8.Saeimas Prezidijam
2006.gada __________________Nr.
Rīgā
Saskaņā ar Saeimas kārtības ruļļa 79.pantu iesniedzam likumprojektu "Grozījums likumā
Par valsts budžetu 2006.gadam.
Pielikumā:
1. Likumprojekts.
2. Anotācija (uz 3 lp.).
8. Saeimas deputāti:
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
Likumprojekts
Izdarīt likumā Par
valsts budžetu 2006.gadam (Latvijas Republikas Saeimas un Ministru Kabineta
Ziņotājs, 2005, 23.nr.) šādu grozījumu:
N.p.k. |
Pielikums |
Budžeta iestādes kods |
Programmas kods |
Budžeta pozīcija |
Likums |
Priekšlikums
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1. |
2. |
|
|
Pievienotās vērtības nodoklis
(nodokļa prognozes palielinājums) |
830
117 444 |
15 000
000 |
4. |
58 |
13.00.00 |
Atbalsts mājokļiem Resursi izdevumu segšanai Dotācija no vispārējiem ieņēmumiem Izdevumi - kopā Uzturēšanas izdevumi Subsīdijas un dotācijas |
5 000
000 5 000
000 5 000
000 5 000
000 5 000
000 |
15 000
000 15 000
000 15 000
000 15 000 000 15 000 000 |
8.Saeimas
deputāti:
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
ANOTĀCIJA
likumprojektam
I. Kādēļ normatīvais akts ir vajadzīgs |
|
||||||||||
1. Pašreizējās
situācijas raksturojums |
Likums Par valsts budžetu 2006.gadam paredz, ka budžeta programmai
Atbalsts mājokļiem tiek piešķirta dotācija no vispārējiem ieņēmumiem LVL 5
000 000 apmērā. Dotācija aptver finansējumu pašvaldībām dzīvojamo telpu
atbrīvošanas pabalstu izmaksai (LVL 2 000 000), kā arī finansējumu
pašvaldībām dzīvokļu jautājumu risināšanai (LVL 3 000 000). |
|
|||||||||
2. Normatīvā
akta projekta būtība |
Sakarā ar līdzekļu nepietiekamību iesniedzēji piedāvā piešķirt papildu
līdzekļus LVL 15 000 000 apmērā, lai finansētu pašvaldību pasākumus dzīvokļu
jautājumu risināšanai. |
|
|||||||||
3. Cita
informācija |
Nav |
|
|||||||||
II. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz sabiedrības un
tautsaimniecības attīstību |
|
||||||||||
1. Ietekme uz
makroekonomisko vidi |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar |
|
|||||||||
2. Ietekme uz
uzņēmējdarbības vidi un administratīvo procedūru vienkāršošanu |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar |
|
|||||||||
3. Sociālo seku
izvērtējums |
Normatīvā akta projekts palīdzēs nodrošināt
pašvaldību palīdzību dzīvokļu jautājumu risināšanā. |
|
|||||||||
4. Ietekme uz
vidi |
Nav ietekmes |
|
|||||||||
5. Cita
informācija |
- |
|
|||||||||
III. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību
budžetiem |
|||||||||||
|
(tūkst. latu) |
||||||||||
Rādītāji |
Kārtējais gads |
Nākamie trīs gadi |
Vidēji piecu gadu laikā pēc kārtējā gada |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
||||||
1. Izmaiņas
budžeta ieņēmumos |
- |
- |
- |
- |
- |
||||||
2. Izmaiņas
budžeta izdevumos |
15000 |
- |
- |
- |
- |
||||||
3. Finansiālā
ietekme |
-15000 |
-- |
-- |
-- |
-- |
||||||
4.
Prognozējamie kompensējošie pasākumi papildu izdevumu finansēšanai |
- |
- |
- |
- |
- |
||||||
5. Detalizēts
finansiālā pamatojuma aprēķins |
Papildu
līdzekļus programmai Atbalsts mājokļiem ir iespējams piešķirt, palielinot
pievienotās vērtības nodokļa prognozi. |
||||||||||
6. Cita
informācija |
|
||||||||||
IV. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz |
|
||||||||||
1. Kādi
normatīvie akti (likumi un Ministru kabineta noteikumi) papildus jāizdod |
Normatīvie akti nav jāizdod |
|
|||||||||
2. Cita
informācija |
- |
|
|||||||||
V. Kādām Latvijas starptautiskajām saistībām |
|
||||||||||
1. Saistības
pret Eiropas Savienību |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
|
|||||||||
2. Saistības
pret citām starptautiskajām organizācijām |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
|
|||||||||
3. Saistības,
kas izriet no Latvijai saistošajiem divpusējiem un daudzpusējiem
starptautiskajiem līgumiem |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
|
|||||||||
4. Atbilstības
izvērtējums 1.tabula |
|
||||||||||
Attiecīgie
Eiropas Savienības normatīvie akti un citi dokumenti (piemēram, Eiropas
Tiesas spriedumi, vadlīnijas, juridiskās doktrīnas atzinums u.tml.), norādot
numuru, pieņemšanas datumu, nosaukumu un publikāciju |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
|
|||||||||
2.tabula |
|
||||||||||
Latvijas
normatīvā akta projekta norma (attiecīgā panta, punkta Nr.) |
Eiropas
Savienības normatīvais akts un attiecīgā panta Nr. |
Atbilstības
pakāpe (atbilst/ |
Komentāri |
|
|||||||
5. Cita
informācija |
- |
|
|||||||||
VI. Kādas konsultācijas notikušas, |
|
||||||||||
1. Ar kurām
nevalstiskajām organizācijām konsultācijas ir notikušas |
Konsultācijas
nav notikušas |
|
|||||||||
2. Kāda ir šo
nevalstisko organizāciju pozīcija (atbalsta, iestrādāti tās iesniegtie
priekšlikumi, mainīts formulējums to interesēs, neatbalsta) |
- |
|
|||||||||
3. Kādi
sabiedrības informēšanas pasākumi ir veikti un kāds ir sabiedriskās domas
viedoklis |
- |
|
|||||||||
4.
Konsultācijas ar starptautiskajiem konsultantiem |
- |
|
|||||||||
5. Cita
informācija |
- |
|
|||||||||
VII. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde |
|
||||||||||
1. Kā tiks
nodrošināta normatīvā akta izpilde no valsts un (vai) pašvaldību puses - vai
tiek radītas jaunas valsts institūcijas vai paplašinātas esošo institūciju
funkcijas |
- |
|
|||||||||
2. Kā
sabiedrība tiks informēta par normatīvā akta ieviešanu |
Saskaņā ar likumu Par likumu un citu Saeimas, Valsts prezidenta un
Ministru kabineta pieņemto aktu izsludināšanas, publicēšanas, spēkā stāšanās
kārtību un spēkā esamību normatīvais akts tiks publicēts oficiālajā preses
izdevumā Latvijas Vēstnesis un Latvijas Republikas Saeimas un Ministru
Kabineta Ziņotājs. |
|
|||||||||
3. Kā indivīds
var aizstāvēt savas tiesības, ja normatīvais akts viņu ierobežo |
Likumprojekts neierobežo indivīda tiesības |
|
|||||||||
4. Cita
informācija |
- |
|
|||||||||