Grozījumi Latvijas
Administratīvo pārkāpumu kodeksā
Izdarīt Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksā šādus grozījumus:
1. Aizstāt visā tekstā vārdus
"Autotransporta direkcija" (attiecīgā locījumā) ar vārdiem
"Autotransporta inspekcija" (attiecīgā locījumā).
2. Papildināt 149.32 pantu ar astoto un devīto daļu šādā redakcijā:
"Par pasažieru pārvadājumu veikšanu bez
licences kartītes, speciālas atļaujas un patenta vai normatīvajos aktos
paredzētās reģistrācijas apliecības vai par to veikšanu, pārkāpjot minēto
dokumentu lietošanas noteikumus, kā arī par atteikšanos uzrādīt minētos
dokumentus
uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam
no desmit līdz divdesmit pieciem latiem.
Par starptautisko pasažieru pārvadājumu
veikšanu, ja transportlīdzekļa vadītājs pārkāpj noteikumus, kas ietverti
starptautiskajos līgumos par pasažieru pārvadājumiem,
uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam
no piecdesmit līdz simt latiem."
3. Papildināt desmito nodaļu ar 149.35
un 149.36 pantu šādā redakcijā:
"149.35 pants.
Ātrbojīgu pārtikas produktu pārvadāšanas noteikumu pārkāpumi autotransportā
Par pārvadāšanas iekārtas reģistrēto temperatūras mērījumu nesaglabāšanu (vismaz gadu) attiecībā uz ātrbojīgiem pārtikas produktiem, kurus pārvadājot nepieciešams noteikts temperatūras režīms,
uzliek naudas sodu pārvadātājam no desmit līdz
divdesmit pieciem latiem.
Par tādām pašām darbībām, ja tās izdarītas atkārtoti
gada laikā pēc administratīvā soda uzlikšanas,
uzliek naudas sodu pārvadātājam no piecdesmit līdz
simt latiem.
Par noteiktā temperatūras režīma nenodrošināšanu,
pārvadājot ātrbojīgus pārtikas produktus,
uzliek naudas sodu kravas nosūtītājam iekraušanas
laikā vai kravas pārvadātājam pārvadājuma laikā no piecdesmit līdz simt latiem.
Par tādām pašām darbībām, ja tās izdarītas atkārtoti
gada laikā pēc administratīvā soda uzlikšanas,
uzliek naudas sodu kravas nosūtītājam vai kravas
pārvadātājam no simt līdz divsimt latiem.
Par ātrbojīgu pārtikas produktu iekraušanu un nodošanu
pārvadājuma veikšanai transportlīdzeklī, kurā nav speciālās pārvadāšanas
iekārtas (ja minētā iekārta attiecīgajam pārvadājumam ir nepieciešama), vai par
speciālās pārvadāšanas iekārtas neatbilstību tehniskajām vai sanitārajām
prasībām
uzliek naudas sodu kravas nosūtītājam no simt līdz
divsimt latiem.
Par tādām pašām darbībām, ja tās izdarītas atkārtoti
gada laikā pēc administratīvā soda uzlikšanas,
uzliek naudas sodu kravas nosūtītājam no divsimt līdz
četrsimt latiem.
149.36 pants. Pašpārvadājumu
noteikumu pārkāpšana
Par pasažieru vai kravas pašpārvadājumu veikšanu, ja
nav klāt pašpārvadājumu sertifikāta, vai par atteikšanos uzrādīt pašpārvadājumu
sertifikātu
uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam divu
latu apmērā.
Par pasažieru vai kravas pašpārvadājumu veikšanu,
pārkāpjot pašpārvadājumu sertifikāta lietošanas noteikumus,
uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no
desmit līdz divdesmit pieciem latiem, bet pārvadātājam no simt līdz divsimt
latiem.
Par pasažieru vai kravas pašpārvadājumu veikšanu bez
noteiktā kārtībā izsniegta pašpārvadājumu sertifikāta
uzliek naudas sodu pārvadātājam no simt līdz divsimt
latiem.
Par tādām pašām darbībām, ja tās izdarītas atkārtoti
gada laikā pēc administratīvā soda uzlikšanas,
uzliek naudas sodu pārvadātājam no divsimt piecdesmit
līdz piecsimt latiem."
