Pamatojoties uz Saeimas Kārtības ruļļa 79. pantu, Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija ir sagatavojusi un iesniedz Saeimai izskatīšanai likumprojektu Grozījumi Pārtikas aprites uzraudzības likumā.
Saskaņā ar Saeimas Kārtības
ruļļa 51. un 82. pantu komisija lūdz iekļaut minēto likumprojektu Saeimas š.g.
15. decembra sēdes darba kārtībā un nodot to Tautsaimniecības, agrārās, vides
un reģionālās politikas komisijai, nosakot, ka tā ir atbildīgā komisija.
Saskaņā ar Saeimas Kārtības ruļļa 86. pantu komisija lūdz virzīt minēto likumprojektu izskatīšanai pirmajā lasījumā bez atkārtotas izskatīšanas atbildīgajā komisijā un iekļaut to Saeimas š.g. 15. decembra sēdes darba kārtībā kā 13. punktu.
Komisija ierosina atzīt minēto likumprojektu par steidzamu.
Pielikumā: 1)
likumprojekts Grozījumi Pārtikas aprites uzraudzības likumā ...lpp.;
2) anotācija likumprojektam Grozījumi Pārtikas aprites uzraudzības
likumā ...lpp.
Ar cieņu,
komisijas priekšsēdētājs
Grozījums Pārtikas aprites uzraudzības likumā
Izdarīt Pārtikas
aprites uzraudzības likumā ( Latvijas Republikas Saeimas un Ministru Kabineta
Ziņotājs, 1998, 7. nr.; 2002, 2.,20., nr.; 2003, 24. nr.; 2004, 23. nr.;
Latvijas Vēstnesis , 2005, 195 nr.)
šādu grozījumu:
Papildināt pārejas
noteikumus ar 11. punktu šādā redakcijā:
11. 2005. gada 17. novembrī pieņemtie grozījumi šā likuma 4. panta 10.1 daļā,19. panta
pirmajā daļā, 20. pantā, 21. panta otrās daļas 14.un 15. punktā , 21.1
panta pirmajā daļā, kā arī 21. panta otrās daļas 10.1 punkts
stājas spēkā 2006. gada 1. janvārī.
Likums stājas spēkā
2005. gada 21. decembrī.
Likumprojekta
Grozījumi pārtikas aprites
uzraudzības likumā
anotācija
I. Kādēļ normatīvais akts ir vajadzīgs |
||||
1.Pašreizējās situācijas raksturojums |
Likums Grozījumi Pārtikas aprites
uzraudzības likumā, kas pieņemts 2005. gada 17. novembrī un kurā veikti grozījumi arī attiecībā uz
Latvijas Pārtikas centru, iekļaujot to Pārtikas un veterinārajā dienestā, stājas
spēkā 2005.gada 21.decembrī. Savukārt Latvijas Pārtikas centru paredzēts nodot Zemkopības ministrijai ar 2006.gada
1.janvāri. |
|||
2. Normatīvā akta projekta būtība |
Grozījums nodrošinātu pārejas periodu attiecībā uz Pārtikas aprites uzraudzības likumā noteiktajām Latvijas
Pārtikas centra funkcijām. . |
|||
II. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz sabiedrības un tautsaimniecības attīstību |
||||
1. Ietekme uz
makroekonomisko vidi |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
|||
2. Ietekme uz
uzņēmējdarbības vidi un administratīvo procedūru vienkāršošanu |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
|||
3. Sociālo seku
izvērtējums |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
|||
4. Ietekme uz vidi |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
|||
III. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem |
||||
Aprēķini netika veikti
|
||||
IV. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu |
||||
1. Kādi
normatīvie akti (likumi un Ministru kabineta noteikumi) papildus jāizdod un
vai ir sagatavoti to projekti. |
|
|||
V. Kādām Latvijas starptautiskajām saistībām atbilst normatīvais akts |
||||
1. Saistības pret
Eiropas Savienību |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
|||
2. Saistības pret
citām starptautiskajām organizācijām |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
|||
3. Saistības, kas
izriet no Latvijai saistošajiem divpusējiem un daudzpusējiem
starptautiskajiem līgumiem |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
|||
VI. Kādas konsultācijas notikušas, sagatavojot normatīvā akta projektu |
||||
1. Ar kurām
nevalstiskajām organizācijām konsultācijas ir notikušas |
Konsultācijas nav notikušas. |
|||
2. Kāda ir šo
nevalstisko organizāciju pozīcija (atbalsta, iestrādāti tās iesniegtie
priekšlikumi, mainīts formulējums to interesēs, neatbalsta) |
- |
|||
3. Kādi
sabiedrības informēšanas pasākumi ir veikti un kāds ir sabiedriskās domas
viedoklis |
Sabiedrības informēšanas pasākumi nav veikti. |
|||
4. Konsultācijas
ar starptautiskajiem konsultantiem |
Konsultācijas nav notikušas. |
|||
VII. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde |
||||
1. Kā tiks
nodrošināta normatīvā akta izpilde no valsts un (vai) pašvaldību puses - vai
tiek radītas jaunas valsts institūcijas vai paplašinātas esošo institūciju
funkcijas |
Normatīvais akts nodrošina esošo valsts
institūciju funkcijas pārejas periodā
attiecībā uz Pārtikas aprites uzraudzības likumā noteiktajām Pārtikas centra
funkcijām. |
|||
2. Kā sabiedrība
tiks informēta par normatīvā akta ieviešanu |
Sabiedrība tiks informēta, publicējot normatīvo
aktu laikrakstā Latvijas Vēstnesis |
|||
3. Kā indivīds var
aizstāvēt savas tiesības, ja normatīvais akts viņu ierobežo |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
|||