijas institūcijas,
bet verificēšanu LNMC un akreditētas laboratorijas. Vadoties
no citu Eiropas Savienības dalībvalstu pieredzes, nākas atzīt, ka LNMC uz
doto brīdi veic Nacionālai metroloģijas institūcijai neraksturīgas funkcijas,
t.i. valsts metroloģiskai kontrolei pakļauto mērīšanas līdzekļu verificēšanu.
Līdz ar akreditētu atbilstības novērtēšanas institūciju ienākšanu tirgū
2004.gadā ir saasinājusies konkurence šajā tirgus jomā, pamatojoties uz ko
samazinājušies arī LNMC ieņēmumi no šo pakalpojumu sniegšanas. Līdz ar to
kļuvis finansiāli daudz grūtāk nodrošināt fizikālo lielumu mērvienību etalonu
bāzes uzturēšanu un mērvienību reproducēšanas nodrošināšanu, kas daļēji tiek
finansēta no valsts budžeta līdzekļiem. Tādēļ
pamatojoties uz Ministru kabineta 2002.gada 15.janvāra instrukcijas Nr. 2
Valsts aģentūru izveidošanas, reorganizācijas un likvidācijas kritēriji
4.punktu, lietderīgi būtu izveidot valsts pārvaldes iestādi (valsts aģentūru
Latvijas Nacionālā metroloģijas aģentūra), kuras galvenais uzdevums būtu nodrošināt
fizikālo lielumu mērvienību etalonu bāzes uzturēšanu un kas neveiktu valsts
pārvaldes iestādei neraksturīgas funkcijas, tādējādi salīdzinoši efektīvāk
sasniedzot nospraustos darbības rādītājus. Atbilstoši
likumam Par mērījumu vienotību valsts metroloģisko uzraudzību valstī veic
Valsts metroloģiskā inspekcija (turpmāk VMI). Ņemot vērā
VMI un Patērētāju tiesību aizsardzības centram (turpmāk PTAC) uzticēto
uzraudzības funkciju apjomu, aizvien pieaugošos personāla un finanšu resursus
un administratīvās izmaksas, kas nepieciešamas uzraudzības funkciju
veikšanai, kā arī faktu, ka PTAC mērķis ir veikt patērētāju tiesību
aizsardzību un tirgus uzraudzību dažādās jomās, lietderīgi būtu VMI
reorganizēt, pievienojot to PTAC. Turklāt nepieciešams precizēt un
papildināt likumā Par mērījumu vienotību lietotos terminus atbilstoši
starptautiskajos normatīvajos aktos par mērījumu vienotību lietotai
terminoloģijai. |
|
Likumprojekts precizē mērījumu vienotības jomā lietoto terminoloģiju,
mērīšanas līdzekļu valsts metroloģiskās kontroles veidus un uzraudzības
organizācijas, kuras tiesīgas veikt mērīšanas līdzekļu kontroli. Likumprojekts paredz izveidot jaunu valsts pārvaldes iestādi
(valsts aģentūru Latvijas Nacionālā metroloģijas aģentūra), kas galvenokārt
uzturētu fizikālo lielumu mērvienību etalonu bāzi un nodrošinātu mērvienību
reproducēšanu, kā arī reorganizēt VMI, to pievienojot PTAC. |
Likumprojekts šo jomu
neskar. |
II. Kāda
var būt normatīvā akta ietekme uz
sabiedrības un tautsaimniecības attīstību |
|
1. Ietekme
attiecībā uz makroekonomisko vidi |
Likumprojekts šo jomu neskar. |
2. Ietekme uz
uzņēmējdarbības vidi un administratīvo procedūru vienkāršošanu |
Līdz ar likumprojekta spēkā stāšanos tāds mērīšanas
līdzekļu valsts metroloģiskās kontroles veids kā pirmreizējā un atkārtotā
verificēšana tiks pilnībā nodots akreditētu atbilstības novērtēšanas
institūciju uzraudzībā, tādējādi šis pakalpojums tiks pilnībā nodots brīvā
tirgū un patērētājiem būs iespējams to saņemt daudz kvalitatīvāku. |
3. Sociālo seku
izvērtējums |
Likumprojekts šo jomu neskar. |
4. Ietekme uz
vidi |
Likumprojekts šo jomu neskar. |
5. Cita
informācija |
Likumprojekts šo jomu neskar. |
III. Kāda
var būt normatīvā akta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem |
|||||
|
Tūkst. Ls |
||||
Rādītāji |
Kārtējais gads (2005.) |
Trīs nākamie gadi (2006. 2008.) |
*) |
||
1. Izmaiņas budžeta ieņēmumos |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
Likumprojekts šo jomu neskar. |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
2.
