Iesniedz Valsts pārvaldes un pašvaldības komisija
Likumprojekts trešajam lasījumam
Grozījumi Reģionālās attīstības likumā (reģ. nr.1611)
Spēkā esošā redakcija
|
Otrajā lasījumā pieņemtā redakcija (dok.nr.5895) |
Nr. |
Priekšlikumi trešajam
lasījumam (13)
|
Komisijas atzinums |
Komisijas atbalstītā trešā lasījuma redakcija |
|||||||||||||
|
Izdarīt Reģionālās attīstības likumā (Latvijas
Republikas Saeimas un Ministru Kabineta Ziņotājs, 2002, 9.nr.; 2003, 2.,
6.nr.; 2005, 7., 8.nr.) šādus grozījumus: |
1. |
Juridiskais birojsIzteikt likumprojekta ievaddaļu šādā redakcijā: Izdarīt
Reģionālās attīstības likumā (Latvijas Republikas Saeimas un Ministru
Kabineta Ziņotājs, 2002, 9.nr.; 2003, 2., 6.nr.; 2005, 8.nr.) šādus
grozījumus: |
Atbalstīt |
Izdarīt Reģionālās attīstības likumā (Latvijas
Republikas Saeimas un Ministru Kabineta Ziņotājs, 2002, 9.nr.; 2003, 2.,
6.nr.; 2005, 8.nr.) šādus grozījumus: |
|||||||||||||
3.pants. Reģionālās attīstības atbalsta pasākums Reģionālās attīstības atbalsta pasākums ir programma un
tai atbilstošo, likuma mērķu sasniegšanai īstenojamo projektu kopums. |
|
2. |
Deputāts S.ŠķestersPapildināt 3.pantu ar jaunu daļu šādā redakcijā: ES strukturālo fondu līdzekļu kopums ir arī atbalsta pasākums. |
Noraidīt
|
|
|
||||||||||||
5.pants. Plānošanas reģioni (1) Reģionālās attīstības plānošanai,
koordinācijai un pašvaldību sadarbības nodrošināšanai pašvaldības izveido
piecus plānošanas reģionus Kurzemes reģionu, Latgales reģionu, Rīgas
reģionu, Vidzemes reģionu un Zemgales reģionu. (2) Plānošanas reģionu teritorijas saskaņā ar
pašvaldību iesniegtajiem priekšlikumiem nosaka Ministru kabinets. |
1. 5.pantā: izteikt pirmo daļu šādā redakcijā: (1) Plānošanas reģions ir atvasināta publiska
persona. Tās lēmējorgāns ir Plānošanas reģiona attīstības padome.; papildināt pantu ar trešo daļu šādā redakcijā: (3) Plānošanas reģioni ir Kurzemes plānošanas reģions, Latgales
plānošanas reģions, Rīgas plānošanas reģions, Vidzemes plānošanas reģions un
Zemgales plānošanas reģions. |
|
|
|
1. 5.pantā: izteikt pirmo daļu šādā redakcijā: (1) Plānošanas reģions ir atvasināta publiska
persona. Tās lēmējorgāns ir Plānošanas reģiona attīstības padome.; papildināt pantu ar trešo daļu šādā redakcijā: (3) Plānošanas reģioni ir Kurzemes plānošanas reģions, Latgales
plānošanas reģions, Rīgas plānošanas reģions, Vidzemes plānošanas reģions un
Zemgales plānošanas reģions. |
|
||||||||||||
14.pants. Ministru kabineta kompetence Ministru kabinets: 1) apstiprina reģionālās politikas pamatnostādnes un
nacionālo attīstības plānu; 2) nosaka valsts reģionālās attīstības atbalsta pasākumu
īstenošanas, novērtēšanas un finansēšanas kārtību; 3) (svītrots
ar 13.02.2003. likumu, kas stājas spēkā no 07.03.2003.) |
|
3. |
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu
ministrs M.Kučinskis Papildināt
likuma 14. pantu ar 4.punktu šādā redakcijā: 4) nosaka reģionālās attīstības uzraudzības un
novērtēšanas sistēmas darbībā iesaistīto institūciju informācijas apmaiņas
kārtību. |
Atbalstīt,
papildināt likumpr. ar jaunu pantu, mainīt turpmāko pantu numerāciju |
2.