4. Papildināt 210.panta pirmo daļu aiz
skaitļa "149.1" ar skaitļiem un vārdiem "149.32 panta
septītajā un astotajā daļā, 149.33 pantā (izņemot divdesmitajā
daļā paredzētos pārkāpumus)".
5. Izteikt 211.3 pantu šādā
redakcijā:
"211.3 pants.
Pašvaldību amatpersonas, kas kontrolē transportlīdzekļu apstāšanās vai
stāvēšanas un pasažieru un kravu pārvadāšanas noteikumu pārkāpšanu
Kontroli pār transportlīdzekļu apstāšanās vai
stāvēšanas un pasažieru un kravu pārvadāšanas noteikumu ievērošanu atbilstoši
normatīvajos aktos noteiktajai kārtībai realizē pašvaldības domes (padomes)
pilnvarotas institūcijas (amatpersonas)."
6. Izteikt 221.pantu šādā redakcijā:
"221.pants. Autotransporta
kontroles iestādes un amatpersonas
Autotransporta kontroles iestādes un
amatpersonas izskata šā kodeksa 135.pantā, 136.panta ceturtajā, piektajā,
sestajā, septītajā un devītajā daļā, 137., 137.1 pantā, 149.4 panta
pirmajā, devītajā un desmitajā
daļā, 149.32 panta septītajā, astotajā un devītajā daļā, 149.33,
149.34 un 149.36 pantā paredzēto administratīvo
pārkāpumu lietas.
Izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un
uzlikt administratīvos sodus šā panta pirmajā daļā minēto iestāžu un
amatpersonu vārdā ir tiesīgi:
1) Autotransporta direkcijas vadītājs un
viņa vietnieki, Autotransporta direkcijas transporta uzraudzības dienesta
vadītājs un viņa vietnieki par pārkāpumiem, kas paredzēti šā kodeksa 149.4 panta
pirmajā, devītajā un desmitajā
daļā, 149.32 panta astotajā
un devītajā daļā, 149.33, 149.34 un 149.36 pantā;
2) Autotransporta direkcijas inspektori
un kontrolieri par pārkāpumiem, kas paredzēti šā kodeksa 149.4 panta
pirmajā, devītajā un desmitajā daļā, 149.32 panta astotajā un
devītajā daļā, 149.33 un 149.36 pantā, ja par
administratīvo pārkāpumu var izteikt brīdinājumu vai sankcijā paredzētais
maksimālais naudas sods nepārsniedz piecdesmit latus;
3) pašvaldības domes (padomes) izveidotā
autotransporta kontroles dienesta priekšnieki, viņu vietnieki un kontrolieri
vai pilsētas domju (rajona padomju) pilnvarotas institūcijas pārstāvji
(amatpersonas) par pārkāpumiem, kas paredzēti šā kodeksa 135.pantā, 136.panta
ceturtajā, piektajā, sestajā, septītajā un devītajā daļā, 137., 137.1 pantā,
149.4 panta devītajā un desmitajā daļā, 149.32 panta
septītajā un astotajā daļā un 149.33 pantā (izņemot
divdesmitajā daļā paredzētos pārkāpumus);
4) pašvaldības domes (padomes) izveidotā
autotransporta kontroles dienesta kontrolieri par pārkāpumiem, kas paredzēti
šā kodeksa 149.4 panta pirmajā, devītajā un desmitajā daļā,
149.32 panta astotajā un devītajā daļā, 149.33 un
149.36 pantā, ja par administratīvo pārkāpumu var izteikt
brīdinājumu vai sankcijā paredzētais maksimālais naudas sods nepārsniedz
piecdesmit latus.
Sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolu šā
panta pirmajā daļā minēto iestāžu un amatpersonu vārdā ir tiesīgas šā panta
otrajā daļā minētās amatpersonas."
7. 230.pantā:
papildināt pirmo daļu aiz skaitļiem "108.1108.4"
ar skaitli "149.35";
papildināt trešo daļu aiz skaitļa un vārda "108.4
pantā" ar skaitli un vārdiem "149.35 panta trešajā,
ceturtajā, piektajā un sestajā daļā".
Pārejas noteikums
Šā likuma 1.pants stājas spēkā 2006.gada 1.janvārī.