Izmaiņas budžeta izdevumos
|
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
3.
Finansiālā ietekme
|
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
Likumprojekts šo jomu neskar. |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
4.
Prognozējamie kompensējošie pasākumi papildu izdevumu finansēšanai
|
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
5.
Detalizēts finansiālā pamatojuma aprēķins
|
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
Likumprojekts šo jomu neskar. |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
6.
Cita informācija
|
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
Likumprojekts
šo jomu neskar. |
*) Vidēji piecu gadu laikā
pēc kārtējā gada
IV. Kāda
var būt normatīvā akta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu |
||
1. Kādi normatīvie akti likumi un
Ministru kabineta noteikumi papildus jāizdod un vai ir sagatavoti to
projekti. Attiecībā uz Ministru kabineta noteikumiem (arī tiem,
kuru izdošana ir paredzēta izstrādātajā likumprojektā) norāda to izdošanas
mērķi un satura galvenos punktus, kā arī termiņu, kādā ir paredzēts šos
noteikumus izstrādāt. |
Līdz 2006.gada 31.maijam, atbilstoši
likumprojektā noteiktajam, paredzēts veikt nepieciešamos grozījumus: - MK 28.06.2005 noteikumos Nr. 455 Kārtība, kādā tiek
veikta mērīšanas līdzekļu tipa apstiprināšana, pirmreizējā verificēšana un
tirgus uzraudzība (noteikumi nosaka valsts metroloģiskai kontrolei pakļauto
mērīšanas līdzekļu tipa apstiprināšanas, pirmreizējās verificēšanas un tirgus
uzraudzības kārtību); - MK 26.10.2004 noteikumos Nr. 889
Patērētāju tiesību aizsardzības centra nolikums (noteikumi apstiprina
Patērētāju tiesību aizsardzības centra darbības nolikumu); - Latvijas Administratīvo pārkāpumu
kodeksā (kodekss nosaka, kāda darbība vai bezdarbība atzīstama par
administratīvo pārkāpumu, kādu administratīvo sodu, kāda institūcija
(amatpersona) un kādā kārtībā var uzlikt personai, kas izdarījusi
administratīvo pārkāpumu); - MK 25.01.2005 noteikumos Nr. 57 Nacionālās
metroloģijas padomes nolikums (noteikumi apstiprina Nacionālās metroloģijas
padomes darbības nolikumu); - MK 03.08.2005 rīkojumā Nr. 505
Par Nacionālo metroloģijas padomi (rīkojums apstiprina Nacionālās
metroloģijas padomes sastāvu); - MK 22.05.2001 noteikumos Nr. 203
Noteikumi par metroloģiskajām prasībām pudelēm, ko izmanto par mērtraukiem,
un to metroloģiskās kontroles kārtība (noteikumi nosaka metroloģiskās
prasības pudelēm, ko izmanto par mērtraukiem, un to metroloģiskās kontroles
kārtību); - MK 22.05.2001 noteikumos Nr. 201
Noteikumi par metroloģiskajām prasībām fasētām precēm un to metroloģiskās
kontroles kārtība (noteikumi nosaka metroloģiskās prasības un metroloģiskās
kontroles kārtību Latvijā izplatāmajām fasētajām precēm, kas fasētas
nemainīgos, noteiktos nominālos daudzumos); |
|
|
- MK 08.02.2005 noteikumos Nr. 102
Latvijas Nacionālās akreditācijas padomes nolikums (noteikumi apstiprina
Latvijas Nacionālās akreditācijas padomes darbības nolikumu); - MK 29.04.2003 noteikumos Nr. 238 Ekonomikas ministrijas
nolikums (noteikumi apstiprina Ekonomikas ministrijas darbības nolikumu); - MK 20.01.1998 Nr. 23 Gāzes piegādes un lietošanas noteikumi
(noteikumi nosaka piegādātāja un lietotāja savstarpējās attiecības,