Papildināt 14. pantu ar 4.punktu šādā redakcijā: 4) nosaka reģionālās attīstības uzraudzības un novērtēšanas sistēmas
darbībā iesaistīto institūciju informācijas apmaiņas kārtību. |
|||||||||||||
16.pants. Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu
ministrija Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija ir
vadošā iestāde valsts reģionālās politikas izstrādē un īstenošanā, kā arī
reģionālās attīstības valsts atbalsta pasākumu īstenošanas koordinācijā. |
2. Papildināt 16.pantu ar teikumu šādā redakcijā: Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu
ministrija pārrauga plānošanas reģionu darbību. |
|
|
|
3. Papildināt 16.pantu ar teikumu šādā redakcijā: Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija pārrauga plānošanas
reģionu darbību. |
|||||||||||||
|
3. Papildināt likumu ar 16.1 pantu
šādā redakcijā: 16.1 pants Plānošanas reģiona kompetence (1) Plānošanas reģions savas kompetences ietvaros
nodrošina reģiona attīstības plānošanu, koordināciju, pašvaldību un citu
valsts pārvaldes iestāžu sadarbību. Plānošanas reģions papildus citos
normatīvajos aktos noteiktajai kompetencei: 1)
nosaka plānošanas
reģiona ilgtermiņa attīstības galvenos pamatprincipus, mērķus un prioritātes; 2)
nodrošina plānošanas
reģiona attīstības koordināciju atbilstoši reģionālās attīstības plānošanas
dokumentos noteiktajiem galvenajiem pamatprincipiem, mērķiem un prioritātēm; 3)
vada un uzrauga
plānošanas reģiona attīstības programmas un teritorijas plānojuma izstrādi un
ieviešanu; 4)
nodrošina pašvaldību
sadarbību un plānošanas reģiona sadarbību ar nacionālā līmeņa institūcijām
reģionālās attīstības atbalsta pasākumu īstenošanā; 5)
izvērtē nacionālā
plānojuma, nacionālā attīstības plāna un nozaru attīstības programmu
atbilstību plānošanas reģiona attīstības programmai un teritorijas plānojumam
un, konstatējot neatbilstību, ierosina
grozīt nacionālā līmeņa attīstības plānošanas dokumentus vai lemj par
grozījumiem plānošanas reģiona plānošanas dokumentos; 6)
izvērtē vietējo
pašvaldību vai privātpersonu projektu iesniegumus reģionālās attīstības
valsts atbalsta saņemšanai un sniedz atzinumus par tiem; 7)
sadarbībā ar
pašvaldībām un valsts iestādēm izstrādā plānošanas reģiona attīstības
programmu un teritorijas plānojumu, nodrošina to saskaņotību ar nacionālo
plānojumu, nacionālo attīstības plānu un nozaru attīstības programmām, kā arī
to ieviešanas vadību; 8)
koordinē un veicina
plānošanas reģiona reģionālās attīstības atbalsta pasākumu izstrādi,
īstenošanu, uzraudzību un novērtēšanu; 9)
sagatavo atzinumus
par nacionālā līmeņa attīstības plānošanas dokumentu atbilstību plānošanas
reģiona attīstības programmai un teritorijas plānojumam. (2) Lai īstenotu plānošanas reģiona
kompetenci, Plānošanas reģiona attīstības padome apstiprina plānošanas
reģiona nolikumu un budžetu, var izveidot, reorganizēt un likvidēt plānošanas
reģiona iestādes un kapitālsabiedrības, lemt par dalību biedrībās un
nodibinājumos, kā arī deleģēt privātpersonai atsevišķus pārvaldes uzdevumus. |
4. |
Juridiskais birojsAizstāta 16.1panta pirmajā daļā (likumprojekta 3.pants) vārdu
citos ar vārdu citai. |
Atbalstīt |
4. Papildināt likumu ar 16.1 pantu
šādā redakcijā: 16.1 pants Plānošanas reģiona kompetence (1) Plānošanas reģions savas kompetences ietvaros
nodrošina reģiona attīstības plānošanu, koordināciju, pašvaldību un citu
valsts pārvaldes iestāžu sadarbību. Plānošanas reģions papildus citai
normatīvajos aktos noteiktajai kompetencei: 1)
nosaka plānošanas
reģiona ilgtermiņa attīstības galvenos pamatprincipus, mērķus un prioritātes; 2)
nodrošina plānošanas