Satiksmes ministrs
A.Šlesers
I. Kādēļ normatīvais akts ir vajadzīgs
|
||||||||||
1. Patreizējās situācijas raksturojums |
Patreiz Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa
149.³³ pants paredz, ka par autopārvadājumu veikšanu bez normatīvajos aktos
paredzētajiem speciāliem dokumentiem autopārvadājumu jomā administratīvā
sodīšana nav izdalīta atsevišķi, bet ir noteikta vienā pantā, vienoti, gan
kravas, gan pasažieru pārvadājumiem. Lai mainītu minēto kārtību un novērstu
augstāk minēto juridisko nepilnību, ir nepieciešams izdarīt grozījumus. Veicot ātri bojājošos pārtikas produktu
starptautiskos pārvadājumus gan kravas nosūtītājam, gan pārvadātājam
jāizmanto speciālās iekārtas, kā arī jāievēro noteiktie temperatūras režīmi
tajās atbilstoši 2002.gada 24.oktobrī Saeimā pieņemtā likuma Par Nolīgumu
par ātri bojājošos pārtikas produktu starptautiskajiem pārvadājumiem un par
speciālām iekārtām, kas izmantojamas šajos pārvadājumos (ATP) prasībām. Pamatojoties uz ATP Nolīguma 6.pantu, kas
paredz, ka katrai līgumslēdzējai pusei ir jāveic attiecīgie pasākumi, lai
nodrošinātu šī Līguma noteikumu ievērošanu, ir nepieciešams paredzēt
atbildību par Līguma prasību neievērošanu, kuras tagadējā Latvijas
Administratīvo pārkāpumu kodeksā nav. Ministru kabineta 2004.gada 1.maija noteikumu Nr.327
Kārtība, kādā veicami pasažieru un kravas pašpārvadājumi 2.punkts paredz,
ka komersantam atļauts veikt pasažieru vai kravas pašpārvadājumus ar
autotransporta līdzekli, ja šim autotransporta līdzeklim ir izsniegts
pašpārvadajumu sertifikāts. Grozījums ir nepieciešams tādēļ, ka pašreizējā
Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksā nav paredzēta atbildība par
pārvadājumu veikšanu bez attiecīga sertifikāta. Patreiz administratīvo pārkāpumu protokolu par
pārkāpumiem autopārvadājumu jomā, ja par tiem paredzētais naudas sods
pārsniedz četrdesmit latus, ir tiesīgi sastādīt Autotransporta direkcijas
vadītājs un viņa vietnieks, Autotransporta direkcijas transporta uzraudzības
dienesta vadītājs un viņa vietnieks, bet transporta uzraudzības dienesta
inspektoriem un kontrolieriem šādu tiesību nav. Šī kārtība apgrūtina
kontroles procesu. Kontroles funkcijas autopārvadājumu
jomā veic valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību Autotransporta
direkcija. Saskaņā ar Ministru kabineta 2003.gada 29.aprīļa sēdes protokola
Nr. 23 31. §
(Par Ministru kabineta 2002.gada 5.novembra rīkojuma Nr.620 Par
Autopārvadājumu kontroles koncepciju atzīšanu par spēku zaudējušu) 4. un
5.punktu ar 2006.gada 1.janvāri uz valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību Autotransporta direkcija
transporta uzraudzības dienesta bāzes paredzēts izveidot tiešās pārvaldes
iestādi Autotransporta inspekcija, līdz ar ko Latvijas Administratīvo
pārkāpumu kodeksa 221.pantā nepieciešams paredzēt institūciju maiņu ar
2006.gada 1.janvāri. |
|||||||||
2. Normatīvā akta projekta būtība |
Likumprojekts paredz par pasažieru
pārvadājumu veikšanu bez licences kartītes, speciālas atļaujas un patenta vai
normatīvajos aktos paredzētās reģistrācijas apliecības vai par to veikšanu,
pārkāpjot minēto dokumentu lietošanas noteikumus, kā arī par atteikšanos
uzrādīt minētos dokumentus soda sankcijas transportlīdzekļa vadītajam.