piegādājot un lietojot gāzi, kā arī norēķinoties par to); - MK 22.10.1996 Nr. 413 Elektroenerģijas piegādes un lietošanas
noteikumi (noteikumi nosaka piegādātāja un lietotāja savstarpējās attiecības,
piegādājot un lietojot elektroenerģiju, kā arī norēķinoties par to); - MK 28.02.1995 noteikumos Nr. 41 Siltumenerģijas piegādes un
lietošanas noteikumi (noteikumi nosaka attiecības, kas veidojas starp
siltumenerģijas Piegādātājiem un Lietotājiem, piegādājot un lietojot
siltumenerģiju, kā arī norēķinoties par izlietoto siltumenerģiju); - MK 17.08.2005 rīkojums Nr. 551 Par Nacionālās akreditācijas
padomes sastāvu (rīkojums apstiprina Latvijas Nacionālās akreditācijas
padomes sastāvu); - MK 31.08.1998 noteikumi Nr. 303 Noteikumi par fizikālo
lielumu mērvienībām, to latviskajiem nosaukumiem un rakstību (noteikumi
apstiprina starptautiskās mērvienību sistēmas mērvienības, kā arī nosaka to
latviskos nosaukumus un rakstību, un nosaka arī Latvijā lietojamos bezdimensiju
raksturlielumu un koeficientu un starptautiskajā mērvienību sistēmā
neietverto mērvienību latviskos nosaukumus un rakstību). Līdz 2006.gada 31.maijam, atbilstoši likumprojektā noteiktajam,
paredzēts izstrādāt sekojošus normatīvo aktu projektus: |
|
|
- MK noteikumu projekts Valsts aģentūras Latvijas Nacionālā
metroloģijas aģentūra nolikums (noteikumi apstiprina valsts aģentūras
Latvijas Nacionālās metroloģijas aģentūra darbības nolikumu); - MK rīkojuma projekts Par valsts aģentūras Latvijas Nacionālā
metroloģijas aģentūra izveidošanu (rīkojums paredz valsts aģentūras
Latvijas Nacionālās metroloģijas aģentūra izveidošanas kārtību); - MK rīkojuma projekts Par Valsts metroloģiskās inspekcijas
reorganizāciju, pievienojot to Patērētāju tiesību aizsardzības centram
(rīkojums paredz Valsts metroloģiskās inspekcijas reorganizācijas un
pievienošanas Patērētāju aizsardzības centram kārtību); - MK noteikumu projekts Noteikumi par mērīšanas līdzekļu
verificēšanu, verificēšanas sertifikātiem un verificēšanas atzīmēm
(noteikumi nosaka valsts metroloģiskai kontrolei pakļauto mērīšanas līdzekļu
atkārtotās verificēšanas kārtību, apstiprina verificēšanas sertifikāta
parauga un verificēšanas atzīmes veidus, kā arī to lietošana kārtību). Ar 2006.gada 1.jūniju spēku zaudēs MK 08.03.2005 noteikumi Nr. 174 Valsts metroloģiskās inspekcijas nolikums. |
|
2. Cita informācija |
Likumprojekts šo jomu neskar. |
|
|
V. Kādām
Latvijas starptautiskajām saistībām atbilst normatīvais akts |
||||
|
1. Saistības
pret Eiropas Savienību |
Likumprojekts šo jomu neskar. |
|||
|
2. Saistības pret citām starptautiskajām organizācijām |
Likumprojekts šo jomu neskar. |
|||
|
3. Saistības, kas izriet no Latvijai saistošajiem
divpusējiem un daudzpusējiem starptautiskajiem līgumiem |
Likumprojekts šo jomu neskar. |
|||
4. Atbilstības izvērtējums 1.tabula |
|||||
Attiecīgie EK tiesību akti un citi
dokumenti (piem. Eiropas Kopienu tiesas spriedumi, vadlīnijas u,tml., numurs,
pieņemšanas datums, nosaukums, publikācija) |
Likumprojekts šo jomu neskar. |
||||
2.tabula |
|
||||
Latvijas tiesību akta projekta norma
(attiecīgā panta, punkta Nr.) |
ES tiesību akta un attiecīgā panta Nr. |
Atbilstības pakāpe (atbilst/ neatbilst) |
Komentāri
|
||
|
Likumprojekts
šo jomu neskar.