reģiona attīstības koordināciju atbilstoši reģionālās attīstības plānošanas
dokumentos noteiktajiem galvenajiem pamatprincipiem, mērķiem un prioritātēm; 3)
vada un uzrauga
plānošanas reģiona attīstības programmas un teritorijas plānojuma izstrādi un
ieviešanu; 4)
nodrošina pašvaldību
sadarbību un plānošanas reģiona sadarbību ar nacionālā līmeņa institūcijām
reģionālās attīstības atbalsta pasākumu īstenošanā; 5)
izvērtē nacionālā
plānojuma, nacionālā attīstības plāna un nozaru attīstības programmu
atbilstību plānošanas reģiona attīstības programmai un teritorijas plānojumam
un, konstatējot neatbilstību, ierosina
grozīt nacionālā līmeņa attīstības plānošanas dokumentus vai lemj par
grozījumiem plānošanas reģiona plānošanas dokumentos; 6)
izvērtē vietējo
pašvaldību vai privātpersonu projektu iesniegumus reģionālās attīstības
valsts atbalsta saņemšanai un sniedz atzinumus par tiem; 7)
sadarbībā ar
pašvaldībām un valsts iestādēm izstrādā plānošanas reģiona attīstības
programmu un teritorijas plānojumu, nodrošina to saskaņotību ar nacionālo
plānojumu, nacionālo attīstības plānu un nozaru attīstības programmām, kā arī
to ieviešanas vadību; 8)
koordinē un veicina
plānošanas reģiona reģionālās attīstības atbalsta pasākumu izstrādi,
īstenošanu, uzraudzību un novērtēšanu; 9)
sagatavo atzinumus
par nacionālā līmeņa attīstības plānošanas dokumentu atbilstību plānošanas
reģiona attīstības programmai un teritorijas plānojumam. (2) Lai īstenotu
plānošanas reģiona kompetenci, Plānošanas reģiona attīstības padome
apstiprina plānošanas reģiona nolikumu un budžetu, var izveidot, reorganizēt
un likvidēt plānošanas reģiona iestādes un kapitālsabiedrības, lemt par
dalību biedrībās un nodibinājumos, kā arī deleģēt privātpersonai atsevišķus
pārvaldes uzdevumus. |
|||||||||||||
17.pants. Plānošanas reģiona attīstības padome (1) Plānošanas reģiona attīstības koordinācijai
katrā plānošanas reģionā izveido Plānošanas reģiona attīstības padomi. (2) Plānošanas reģiona attīstības padomi ievēlē
plānošanas reģionā ietilpstošo pašvaldību priekšsēdētāju kopsapulce no
attiecīgo pašvaldību deputātiem. (3) Plānošanas reģiona attīstības padomes
priekšsēdētāju ievēlē Plānošanas reģiona attīstības padome no tajā
izvirzītajiem pašvaldību deputātiem. (4) Plānošanas reģiona attīstības padomes sēdes ir
atklātas, un tajās ar padomdevēja tiesībām var piedalīties valsts pārvaldes
iestāžu, starptautisko institūciju, nevalstisko organizāciju, uzņēmēju un
citu plānošanas reģionā ietilpstošo pašvaldību pārstāvji. (5) Plānošanas reģiona attīstības padome veic šādas
funkcijas: 1) nosaka plānošanas reģiona ilgtermiņa attīstības
galvenos pamatprincipus, mērķus un prioritātes; 2) nodrošina plānošanas reģiona attīstības koordināciju
atbilstoši reģionālās attīstības plānošanas dokumentos noteiktajiem
galvenajiem pamatprincipiem, mērķiem un prioritātēm; 3) vada un uzrauga plānošanas reģiona attīstības
programmas un teritorijas plānojuma izstrādi un ieviešanu; 4) nodrošina pašvaldību sadarbību un plānošanas reģiona
sadarbību ar nacionālā līmeņa institūcijām reģionālās attīstības atbalsta
pasākumu īstenošanā; 5) izvērtē nacionālā plānojuma, nacionālā attīstības
plāna un nozaru attīstības programmu atbilstību plānošanas reģiona attīstības
programmai un teritorijas plānojumam un neatbilstības gadījumos lemj par
ierosinājumu grozīt nacionālā līmeņa attīstības plānošanas dokumentus vai par
grozījumiem plānošanas reģiona plānošanas dokumentos; 6) apstiprina Plānošanas reģiona attīstības padomes un
Plānošanas reģiona attīstības aģentūras nolikumu; 7) veic citas normatīvajos aktos