Likumprojekts paredz grozījumu izdarīšanu kodeksa septiņpadsmitajā nodaļā,
nosakot lietu piekritību: lietas par ātri bojājošos pārtikas produktu
pārvadāšanas noteikumu pārkāpumiem izskata Pārtikas un veterinārais dienests,
bet lietas par pašpārvadājumu noteikumu pārkāpšanu - autotransporta kontroles
iestādes un amatpersonas. Likumprojekts par pārvadāšanas iekārtas,
pārvadājot pie noteiktās temperatūras ātri bojājošos produktus, reģistrēto
temperatūras mērījumu nesaglabāšanu vismaz vienu gadu, par ātri bojājošajiem
pārtikas produktiem atbilstoša noteiktajiem rādītājiem temperatūras režīma
nenodrošināšanu paredz soda sankciju pārvadātājam. Savukārt, kravas
nosūtītājam paredzēta soda sankcija par ātri bojājošo pārtikas produktu
iekraušanu un nodošanu pārvadājuma veikšanai bez speciālās pārvadāšanas
iekārtas vai ja iekārta neatbilst tehniskajām un sanitārajām prasībām. Likumprojekts paredz soda sankcijas
transportlīdzekļa vadītajam un pārvadātājam par pašpārvadajumu veikšanu bez
noteiktajā kārtībā izsniegta pašpārvadājumu sertifikāta konkrētajam
autotransporta līdzeklim. Ar likumprojektu paredzēts palielināt
attiecīgās pašvaldības amatpersonu (institūciju) pilnvaras, kas kontrolē ar
kravas un pasažieru autopārvadājumiem saistīto noteikumu ievērošanu. Likumprojekts precizē amatpersonu loku, kas
tiesīgas sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolu. Kā arī likumprojekts paredz Latvijas
Administratīvo pārkāpumu kodeksa 221.pantā institūciju maiņu ar 2006.gada
1.janvāri, kad uz valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību Autotransporta
direkcija transporta uzraudzības dienesta bāzes paredzēts izveidot tiešās
pārvaldes iestādi Autotransporta inspekcija. |
|||||||||
3. Cita informācija |
------------ |
|||||||||
II.
Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz sabiedrības un tautsaimniecības
attīstību |
||||||||||
1. Ietekme uz makroekonomisko vidi |
Normatīvā
akta projekts neparedz izmaiņas.
|
|||||||||
2. Ietekme uz uzņēmējdarbības vidi un administratīvo procedūru
vienkāršošanu |
Tiks
vienkāršota administratīvā soda uzlikšanas procedūra, uzraudzību uzņēmumos
nodrošinās speciāli apmācīti Autotransporta direkcijas (ar 2006.gada 1.janvāri tiešās pārvaldes iestādes Autotransporta
inspekcija) darbinieki, kuriem nebūs nepieciešama papildus apmācība, tiks
saglabāta iespēja operatīvi iegūt un nosūtīt nepieciešamo informāciju, kas
saistīta ar autotransporta kontroli Eiropas Savienības institūcijām, kā arī
būs iespēja operatīvi reaģēt uz situāciju autopārvadājumu jomā un veikt
Autotransporta direkcijas (ar
2006.gada 1.janvāri tiešās pārvaldes iestādes Autotransporta inspekcija)
darba metodisko vadību, nodrošinot starptautisko saistību izpildi.