|
|
|
||
VI. Kādas
konsultācijas notikušas, sagatavojot normatīvā akta projektu |
|
Likumprojekts saskaņošanai nosūtīts
Latvijas Testēšanas laboratoriju asociācijai un Latvijas Mazo un vidējo
uzņēmumu un amatniecības sadarbības padomei. |
|
2. Kāda ir šo
nevalstisko organizāciju pozīcija (atbalsta, iestrādāti tās iesniegtie
priekšlikumi, mainīts formulējums to interesēs, neatbalsta) |
Augstāk minētās
nevalstiskās organizācijas savu viedokli nav paudušas. Latvijas Nacionālā kvalitātes biedrība ierosinājusi svītrot no
Metroloģijas aģentūras uzdevumu saraksta mērīšanas līdzekļu tipa
apstiprināšanu un pirmreizējo verificēšanu, kā arī ierosinājusi likvidēt
Valsts mērīšanas līdzekļu reģistru. |
Sabiedrības informēšanas pasākumi nav veikti. |
|
Konsultācijas nav notikušas |
|
Likumprojekts šo jomu neskar. |
VII. Kā
tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde |
|
1. Kā tiks
nodrošināta tiesību akta izpilde no valsts puses - vai tiek radītas jaunas valsts
institūcijas vai paplašinātas esošo institūciju funkcijas |
Normatīvā akta prasību izpildei uz LNMC bāzes tiks radīta jauna
valsts pārvaldes iestāde (valsts aģentūra Latvijas Nacionālā metroloģijas
aģentūra). VMI tiks reorganizēta, to pievienojot PTAC, līdz ar to
paplašinās PTAC funkcijas. |
Sabiedrība tiks informēta, publicējot likumu pēc tā pieņemšanas likumā
Par likumu un citu Saeimas, Valsts prezidenta un Ministru kabineta pieņemto
aktu izsludināšanas, publicēšanas, spēkā stāšanās kārtību un spēkā esamību
noteiktajā kārtībā.
Informācija par likumprojektu tiks ievietota Ekonomikas
ministrijas mājas lapā. |
|
3. Kā indivīds
var aizstāvēt savas tiesības, ja likums viņu ierobežo |
Likumprojekts indivīdu tieši neierobežo. |
4. Cita
informācija |
Likumprojekts šo jomu neskar. |
Ekonomikas ministrs A.Štokenbergs
Ministra vietā - satiksmes ministrs |
Valsts sekretārs |
Juridiskā departamenta vadītāja |
Par kontroli atbildīgā amatpersona |
Atbildīgā amatpersona |
|
|
|
|
|
K.Peters |
K.Gerhards |
Dž.Innusa |
J.Eglītis |
R.Ansone |
19.04.2006
10:47
1659
R.Ansone
7013147, Raimonda.Ansone@em.gov.lv