noteiktās funkcijas. |
4. Izteikt 17.pantu šādā redakcijā: 17.pants.
Plānošanas reģiona attīstības padome (1) Plānošanas reģiona attīstības padomi ievēlē plānošanas reģionā
ietilpstošo pašvaldību priekšsēdētāju kopsapulce no attiecīgo pašvaldību
deputātiem. (2) Plānošanas reģiona attīstības padomes priekšsēdētāju ievēlē
Plānošanas reģiona attīstības padome no tajā ievēlētajiem padomes locekļiem. (3) Plānošanas reģiona attīstības padomes sēdes ir atklātas, un tajās ar
padomdevēja tiesībām var piedalīties valsts pārvaldes iestāžu, starptautisko
institūciju, nevalstisko organizāciju, uzņēmēju un citu plānošanas reģionā
ietilpstošo pašvaldību pārstāvji. (4) Plānošanas reģiona attīstības padomes sēdēs, ja vien likumos nav
noteikts citādi, lēmumu pieņemšanas kārtība ir šāda: 1) ja neviens no padomes locekļiem neiebilst, lēmums tiek pieņemts bez balsošanas, vienojoties; 2) ja iebilst kaut viens no padomes locekļiem, par lēmumu balso. Lēmums tiek pieņemts, ja par to ir nobalsojusi vairāk nekā puse no padomes locekļiem, kuri pārstāv ne mazāk kā 50 procentus no attiecīgā plānošanas reģiona pašvaldību iedzīvotāju kopskaita (iedzīvotāju skaitu nosaka atbilstoši Centrālās statistikas pārvaldes datiem). |
5. 6. 7. |
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrs M.Kučinskis Izslēgt likumprojekta 17.panta ceturto daļu. Juridiskais birojs Izslēgt 17.panta ceturto daļu (likumprojekta
4.pants). Valsts pārvaldes un pašvaldības komisija Izteikt 17.pantu šādā
redakcijā: 17.pants.
Plānošanas reģiona attīstības padome (1) Plānošanas reģiona attīstības padomi no attiecīgo pašvaldību deputātiem
ievēlē plānošanas reģionā ietilpstošo pašvaldību priekšsēdētāju kopsapulce. Pašvaldību priekšsēdētāju kopsapulce, ja
vien likumā nav noteikts citādi, lēmumus pieņem šādi: 1)
ja neviens no kopsapulces dalībniekiem
neiebilst, lēmums tiek pieņemts bez balsošanas, vienojoties; 2)
ja iebilst kaut viens no kopsapulces
dalībniekiem, par lēmumu balso. Lēmums tiek pieņemts, ja par to ir
nobalsojusi vairāk nekā puse no kopsapulces dalībniekiem un par lēmuma
pieņemšanu nobalsojušie pārstāv ne mazāk kā pusi attiecīgā plānošanas reģiona
pašvaldību iedzīvotāju kopskaita. Iedzīvotāju skaitu nosaka atbilstoši
iedzīvotāju reģistra datiem ne agrāk kā nedēļu pirms kopsapulces dienas. (2) Plānošanas reģiona attīstības padomes priekšsēdētāju ievēlē
Plānošanas reģiona attīstības padome no tajā ievēlētajiem padomes locekļiem. (3) Plānošanas reģiona attīstības padomes sēdes ir
atklātas, un tajās ar padomdevēja tiesībām var piedalīties valsts pārvaldes
iestāžu, starptautisko institūciju, nevalstisko organizāciju, uzņēmēju un citu
plānošanas reģionā ietilpstošo pašvaldību pārstāvji. (4) Plānošanas reģiona attīstības padomes