|
|||||||||
3. Sociālo seku izvērtējums |
Normatīvā akta projekts neparedz izmaiņas |
|||||||||
4. Ietekme uz vidi |
Normatīvā akta projekts neparedz izmaiņas |
|||||||||
5. Cita informācija |
--------------- |
|||||||||
|
||||||||||
III. Kāda
var būt normatīvā akta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem (tūkst. latu) |
||||||||||
Rādītāji |
Kārtējais gads |
Nākamie trīs gadi
|
Vidēji piecu gadu laikā pēc kārtējā gada |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||||
1. Izmaiņas budžeta
ieņēmumos |
Prognozējams, ka
budžeta ieņēmumi no naudas sodiem varētu palielināties |
Normatīvā akta
projekts šo jomu neskar |
Normatīvā akta
projekts šo jomu neskar |
Normatīvā akta
projekts šo jomu neskar |
Normatīvā akta
projekts šo jomu neskar |
|||||
2. Izmaiņas budžeta
izdevumos |
Normatīvā akta
ieviešanai nav nepieciešami papildus budžeta līdzekļi |
Normatīvā akta
projekts šo jomu neskar |
Normatīvā akta
projekts šo jomu neskar |
Normatīvā akta
projekts šo jomu neskar |
Normatīvā akta
projekts šo jomu neskar |
|||||
3. Finansiālā
ietekme |
Normatīvā akta
projekts šo jomu neskar |
Normatīvā akta
projekts šo jomu neskar |
Normatīvā akta
projekts šo jomu neskar |
Normatīvā akta
projekts šo jomu neskar |
Normatīvā akta
projekts šo jomu neskar |
|||||
4. Prognozējamie kompensējošie pasākumi papildu
izdevumu finansēšanai |
Normatīvā akta
projekts šo jomu neskar |
Normatīvā akta
projekts šo jomu neskar |
Normatīvā akta
projekts šo jomu neskar |
Normatīvā akta
projekts šo jomu neskar |
Normatīvā akta
projekts šo jomu neskar |
|||||
5. Detalizēts finansiālā pamatojuma aprēķins |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar |
Normatīvā akta
projekts šo jomu neskar |
Normatīvā akta
projekts šo jomu neskar |
Normatīvā akta
projekts šo jomu neskar |
Normatīvā akta
projekts šo jomu neskar |
|||||
6. Cita informācija |
---------- |
---------- |
---------- |
---------- |
---------- |
|||||
|
||||||||||
IV. Kāda
var būt normatīvā akta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu |
||||||||||
1. Kādi normatīvie akti (likumi
un Ministru kabineta noteikumi) papildus jāizdod un vai ir sagatavoti to
projekti. Attiecībā uz Ministru kabineta noteikumiem (arī tiem, kuru izdošana
ir paredzēta izstrādātajā likumprojektā) norāda to izdošanas mērķi un
galvenos satura punktus, kā arī termiņu, kādā paredzēts šos noteikumus
izstrādāt |
Saistībā ar jaunveidojamo tiešās pārvaldes iestādi Autotransporta
inspekcija ir sagatavoti un iesniegti izskatīšanai valdībā šādi normatīvo
aktu projekti : 1) Grozījums Autopārvadājumu likumā; 2) Grozījums Ceļu satiksmes likumā; 3) Grozījums Valsts civildienesta likumā; 4) Grozījumi Ministru kabineta 2001.gada 20.februāra
noteikumos Nr.79 Ierēdnim izvirzāmās obligātās prasības - augstākā izglītība
- piemērošanas kārtība un termiņš; 5) Grozījumi Ministru kabineta 2004.gada
29.jūnija noteikumi Nr.571 Ceļu satiksmes noteikumi, Grozījumi Ministru
kabineta 2005.gada 25.janvāra noteikumos Nr.69 Noteikumi par kontroles
kārtību autopārvadājumu jomā; 6) Grozījums Ministru kabineta 2003.gada
29.aprīļa noteikumos Nr.242 Satiksmes ministrijas nolikums; 7) Grozījums Ministru kabineta 2001.gada
27.decembra noteikumos Nr.546 Noteikumi par drošības konsultantu
(padomnieku) norīkošanu, profesionālo kvalifikāciju un darbību bīstamo kravu
pārvadājumu jomā; 8) Grozījums Ministru kabineta 2005.gada
25.janvāra noteikumos Nr.63 Noteikumi par budžetu ieņēmumu klasifikāciju; 9) Grozījums Ministru kabineta 2001.gada
6.februāra noteikumos Nr.48 Noteikumi par lielgabarīta un smagsvara
pārvadājumiem; 10) ″Autotransporta inspekcijas
nolikums″. |
|||||||||
2. Cita informācija |
-------------------------- |
|||||||||
|
||||||||||
V.
Kādām Latvijas starptautiskajām saistībām atbilst normatīvais akts |
||||||||||
1. Saistības pret Eiropas Savienību |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar |
|||||||||
2. Saistības pret citām
starptautiskajām organizācijām |
Normatīvā akta projekts šo jomu
neskar |
|||||||||
3. Saistības, kas izriet no
Latvijai saistošajiem divpusējiem un daudzpusējiem starptautiskajiem līgumiem |
Nolīgums par ātri bojājošos pārtikas produktu starptautiskajiem
pārvadājumiem un par speciālām iekārtām, kas izmantojamas šo pārvadājumu
veikšanai (ATP) Ženēvā, 1970.gada 1.septembrī |
|||||||||
4. Atbilstības izvērtējums 1.tabula |
||||||||||
Attiecīgie Eiropas Savienības normatīvie akti un citi dokumenti
(piemēram, Eiropas Tiesas spriedumi, vadlīnijas, juridiskās doktrīnas
atzinums u.tml.), norādot numuru, pieņemšanas datumu, nosaukumu un
publikāciju |
Normatīvā akta
projekts šo jomu neskar |
|||||||||
2.tabula |
||||||||||
Latvijas normatīvā akta projekta norma (attiecīgā
punkta Nr.) |
Eiropas Savienības normatīvais akts un attiecīgā panta
Nr. |
Atbilstības pakāpe (atbilst/ neatbilst) |
Komentāri |
|||||||
Normatīvā akta projekts
šo jomu neskar |
Normatīvā akta projekts
šo jomu neskar |
Normatīvā akta projekts šo jomu
neskar |
Normatīvā akta projekts
šo jomu neskar |
|||||||
|
||||||||||
VI. Kādas konsultācijas notikušas, sagatavojot
normatīvā akta projektu
|
||||||||||
1. Ar kurām nevalstiskajām
organizācijām konsultācijas ir notikušas |
Šādi pasākumi netika veikti |
|||||||||
2. Kāda ir šo nevalstisko organizāciju pozīcija (atbalsta, iestrādāti tās
iesniegtie priekšlikumi, mainīts formulējums to interesēs, neatbalsta) |
Šādi pasākumi netika veikti |
|||||||||
3. Kādi sabiedrības informēšanas pasākumi ir veikti un kāds ir sabiedriskās
domas viedoklis |
Šādi pasākumi
netika veikti |
|||||||||
4. Konsultācijas ar starptautiskajiem konsultantiem |
Šādi pasākumi
netika veikti. |
|||||||||
5. Cita informācija |
---------------------- |
|||||||||
|
||||||||||
VII. Kā tiks nodrošināta
normatīvā akta izpilde
|
||||||||||
1. Kā tiks nodrošināta
normatīvā akta izpilde no valsts un (vai) pašvaldību puses - vai tiek radītas
jaunas valsts institūcijas vai paplašinātas esošo institūciju funkcijas |
Likumprojektā paredzēto funkciju izpildi nodrošinās valsts
sabiedrības ar ierobežotu atbildību Autotransporta direkcija transporta
uzraudzības dienests (ar 2006.gada
1.janvāri tiešās pārvaldes iestāde Autotransporta inspekcija), kā arī
Pārtikas un veterinārais dienests. |
|||||||||
2. Kā sabiedrība tiks informēta
par normatīvā akta ieviešanu |
Likumprojekta Grozījumi Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksā
pēc to pieņemšanas tiks publicēti laikrakstā Latvijas Vēstnesis un
periodiskajā izdevumā Latvijas Republikas Saeimas un Ministru kabineta
Ziņotājs. Papildus, tiks informēti plašsaziņas līdzekļi, izplatot preses
relīzes, kā arī informācija tiks izvietota ar autopārvadājumu nozari
saistītās mājas lapās. |
|||||||||
3. Kā indivīds var
aizstāvēt savas tiesības, ja normatīvais akts viņu ierobežo |
Indivīds var aizstāvēt savas likumīgās intereses un tiesības
administratīvo procesu regulējošos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā. |
|||||||||
4. Cita informācija |
--------------------- |
|||||||||
Satiksmes ministrs A.Šlesers
Vīzas:
Valsts sekretāra vietā valsts sekretāra vietnieks |
Juridiskā departamenta
direktore |
Par uzdevuma izpildes
kontroli atbildīgā amatpersona |
Autosatiksmes departamenta
direktors, par projektu atbildīgā amatpersona |
|
|
|
|
G.Mačs |
A.Ļubļina |
I.Strautmane |
M.Pēkalis |
15.07.2005. 10.30;
1504
Mišina 7028331