lēmumu pieņemšanas kārtību nosaka nolikums. |
Atbalstīt Atbalstīt Atbalstīt |
5. Izteikt 17.pantu šādā redakcijā: 17.pants.
Plānošanas reģiona attīstības padome (1) Plānošanas reģiona attīstības padomi no attiecīgo pašvaldību
deputātiem ievēlē plānošanas reģionā ietilpstošo pašvaldību priekšsēdētāju
kopsapulce. Pašvaldību priekšsēdētāju kopsapulce, ja vien likumā nav noteikts citādi, lēmumus pieņem šādi: 1)
ja neviens no kopsapulces dalībniekiem
neiebilst, lēmums tiek pieņemts bez balsošanas, vienojoties; 2)
ja iebilst kaut viens no kopsapulces
dalībniekiem, par lēmumu balso. Lēmums tiek pieņemts, ja par to ir
nobalsojusi vairāk nekā puse no kopsapulces dalībniekiem un par lēmuma
pieņemšanu nobalsojušie pārstāv ne mazāk kā pusi attiecīgā plānošanas reģiona
pašvaldību iedzīvotāju kopskaita. Iedzīvotāju skaitu nosaka atbilstoši iedzīvotāju
reģistra datiem ne agrāk kā nedēļu pirms kopsapulces dienas. (2) Plānošanas reģiona attīstības padomes priekšsēdētāju ievēlē
Plānošanas reģiona attīstības padome no tajā ievēlētajiem padomes locekļiem. (3) Plānošanas reģiona attīstības padomes sēdes ir
atklātas, un tajās ar padomdevēja tiesībām var piedalīties valsts pārvaldes
iestāžu, starptautisko institūciju, nevalstisko organizāciju, uzņēmēju un
citu plānošanas reģionā ietilpstošo pašvaldību pārstāvji. (4) Plānošanas reģiona attīstības padomes
lēmumu pieņemšanas kārtību nosaka nolikums. |
|||||||||||||
18.pants. Plānošanas reģiona attīstības aģentūra (1) Plānošanas reģiona attīstības padome izveido Plānošanas
reģiona attīstības aģentūru, kas darbojas saskaņā ar Publisko aģentūru likumu
un pilda Publisko aģentūru likumā noteiktās aģentūras padomes funkcijas. (2) Plānošanas reģiona attīstības aģentūra veic šādas
funkcijas: 1) sadarbībā ar pašvaldībām un valsts institūciju
teritoriālajām iestādēm izstrādā plānošanas reģiona attīstības programmu un
teritorijas plānojumu, nodrošina to saskaņotību ar nacionālo plānojumu,
nacionālo attīstības plānu un nozaru attīstības programmām, kā arī to
ieviešanas vadību; 2) sagatavo atzinumus par nacionālā līmeņa attīstības
plānošanas dokumentu atbilstību plānošanas reģiona attīstības programmai un
teritorijas plānojumam; 3) koordinē un veicina plānošanas reģiona reģionālās
attīstības atbalsta pasākumu izstrādi, īstenošanu, uzraudzību un novērtēšanu; 4) izvērtē vietējo pašvaldību un juridisko un fizisko
personu iesniegtos projektu pieteikumus reģionālās attīstības valsts atbalsta
saņemšanai un sniedz atzinumus par tiem; 5) veic citas normatīvajos aktos noteiktās funkcijas. (3) Plānošanas reģiona
attīstības aģentūra darbojas saskaņā ar Plānošanas reģiona attīstības padomes
apstiprinātu nolikumu. |
5. Izteikt
18.pantu šādā redakcijā: 18.pants. Plānošanas reģiona sadarbības
komisija (1) Lai
reģionālās attīstības atbalsta pasākumu īstenošanā nodrošinātu koordināciju
un sadarbību ar nacionālā līmeņa institūcijām un plānošanas reģionu, katrā
plānošanas reģionā izveido Plānošanas reģiona sadarbības komisiju. (2)
Plānošanas reģiona sadarbības komisijas sēdes ir atklātas, un tās vada
Plānošanas reģiona attīstības padomes priekšsēdētājs. (3) Ministrijas
ieceļ sadarbības koordinatoru, kurš nodrošina informācijas apmaiņu starp
plānošanas reģionu un ministriju. Katra ministrija informē Plānošanas
reģiona attīstības padomi un Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu
ministriju par sadarbības koordinatora iecelšanu. (4)
Plānošanas reģiona sadarbības komisijas sastāvā ir: 1) Plānošanas reģiona attīstības padomes
norīkotie pārstāvji; 2) ministriju norīkotie pārstāvji. (5)
Plānošanas reģiona attīstības padomes priekšsēdētājs ne vēlāk kā divas
nedēļas pirms Plānošanas reģiona sadarbības komisijas sēdes informē
attiecīgās ministrijas sadarbības koordinatoru par Plānošanas reģiona
sadarbības komisijas sēdē izskatāmo jautājumu un uzaicina attiecīgo
ministriju nodrošināt tās dalību Plānošanas reģiona sadarbības komisijas
sēdē. (6) Šā panta piektajā daļā minētajā
gadījumā ministrija norīko savus pārstāvjus dalībai Plānošanas reģiona
sadarbības komisijā atbilstoši izskatāmajam jautājumam. |
8. |
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrs M.Kučinskis Papildināt likumprojekta
18.panta trešo daļu pēc vārda Ministrijas ar vārdiem un Īpašo uzdevumu
ministru sekretariāti (turpmāk ministrijas). |
Atbalstīt
|
6. Izteikt
18.pantu šādā redakcijā: 18.pants. Plānošanas reģiona sadarbības
komisija (1) Lai
reģionālās attīstības atbalsta pasākumu īstenošanā nodrošinātu koordināciju
un sadarbību ar nacionālā līmeņa institūcijām un plānošanas reģionu, katrā
plānošanas reģionā izveido Plānošanas reģiona sadarbības komisiju. (2)
Plānošanas reģiona sadarbības komisijas sēdes ir atklātas, un tās vada
Plānošanas reģiona attīstības padomes priekšsēdētājs. (3)
Ministrijas un īpašu uzdevumu ministru sekretariāti (turpmāk ministrijas)
ieceļ sadarbības koordinatoru, kurš nodrošina informācijas apmaiņu starp
plānošanas reģionu un ministriju. Katra ministrija informē Plānošanas
reģiona attīstības padomi un Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu
ministriju par sadarbības koordinatora iecelšanu. (4)
Plānošanas reģiona sadarbības komisijas sastāvā ir: 1) Plānošanas reģiona attīstības padomes
norīkotie pārstāvji; 2) ministriju norīkotie pārstāvji. (5)
Plānošanas reģiona attīstības padomes priekšsēdētājs ne vēlāk kā divas
nedēļas pirms Plānošanas reģiona sadarbības komisijas sēdes informē
attiecīgās ministrijas sadarbības koordinatoru par Plānošanas reģiona
sadarbības komisijas sēdē izskatāmo jautājumu un uzaicina attiecīgo
ministriju nodrošināt tās dalību Plānošanas reģiona sadarbības komisijas
sēdē. (6) Šā panta
piektajā daļā minētajā gadījumā ministrija norīko savus pārstāvjus dalībai
Plānošanas reģiona sadarbības komisijā atbilstoši izskatāmajam jautājumam. |
|
||||||||||||
19.pants. Reģionālās attīstības finansēšanas avoti (1) Reģionālās attīstības atbalsta pasākumus
finansē no valsts budžeta, pašvaldību budžetiem, ārvalstu finanšu palīdzības
līdzekļiem, juridisko un fizisko personu maksājumiem, tai skaitā ziedojumiem. (2) Nacionālās attīstības plānā iekļautos reģionālās
attīstības atbalsta pasākumus finansē no valsts budžeta, pašvaldību budžetiem
un ārvalstu finanšu palīdzības līdzekļiem, kā arī no juridisko un fizisko
personu līdzekļiem. |
|
9. |
Deputāts S.ŠķestersPapildināt 19.pantu ar jaunu daļu šādā redakcijā: Reģionālās kohēzijas (izlīdzināšanas) pasākumus finansē no valsts,
pašvaldību budžetiem un ES strukturālo fondu līdzekļiem. |
Noraidīt |
|
|
||||||||||||
21.pants. Reģionālās attīstības finansējuma piešķiršana (1) Reģionālās attīstības finansējumu piešķir
reģionālās attīstības atbalsta pasākumiem, kas atbilst reģionālās attīstības
politikas plānošanas dokumentos noteiktajiem galvenajiem pamatprincipiem, mērķiem
un prioritātēm un šo pasākumu vadībai. (2) Reģionālās attīstības finansējumam, kas
uzskatāms par komercdarbības atbalstu, piemēro Komercdarbības atbalsta
kontroles likuma normas. (3) Ministru kabinets nosaka reģionālās attīstības
finansējuma piešķiršanas kārtību un Eiropas Savienības struktūrfondu
finansējuma vadības kārtību. |
|
10. 11. |
Valsts pārvaldes un pašvaldības komisija Izslēgt 21.panta trešo daļu. Deputāts S.Šķesters Papildināt 21.pantu ar jaunu daļu šādā redakcijā: Plānošanas reģioniem ES strukturālo fonda līdzekļu sadalījumam visu
nozaru ministriju operacionālajās programmās jābūt sekojošam: Latgalei koeficents 1,3; Vidzemei 1,2; Kurzemei 1,1; Zemgalei 1; Rīgai un Rīgas reģionam 0,6. Bāzes koeficents k=1 tiek aprēķināts katras ES operacionālās programmas
kopējo līdzekļu summu dalot ar 5 (pieciem reģioniem). Projektu atbalsta
diferencē jābūt sekojošā: Latgalei 80%; Vidzemei 60%; Kurzemei 50%; Zemgalei 40% Rīgai un Rīgas reģionos 30% no kopējās projekta lieluma summas. |
Atbalstīt Noraidīt
|
7. Izslēgt 21.panta trešo daļu. |
|
||||||||||||
Pārejas noteikumi 1. ... 9. ... |
|
12. |
Valsts pārvaldes un pašvaldības komisija Papildināt pārejas noteikumus ar 10.punktu šādā
redakcijā: 10. Plānošanas reģiona attīstības padome, kas izveidota un darbojas līdz 2006. gada 1. augustam, uzskatāma par šā likuma 5. panta pirmajā daļā minētās atvasinātas publiskas personas lēmējorgānu līdz dienai, kad Plānošanas reģiona attīstības padome tiek ievēlēta atbilstoši šā likuma 17. panta pirmās daļas noteikumiem. |
Atbalstīt |
8. Papildināt
pārejas noteikumus ar 10.punktu šādā redakcijā: 10. Plānošanas reģiona attīstības padome, kas
izveidota un darbojas līdz 2006. gada 1. augustam, uzskatāma par šā
likuma 5. panta pirmajā daļā minētās atvasinātas publiskas personas
lēmējorgānu līdz dienai, kad Plānošanas reģiona attīstības padome tiek
ievēlēta atbilstoši šā likuma 17. panta pirmās daļas noteikumiem. |
|
||||||||||||
|
|
13. |
Juridiskais birojsLikums stājas spēkā 2006.gada 1.augustā. |
Atbalstīt |
Likums stājas spēkā 2006.gada 1.augustā. |
|
||||||||||||